ΚΡΗΤΗΚΟΣ Posted September 4, 2018 Posted September 4, 2018 H ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω άμεσης διακοπής της 48ώρης απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας σήμερα 04/09/2018, το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ αναμένεται να επανεκκινήσει τα δρομολόγια του ως ακολούθως: ΤΡΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 04/09/2018 ΑΝ. 22:00 – ΤΕΤΑΡΤΗ 05/09/2018 ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (ΑΦ.06:00 –ΑΝ.07:00) – ΑΝΑΦΗ (ΑΦ.08:40 –ΑΝ.09:00)- ΚΑΣΟΣ (ΑΦ.13:50-AN. 14:10) – ΚΑΡΠΑΘΟΣ (ΑΦ.15:45 ΑΝ.16:30)-ΔΙΑΦΑΝΙ (ΑΦ.17:30 – AN.17:50) – ΧΑΛΚΗ (ΑΦ.20:00-AN. 20:20)-ΡΟΔΟΣ ΑΦ.22:30 Το πλοίο θα επανέλθει στα εγκεκριμένα του δρομολόγια από την Πέμττη 06/09/2018 από Ρόδο-Χάλκη-Διαφάνι-Κάρπαθο-Κάσο-Ανάφη-Σαντορίνη-Πειραιάς στίς 08:00.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2018 Posted September 24, 2018 Το αυριανό δρομολόγιο του Πρεβελης θα παραμείνει ανεκτέλεστο λόγω της προβλεπόμενης κακοκαιρίας.
Blue Star Delos Posted October 25, 2018 Posted October 25, 2018 (edited) Από 6/2, σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της Άττικα, το Blue Star Patmos θα προσεγγίζει και την Κάσο κάθε Τετάρτη, με άφιξη στις 12:25 και αναχώρηση στις 12:40. Edited October 25, 2018 by Blue Star Delos
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2019 Posted January 24, 2019 H ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι μετά την βελτίωση των καιρικών συνθηκών, το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ αναμένεται να αναχωρήσει από το λιμένα της Ρόδου προς Χάλκη-Διαφάνι-Κάρπαθο-Κάσο-Ανάφη-Σαντορίνη-Μήλο-Πειραιά σήμερα 24/01/2019 στις 12:30 και θα τροποποιήσει τις αφιξο-αναχωρήσεις του ως ακολούθως: ΠΕΜΠΤΗ 24/01/2019 ΑΝ. 12:30 ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ (ΑΦ.14:40-AN. 14:55)-ΔΙΑΦΑΝΙ (ΑΦ.16:55 – AN.17:10) – ΚΑΡΠΑΘΟΣ (ΑΦ.18:15 – ΑΝ.18:45)-- ΚΑΣΟΣ (ΑΦ. 20:-15 - AN. 20:30) –ΑΝΑΦΗ 25/01/2019 (ΑΦ.01:30 –ΑΝ.01:45) – ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (ΑΦ.03:15 – ΑΝ.04:15) – ΜΗΛΟΣ (ΑΦ.08:00 –ΑΝ.08:15) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΑΦ.13:30 Το πλοίο θα επανέλθει στα εγκεκριμένα δρομολόγια του την Παρασκευή 25/01/2019.
Petros P Posted January 24, 2019 Posted January 24, 2019 Σχετικό το βελτιωσητων συνθηκων αφου αυριο ναι μεν θα τον εχει απο πισω του το καιρο,αλλα θα εχει και κυμα λογικα
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2019 Posted March 1, 2019 Η Blue Star Ferries φέτος το καλοκαίρι θα προσθέσει και προσέγγιση στη Κάσο μετά τη Κάρπαθο, ενώ το χειμώνα θα προσεγγίζει μόνο στη Κάρπαθο
AQUA JEWEL Posted March 1, 2019 Posted March 1, 2019 Τελικά οι προσεγγίσεις της Blue Star Ferries στο νησί της Κάσου θα ξεκινήσουν απ' την ερχόμενη Τρίτη 5 Μαρτίου με το Blue Star Patmos. Ιδού και η πανηγυρική ανακοίνωση της κυρίας Δημάρχου.
