polmyt Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 (edited) Πάμε να δούμε και ποια ειναι η εταιρία της χρόνιας Προτέινετε μεχρι 3 εταιρίες που δρομολόγησαν πλοίο κλειστου τυπου επιβατικό ή ΕΓ/ΟΓ (συμβατικο ή ταχυπλοο) εντος Ελλαδος, ειτε σε γραμμη που περιλαμβάνει ελληνικό λιμανι. Οι πρωτες τρεις σε προτιμήσεις θα μπουν σε ψηφοφορία απο 26 Δεκεμβριου μεχρι 31 Δεκεμβριου Ολες οι προτασεις να ειναι ενα ποστ. Edited December 28, 2024 by proud_ionian
gpap2006 Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 Fast ferries γιατί είναι όλα τα χρόνια νοικοκυρεμενη, αξιόπιστη, σοβαρή με μελετημένα ανοίγματα και συνέπεια προς το κοινό. Aegean sea lines κυρίως για συναισθηματικούς λόγους μιας και στην εποχή μας είναι σπάνιες μικρές οικογενειακές εταιρίες στην ακτοπλοΐα. Magic sea ferries που κάνει μελετημένες κινήσεις και επεκτείνεται συνετα.
Annivas Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 1) Fast Ferries . Πούλησε το Thunder με το οποίο πάλευε ανάμεσα σε συμπληγάδες και αγόρασε τα πλοία της Zante Ferries . Προσεκτική κίνηση , επεκτείνεται με εγγυήσεις τις άγονες και εκτός Ραφήνας και παρά τα εμπόδια που εμφανίστηκαν κατάφερε να ολοκληρώσει το deal . 2) Golden Star Ferries. Έφερε ένα νέο ευρωπαϊκό πλοίο το Volcan de Taburiente , με ιδανικό μέγεθος για τις κυκλαδες και καλή ταχύτητα . Μια επένδυση που ξεφεύγει από τα δεδομένα μιας μικρής οικογενειακής ακτοπλοϊκής εταιρείας . Το συντηρεί και το μετασκευάζει και αναμένουμε τα αποτελέσματα . 3) Attica Group . Αγόρασε ένα από τα καλύτερα ταχύπλοα που κυκλοφορούν στο Αιγαίο και επιτέλους σύμφωνα με όσα έχει ανακοινώσει ο ομιλος μέσα στο 2024, αναμένουμε με προσμονή νεότευκτα πλοία.
ΚΑΜΒΥΣΗΣ Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 1) Magic Sea Ferries. Για τις δυναμικές κινήσεις της με την έλευση νεότευκτων καταμαράν. Ελπίζουμε να έχει και συνέχεια. 2) Golden Star. Δύο χρόνια μετά την έλευση του Queen, είπε να φέρει και τον σύζυγο. Αναμένουμε το τελικό αποτέλεσμα. 3) ΑΝΜΕΖ. In memoriam . Ειδική μνεία μιας και δεν είναι ακτοπλοϊκή: Celestyal Cruises. Επιτέλους ανανέωσε το στόλο της και επιχειρεί και το άνοιγμα στον Περσικό.
Takisg Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 1) Fast Ferries εξαγόρασε τα πλοία της Zante και για μένα κακώς πούλησε το Thunder!! 2) Golden Star Ferries εκεί που είχε μείνει με 1 συμβατικό κι 1 ταχύπλοο τσούπ ξανά μεγαλώνει ο στόλος και μάλιστα με πλοία νέα κι αξιόλογά!! 3) Μagic Sea Ferries Last but no list Mετά το κάζο που έπαθε την πρώτη χρονιά με το Cat I έχει φέρει 1 αξιόλογό επιβατηγό ταχύπλοο ιδανικό για Σαρωνικό και ετοιμάζεται να φέρει άλλα 2!!!!
