Strofalos Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 Και από Τρίτη 3 Μαρτίου ξεκινά το Πρέβελης στην τροποποιημένη γραμμή Πειραιά-Μήλο-Σαντορίνη-Ανάφη-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων και των δυο νησιών (Κάσου&Καρπάθου) για σύνδεσή τους με την Κρήτη μια επιπλέον μέρα, πέρα από το δρομολόγιο του Σαββάτου. Μπρος γκρεμός όμως (το δρομολόγιο Πειραιάς-Κάσος και Πειραιάς-Κάρπαθος πάει στις 20 & 21 ώρες αντίστοιχα) και πίσω ρέμα (ή θα αυξηθεί το ταξίδι από Πειραιά ή θα κοπεί η σύνδεση με την Κρήτη μεσοβδόμαδα). Σε τόσο μακρινές αποστάσεις, όποιο χαρτί και να τραβήξεις, καμένο φαίνεται εξ'αρχής.
gpap2006 Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 (edited) Εφόσον γίνει επιτελους ο βόρειος οδικός άξονας Κρητης και βελτιωθει η χερσαία σύνδεση Ηρακλείου Σητείας θα θεωρούσα λογική την ορίστική κατάργηση της προσέγγισης στο Ηράκλειο που φορτώνει πολλες ώρες στο δρομολόγιο. Edited January 28, 2020 by gpap2006
Strofalos Posted January 29, 2020 Posted January 29, 2020 (edited) 9 hours ago, gpap2006 said: ο βόρειος οδικός άξονας Κρητης ΟΥΤΕ ΚΑΝ!!! Και αούτομπαν να φτιάξουν, πάλι θα αναζητάει ο επιβάτης το πλοίο "έξω από την πόρτα του". Χρονοαπόσταση είναι η μαγική λέξη..! Προτιμότερο για πολλούς (αν όχι όλους) είναι να πάρουν το πλοίο από το Ηράκλειο παρά να οδηγάνε 140 χλμ εως τη Σητεία. Κακά τα ψέματα, σημείο αναφοράς της επιβατικής κίνησης είναι το Ηράκλειο. Φοιτητές, φαντάροι, νοσοκομεία, δουλειές, όλα εκεί γίνονται. Οι νταλίκες απ'την άλλη δεν έχουν θέμα..το φτηνότερο εισιτήριο αναζητάνε..και στ'ανάθεμα να τους βάλεις το καράβι, αν έχει φτηνό εισιτήριο θα πάνε να το πάρουν. Εδώ βλέπεις οι Ρεθυμνιώτες προτρέπουν τους επιβάτες να προτιμήσουν να ταξιδεύουν 15 ώρες ταξίδι και με πλοίο "λιτό&απέριττο" παρά να πάνε Χανιά (40χλμ) ή Ηράκλειο (70χλμ) και να ταξιδέψουν για 9 ώρες και με πλοίο "ντρέπεσαι να πατήσεις", και όλα αυτά "ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΛΟΙΟ ΤΟ ΡΕΘΕΜΝΟ"..! Για πες στους Αθηναίους "Σας φτιάχνω την Αττική Οδό μέχρι το Λαύριο και όλα τα πλοία θα τα παίρνετε από εκεί καθώς θα ταξιδεύετε λιγότερες ώρες", να δεις τι θα γίνει μετά..?..θα πέσει η κυβέρνηση. Οπότε Κρητικοί φαντάροι και Δωδεκανήσιοι μόνιμοι κάτοικοι και φοιτητές (η πλειοψηφία τους επιβατικού έργου της γραμμής) "θα ξεσηκώσουν τον κόσμο" αν τους κόψεις το πλοίο από το Ηράκλειο και τους στέλνεις Σητεία. Υ.Γ. Δίκιο έχεις σε αυτό που λες απλά σου αναλύω, κατά την γνώμη μου, πως αυτό δεν πρόκειται ποτέ να γίνει. Edited January 29, 2020 by Strofalos
AQUA JEWEL Posted January 29, 2020 Posted January 29, 2020 Κι εγώ τάσσομαι υπέρ της κατάργησης του Ηρακλείου και της προσθήκης προσέγγισης σε κρητικό λιμάνι και στο κοντοτάξιδο δρομολόγιο. Βέβαια, όπως και να το κάνουμε το Ηράκλειο είναι η "πρωτεύουσα" της Κρήτης, το οποίο αν και προσθέτει αρκετό έξτρα χρόνο στο δρομολόγιο, βολεύει αρκετά όπως προαναφέρθηκε φοιτητές, στρατιώτες, αλλά και μεταφορικές - φορτηγά. Προσωπικά θα πρότεινα το Πρέβελης στο ένα δρομολόγιο να προσεγγίζει στη Σητεία και στο άλλο δρομολόγιο να προσεγγίζει στον παραμελημένο ακτοπλοϊκά Άγιο Νικόλαο.
express adonis Posted February 6, 2020 Posted February 6, 2020 Στο σκελος αγιος νικολαος-σητεια και αναποδα κοβονται εισιτηρια η οχι??
