nomikos Posted December 30, 2018 Posted December 30, 2018 Δεν θυμάμαι να το έχουμε αναφέρει.Το πλοίο αν ταξίδευε μόνο με τις καινούριες MTU θα ήταν βιώσιμο;Και τι ταχύτητα θα είχε;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2018 Posted December 30, 2018 On 6/22/2011 at 1:03 PM, NHSOS XIOS said: Τελικα ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ απλα πηγε για να παροπλιστει στο Μπαρι αφου εχει δρομολογιο μονο καθε Τεταρτη και Σαββατο για Δυρραχιο Οικονομικα ταξιδια βεβαια με 13-14μιλια On 6/22/2011 at 1:12 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Τόσο πιάνει μόνο με τις δυο κυρίες μηχανές (MTU),γιατί το πλοίο ταξιδεύει χωρίς τις gas turbines!! Νομίζω ότι με τις δυο κύριες μηχανές στο μαξιμουμ της ιπποδύναμης θα έπιανε μέχρι 18 κόμβους
Nikos_Chania Posted December 30, 2018 Posted December 30, 2018 Οτι πρεπει για ενδοκυκλαδικα οπως έκανε ο κεντερης 2
.voyager Posted March 13, 2019 Posted March 13, 2019 Επιστροφή στη Σικελία το ΣΚΔ για να "πετάξω" πάνω από αυτό το εντυπωσιακό ταχύπλοο, μιας και τον περασμένο Δεκέμβιο είχαμε δυσκολίες. Αίολος Κεντέρης, λοιπόν, στην Αυγούστα. Θλιβερή, μη αναστρέψιμη προφανώς εικόνα ενός ταχύπλοου που κάποτε τάραζε τα νερά για τα καλά.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Ένα βίντεο από τη πρώτη δοκιμαστική προσέγγιση του Αίολος Κεντερης στη Μυτιλήνη το 2001.
Agaios Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Αν δεν ήταν η Nel η ιδιοκτήτρια των αιολων τότε πολύ πιθανόν αυτά τα βαπόρια να ήταν εν ενεργεία ακομα
togias_k Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Τόσο "κακή" εκτίμηση είχαν για την κατανάλωση όταν το ναυπηγούσαν; 1 hour ago, Agaios said: Αν δεν ήταν η Nel η ιδιοκτήτρια των αιολων τότε πολύ πιθανόν αυτά τα βαπόρια να ήταν εν ενεργεία ακομα Ισχυεί,αν θυμάμαι καλά καίει τα ίδια με το Tera Jet και το Tera Jet πάει πολύ καλά.
Shippihs Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Απ ότι θυμαμαι υπήρχαν πολλοί λογοι που απέτυχε.Τα προβλήματα στις μηχανές, ο περιορισμός ταχύτητας λόγω απονερων(Αυτό πλάκα πλάκα πως δεν ισχύει στο τερα?), τα χρέη της νελ σε πληρώματα και προμηθευτες.Παντα απορούσε γιατί δε τα αγόρασε καποιος όταν δεν είχαν μαζέψει ακόμα πολλά χρέη πάνω τους
Agaios Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 18 minutes ago, togias_k said: Ισχυεί,αν θυμάμαι καλά καίει τα ίδια με το Tera Jet και το Tera Jet πάει πολύ καλά. Το Tera καιει λίγο παραπάνω λόγο μεγαλύτερης ιπποδυνάμεος(+ δύο μηχανές). Για να είμαι ειλικρινής οι pielstic δεν θυμάμαι πόσο έκαιγαν πάντως σίγουρα είχαν θέματα και έβγαζαν προβληματακια και για αυτό αντικαταστάθηκαν από τις MTU. Και τα δύο έχουν τις ίδιες τουρμπίνες General Electric LM2500,απλώς το Tera το πήρε κάποιος έμπειρος στον κλάδο των ταχύπλοων και ήξερε από την αρχή που μπορεί να δουλέψει και τι καιει,ενώ αντίθετα η Nel είχε σκοπό αρχικά να δουλεύει στη Χίο Μυτιλήνη (οι Χιώτες το στήριξαν σε αντίθεση με τους Μυτιληνιούς) κάτι που δεν τους βγήκε και εν τέλει το πλοίο κατέληγε να κάνει 45ημερες αρπακτες στην παροναξια τον Αύγουστο και δρομολόγια στην ερυθρά θάλασσα. Και δυστυχώς τώρα το πλοίο βρίσκεται καθισμένο με την πρύμνη στο βυθό της ντανας στην Αουγκουστα. Πάντως ,ο μόνιμος πλοίαρχος του cptΘεοχαρης Τσουκαλάς είχε αναφέρει ότι το πλοίο δεν μπορεί να δουλέψει και να είναι κερδοφόρο στην Ελλάδα
togias_k Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 (edited) Ένας φίλος μου μου είπε ότι όταν είχε έρθει στην αρχή για Χίο-Μυτιλήνη έπρεπε να κλείσεις εισιτήριο 3 μήνες πριν.επίσης για τα απόνερα είχαν όντως τρομοκρατηθεί.Πήγαινε με φοβερές ταχύτητες και ήταν σαν αεροπλάνο αλλά ήταν τόσο τεράστιο που κόβανε βόλτες μέσα και από κούνημα είχε 7 μποφόρ και μέχρι το Κάβο-Ντόρο ήταν οκ αλλά στο Κάβο Ντόρο γινόσουν ο ορισμός του φραπέ(έτσι μου είπε) 26 minutes ago, Shippihs said: ο περιορισμός ταχύτητας λόγω απονερων(Αυτό πλάκα πλάκα πως δεν ισχύει στο τερα?) Είναι άλλος σχεδιασμός,τώρα εγώ δεν ξέρω αλλά βλέπανε τον Κεντέρη να περνάει και τρομάζανε ενώ στο Τέρα τίποτα.Μάλλον ο σχεδιασμός παίζει ρόλο,ας μας διαφωτίσει κάποιος. Edited May 19, 2020 by togias_k