mvin Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 1) Magic Sea Ferries, για το Magic 1 αλλά και τα υπόλοιπα που θα φέρει 2) Minoan Lines, για την κίνηση ματ στην Ηγουμενίτσα με τη δρομολόγηση του Κύδων Παλάς 3) Dodekanisos Seaways, γιατί αποτελεί σταθερή αξία για τους νησιώτες των Δωδεκανήσων
togias_k Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 1) Magic Sea Ferries, δεν χωράει αμφιβολία, επενδύει συνεχώς σε νεοτευκτα ταχύπλοα, έχει πολύ μέλλον. 2) Fast Ferries έξυπνη κινηση η συμφωνία με την Ζάντε, εξασφαλιζοντας και 2 άγονες, επίσης η πώληση του Thunder, βλέποντας τον ανελέητο πόλεμο που τρώει, καθορίζεται σοφή. 3) Golden Star Ferries, επενδύει σε πολύ ποιοτικά πλοία, και πλέον με έξυπνες και όχι αντιδραστικες κινήσεις χτίζει κάτι καλό.
lostromos Posted December 19, 2024 Posted December 19, 2024 Golden star ferries γιατί συνεχίζει να μας φέρνει νέα αξιόλογα πλοία.
Svo Posted December 19, 2024 Posted December 19, 2024 1) Minoan Lines. Γιατί πρόσθεσε την Μήλο και στα χειμερινά δρομολόγια, συνεχίζοντας να προσφέρει πολυτέλεια και συνέπεια. Στα συν η πώληση(?)/ναύλωση του Santorini Palace. 2) Fast Ferries. Από τις αγαπημένες μου εταιρείες τα τελευταία χρόνια. Δεν ακούς πολλά λόγια αλλά βλέπεις πράξεις. Μικρά και σταθερά βήματα. Επίσης παίρνει την ψήφο μου λόγω της αγοράς της Zante ferries.
Petros P Posted December 19, 2024 Posted December 19, 2024 Fast Ferries, εδωσε οταν έπρεπε το Thunder και πήρε αυτο που ξέρει καλά , συμβατικά. Magic Sea Ferries,γιατι αναπτυσεται οπως πρέπει . Να δούμε πως θα εξελιχθεί.
Shippihs Posted December 19, 2024 Posted December 19, 2024 1) Magic sea ferries. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν και παραπάνω. 2)Superfast ferries. Η πρώτη εταιρία στην ελλάδα που παρήγγειλε πλοία νέας γενίας. Οι υπόλοιποι για να πάρουν τετοιά πλοία (πλην γκριμαλντι), σε 40 χρόνια 3)Golden star ferries. Αν μη τι άλλο, πλέον κατέχει ένα πλοίο εφάμιλο των μικρών μπλουσταρ, αν όχι καλύτερο Τιμιτική αναφορά η fast ferries. Αν δεν έβαζα Golden θα έπιανε αυτή τη 3η θέση, άλλα προσωπικά θέλω να δω πως θα τα πάνε, καθώς πλέον ανοίγονται από τα γνώριμα νερά της Ραφήνας
nomikos Posted December 19, 2024 Posted December 19, 2024 Golden Star ferries.Γιατί έφερε ένα πάρα πολύ καλό βαπόρι να διπλώσει το επίσης εξαιρετικό Andros Queen. Fast Ferries.Ότι έκανε η Golden πριν μερικά χρόνια έκανε φέτος η Fast.Έδωσε το Thunder και πήρε δύο αξιόλογα βαπόρια συμβατικά.Δε θα μου κάνει έκπληξη αν στο μέλλον φέρει κάτι ισάξιο αν όχι καλύτερο του King.Στρατηγικός ελιγμός λέγεται αυτό!!
