Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ο λόγος είναι οτι τα πλοία της Βενετίας εκτελούν και "ακτοπλοϊκή σύνδεση" απο Πάτρα προς Κέρκυρα και αντίστροφα.

Posted

Σωστα και γι αυτο εχουν παρει και σχετικη αδεια απο το ΣΑΣ και εγκεκριμενα δρομολογια. Οι αλλοι που δεν επιθυμουν να περασουν απο το Συμβουλιο για διαφορους λογους δε μπορουν να μεταφερουν επιβατες και οχηματα.

Posted

Εκτός από αυτό για μεταφέρουν φορτηγά από τη Πάτρα στη Κέρκυρα και μετά να μπορέσουν να πάρουν φορτηγά από την Ηγουμενίτσα για την Ιταλία. Σε ένα ταξίδι μου με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ από τη Πάτρα για τη Κέρκυρα, εκτός από ότι άφησε πάνω από 200 επιβάτες στη Κέρκυρα και πάνω από 20 ΦΓ.

Posted

Μα είναι και λογικό. Η Κέρκυρα είναι δημοφιλείς τουριστικός προορισμός. Θα πρέπει να υπάρχει πρόσβαση με βαπόρι και γι' αυτούς που ζούνε σε Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησο κτλ. Φαντάζεστε κάποιος που ζεί για παράδειγμα στην Σπάρτη να πρέπει να έρθει οδικώς στην Ηγουμενίτσα ώστε να πάει Κέρκυρα.......Φρίκη:(

Posted

Kι ακόμη πιο δημιφιλής για τους Αθηναίους, που προτιμούν να οδηγήσουν ως Πάτρα και μετά να πάρουν πλοίο ως την λατρεμένη Κορφού, εφόσον δεν ταξιδέψουν με αεροπλάνο.

Posted

Καί καλώς πράττουν,αφού οδικώς τό Αθήνα-Πάτρα είναι πιό εύκολο από το κατσαβραχώδες Αθήνα-Ηγουμενίτσα.

Επίσης,διά τους μή οδηγούντας Αθηναίους (όπως ο υποφαινόμενος),στην Πάτρα πηγαίνει και τραίνο,στην Ηγουμενίτσα ντέν πηγκαίνει (πάει βέβαια ΚΤΕΛ,αλλά το τραίνο έχει άλλη χάρη και περισσότερη ασφάλεια).

Οπότε χαλάλι το 7ωρο στό βαπόρι (αντί τής 1 ώρας από Ηγουμενίτσα,έστω καί επί παντόφλας).

Posted

Βασικο πλεονεκτημα του να πας Κερκυρα απο Πατρα ειναι οτι φευγεις βραδυ και φτανεις το αλλο πρωι ξεκουραστος ειδικα αν παρεις μια καμπινα γλιτωνοντας το δυσκολο δρομο μερι Ηγουμενιτσα.

Παντως πιστευω οτι οι περισσοτεροι προτιμανε να οδηγησουν μεχρι Ηγουμενιτσα παρα να να ταξιδεψουν με το πλοιο παροτι οι ωρες ειναι τελικα πανω κατω οι ιδιες.

Το μονο αρνητικο αλλα και παρα πολυ βασικο ειναι το οικονομικο.Απο Πατρα η διαφορα χρηματων ειναι αρκετα μεγαλη ειδικα αν θελεις να παρεις και το αυτοκινητο μαζι σου.

Σε γενικες γραμμες παντως υπαρχει κινηση και ετσι οπως ειανι φτιαγμενα τα δρομολογια βολευουν αρκετα

  • 2 years later...
Posted

αν δεν μπουν στην γραμμη πατρα κερκυρα ανκονα θα χασει μεγαλο μεροσ τησ δουλειασ στην κερκυρα......πωσ κ πωσ περιμενουμε την συνδεση τησ γραμμησ εδω στην κερκυρα με την πατρα.....την ανεκ στην κερκυρα κ στην συγκεκριμενη γραμμη την στηριζουμε με χιλια.....

Posted

Φανταζομαι πως τα 2 γιαπωνεζικα δεν περιμενουν να ζησουν ομως απο το κομματι Πατρα-Κερκυρα...