nomikos Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Οι 3 Αίολοι με σωστά δρομολόγια και με σωστό προγραμματισμό θα είχαν κατακτήσει όλο το Αιγαίο την εποχή που ήρθαν.Έπρεπε να ταξιδεύουν 5 μήνες το χρόνο και να είχαν δρομολόγια ημερήσια προς μεγάλα τουριστικά νησιά.Πειραιάς Παροναξία Σαντορίνη,Πειραιάς Σαντορίνη Ηράκλειο η ακόμα και Κω Ρόδο είναι μερικές γραμμές που πιστεύω θα έπιαναν.Και τονίζω μόνο για 5 μήνες,όχι το Χειμώνα.Τρομερά πλοία με το κυριότερο πλεονέκτημα τη ταχύτητα και τη χωρητικότητα.
togias_k Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Την ταχύτητα την έχαναν,πήγαιναν πιο αργά για τα απόνερα και για λόγους κατανάλωσης.Αλλά συμφωνώ ότι με σωστή διαχείριση θα είχαν πατήσει πολλούς ανταγωνιστές.
Strofalos Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Εδώ τον πήγαιναν Ρόδο, στην άλλη άκρη της χώρας.., είναι δυνατόν μετά να είναι αυτό το πλοίο κερδοφόρο?? Ή και να είναι, κάτω από κατοστάρικο το εισητήριο, δυσκολα να κρατήσει ένα τέτοιο θηρίο σε τόσο μακρινές αποστάσεις!! Εκεί, Κυκλάδες και μόνο Κυκλάδες, αμα το πραγραματιζαν καλύτερα, ακόμα και τώρα 15 χρόνια μετά, θα ήταν σημείο αναφοράς. Αλλά δυστυχώς άλλο ΝΕΛ και άλλο super Mario...
togias_k Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Όντως,για Ρόδο συμφέρει το αεροπλάνο αντί να έδινες 100€(τα ίδια λεφτά για αεροπλάνο)
Agaios Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Όταν δούλευε Κάλυμνο Κω Ρόδο πήγαινε αρκετά καλά αλλά και πάλι δεν έβγαζε πολλά κέρδη . Ακόμα και στην παροναξια όταν πήγε σχεδόν ποτέ δεν έφτασε πληροτητες( με εξαίρεση τη βδομάδα του 15αυγουστου). Η χιος-μυτιληνη πήγε καλά μόνο στην αρχή αλλά μετά μόνο Χιώτες ταξίδευαν (και λογικό αφού έκανε Πειραιά Χίο 4:30 ώρες) καθώς οι Μυτιληνιοί προτιμούσαν να ταξιδέψουν 12 ώρες με συμβατικό και να είναι άνετοι (γιατί οι 7 ώρες σε καρέκλα δεν πολύ παλεύονται)
nomikos Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 (edited) 21 minutes ago, Agaios said: . Ακόμα και στην παροναξια όταν πήγε σχεδόν ποτέ δεν έφτασε πληροτητες( με εξαίρεση τη βδομάδα του 15αυγουστου). Στη Παροναξιά το 2006 είχε αφήσει όνομα και είχε κάνει αίσθηση. Από τη δική μου τη μεριά θυμάμαι πως είχε δουλέψει αρκετά καλά.Αν το δρομολογούσαν ξανά το επόμενο καλοκαίρι θα είχε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Για να πετύχει ένα πλοίο σε μια γραμμή θέλει προγραμματισμό,συνέπεια, υπομονή και σωστή διαφήμιση.(Ο ήλιο τα τελευταία χρόνια τα εφαρμόζει και πετυχαίνει.) Δυστηχώς η ΝΕΛ δεν είχε τίποτα από όλα αυτά και οι 3 Αίολοι ήταν πιστεύω too much και πολύ έξω από τα όρια αυτής της εταιρείας. Edited May 19, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Agaios Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Για να πετύχει ένα πλοίο σε μια γραμμή θέλει προγραμματισμό,συνέπεια, υπομονή και σωστή διαφήμιση φίλε Νομικε από ότι θυμάμαι η Nel το διαφήμιζε πάνω από έναν μήνα σε τηλεόραση και ραδιόφωνο συνέχεια,οπότε τη διαφήμιση την είχε . Προγραμματισμό και υπομονή,δυστυχώς, δεν είχε ποτέ (και αυτό οφείλεται στην εταιρεία)
Strofalos Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Με λίγα λόγια οι 3 Αίολοι στα χέρια της ΝΕΛ ήταν σα να αγοράζει ο συνταξιούχος μπάρμπα Γιάννης του 3ου (ορόφου) μια Ferrari μια Lamborghini και μια Porsche και δεν ξέρει τι να τα κάνει αυτά τα θηρία!!! Με τα ίδια λεφτά θα μπορούσε να αγόραζε κάνα-δυο συμβατικά, και με τις κατάλληλες τροποποιήσεις, να ταξίδευε ακόμα στο Αιγαίο.