Champion Jet_2 Posted March 1, 2019 Posted March 1, 2019 Για ποιο λόγο το βάζουν το πλοίο ίδια μέρα με το Πρεβέλης;
Captain_Nionios Posted March 1, 2019 Posted March 1, 2019 (edited) Πολύ ευχάριστο νέο για τη θρυλική Κάσο. Οι χρόνοι για Κάρπαθο κατέβηκαν από τις 21:55 στις 20:25 ώρες για να προλαβαίνει και την Κάσο. Ελπίζω κάποτε να "χωρέσει" καλοκαιρινό δρομολόγιο Πάρος-Νάξος-Δονούσα-Αμοργός (Αιγιάλη)-Αστυπάλαια-Πηγάδια ώστε ένα εκ των Χίος ή Πάτμος να φτάνει σε περίπου 13-13:15 ώρες και να φέρει τη χρονική επανάσταση. Στα παρόντα δρομολόγια, το κοντοταξιδο της Πρεβελάρας είναι ακόμα το πιο σύντομο χρονικά. Είναι εφικτό αρκεί να πηγαίνει 25+ κόμβους(ήδη τα πάνε το καλοκαίρι) και να μεταθέσουν την αναχώρηση του επόμενου δρομολογίου από Πειραιά για αργότερα. Δύσκολο, το ξέρω, αλλά θα έκανε τρομερή διαφορά. Edited March 1, 2019 by Captain_Nionios
gpap2006 Posted March 1, 2019 Posted March 1, 2019 Φιλε Captain Nionios εχω την εντυπωση οτι τα δυο πανεμορφα νησια τα ενδιαφερει περισσοτερο η συνδεση με την εδρα του νομου τους τη Ροδο. Συνεχίζω από το προηγουμενο σχόλιό μου (παρακαλω αν ειναι ευκολο να ενωθούν)...Τα νησια τα ενδιαφερει περισσοτερο συνδεση με Ροδο αλλα και με τη Κρητη. Προσωπικά πιστευω πως η εξυπηρέτηση θα ηταν καλύτερη αν υπήρχε μονιμο τοπικο καραβι που θα συνεδεε καθημερινα ολο το χρονο τη Ροδο με τη Σητεια μεσω των δυο νησιων. Σε ωραρια που θα βολευαν τις αεροπορικες ανταποκρισεις με τα τοπικα αεροδρομια κ κυριως της Ροδου. Σε συνδυασμο με βελτιωση του οδικου δικτυου Σητεια-Ηρακλειο θα απογειωνε τουριστικα τα νησια και θα δημιουργουσε τουριστικη γεφυρα μεταξυ Κρητης Ροδου που το καλοκαιρι θα σάρωνε.
Captain_Nionios Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 Να σου πω την αλήθεια δεν μπορώ με ασφάλεια να εκτιμήσω τι πραγματικά θέλουν στα δύο νησιά. Υπάρχει μια ασάφεια. Έχω ακούσει πάρα πολλά, κάποιοι θέλουν πιο πολύ Ρόδο, κάποιοι Κρήτη, κάποιοι Πειραιά. Προσωπικά, για το καλοκαίρι πιστεύω πως ένα σύντομο χρονικά δρομολόγιο από Πειραιά είναι μονόδρομος. Να μπει ο επισκέπτης, με το αυτοκίνητο και τις αποσκευές του και να είναι άρχοντας κάτω σε 13 ώρες, αντε και κάτι παραπάνω. Οι ανταποκρισεις είναι πιο περίπλοκες και ακριβές... Με 25 κόμβους, το δρομολόγιο που ανέφερα παραπάνω βγαίνει χρονικά. Αλλά είναι δύσκολο η Μπλου Σταρ, που της αρέσει η σταθερότητα των ωραίων, να μεταβάλλει την αναχώρηση του επόμενου δρομολογίου από Πειραιά κατά περίπου 4 ώρες. Ίσως όμως θα έπρεπε να εξεταστεί από όλους, γιατί θα μιλάμε για επανάσταση.