Posted

Κατ αρχην δεν παιζει να τα δουμε στην γραμμη Πατρα-Κερκυρα-Ανκονα... Κατα δευτερον το πλοιο αν θα μπει στην Αδριατικη, μονο για να επιστρεψει στην γραμμη που ηταν. Κατα η τριτο η κινηση στο δρομολογιο Κερκυρα -Πατρα και επιστροφη ειναι παντα απογοητευτικη.

Posted

Σίγουρα δεν περιμένουν να ζήσουν από τη κίνηση το τμήμα Πάτρας Κέρκυρας, αλλά μια φορά που είχα κάνει αυτή τη διαδρομή με το Σοφοκλής Β προς τα τέλη Σεπτεμβρίου του 2006 ή 2007, θυμάμαι το πρωί στη Κέρκυρα είχε ξεφορτώσει πάνω από 200 άτομα και πάνω από 20 μεγάλα φορτηγά (κίνηση αρκετά ικανοποιητική για μένα). Και για αυτό άλλωστε έπιανε πρώτα Κέρκυρα και μετά Ηγουμενίτσα στο ανέβασμα και το αντίθετο στο κατέβασμα.

Posted

Oσο περνουσε ο καιρος η κινηση επαιφτε... Στα περιπου καθημερινα δρομολογια ειχαμε να λεμε 8-10 ατομα το ΠΟΛΥ... Φορτηγα 2 εως 4 .... Οποτε δεν συμφερε η Κερκυρα και κοπηκε εν τελει.

Posted

γραμμη πατρα κερκυρα για 2 πλοια των 192 μετρων ειναι απιθανο... και δεν συμφερει πουθενα.. τελικα ομως τι θα γινει με αυτα τα πλοια/?????

  • 2 weeks later...
Posted

Από τις 05 Μαΐου έως 30 Σεπτεμβρίου, η ANEK LINES θα ξανά προσεγγίζει στη Κέρκυρα δυο φορές την εβδομάδα μέσα στο τμήμα του δρομολόγιου της Πάτρας Βενετίας. Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή από Πάτρα, ενώ από τη Βενετία κάθε Τρίτη και Τέταρτη

  • 10 months later...
Posted

Τερμα η Κερκυρα και για την ΑΝΕΚ

Μετά τις Μινωικές Γραμμές, άλλη μία εταιρία που τις προηγούμενες δεκαετίες δεν έλλειπε ούτε μια μέρα τα καλοκαίρια από το λιμάνι της Κέρκυρας, η ΑΝΕΚ, έφυγε για άλλα λιμάνια...

Η ΑΝΕΚ Lines έθεσε το λιμάνι της Κέρκυρας εκτός της διαδρομής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Βενετία παρότι στον πίνακα δρομολογίων μέχρι πριν από μία εβδομάδα, το νησί μας συμπεριλαμβανόταν για όλο το 2013...

Μάλιστα, στην ιστοσελίδα της ΑΝΕΚ με τα δρομολόγια της χρονιάς, η Κέρκυρα φιγουράρει με κενές τις ώρες αφιξοαναχώρησης...

http://www.corfupress.com/news/1page/27077-meta-ti-minoan-tora-apoxorei-apo-tin-kerkyra-kai-i-anek-lines

Posted

υπηρχε πραγματικο μεταφορικο εργο;

απο πατρα και γενικως απο νοτια ελλαδα, ο κοσμος εχει παψει να μπαινει στα πλοια της ιταλιας για να παει κερκυρα, απο εποχης προ μνημονιου. η διαφορα κοστους ειναι θηριωδης (διπλα λεφτα απο οτι αν πας οδικως μεχρι ηγουμενιτσα).

οσο για τον τουρισμο απο νοτια ιταλια οι καλοκαιρινες προσεγγισεις (των μονιμων και των εποχιακων εταιρειων) επαρκουν να καλυψουν την κινηση.

οι επισκεπτες της κερκυραςσε πολυ μεγαλο ποσοστο ειναι απο "πακετα" και charters

  • 6 months later...
Posted

Εχω την εντυπωση πως δεν μεταφερονται επιβατες απο ηγουμενιτσα για πατρα κ το αντιθετο!

