proud_ionian Posted April 22, 2021 Posted April 22, 2021 (edited) διαβαζετε @Shipfriends.gr το νεο ειναι απο τον φλεβαρη και αφορα το αιολος κεντερης Ι (πρωην αιολος εξπρες). δες την κουβεντα στο θεμα του πλοιου. το αιολος κεντερης το original, εχει βυθιστει με την πρυμη στην augusta (δες εδω τα προηγουμενα ποστ) Edited April 22, 2021 by proud_ionian
Arhs Posted April 22, 2021 Posted April 22, 2021 Ευχαριστώ φιλε αμεση απαντηση για 1 το βραδυ🙂 να σαι καλα
togias_k Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 Ένα πολυ ενδιαφέρον και εντυπωσιακό βίντεο. Υποθέτω ότι είναι από τότε που τις άλλαξαν στην Ιταλία. Highlight ο άνθρωπος που χειροκρότησε και χάρηκε με το που πήρε μπρος η μηχανή.
nomikos Posted September 29, 2021 Posted September 29, 2021 2 minutes ago, margaritis24 said: Κ το Tera εχει κ το corsika exprees 3 που ειχε ερθει ειχε Οι Κεντέρηδες είχαν υπόγειο γκαράζ;
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2021 Posted September 29, 2021 Μόνο ο Μεγάλος Κεντερης νομίζω πως είχε.
ManzoScorpio Posted October 25, 2021 Posted October 25, 2021 Do you think it will come back to float one day?
Power_Jet Posted October 25, 2021 Posted October 25, 2021 I think it will, but I do not think it will ever be reactivated
JTEDimandix Posted October 26, 2021 Posted October 26, 2021 @ManzoScorpio When the Panagia Tinou was refloated, she was scrapped. And so did the Panagia Parou. I doubt that the ship has any sort of future. It would be difficult to fix the engines which have been in water for so long.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Ένα βίντεο από το Αίολος Κεντερης στην Augusta.
nomikos Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Πως κατάντησε η ναυαρχίδα της ΝΕΛ και ένα από τα καλύτερα ταχύπλοα που πέρασαν,έτσι;Πραγματικά η κατάσταση είναι πολύ λυπηρή.Αυτή η ΝΕΛ έπρεπε να προσπαθήσει πολύ για να εξαφανιστεί από το χάρτη.Και το κατάφερε... Πόση ταχύτητα υπηρεσιακή έπιανε και τι κατανάλωση είχε μόνο με τις καινούριες MTU και χωρίς τους αεριοστρόβιλους; (Συγνώμη αν είχε ξαναειπωθεί) .
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Στα χαρτιά ακόμα της ανήκει. Αλλά ΝΕΛ υπάρχει ακόμα???
george p. Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Σωστό αυτό! Ωστόσο πως και δεν έχει βγει σε πλειστηριασμό τόσα χρόνια;
Petros P Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Το περίεργο είναι πως έφυγε από Ελλάδα / πήρε απόπλου με τόσα που χρωστάει η ΝΕΛ
Strofalos Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Τραγικό βίντεο!!! Μαζί με πλοία "λείψανα" να είναι κι ένα υπερσύγχρονο ταχύπλοο. Η μπουκαπόρτα τον επιβατών πως και είναι ανοιχτή? Για τον Ιταλό βατσιμάνη ή κατέρρευσε..?
basilis89 Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Το ναυπηγείο που εφτιαξε τους "αιολους" υπάρχει ακομη; και αν ναι Τι είδους πλοία ναυπηγει;
Annivas Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 (edited) Το ναυπηγείο που έφτιαξε τους Αιολους υπάρχει ακόμη , λέγεται Alstom Leroux Naval και βρίσκεται στο Saint Malo στη Γαλλία . Εκτος απο βαπόρια και σκάφη το ναυπηγείο είχε αναπτυχθεί ιδιαίτερα και στην κατασκευή επιβατηγών αμαξοστοιχιών . Edited December 29, 2021 by Annivas
rafina-lines Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 3 hours ago, Annivas said: Εκτος απο βαπόρια και σκάφη το ναυπηγείο είχε αναπτυχθεί ιδιαίτερα και στην κατασκευή επιβατηγών αμαξοστοιχιών . Σωστά! Όπως και τραμ. Εντελώς πληροφοριακά (και sorry για το off topic), τα καινούρια πορτοκαλί τραμ της Αθήνας εκεί είναι κατασκευασμένα.
giorgos_249 Posted December 30, 2021 Posted December 30, 2021 (edited) Μην τα μπερδευτετε. Οχι, το ναυπηγειο στο Lorient δεν υπαρχει, το 2006 πουληθηκε το 75% στην Aker και σημερα το 100% ανηκει στην Kership (https://fr.wikipedia.org/wiki/Kership). H Alstom είναι όμιλος. Το Marine Division δεν υπάρχει οπως ειπαμε. Τα βασικά γραφεία είναι στο Βόρειο Παρίσι, κοντά στο Νειγύ, γνωστό σε όσους ξέρουν ιστορία από την ομώνυμη συνθήκη. Κάνει πολλά πράγματα (από εργοστάσια παραγωγής ενέργειας ως consulting για έργα μεγάλης κλίμακας, μηχανολογικά σιδηροδρόμων, τρένα, βιώσιμη κινητικότητα κλπ) - έχει καμιά 20αριά εταιρείες από κάτω. Το marine division ήταν μία από τις δραστηριότητες του ομίλου μόνον. Τα τραμ (Citadis συγκεκριμένα) και τα τρένα φτιάχνονται στο La Rochelle (αποκλειστικά εκεί τα citadis ενω τα τρένα φτιάχνονται και στο Belfort, το Reichshoffen κλπ - γενικα εχει πολλα εργοστάσια στη Γαλλία και πιο πολλά εκτός Γαλλίας επίσης) και δεν εχουν καμια σχεση με τα πρώην ναυπηγεία στο Lorient . Edited December 30, 2021 by giorgos_249
gtogias Posted December 30, 2021 Posted December 30, 2021 Τα "δικά μας" Citadis κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Βαρκελώνης.
nomikos Posted June 26, 2023 Posted June 26, 2023 Να θυμίσω πως και ο μεγάλος Κεντέρης εχει αεριοστρόβιλους όμοιου τύπου με του Wc Jet.
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted June 26, 2023 Posted June 26, 2023 Και επίσης σε συνέντευξη ο cpt Θεοχάρης Τσουκαλάς έιχε αναφέρει ότι έκεγε 13,5 τόνους την ώρα ή 220 λίτρα το λεπτό
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2023 Posted June 26, 2023 Μόνο που ο Αίολος Κεντέρης πέρα από τις δύο τουρμπίνες είχε και δύο κυρίες μηχανές, οπότε είχε μεγαλύτερη κατανάλωση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now