Artevelde Posted December 20, 2024 Posted December 20, 2024 Χωρίς πολλά λόγια (γιατί έχουν ήδη αιτιολογηθεί απ’τους συμφορουμίτες): Fast Ferries, Golden Star & Magic Sea
polmyt Posted December 20, 2024 Author Posted December 20, 2024 1.GOLDEN STAR FERRIES 2.MAGIC SEA 3.FAST FERRIES
Panagia Ekatontapiliani Posted December 20, 2024 Posted December 20, 2024 1. Golden Star Ferries γιατί η δρομολόγηση του Andros Queen άλλαξε τις ισορροπίες στην Ραφήνα, που είχε σαν αποτέλεσμα να υπάρξει συνεργασία στα δρομολόγια με την Fast Ferries και η αγορά του Andros King 2. Fast Ferries γιατί απέκτησε τα πλοία της Zante Ferries και συνεχώς κάνει βελτιώσεις στα πλοία της (φέτος έβαλε stabilizer στο Αικατερίνη Π) 3. Magic Sea Ferries γιατί απέκτησε δυο νεότευκτα ταχύπλοα και δείχνει ότι ήρθε στην ακτοπλοΐα για να επενδύσει σοβαρά. Τον όμιλο Attica Group τον αφήνω οριακά εκτός παρολου που φέτος έδειξαν κάποιες σημαντικες κινήσεις: την αγορα του Blue Carrier 2, την αγορά του Thunder, την πώληση της Africa Morocco Link και την συμφωνία για ναύλωση δυο νεότευκτων πλοίων από την Stena
BS CHIOS Posted December 20, 2024 Posted December 20, 2024 1. Fast Ferries: για την αγορά των πλοίων της Ζάντε και το άνοιγμα της σε νέες γραμμές, παράλληλα με την αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει στη Ραφήνα. Σέβεται πραγματικά τον επιβάτη, βελτιώνοντας όσο μπορεί τα πλοία της (ανακαινίσεις, προσθήκη stabilizers, καλή συντήρηση-λίγες βλάβες). Εταιρεία υπόδειγμα. 2. Golden Star Ferries: για την αγορά των Andros Queen και King, και την επιτυχημένη δρομολόγηση του πρώτου. Άλλη μια εταιρεία που επενδύει πραγματικά στα πλοία της και το εσωτερικό τους, προσφέροντας άνεση στον επιβάτη. Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει μεγάλο comeback στην ακτοπλοϊα. 3. Magic Sea Ferries: για τη δρομολόγηση του νεότευκτου Magic 1, και την αγορά των άλλων δύο -επίσης νεότευκτων- μικρών ταχυπλόων. Μπαίνει δυναμικά στην αγορά του Σαρωνικού, απειλώντας ευθέως την Attica και την Alpha Lines. Κάτι τέτοιες εταιρείες σπανίζουν στην Ελλάδα, με όραμα και δυναμισμό!
George Posted December 20, 2024 Posted December 20, 2024 GOLDEN STAR FERRIES γιατί δημιουργούν κάτι πολύ καλό. FAST FERRIES γιατί ξέρει τον χρόνο και τον τρόπο να χτυπάει. MAGIC SEA FERRIES γιατί κόντρα σε ότι οι περισσότεροι πιστεύαμε, επενδύει με σοβαρότητα σε νέα σκάφη.
JohnR730 Posted December 20, 2024 Posted December 20, 2024 1. Golden Star Ferries 2. Fast Ferries 3. Magic Sea Ferries Συμφωνώ απόλυτα με ότι έχετε γράψει παραπάνω