Αναερόβιος Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 Το πρόβλημα είναι πως κανένας δεν πάει πλέον το συμβατικό του με 25νμ λόγω των καυσίμων. Μόνο η ΜΙΝΟΑΝ στα ημερήσια από Ηράκλειο που τα κάνει σε 6:30-7 ώρες μαζί με την στάση στη Μήλο. Οπότε υποθέτω πως το να πηγαίνει η Blue Star ένα πλοίο της για 13 ώρες πήγαινε και άλλες τόσες έλα με 25 είναι ακριβό "σπορ" και δεν πρόκειται να το κάνει παρότι όπως σωστά γράφεις θα εξυπηρετούσε πάρα πολύ αυτά τα νησιά και θα αύξανε κατά πολύ τον αριθμό των επισκεπτών τους.
Captain_Nionios Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 Πέρυσι το Νήσος Χίος με τις πολλές προσθήκες προσεγγίσεων στην άγονη της Δωδεκανήσου, και λογω των καθυστερήσεων του καλοκαιριού, πήγαινε πάρα πολύ συχνά 25+, ακόμα και 26 κόμβους, σχεδόν σε ολόκληρα κυκλικά δρομολόγια των δύο ημερών... Δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί δηλαδή, ενώ προς το παρόν τα καύσιμα είναι πιο φθηνά από πέρυσι το καλοκαίρι. Ξαναλέω, δεν το θεωρώ απλό και εύκολο, αλλά δεν είναι κάτι ανέφικτο και τρελό.
georgios express Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 5 hours ago, Αναερόβιος said: Το πρόβλημα είναι πως κανένας δεν πάει πλέον το συμβατικό του με 25νμ λόγω των καυσίμων. Όταν τα δρομολόγια είναι πιεσμένα και πρέπει το "Νήσος Χίος" να κάνει τρείς άγονες Δωδεκανήσου την εβδομάδα + 1 εμβόλιμη Χίο-Μυτιλήνη όπως το καλοκαίρι του 2018, τότε το συγκεκριμένο εύκολα μπορεί και τρέχει με 26+ knots. Επομένως δεν υπάρχει "δεν μπορεί", το θέμα είναι αν θέλει η BS να το τρέξει.
gpap2006 Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 Η απόσταση Αστυπαλαια Καρπαθος ειναι -αν τα μετραω καλα στο google earth- περιπου 96 μιλια σα να λεμε Πειρ-Παρος. Μαζι με επιστροφη ειναι αμετρητα μίλια για να πηγαινει φουλαρισμενο και να καιει πετρελαια μισοαδειο από κίνηση.
Captain_Nionios Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 (edited) Η αποσταση Αστυπαλαια (Αγιος Ανδρεας) - Καρπαθος (Πηγαδια) ειναι 93 ν.μ. οχι 96, πιστευω ομως οτι δεν ειναι κατι το απαγορευτικο για δυο λογους. Ο πρωτος ειναι οτι το τωρινο Ροδος - Καρπαθος (Πηγαδια) ειναι μια αποσταση 81 ν.μ. , δηλαδη αρκετα κοντινη με την παραπανω και το περσινο καλοκαιρι πηγαινε ταπα... Ο δευτερος και κυριοτερος λογος.Λαμβανοντας ως βαση το περσινο καλοκαιρινο δρομολογιο, που περαν των ηδη πολλων νησιων περιλαμβανε και τις Παρο-Ναξο, ειναι οτι για να καταφερει να το βγαλει ταξιδευε σχεδον σε ολο το ταξιδι του κατεβασματος (απο τον Πειραια) με 25+ κομβους (ακομα και 26+) και σε μεγαλο μερος της επιστροφης επισης. Αυτο ισχυε και στα δυο δρομολογια με προορισμο το Καστελλοριζο λογω των επισης πολλων επιπλεον προσεγγισεων, συν οτι ειχε να προλαβει και εμβολιμη Χιο-Μυτιληνη αμεσως μετα την επιστροφη απο Καστελλοριζο το Σαββατο. Οποτε, περυσι το καλοκαιρι, ταξιδευε πολυ συχνα με 25+ κομβους για