Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Εδώ και πάνω από 10 χρόνια δεν "πουλάνε" οι εταιρίες αυτό το δρομολόγιο, είτε από Πάτρα για Κέρκυρα, είτε από Πάτρα για Ηγουμενίτσα.

Posted (edited)

Γιατί είναι γραμμή εξωτερικού,  όχι εσωτερικού, οπότε επιβιβαζουν μόνο από τα τρία Ελληνικά λιμάνια,  με τελική αποβίβαση στην Ιταλία. 

Το ίδιο συμβαίνει και με την αλλη Ελληνική εταιρεία που κανει δρομολογια στην Ιταλια, και το καλοκαίρι κατεβαίνουν από Ιταλία και κατεβαίνουν Κέρκυρα- Ηγουμενίτσα- Κεφαλονια, δεν κόβουν εισιτήρια στο κομμάτι του εσωτερικού 

Edited by Mr_Zoo
Posted

Στα πλοία με ελληνική σημαία δεν υπάρχει περιορισμός όσον αφορά τη σύνθεση. Για να εκτελέσουν δρομολόγια εσωτερικού εντός του δρομολογίου τους, πρέπει να ακολουθήσουν τις γνωστές διαδικασίες δηλώσεων δρομολόγησης, καθώς και να έχουν κλειστά casino, duty free κλπ.

Δείτε και εδώ.

On 9/20/2022 at 10:26 AM, Annivas said:

Για τα υπό Ελληνική σημαία πλοία η σύνθεση δεν χρειάζεται επιπλέον προσωπικό για τα πλοία της Αδριατικής εάν εκτελέσουν ακτοπλοία , πέραν από αυτήν που ήδη έχουν και καθορίζεται από το ΠΔ 177/74 (64Α').

Από εκεί και πέρα για να εκτελέσουν εσωτερική ακτοπλοία όπως π.χ είναι το τμήμα του δρομολογίου Πάτρα - Ηγουμενίτσα - (Κέρκυρα), θα πρέπει να υπαχθούν στον Νόμο 2932 του 2001, με κατάθεση φακέλου δρμολόγησης πλοίου έως την 31η Ιανουαρίου έκαστου έτους, να περάσει Σ.Α.Σ , ....κ.ο.κ  ότι ακριβώς συμβαίνει και με τις γραμμές του Αιγαίου και του Ιονίου.

Επίσης όσο εκτελεί εσωτερική ακτοπλοία, δεν μπορεί να ανοίξουν στο πλοίο το casino και το Duty Free Shop.

Για επιπλέον ή αλλαγή πιστοποιητικών είναι τυπικό το θέμα και είναι πολύ εύκολο να βγουν νέα πιστοποιητικά με παραρτήματα για εθνικούς και διεθνείς πλόες παράλληλα , αφού οι υπάρχουσες μελέτες και οι εναρμονίσεις των πλοίων αυτών υπερκαλύπτουν την εθνική νομοθεσία και τα standards της. Για παράδειγμα:

Δεν θα χρειαστεί να γίνει μελέτη ευστάθειας σε 4μ ύψος κύματος από 2,5μ που ισχύει στο Αιγαίο και Ιόνιο αφού είναι πιστοποιημένα με 4μ ύψος κύματος.

Δεν θα χρειαστεί να προστεθούν βάρκες αφού ήδη έχουν .

Δεν θα χρειαστεί να βάλουν Vdr αφού ήδη έχουν.

Η άδεια ασυρμάτου που έχουν ήδη είναι για περιοχές Α1+Α2+Α3 και στους εσωτερικούς πλόες απαιτείται Α1+Α2.

΄Συνεπώς οτιδήποτε πιστοποιητικό χρειαστεί να επανεκδοθεί είναι καθαρά γραφειοκρατικής φύσεως.