 

Ισχυει. Με καμια εταιρεία. Το είχα ρωτήσει όταν έφευγε το superfast VI το Μαρτιο και ήθελα απεγνωσμένα ένα ταξίδι μαζί του , χωρις ομως να παω - λογω κοστους - εκδρομη στην Ιταλια.....

  • 5 years later...
Posted
47 minutes ago, gtogias said:

Πέρα από την όποια "απαγόρευση" ή μη αποβίβασης από το πλοίο σε ενδιάμεσο λιμάνι, για πιο λόγο να δώσει κάποιος έναν σκασμό λεφτά για να κατέβει στο επόμενο λιμάνι, όταν οδικώς το κόστος είναι πολύ πιο μικρό, και ίσως και ο χρόνος ταξιδιού?

Τι μου θυμίσατε τώρα... Είχα κάνει πριν χρόνια αυτή την συζήτηση με κάποιον που έψαχνε τρόπο να πάει από την Αθήνα στα Ιωάννινα και το μόνο πρόβλημα που είχε ήταν να μην μπει σε σήραγγα. Δεν υπήρχαν τότε οι καινούριοι αυτοκινητόδρομοι και του βρήκα την λύση να πάει με το πλοίο από Πάτρα- Ηγουμενίτσα.

Posted (edited)

 

5 minutes ago, lostromos said:

Τι μου θυμίσατε τώρα... Είχα κάνει πριν χρόνια αυτή την συζήτηση με κάποιον που έψαχνε τρόπο να πάει από την Αθήνα στα Ιωάννινα και το μόνο πρόβλημα που είχε ήταν να μην μπει σε σήραγγα. Δεν υπήρχαν τότε οι καινούριοι αυτοκινητόδρομοι και του βρήκα την λύση να πάει με το πλοίο από Πάτρα- Ηγουμενίτσα.

Συνεχίζουν και υπάρχουν δρόμοι που δεν έχουν σήραγγες και διόδια. Δεν υποχρεούται κάποιος να πάει ντε και καλά από τους νέους δρόμους.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted

Το 1994 που παντρεύτηκα πήγαμε γαμήλιο ταξίδι στην Κέρκυρα, και επειδή δεν θέλαμε να ταξιδέψουμε το καλντερίμι με την μηχανή από Αντίρριο μέχρι Ηγουμενίτσα, βγάλαμε εισιτήρια με καμπίνα μάλιστα, από Πάτρα για Κέρκυρα με το El Greco ή το Ερωτόκριτος  αν θυμάμαι καλά, των Μινωϊκών, που πήγαινε Ιταλία.

Posted
46 minutes ago, gtogias said:

 

Συνεχίζουν και υπάρχουν δρόμοι που δεν έχουν σήραγγες και διόδια. Δεν υποχρεούται κάποιος να πάει ντε και καλά από τους νέους δρόμους.

Δεν είπα αυτό αυτό. Απλώς είχα πει μια ιδέα σε κάποιον παλιά και την βρήκε ενδιαφέρουσα.

  • 11 months later...
Posted

Καλημέρα και καλώς σας βρήκα! Ήθελα να ρωτήσω το εξής, εάν κάποιος γνωρίζει.  Παρατηρώ στο openseas ότι σε κάποια δρομολόγια του Ιουλίου, στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι, υπάρχουν προσεγγίσεις στην Κέρκυρα.  Μπορεί κανείς σε αυτά τα δρομολόγια να κόψει εισιτήριο Πάτρα-Κέρκυρα?

Posted

Καλως ηρθες στην παρεα μας

Απο οσο ξερω πλεον δεν μπορεις να κοψεις εισιτηρια απο Πατρα για Κερκυρα.Πριν καμια δεκαετια περιπου πρεπει να ηταν η τελευταια φορα που γινοταν αυτο στα δρομολογια που πηγαιναν Βενετια.Προσωπικα το ειχα κανει με το ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και με ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ

  • 4 years later...
Posted (edited)

Γνωρίζει κανείς γιατί δεν γίνεται να κλείσει κάποιος από Πάτρα για Κέρκυρα; Στο Ferryhopper εμφανίζεται το δρομολόγιο αλλά δεν επιτρέπει κράτηση 

Edited by proud_ionian
μεταφορά

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...