proud_ionian Posted December 21, 2024 Posted December 21, 2024 2 προτάσεις (αλφαβητικά) Fast Ferries. Όπως πάντα κινείται αθόρυβα, με σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα, χωρίς επικοινωνιακά πυροτεχνήματα και γραφικά βορειοκορεατικά δημοσιεύματα. Συνεχίζει να επενδύει ουσιαστικά στα υπάρχοντα πλοία της και επεκτείνεται σε νέες γραμμές, αγοράζοντας δύο ήδη καταξιωμένες μονάδες. Πιστεύω ότι το επόμενο βήμα, όταν γίνει,πρέπει να είναι ένα νεότερο πλοίο. Eκτός του Θεολόγου, τα υπόλοιπα είναι 35-40. Golden Star Ferries. Άφησε στην άκρη τις επικοινωνιακές υπερβολές και τις παρορμητικές αποφάσεις των πρώτων ετών και κάνει σοβαρές μελετημένες κινήσεις. Δεν κρύβω ότι προσωπικά δεν πίστευα ότι θα δούμε κάτι τέτοιο. Διαψεύστηκα. Τα έχετε πει όλα και για τη Fast και για τη Golden. Το μόνο που θα προσέθετα για τη Golden, είναι ότι θα πρέπει σιγά σιγά να κάνει και κάποιο βήμα εκτός Ραφήνας. _____________ Δυο σχόλια για 2 εταιρίες που απασχόλησαν τη ψηφοφορία. Τη Magic θα ήθελα να τη δω και μια ακόμη σαιζόν να κινείται σοβαρά και μετά να τη ψηφίσω. Την Attica πολύ θα ήθελα να μπορώ να την ψηφίσω, όμως όλη η ανακατωσούρα η οποία προκλήθηκε στην Αδριατική μέσα στο καλοκαίρι, με αφορμή την αναγκαστική απόσυρση του Κρήτη ΙΙ, έκανε μεγάλη επικοινωνιακή ζημιά στην εταιρία. Ξενόγλωσσα, κυρίως γερμανόφωνα groups & sites ταξιδιωτών, ανέβαζαν συνεχώς μηνύματα της Attica που ενημέρωναν επιβάτες για αναγκαστική υποβάθμιση της θέσης τους (από καμπίνα σε αεροπορικές ή deck και από αεροπορικές σε deck), λόγω της αντικατάστασης του Horizon από την Claudia και του Αριάδνη από το Horizon. Τα υπόλοιπα τα είπαμε μέσα στη χρονιά
GeorgePag Posted December 21, 2024 Posted December 21, 2024 Fast Ferries (νομίζω το γιατί το έχουμε καλύψει πλήρως) & Minoan Lines λόγω της σταθερής αξίας και της αξιοπιστίας της επί τόσα χρόνια στη γραμμή του Ηρακλείου (αλλά και στην Αδριατική) χωρίς προβλήματα και αλαλούμ όπως συμβαίνει με τον μεγάλο ανταγωνιστή + για το ότι κινήθηκε έξυπνα κατά την γνώμη μου με την ναύλωση του Σαντορίνη στον ηλιο και επικεντρώθηκε στο εγχείρημα την μήλου
Nikos_Chania Posted December 22, 2024 Posted December 22, 2024 Fast Ferries, για όλα όσα είδαμε τους τελευταίους μήνες με πώληση thunder και αγορά zante. Saronic Ferries, με μείον 1 μονάδα φέτος, ανταποκρίθηκε πολύ καλά, ενώ έχει 2 επενδύσεις στα σκαριά, με ένα πλοίο να προστίθεται και η πρώτη, έστω με μακέτο, που ανακοίνωσε ηλεκτροκινούμενο πλοίο. (Τόσο η αττικα, όσο και η saronic δεν έχουν κόψει έλασμα ακόμα, οπότε ας σταθούμε στις προθέσεις)
Diagoras Posted December 22, 2024 Posted December 22, 2024 1. Zante Ferries: Είναι οξύμωρο γιατί μας αποχαιρετά αλλά μια μικρή, πολυμετοχική εταιρεία με φοβερά ανώμαλη πορεία εξαιτίας λανθασμένων αποφάσεων, οικονομικών προβλημάτων κλπ κατάφερε όχι μόνο να παραμείνει ζωντανή αλλά στο τέλος να πωληθεί και σε καλή τιμή και το αδιανόητο, να πάρουν μέρισμα και οι μικρομέτοχοι...πολλά credits για το εξαιρετικό φινάλε και φυσικά για την αξιόπιστη εξυπηρέτηση των Δυτικών Κυκλάδων όλα αυτά τα χρόνια και κυρίως για την τεράστια αλλαγή που έφερε στη Σαμοθράκη. Αποχαιρετά με το κεφάλι ψηλά, πράγμα σπάνιο στην ακτοπλοΐα και ειδικά για πολυμετοχική εταιρεία. 