Nick the Greek Posted February 18 Posted February 18 On 1/16/2017 at 10:53 PM, Nick the Greek said: Ε αφού το ξεκίνησες το θέμα, ας πούμε κι ας δούμε 5 πραγματάκια παραπάνω. Εν πρώτοις να δούμε που βρίσκεται αυτή η γραμμή και τι συνδέει πραγματικά. Όπως μπορούμε να δούμε και σε αυτόν το χάρτη, δε συνδέει 2 πόλεις. Και γιατί το Odden είναι απλά ένα σημείο προσέγγισης χωρίς κάτι δίπλα του, αλλά και γιατί επί της ουσίας η γραμμή είναι η ανετότερη και οικονομικότερη επιλογή για να μεταβεί κανείς από την ανατολική και βόρεια Δανία, στην πρωτεύουσα Κοπενχάγη. Από το Aarhus μέχρι την Κοπενχάγη οδικώς, είναι ένα 3ωρο περίπου. Μέσω της Mols Linien παίρνει 1 ώρα με το ταχύπλοο κι από την αποβίβαση άλλη μια ώρα για την Κοπενχάγη, συν το ότι επάνω στο πλοίο ξεκουράζεσαι και υπάρχουν και επιλογές φαγητού. Πρώτα το Katexpress 1, χτισμένο το 2009 από την Incat, στο στόλο από το 2012, εδώ το βλέπουμε και από πρύμα. Δεύτερο το Katexpress 2, χτισμένο το 2013 και πάλι από την Incat. Να και η πίσω όψη του, συνολικά 1000 επιβάτες, 567 lane metres και μηχανές MAN B&W για τα 2 αδέρφια. Ας ανοίξουμε εδώ ένα καινούριο θέμα για το ταχύπλοο μια και έχουμε ήδη αρκετές φωτογραφίες στην gallerie αλλά και αλλαγές στο που δραστηριοποιείται. Το πλοίο ανήκει μεν στην Mols Linjen αλλά είναι ναυλωμένο στην Bornholmslinjen για δρομολόγια από το Ystad(όπου και το βλέπουμε δεμένο) για το Rönne(πρός το οποίο και το βλέπουμε να αναχωρεί). Είναι ο αριθμός γιάρδας 066 της Incat με έτος ναυπήγησης το 2009. Μήκος 112 μέτρα, χωρητικότητα 1,200 επιβατών και 417 ΙΧ αυτοκινήτων.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now