περιπου 42-44 ωρες εκαστου κυκλικου δρομολογιου. Στην προταση που συζηταμε μιλαμε για 26-27 ωρες με ταχυτητα 25+ κομβων. Ενω οσον αφορα το επομενο δρομολογιο απο Πειραια λογικα θα επρεπε να ειναι για Καταπολα, με αναχωρηση στις 11:15, αντι για 06:45, με επιστροφη απο Καταπολα στις 20:15, αντι για 18:00 . Οποτε και εκει θα ειχε μια λογικη αυξηση του ρυθμου, για να κανει την επιστροφη απο Καταπολα στο ρυθμο που κανει το κατεβασμα απο Πειραια, στους περιπου 22.5 κομβους. Συνοψιζοντας, το κερδος για την Καρπαθο θα ειναι τεραστιο γιατι απο τις περιπου 21 ωρες θα επεφτε στις περιπου 13 ωρες, ενω το βαπορι θα ταξιδευε γρηγορα για λιγοτερες ωρες απ' οτι αναγκαζεται τωρα για να προλαβει να φτασει στις 21 ωρες... Οπως ειπε και ο georgios express αυτος ο ρυθμος δεν ειναι κατι που δεν εχουμε δει ηδη οποτε το βασικο ειναι αν το θελει η Μπλου Σταρ... Ο κυριος λογος που το βλεπω δυσκολο ειναι οτι δε θα της αρεσει η αλλαγη των ωραριων εστω και ενος δρομολογιου για την αγονη των Κυκλαδων. Ομως θα μπορουσε να προταθει και να συζητηθει σοβαρα γιατι αξιζει για ολους τους παραπανω λογους... Edited March 2, 2019 by Captain_Nionios
Petros P Posted March 3, 2019 Posted March 3, 2019 (edited) On 3/3/2019 at 4:20 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Θα δέσει από 1η Απριλίου για δύο εβδομάδες. Με ή χωρίς αντικατάσταση? Edited March 4, 2019 by proud_ionian
ΚΡΗΤΗΚΟΣ Posted March 3, 2019 Posted March 3, 2019 Στην ουσία μπαίνει το Πάτμος να εξυπηρετήσει τα δύο νησιά (Κάσος - Κάρπαθος) δηλαδή η Χάλκη και η Σητεία στο έλεος του Θεού για δύο εβδομάδες?
AQUA JEWEL Posted March 4, 2019 Posted March 4, 2019 Πιστεύω πως η καλύτερη λύση είναι να ναυλώσει η ΑΝΕΚ το Aqua Blue για περίπου 20 ημέρες, ώστε και το Πρέβελης να εκτελέσει την συντήρηση του χωρίς πίεση χρόνου και η γραμμή να λειτουργήσει απρόσκοπτα. Η απουσία του Πρέβελης θα αποκόψει εντελώς την σύνδεση της Κασοκαρπαθίας με την Κρήτη, αλλά ταυτόχρονα θα επιφέρει πλήγμα και στην Ανάφη, αν δεν υπάρξουν έκτακτες προεκτάσεις απ' τον Κοραή.
nomikos Posted March 4, 2019 Posted March 4, 2019 Πληγμα θα υπαρξει και στη Σαντορινη.Και μαλιστα μεγαλο.Οχι τοσο στην επιβατικη κινηση αλλα στην εξυπηρετηση των μεταφορικων.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 4, 2019 Posted March 4, 2019 Τότε θα έχει ξεκινήσει το δεύτερο Blue Star για Δωδεκάνησα, που θα προσεγγίζει και στη Σαντορίνη.
MILTIADIS Posted March 22, 2019 Posted March 22, 2019 On 3/4/2019 at 2:36 PM, AQUA JEWEL said: Η απουσία του Πρέβελης θα αποκόψει εντελώς την σύνδεση της Κασοκαρπαθίας με την Κρήτη, αλλά ταυτόχρονα θα επιφέρει πλήγμα και στην Ανάφη, αν δεν υπάρξουν έκτακτες προεκτάσεις απ' τον Κοραή. Με την ταυτοχρονη ακινησια του Πρεβελης και του Aqua Jewel η Αναφη μενει πραγματι χωρις συγκοινωνια για τουλαχιστον 2 βδομαδες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now