Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Γνωρίζει άραγε κανείς ονόματα από τα ακόλουθα 2?

1) Αυτό το επιβατηγό/τουριστικό πλοιάριο που βρίσκεται μισοβυθισμένο δίπλα στο ναυπηγείο.

2) Αυτό το κουφάρι ενός (αμφίδρομου ή παντόφλας πιθανολογώ) που ξεκίνησε να χτίζεται αλλά ποτέ δεν τελείωσε?

 

  • 3 years later...
Posted

Ενα μικρο ,μαλλον πρωην κουλουριωτικο, επιβατικο σαπιζει μισοβουλιασμενο στο ναυπηγειο Κουρη ,στην Αμαλιαπολη

Πρεπει να ειναι χρονια παρατημενο εκει . Μακαρι να μαθαιναμε και ποιο ειναι ,αλλα δυσκολο το βλεπω

  • 2 years later...
Posted

Σε δύο διαφορετικά δελτία, είχαμε δυο διαφορετικά posts αναζήτησης(τα βλέπουμε παραπάνω) για το ίδιο επιβατηγό πλοίο που -φαντάζομαι- σαπίζει ακόμη στην Αμαλιάπολη. Σήμερα, με τη βοήθεια των @Nektarios Papadakis και @ΣΕΙΡΙΟΣ καταλήγουμε σαν επιτροπή γηραιών και σοφών:D, ότι το συγκεκριμένο επιβατηγό είναι το ίδιο με αυτό που είχα φωτογραφίσει τον Ιούλιο του 2005(τώρα πρόσφατα δηλαδή:D) στο λιμάνι του Βόλου. Το πλοίο βρισκόταν εκεί και τον Μάρτιο του 2006, οπότε ανάμεσα σε αυτήν την ημερομηνία και το 2009, πρέπει να μεταφέρθηκε στην Αμαλιάπολη.

 

Η ερώτηση φυσικά είναι, ποιό είναι το συγκεκριμένο επιβατηγό? Ελεήστε καλιέ τους καραβολάτρες:D, οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Ο ευρών αμοιφθήσεται.

Posted

Το ημιβυθισμένο πρέπει να λεγόταν ΑΙΑΣ και να έκανε δρομολόγια από Πειραιά προς Αργοσαρωνικό.

Το εντοπίζουμε εδώ σε φωτογραφία του 1996 από τον Δημήτρη Κρασονικολάκη.

Ως ΑΙΑΣ είχε νηολόγιο Πειραιά 1676.

Λογικά στην μετέπειτα καριέρα του υπέστη μικρή τροποποίηση/μετασκευή. 

scan0001.thumb.jpg.fda5cc21a49f4a79d81d15b9a26c602f.jpg

 

Δεν αποκλείεται στην καριέρα του στη Σκιάθο να λεγόταν Μαριάννα η Μαρία Άννα, όπως το εντοπίζουμε σε φωτογραφια εδώ.

Μπορεί απλώς να μοιάζουν βέβαια και να μην πρόκειται για το ίδιο.

img_pag01.thumb.jpg.a4273021066af4e63a263f148b7b5cc1.jpg

Posted

 

@Nick the Greek Επεκτείνουμε λίγο τον χρόνο κατά τον οποίο βρισκόταν στο λιμάνι του Βόλου. Χθες βράδυ το βρήκα σε δύο ακόμα φώτο στο flickr, στην ίδια θέση, τον Μάιο του 2007.

Volos 002

 

@Nikos_ChaniaΔ Δεν είναι σίγουρα το ΑΙΑΣ, έχουν μεγάλες διαφορές, ούτε και το δεύτερο το οποίο είναι το ΑΦΡΙΚΑΝΑ (όχι Μαριάννα), σημερινό ΕΡΜΗΣ Κ.

 

Posted

Ουδέν κρυπτόν υπό το φως των καραβοβαρεμένων.

Μετά από κάποιες ημέρες… αγωνιώδους αναζήτησης, σασπένς, ΠΜ, τηλεφωνημάτων και κόντρα τηλεφωνημάτων, βρισκόμαστε στην ευχάριστον θέσιν να προβούμε στα αποκαλυπτήρια.

Το καραβάκι, παλιό ‘’κουλουριώτικο’’ λιμπερτάκι, στο λιμάνι του Βόλου και στην Αμαλιάπολη είναι το πολύ γνωστό (τουλάχιστον σε όσους έχουν ασχοληθεί με αυτά τα καραβάκια) ΧΡΥΣΑΥΓΗ.  