togias_k Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 Και καινούρια συμβατικά😉όχι το κάθε παρατημένο.Για τη κάκιστη διαχείριση της Νελ τα έχουμε πει...Έπρεπε να τους σουτάρει τους Κεντέρηδες αφού έβλεπαν ότι δεν υπήρχαν πολλές βλέψεις...
proud_ionian Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 τα εχουμε πει πολλες φορες και στα επι μερους θεματα των συγκεκριμενων πλοιων και στο γενικο των αιολων και στο τοπικ της νελ, τα πλοια παραγγελθηκαν χωρις μελετη κοστους λειτουργιας, κυριως για λογους εντυπωσιασμου. δεν εγινε σωστος σχεδιασμος δρομολογιων (ειτε πολλοι προορισμοι, ειτε μακρυνοι προορισμοι που λογω υψηλου κοστους λειτουργιας και χαμηλης τιμολογησης δεν αφηναν κερδη). βαλτε και οτι οι διοικησεις της ΝΕΛ, απο ενα σημειο και μετα, δεν ειχαν τα ιδια συμφεροντα με την εταιρια και δενει το γλυκο. οποιος δε βαριεται, ας ξαναδιαβασει τα παλιοτερα ποστ, για να θυμηθουν οι παλιοτεροι και να μαθουν οι νεοτεροι
proud_ionian Posted May 19, 2020 Posted May 19, 2020 . On 6/7/2016 at 1:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Αυτό που έχω ακούσει εγώ είναι ότι ο Αίολος Κεντερης ναυλώθηκε από Ιταλό εφοπλιστή που δεν έχει σχέση με την γειτονική ακτοπλοΐα (έχει στη κατοχή του πλοία φορτηγά και γκαζάδικα). Αυτό που ακούγεται είναι ότι θέλει να δρομολογήσει ανάμεσα στη Σικελία-Μάλτα. . On 10/10/2016 at 10:41 PM, proud_ionian said: το εμπροςνελ επανηλθε και τωρα επιβεβαιωνει τις προβληματικες σχεσεις νελ και ναυλωτη. τωρα βεβαια, μια κουβεντα ειναι να πεις διακοπτω τη ναυλωση και το φερνω πισω, απο τη... σικελια. το mega express five εμεινε δυο χρονια εκει . On 10/13/2016 at 10:45 PM, Neptune said: Καλα κρασια. Η ιστορια μυριζει (βρωμαει δηλαδη τι μυριζει) απο μακρια. Τωρα τι ακριβως ειναι παλι αυτο, ποιος θα κερδισει ποιος θα χασει στο τελος δεν το ξερω. Παντως σιγουρα κερδισμενη ΔΕ θα ειναι η ΝΕΛ. Ναι ξερω σιγα τη διαπιστωση . ΥΓ: παραμενει η απορια μου, γιατι πηγε στην Ιταλια και αν η υπηρξε οντως καποια ναυλωση που επαιζε ή η ολη φαση ηταν... στριβειν δια του αρραβωνος
JTEDimandix Posted December 3, 2020 Posted December 3, 2020 Τώρα, το "Κόσμημα του Αιγαίου", έχει και αυτό δικό του λήμμα: https://el.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_-_Τ/Χ_Αίολος_Κεντέρης Να σημειώσω εδώ ότι είναι το τελευταίο λήμμα πλοίου της παλιάς ΝΕΛ της (όχι και τόσο) Ορθόδοξης.
Arhs Posted April 22, 2021 Posted April 22, 2021 https://www.politischios.gr/nautilia/o-aiolos-kenteres-i-egine-anemos-kai-paei-ste-gramme-kullenes-kephalonias ισχυει αυτο ρε παιδια;; Γυρναει ο κεντερης;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now