2. Golden Star Ferries: Για εταιρεία τέτοιου μεγέθους τα King και Queen την αλλάζουν επίπεδο. Οι Στεφάνου ρίχνουν σταθερά πολλά λεφτά στην ακτοπλοΐα και νομίζω ότι μετά από αρκετές άστοχες κινήσεις πλέον κάνουν εξαιρετικές επιλογές για τα ελληνικά δεδομένα. Μεγάλη νίκη η φετινή συνεργασία τους με τη Fast Ferries στο κομμάτι των δρομολογίων, κατά τη γνώμη μου μετά από πολλά χρόνια σαν να παίρνουν κεφάλι στη Ραφήνα. 3. Fast Ferries: Με τη Golden να επενδύει είχε δύο επιλογές, είτε να κλειστεί στο καβούκι της περιμένοντας σιγά σιγά την παρακμή της είτε να επεκταθεί αλλού. Όλες οι κινήσεις της το 2024 ήταν άψογες. Σοβαρή, υγιής και με πολύ καλές προοπτικές η επένδυση στη Zante, της ανοίγει δρόμους για το μέλλον. Έβγαλε εξωστρέφεια την πιο κατάλληλη στιγμή! Πολύ σωστή και η απεμπλοκή της από τα ταχύπλοα, εφόσον αποχώρησε η Minoan δε θα μπορούσε να σταθεί μόνη της. Πολύ γόνιμη και η συνεργασία με τη Golden στη Ραφήνα! 4. Minoan Lines: Όπως το 2000 άλλαξαν τα δεδομένα στο Ηράκλειο με τα παλάτια έτσι σε λίγα χρόνια θα αλλάξουν τα δεδομένα με τα νεότευκτα που ανακοινώθηκαν φέτος και την παραχώρηση του Ο.Λ.Η. στο Μανώλη. Ιστορική στιγμή για την Κρήτη, με τέτοιες χωρητικότητες και με πιθανή κατασκευή του ΒΟΑΚ αλλάζουν όλα. Επιτέλους στο Αιγαίο κάτι πιο σύγχρονο, καινοτόμο και οικολογικό την ώρα που άλλοι γράφουν αρθράκια και περιμένουν να ξεζουμίσουν κανένα κονδύλι από το ταμείο ανάκαμψης...Στα συν και η τεράστια αλλαγή στην εξυπηρέτηση της Μήλου έστω και αν έγινε για άλλους λόγους. 5. Σκύρος ΝΕ: Γιατί υπάρχει και αυτή η πλευρά της Ελλάδας, γιατί υπάρχουν ακόμα δήμοι και πολίτες που βάζουν μπροστά τη συλλογικότητα και όχι μόνο το ατομικό συμφέρον. Φέτος το καλοκαίρι τόλμησε να δοκιμάσει και κάτι καινούριο στα δρομολόγια και νομίζω ότι με τέτοια μυαλά τα καλύτερα θα έρθουν. ΥΓ: Κύριε Φώτη συγγνώμη
Ferry Himuka Posted December 22, 2024 Posted December 22, 2024 1.Magic Sea Ferries : όλοι νομίζαμε ότι πάει για να κάνει το κομμάτι της με το Cat I, ωστόσο το έχουν πάρει αρκετά σοβαρά εκεί με επενδύσεις σε νεότευκτα που σίγουρα αναβαθμίζουν τις ακτοπλοικές συνδέσεις του Αργοσαρωνικού! 2.Fast Ferries : Σταθερές κινήσεις εδώ και χρόνια και γρήγορες αντιδράσεις. Θεωρώ οτι η αγορά των 2 πλοίων της Ζάντε ήταν αρκετά καλή κίνηση + ότι οι αναβαθμίσεις που έχει κάνει εδώ και λίγα χρόνια στο Αικατερίνη είναι πολύ καλές. Γενικά έιναι μια εταιρεία νοικοκυρεμένη
Rhodes78 Posted December 22, 2024 Posted December 22, 2024 1. FAST FERRIES, για όλους τους λόγους που έχουν ήδη αναφερθεί 2. GOLDEN STAR FERRIES, ομοίως 3. ATTICA GROUP -για την σταθερότητα της στις γραμμές του εσωτερικού και για τις επενδύσεις σε νέα πλοία
Recommended Posts