Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
24 minutes ago, bas said:

Δεν κάνω κανένα λάθος. Είμαι πολιτικός μηχανικός και ξέρω το αντικείμενο. 

 

Μετά βόρεια υπάρχει σχέδιο σε πολύ αρχικό στάδιο για νέο δρόμο 32 χλμ προς την Στροφυλιά. Αυτό στην καλύτερη να είναι έτοιμο σε 10 χρόνια, γιατί οι μελέτες για να ωριμάσουν θέλουν χρόνια, η ΕΕ δεν δίνει πλέον λεφτά για δρόμους, αλλά μόνο για τρένα και γενικά εδώ έχουμε μεγάλες καθυστερήσεις. 

 

Για την Κρήτη γίνονται έργα, ενώ υπάρχουν τμήματα που έχουν ολοκληρωθεί. Τα έργα έχουν ξεκινήσει από το 1995 και θα τελειώσουν το 2035 και θα κάνουν όπως έκανε και η Εγνατία 40 χρόνια.

Δηλαδή πως δεν κάνεις λάθος όταν λες το ίδιο που σου είπα; Παραδέχεσαι και ανατρέπεις όσα είπες πως η Εύβοια βρίσκεται εκτός σχεδιασμού και ότι οι βασικοί άξονες στη χώρα ολοκληρώθηκαν... Η κατεύθυνση των πόρων από την ΕΕ δεν μονομερίζεται. Αν το εκάστοτε κράτος ζητήσει,  με την απαραίτητη υποστηρικτική αιτιολόγηση, χρηματοδότηση για οδικά έργα, θα την λάβει. Και πλεον υπαρχουν πολλά εργαλεία χρηματοδότησης, αρκεί να ενδιαφέρεται όντως ο "ενδιαφερόμενος".

12 hours ago, Nikos_Chania said:

Η Εύβοια βρίσκεται ακόμα σε στάδια μελετών για τμήματα βελτιώσεων.

Όσο για την Κρήτη, είσαι σίγουρος ότι έχεις τον αέρα της σιγουριάς από την άσκηση της δραστηριότητας σου; Δεν έχουν ξεκινήσει έργα το 1995. Οι παρακάμψεις των μεγάλων πόλεων δεν ήταν στα πλαίσια ενιαίου αυτοκινητοδρόμου και δεν έγιναν το 1995.

Ο σύγχρονος ΒΟΑΚ θα κατασκευαστεί τα επόμενα 5 έτη, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, συνεπώς ο ορίζοντας ολοκλήρωσης είναι το 2029 με έναρξη κατασκευής αρχές του 2025. Τα τμήματα που τώρα υλοποιούνται είναι στα ανατολικά,  το μεν ΣΔΙΤ Χερσονησος-Νεπαολη και το δε Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος ως Δημόσιο έργο.

Posted
On 10/7/2024 at 11:00 AM, Nikos_Chania said:

Ο σύγχρονος ΒΟΑΚ θα κατασκευαστεί τα επόμενα 5 έτη, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, συνεπώς ο ορίζοντας ολοκλήρωσης είναι το 2029 με έναρξη κατασκευής αρχές του 2025. Τα τμήματα που τώρα υλοποιούνται είναι στα ανατολικά,  το μεν ΣΔΙΤ Χερσονησος-Νεπαολη και το δε Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος ως Δημόσιο έργο.

Αφού απέκτησε ξεχωριστή σελίδα ο ΒΟΑΚ, να πούμε ότι αυτά τα χρονοδιαγράμματα είναι τα θεωρητικά μεν, εντελώς ουτοπικά δε. Στο ΣΔΙΤ και το δημόσιο έργο έχουν γίνει μελέτες και τώρα ξεκινάνε να στήνονονται εργοτάξια, με προβλήματα. Η Παραχώρηση δεν έχει υπογραφεί ακόμα (η Τέρνα είναι προσωρινός ανάδοχος) και ένας βασικός λόγος είναι οι εκκρεμότητες με προσφυγές για τη χάραξη από δήμους. Η αρχή του 2025 είναι η τρέχουσα εκτίμηση για υπογραφή της Παραχώρησης (μετά από προηγούμενες παρατάσεις) και όχι έναρξης της κατασκευής. Η 5ετια για μελέτες και κατασκευή είναι άπιαστη, με δεδομένο ότι το μήκος της παραχώρησης είναι πολύ μεγάλο και οι εκκρεμότητες για οριστικές χαράξεις, απαλλοτριώσεις πάρα πολλές. Οριστικές μελέτες δεν έχουν ξεκινήσει. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...