ToMonopolioMasEfage Posted February 11, 2020 Posted February 11, 2020 On 2/6/2020 at 8:35 PM, express adonis said: Στο σκελος αγιος νικολαος-σητεια και αναποδα κοβονται εισιτηρια η οχι?? Ειναι πρόταση, δεν υπάρχει πλεον σύνδεση μεταξύ Αγ.Νικολαου και Σητείας. Πάντως σε περιπτωση που γινόταν φυσικά και ναι, όπως κόβονται από Ηράκλειο για Σητεία και αντίστροφα. Και μαλιστα οπως εχω ξαναπεί είναι και πολύ βολικό και καραβολατρικό μιας και οι ώρες και τα λεφτά είναι ίδια με το Κτελ, χωρις ομως να εχεις 3 ελεγκτες σε καθε ταξιδι ούτε να βρωμάει το λεωφορείο ουτε το δρόμο ούτε το στριμωξιδι (το καλοκαίρι μεχρι και ορθιους εχει μεσα στο λεωφορείο μεχρι να φτάσει Αγιο, και με ολη την ταλαιπωρία κανει στανταρ 3 ωρες). Και μάλιστα με αναχωρήσεις πρωι πρωι απο Σητεια, μεσημερι απο Ηράκλειο, οτι καλύτερο. On 1/29/2020 at 4:38 PM, AQUA JEWEL said: Προσωπικά θα πρότεινα το Πρέβελης στο ένα δρομολόγιο να προσεγγίζει στη Σητεία και στο άλλο δρομολόγιο να προσεγγίζει στον παραμελημένο ακτοπλοϊκά Άγιο Νικόλαο. Δεν εχει νόημα να πηγαίνει στον Άγιο μιας και δεν υπάρχει αμεσο συμφέρον(πιο πολυ νοημα θα ειχε να παει Ιεράπετρα πχ, εξαιρώντας τις ωρες). Ο Αγιος εχει αμεση συνδεση με Ηρακλειο με καλο δρομο και το να πας ειτε Ιεραπετρα ειτε Σητεία είναι μία ή αλλή.
express adonis Posted February 12, 2020 Posted February 12, 2020 το κασος πρινσες κανει καθημερινα δρομολογια κασο-πηγαδια??παει και σητεια??
Glykoulis Posted February 26, 2020 Posted February 26, 2020 (edited) 7 hours ago, enas chiotis said: Αναρτήθηκαν οι τροποποιητικές δηλώσεις δρομολόγησης. Με τα δρομολόγια της Κασοκαρπαθιας τη νεότερο έχουμε. Το Πρεβελης Δεν φαίνεται πουθενά. Edited February 26, 2020 by proud_ionian
proud_ionian Posted February 27, 2020 Posted February 27, 2020 πρωτα γινονται οι δηλωσεις δρομολογησης και για οσες γραμμες δεν υπαρξει ενδιαφερον, ξεκινα η διαδικασια για να βγουν επιδοτουμενες. για καμια "αγονη" δεν θα δεις δηλωση
enas chiotis Posted February 27, 2020 Posted February 27, 2020 (edited) Για την τρέχουσα περίοδο έβγαλε ο υπουργός τροποποιητική απόφαση και αποδέχεται τη συμμετοχή του Πρέβελης στις γραμμές που είχε απορριφθεί, άρα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο συνεχίζει κανονικά το Πρέβελη. Edited February 27, 2020 by enas chiotis
Strofalos Posted March 3, 2020 Posted March 3, 2020 (edited) 13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Από τις 28/04/20 έως τις 23/05/20, το Διαγόρας θα πάει στην άγονη γραμμή της Δωδεκανήσου που κάνει τώρα το Νήσος Χίος, εκτός από τη προέκταση προς τη Κάσο Κάρπαθο, που θα την κάνει το Blue Star 2 αυτή τη περίοδο. Λίγο δύσκολο να πάει το 2 στην Κασοκαρπαθία καθώς, σύμφωνα με δήλωση του ίδιου του Σακέλλη προ ετών, το λιμάνι της Κάσου είναι ακατάλληλο τόσο για πλοία του τύπου Blue Star 1/2 όσο και για τύπου Patmos/Delos. Τώρα βέβαια θα μου πείτε, το Πάτμος πάει ήδη στο νησί, όσο και το Χίος. Λέτε να μεγάλωσε το λιμάνι και να χωράει και το Blue Star 2?? Πέρα από το καλαμπούρι, το 2 προσωπικά, το θεωρώ απίθανο να πάει στην γραμμή. Πιο πιθανό να πάει το Διαγόρας εκεί κάτω. Edited March 3, 2020 by proud_ionian move
AQUA JEWEL Posted March 30, 2020 Posted March 30, 2020 Ο πίνακας δρομολογίων του Πρέβελης για την προσεχή πασχαλινή περίοδο.