Μιλάμε όμως για ελάχιστο κόσμο, που αποζητά πλέον τη σύνδεση αυτή

Posted (edited)

Η Ιταλία μιας και ανήκει στον άνευ συνόρων χώρο Σένγκεν δεν θεωρείται εσωτερικό; Γιατί στα αεροδρόμια οι πτήσεις εντός Σένγκεν αντιμετωπίζονται ως πτήσεις εσωτερικού. Ούτε duty free υπάρχει ούτε τίποτα. Στα πλοία για Ιταλία υπάρχει όντως δυνατότητα αγοράς duty free ? Duty free εννοώ να αγοράσεις χωρίς φόρο. Το κατάστημα λειτουργεί ακόμα και για Πάρο πχ. απλά με κανονικές τιμές. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted (edited)

Είχα κάνει αρκετές φορές το δρομολόγιο Πάτρα - Κέρκυρα και αντίστροφα τη δεκαετία του '90.

Με τις τότε οδικές συνθήκες και με το οικογενειακό αυτοκίνητο που είχαμε, η μετακίνηση με το πλοίο ήταν πολύ πιο άνετη και ασφαλής. Όσο για τη διάρκεια ταξιδιού, ήταν περίπου η ίδια με το ταξίδι μέσω Αιτωλοακαρνανίας και Ηπείρου.

Edited by ΘΗΣΕΑΣ
Posted

Με αφορμή το προηγούμενο ποστ σου γιατί δεν επιτρέπεται η αποβίβαση στα δρομολόγια που πιάνουν και Κέρκυρα από Πάτρα;

Posted

Με την κατασκευή των αυτοκινητοδρομων και της γέφυρας,  η πρόσβαση από Αθήνα στην Ηγουμενίτσα έχει συντομευθεί κατά πολύ. Η ζήτηση για το κομμάτι Πάτρα Κέρκυρα είναι μηδαμινή και δεν έχουν λόγο και κίνητρο οι εταιρίες, να μπουν στην γραφειοκρατική διαδικασία ίσα για να μεταφερουν ελάχιστους επιβάτες και ιχ το καλοκαίρι 

Posted

Ο πραγματικός λόγος που σταμάτησε είναι για να μην παίρνουν κίνηση από τις κερκυραϊκές εταιρείες.

Posted

Και γω αυτό πιστεύω. Βεβαια πλεον δεν νομίζω να έκοβε πολύ. Θυμάμαι το 2007 να εχω κανει το Πατρα Κερκυρα επειδή ήταν δύσκολο να οδηγήσει τόσες ώρες ο οδηγός τότε.

Posted (edited)

Πολύ επικίνδυνος δρόμος ειδικά αν σκεφτείς πως πολλοί από τους ταξιδιώτες είναι οικογένειες από την Αθήνα (που δεν έχουν ιδέα από οδήγηση εκτός πόλης). Επίσης τότε ήταν της μόδας τα ταξίδια με καράβι, και μη γελιόμαστε η Αδριατική είχε ότι καλύτερο στην Ευρώπη. Εγκλημα που κόπηκε η γραμμή. Τώρα πάλι καλά φτιάχτηκε ο δρόμος.

Edited by Thes
Posted

Τότε ο δρόμος ήταν μαύρα χάλια, θυμάμαι που είχαμε πάει γαμήλιο ταξίδι από Πάτρα για Κέρκυρα με το El Greco, για να μην κάνουμε το πολύ επικίνδυνο κομμάτι Αντίρριο Ηγουμενίτσα. Τότε ήθελες μέχρι και 8-10 ώρες αν ήθελες να είσαι ασφαλής, μαζί με το χάλια κομμάτι Αθήνα Πάτρα. Σήμερα σε 5μιση ώρες άντε 6 αν πάρει το φέρρυ αντί τη γέφυρα, ασφαλέστατα είσαι στην Ηγουμενίτσα, δεν υπάρχει λόγος για πλοίο που και πιο ακριβό θα βγαίνει και χαμένος χρόνος.