Δούλεψε στην γραμμή Πειραιά – Σαλαμίνας (Παλούκια και Σελήνια) την δεκαετία ‘60, και σύμφωνα με πληροφορίες του κ. Σαράντου Κουρή (εκ των ιδιοκτητών του ναυπηγείου Κουρή στην Αμαλιάπολη) με τον οποίο μίλησα τηλεφωνικά σήμερα, δούλεψε από την δεκαετία ’70 στις Σποράδες ως επιβατηγό – τουριστικό κυρίως μεταξύ Σκοπέλου και Αλοννήσου πάντα με το ίδιο όνομα, ΧΡΥΣΑΥΓΗ.

Ο ευγενέστατος κ. Κουρής μου είπε ακόμα ότι την δεκαετία 2000 αγοράστηκε από κάποιον στον Βόλο, αλλά τελικά εγκαταλείφθηκε, μεταφέρθηκε στο ναυπηγείο στην Αμαλιάπολη όπου παραμένει ημιβυθισμένο μέχρι και σήμερα.

Ελπίζω ο καλός μας φίλος @Nektarios Papadakis να μπορέσει να μας διαφωτίσει περισσότερο σχετικά με το έτος κατασκευής του και στοιχεία από το ελληνικό νηολόγιο.

Να το δούμε σε δύο δικές μου φωτογραφίες, 1, 2, από το ναυπηγείο Κουρή τον Αύγουστο 2014, και σε μία φωτογραφία από το shipspotting του χρήστη Fortepan_Andothers, στα Σελήνια Σαλαμίνας το 1964. Είμαι όμως βέβαιος πως και ο αγαπητός @polmyt μπορεί να συνδράμει με μία εξαιρετική φωτογραφία από το αρχείο του.

IMG_01.jpg

Posted

Δυστυχώς για το συγκεκριμένο καραβάκι δεν έχω κανένα απολύτως στοιχείο. Θα προσπαθήσω να το ψάξω εκτενέστερα και θα επανέλθω.

  • polmyt changed the title to Χρυσαυγή
Posted
6 hours ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Είμαι όμως βέβαιος πως και ο αγαπητός @polmyt μπορεί να συνδράμει με μία εξαιρετική φωτογραφία από το αρχείο του.

Να το δουμε λοιπον σε αναχωρηση απο το λιμανι του Πειραια ,στα πρωτα χρονια της καριερας του

Στη φωτο ειχε σημειωση 1η Μαιου 1962, επομενως μιλαμε για κατασκευη τελη 50 με αρχες 60 ,αν αυτο μπορει να βοηθησει να βρεθουν περισσοτερα στοιχεια.

@ΣΕΙΡΙΟΣ ευχαριστουμε πολυ για την αναγνωριση.Ομολογουμενως δυσκολη περιπτωση με τοσα κουλουριωτικα που εχουν φτιαχτει

Posted

Κύριοι, είστε γίγαντες. Ειδικά για το έξτρα ψάξιμο στον Κουρή, Σείριε ταπεινώνομαι. Το συγκεκριμένο πλοίο κειτόταν στο φάκελλο μου με τα άγνωστα εδώ και σχεδόν 20 χρόνια, και τελικά είδα φως στο τούνελ. Οπότε πάααρα πολλά ευχαριστώ για την αναγνώριση σε όλους όσους προσπάθησαν.

 

Δυστυχώς άσχημο τέλος για ένα βαποράκι που κατά τα φαινόμενα για 40+ χρόνια και μέχρι να εγκαταλειφθεί στην Αμαλιάπολη, προσέφερε αδιάλειπτες υπηρεσίες, είτε σαν δρομολογιακό, είτε σαν τουριστικό. 

Posted

Να πω δυό λόγια και για την απίστευτη - εκπληκτική φώτο του @polmyt, που αποπνέει την ατμόσφαιρα μιας ολόκληρης, άλλης εποχής. Ο Πειραιάς, η ακτή Μιαούλη, οι επιγραφές στα κτίρια, ολίγον "άρωμα" από Τρούμπα (στις δόξες της τότε), το καραβάκι με την πλώρη γεμάτη κόσμο (απίστευτα χρόνια !!!), μέχρι και τον Τζακ με την Ρόουζ διακρίνω στο κοράκι (I am the king of Salamina !!!).

Πιστεύω πως κάποια άκρη θα βρούμε κάποια στιγμή για το έτος κατασκευής του, θα ρισκάρω πάντως να μαντέψω (από διάφορες αναφορές - σχόλια που είχα διαβάσει) πως το ΧΡΥΣΑΥΓΗ ήταν από τα πρώτα καραβάκια της γραμμής, πιθανόν κατασκευασμένο και πριν την δεκαετία '50. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...