Captain_Nionios Posted August 1, 2020 Posted August 1, 2020 (edited) On 2/28/2015 at 5:24 PM, Captain_Nionios said: Οποτε το Περαιας-Σαντορινη-Αναφη-Κασος: 238.5 ν.μ. ειναι μια απο τις συντομοτερες διαδρομες, δεδομενου οτι πιανει δυο νησια πριν την Κασο, γιατι προσθετει μολις 13.5 ν.μ. σε σχεση με το απευθειας Πειραιας-Κασος. Στο θεμα Κρήτη - Δωδεκάνησα συζητησαμε για τα 3 κυκλικα Σητεία - Κάσος - Κάρπαθος - Ροδος που θα κάνει ο Πήγασος, τα οποια σε συνδυασμό με την προσθήκη της Σητείας στο κοντοταξιδο του Πρεβελης, φετος, μας κάνουν 6 κυκλικές συνδέσεις τη βδομαδα. Μαλιστα αρκετά δρομολόγια θα γίνονται σε πολυ κοντινές ωρες, Τέταρτη απο Σητεία και Πέμπτη - Κυριακή απο Ρόδο. Καμια ουσια... Εκει λοιπόν ανέφερα ότι τουλάχιστον ενα δρομολόγιο απο Πειραιά δεν πρεπει να περνα απο Σητεία για να μειώνει το χρόνο για Κασο και Καρπαθο. Ο Πήγασος θα παίρνει επιδοτηση σε ενα καλοκαίρι με πολυ μειωμένη κινηση, για μια σύνδεση που είναι ηδη επαρκής, ταξιδεύοντας 6*11 ώρες=66 ωρες τη βδομάδα. Αν αυτες τις 66 ωρες τις εκανε ενα βαπορι που να μπορει να κανει πλοες κατηγοριας Α (δεν ξερω αν μπορει ο Πηγασος λογω της μεγαλης αποστασης απο στεριες μετα τη Σαντορινη), σε 2 κυκλικά Πειραιάς - Σαντορίνη - Ανάφη - Κάσος - Κάρπαθος, χωρις Ροδο και Κρητη, για τα οποια ανα διαδρομη θα απαιτουνταν 16.5 ωρες (262.5 ν.μ. μεχρι Πηγαδια Καρπαθου, 16.8 κομβοι, 20 λεπτα στην Αναφη - 30 λεπτα στη Σαντορινη), δε θα ηταν σαφως πιο χρησιμο και ουσιωδες για την Κασο και την Καρπαθο; Οπως βλέπουμε από παλαιότερο ποστ, η Σαντορινη και η Αναφη στο εν λογω δρομολογιο προσθέτουν μόλις 13.5 ν.μ. σε σχέση με το απευθείας Πειραιάς - Κάσος. Επισης θα μπορουσε να κανει και Πειραιάς - Φολέγανδρος - Σαντορίνη - Κάσος - Κάρπαθος, χωρις Αναφη, μια ισως και 1-2 ν.μ. μικρότερη απόσταση αφου που περνά ακριβώς εξω απο το Καραβοστασι. Δεν εχουν λογική αυτή τη σεζόν τα δρομολόγια του Πηγασου. Μου φαίνεται απλα ενα δωρακι προς την εταιρεία με ζάχαρη αχνη το οτι ο υπουργος θα διαφημιζει στα μέρη του οτι στηριζει εμπρακτα την ανατολική Κρήτη, την Κασο και την Κάρπαθο μονο και μονο λογο περισσότερων προσεγγισεων, ασχετα με την ουσία που αυτες παρέχουν. Edited August 1, 2020 by Captain_Nionios
mytilene Posted August 3, 2020 Posted August 3, 2020 Απορώ ποιός σκέφτηκε να βάλει αυτό το δρομολόγιο!!!!