Posted

Και για να το κάνουμε πιο λιανά, τότε το κομμάτι Αντίρριο-Αιτολικό είχε τις περισσότερες φορές πολλή κίνηση. Τα φορτηγά και ΚΤΕΛ δυσκόλευαν αρκετά τις προσπεράσεις, χώρια τους τρελούς οδηγούς που προσπερνάγανε τρία-τρία τα αμάξια αφού είχε προηγηθεί επίκληση σε ό,τι Θείο υπήρχε. Βέβαια λίγο πριν είχες επιβιώσει από την Κορίνθου-Πατρών, οπότε ένιωθες άτρωτος. Μετά ακολουθούσαν η Κλεισούρα που και εκεί ήθελε υπομονή ο δρόμος. Μετά τα Κλεισορέμματα και μέχρι την πόλη του Αγρινίου το οδόστρωμα ήταν από τα χειρότερα στην Ελλάδα, κανονικό γυαλί. Η κατάσταση δε βελτιωνόταν και πολύ μέχρι την Αμφιλοχία, όπου έπηζες από κίνηση, πριν φτάσει η ώρα είτε να ζαλιστείς είτε να εξασκήσεις τα γαλλικά σου προς τα φορτηγά που είχες μπροστά σου στις στροφές του Μενιδίου. Συνήθως και τα δύο μαζί. Άρτα-Φιλιππιάδα ήταν υποφερτό, το ίδιο μέχρι και τα Γιάννενα. Τώρα όσον αφορά το Γιάννενα-Ηγουμενίτσα, αυτό είναι ένα κεφάλαιο από μόνο του... Ίσως μετά από τόσα χρόνια να τα δραματοποιώ λίγο τα πράγματα. Τώρα τουλάχιστον φτάνουμε 'Ηπειρο χωρίς να το καταλάβουμε.

Είχα πάρει το Αριάδνη Παλάς το Πάσχα του 2005 για Κέρκυρα, με αναχώρηση 12 το βράδυ και άφιξη Κέρκυρα στις 7:15 το πρωί αν δεν απατώμαι. Χαλάλι το vibration στην καμπίνα αν ήταν να αποφύγεις τη βραδυνή οδήγηση στο Αντίρριο-Ηγουμενίτσα.

   

Posted
1 hour ago, ΚΑΜΒΥΣΗΣ said:

... Ίσως μετά από τόσα χρόνια να τα δραματοποιώ λίγο τα πράγματα. Τώρα τουλάχιστον φτάνουμε 'Ηπειρο χωρίς να το καταλάβουμε.

Καμία υπερβολή θα πω εγώ. Απλά τοτε ήταν το σύνηθες και καθημερινό, πλέον που το βλέπουμε αλλιως και κρίνουμε πιο αντικειμενικά καταλαβαίνουμε τι τρελά ήταν όλο αυτό 

Posted

Καμία υπερβολή φίλε @ΚΑΜΒΥΣΗΣ τα έχω ζήσει πάρα, μα πάρα πολλές φορές όντας παντρεμένος με Ηπειρώτισσα εδώ και 34 χρόνια, κάποια στιγμή σταματήσαμε να πηγαίνουμε στο χωριό της συζύγου, το 2006-2007, για είχε καταντήσει πια σουρεαλιστικό να ψάχνουμε ουσιαστικά να μας συμβεί το κακό, στο χωριό πηγαίναμε μια φορά τον χρόνο πλέον, μπορεί και καμμία, και ποτέ σε περιόδους αιχμής. Κλεισορέματα-Αγρίνιο-Αμφιλοχία-Μενίδι Αρτας, μιλάμε για εφιάλτη όχι αστεία. 

Posted (edited)

Μέχρι την ολοκλήρωση της Αθηνών-Πατρών και της Ιονίας, η ιδανική διαδρομή κατ' εμέ, ήταν Λάρισα-Καλαμπάκα-Γρεβενά-Εγνατία-Ιωάννινα. Πολύ περισσότερα χιλιόμετρα, αλλά τουλάχιστον δεν έβλεπες σε βραδυνούς εφιάλτες την νταλίκα στην μία και μοναδική αντίθετη λωρίδα να καβαλάει τα σπασμένα κόκκινα κολωνάκια έξω από το Αίγιο και να σου έρχεται αγκαλιά. Άντε, με το καλό και στον ΒΟΑΚ.

Edited by georgios express

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...