Nikos_Chania Posted August 3, 2020 Posted August 3, 2020 Αυτός που σκέφτηκε και την αθρόα επιδότηση δρομολογίων σε Κυκλάδες και Κρήτη. Μέσα στην κρίση, είναι η λύση.... το ελληνικό κράτος που μοιράζει λεφτά εν ονόματι του covid... Μην απορείτε συμφορουμίτες, το βαρέλι είναι γιομάτο και όλοι θα φάνε.
margaritis24 Posted August 3, 2020 Posted August 3, 2020 35 minutes ago, mytilene said: Απορώ ποιός σκέφτηκε να βάλει αυτό το δρομολόγιο!!!! Ο no 1 της Αττικα που ειναι απο τη Καρπαθο,φυσικα
basilis89 Posted August 3, 2020 Posted August 3, 2020 Επειδή είναι από καρπαθο, θα έπρεπε να βάλει απευθείας για Κάσο Κάρπαθο και όχι τοπικό Κρήτη με Ρόδο.. Η Ρόδος είναι άδεια το ίδιο και η Κρήτη. Ποιος θα πηγαινοερχεται;
Captain_Nionios Posted August 3, 2020 Posted August 3, 2020 On 8/2/2020 at 1:01 AM, Captain_Nionios said: ...Μου φαίνεται απλα ενα δωρακι προς την εταιρεία με ζάχαρη αχνη το οτι ο υπουργος θα διαφημιζει στα μέρη του οτι στηριζει εμπρακτα την ανατολική Κρήτη, την Κασο και την Κάρπαθο μονο και μονο λογο περισσότερων προσεγγισεων, ασχετα με την ουσία που αυτες παρέχουν. Νομιζω εχει να κανει και με την καταγωγή του υπουργου απο το Λασίθι...
mytilene Posted August 3, 2020 Posted August 3, 2020 Καθόμαστε και παρακαλάμε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος σε δρομολόγια κατακαλόκαιρο κι αυτοί για την καβλ@ντα τους δρομολογούν ένα πλοίο σε μια ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΚΥΡΗ ΓΡΑΜΜΗ!!!
Captain_Nionios Posted August 3, 2020 Posted August 3, 2020 (edited) Αν εβαζαν 2 επιπλέον δρομολόγια απο Πειραιά, με προσεγγίσεις σε δυο βολικα νησια των Κυκλάδων και 16.5 ωρες για Κάρπαθο θα ηταν καλοδεχουμενο, το έγραψα και παραπανω. Ειδικα αν τα επομενα καλοκαίρια ειναι φυσιολογικά, θα ελεγα οτι ειναι σχεδόν απαραίτητα για την Κασο και την Καρπαθο. Τα φετινα ομως, 3 τοπικα κυκλικα απο Κρητη για Ροδο, υπο αυτες τις συνθηκες, με πολλες μερες (Τεταρτη-Πεμπτη-Κυριακη) να πεφτουν πανω σε αυτα του Πρεβελης ειναι μια απόφαση δωρο και ποζα. Edited August 3, 2020 by Captain_Nionios
togias_k Posted August 5, 2020 Posted August 5, 2020 Το Blue Star Chios και ο Πήγασος θα φτάσουν σχεδόν ταυτόχρονα στη Κάσο! Έχουν ξαναφτασει 2 πλοια στη Κάσο μαζί?
pavlos Posted August 5, 2020 Posted August 5, 2020 1 hour ago, togias_k said: Το Blue Star Chios και ο Πήγασος θα φτάσουν σχεδόν ταυτόχρονα στη Κάσο! Έχουν ξαναφτασει 2 πλοια στη Κάσο μαζί? Καλησπέρα. Και πιο παλιά τα πλοία της ΛΑΝΕ (Κορνάρος και Ιεράπετρα) κάποια χρονιά τα Σάββατα έφταναν την ίδια ώρα
Strofalos Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 (edited) Ολοκληρώνοντας το Εξπρες Πήγασος ένα πλήρες κυκλικό δρομολόγιο μπορούμε να πούμε πως τα ωράρια που έχει δηλώσει η εταιρεία χρήζουν αναβάθμισης. Κανένα σκέλος του δρομολογίου του δεν μπορεί να το πιάσει με τις ταχύτητες που πάει. Κατά τ'αλλα, από πληροφορίες που έχω από το νησί, άδειο έφυγε από Σητεία, άδειο γυρισε στην Σητεία. Πεταμένα λεφτά η εν λόγω δρομολόγηση ως τώρα. Edited August 8, 2020 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now