Petros P Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 Κατι για Κεντρική Μεσόγειο που είχα ακουσει μαλλον δε παίζει ; Μάλλον έχει να κάνει με αυτο που είχα ακουσει για το Kalli P.
MILTIADIS Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Αυτό που έχω ακούσει εγώ είναι ότι ο Αίολος Κεντερης ναυλώθηκε από Ιταλό εφοπλιστή που δεν έχει σχέση με την γειτονική ακτοπλοΐα (έχει στη κατοχή του πλοία φορτηγά και γκαζάδικα). Αυτό που ακούγεται είναι ότι θέλει να δρομολογήσει ανάμεσα στη Σικελία-Μάλτα. Οντως ετσι ειναι Augusta-Valetta συγκεκριμενα θα δρομολογηθει.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Έτσι γράφει το ship2shore, αλλά χωρίς να μπορέσει να μας ενημερώσει για ποιος είναι αυτός που θα το δρομολογήσει!!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 3, 2016 Posted September 3, 2016 Δεν δουλεύει κάπου! Κάνει εργασίες συντήρησης και επισκευής στην Ιταλία, από όσο γνωρίζω.
proud_ionian Posted September 7, 2016 Posted September 7, 2016 το εμπροςνελ, λεει οτι στο πλοιο εχει κανει arrest, προμηθευτης της νελ που εχει φαει τον μουτζουρη (260.000,00) και μαλλον θα καθαρισει ο ""ναυλωτης".
proud_ionian Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 και συνεχιζει το εμπρος μεταφεροντας διαψευσεις τις ΝΕΛ, σχετικα με τη φημολογια που εχει ξεσπασει για προβληματικες σχεσεις με το ναυλωτη και εμπλοκη στην επισκευη.
proud_ionian Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 το εμπροςνελ επανηλθε και τωρα επιβεβαιωνει τις προβληματικες σχεσεις νελ και ναυλωτη. Quote μεταξύ της ΝΕΛ και του ναυλωτή υπάρχει διάσταση απόψεων για το πώς θα αντιμετωπισθούν τα προβλήματα στη Gas Turbine του πλοίου και σημειώναμε: «Οι πληροφορίες μας λένε πως o ναυλωτής επιδιώκει την αντικατάστασή της, ενώ η ΝΕΛ θέλει να γίνει επισκευή της υπάρχουσας “Gas Turbine”. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ναυτικών κύκλων, αυτή είναι η πιο δαπανηρή εργασία για την επισκευή του πλοίου κι αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ των δύο πλευρών». Όλα δείχνουν πως καμία από τις δύο πλευρές δεν θέλει να αναλάβει το κόστος της δαπάνης και αυτό τις έχει οδηγήσει στα όρια της ρήξης. emprosnet. τωρα βεβαια, μια κουβεντα ειναι να πεις διακοπτω τη ναυλωση και το φερνω πισω, απο τη... σικελια. το mega express five εμεινε δυο χρονια εκει
kyr1 Posted October 13, 2016 Posted October 13, 2016 Και ιδού το αποτέλεσμα : Τα μισά των μισών, με μια εταιρεία που φαίνεται ανίκανη να τηρήσει έστω και ένα συμβόλαιο...
Neptune Posted October 13, 2016 Posted October 13, 2016 Καλα κρασια. Η ιστορια μυριζει (βρωμαει δηλαδη τι μυριζει) απο μακρια. Τωρα τι ακριβως ειναι παλι αυτο, ποιος θα κερδισει ποιος θα χασει στο τελος δεν το ξερω. Παντως σιγουρα κερδισμενη ΔΕ θα ειναι η ΝΕΛ. Ναι ξερω σιγα τη διαπιστωση
enas chiotis Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Σύμφωνα με τους γείτονες, το πλοίο έχει κατασχεθεί από τις 24/08, σύμφωνα με απόφαση του δικαστηρίου των Συρακουσών, για χρέη 5 εκ ευρώ. Δεν διευκρινίζεται αν πρόκειται για το ναυλωτή ή την εταιρεία του πλοίου. Πλέον φιγουράρει σε ρεπορταζ για την απομάκρυνση των ναυαγίων και επικίνδυνων πλοίων από την περιοχή. Quote Currently the quay ro-ro ferry is moored Aeolos Kenteris, seized from 24 August with a measure of Syracuse Court which ordered the seizure of the ship for a total of 5 million euro. The owner is in fact indebted to a number of companies that are owed unpaid freight and services. The hearing of 6 October confirmed the measure. Meanwhile, the ship remains moored, apparently without staff on board. Ελεύθερη μετάφραση από το Google translate
proud_ionian Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 η ολη ιστορια θυμιζει λευκα ορη και σοφοκλης στην κορεα
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 On 3/1/2017 at 1:27 AM, valencay said: Τα ίδια χάλια έχει με τον μεγάλο Κεντερη χαμηλά....για αυτό και εκείνος δεν ξεκίνησε....Δεν συνεφερε το κόστος επισκευής. Αυτά τα σκάφη όταν μένουν καιρό σε ακινησία έχουν μεγάλα θέματα. Οξειδωσεις και άλλα.. Θα διαφωνήσω ότι έχουν τα ίδια χάλια με το Αίολο Κεντερη Ι!! Γιατί με τον Αίολο Κεντερη το μεγάλο πρόβλημα είναι με τους αεροστροβίλους που δεν είχαν επισκευαστεί για χρόνια, ενώ και η επισκευή τους είναι πολύ δαπανηρή!!! Τώρα για το θέμα της οξείδωσης στο αλουμίνιο αυτά τα πλοία δεν έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα γιατί τα ύφαλα τους είναι από χάλυβα σε αντίθεση με άλλα ταχύπλοα.
valencay Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 (edited) Αυτοί που πήγαν δεν είδαν προβλήματα μόνο στους αεροστροβηλους...Αυτά μπορεί να ήταν και λιγότερο σοβαρά σε σχέση με άλλα.....Σε πολύ κακη κατάσταση είναι σωλήνωσεις και άλλα πολλά.....Αυτά τα σκάφη με τέτοιο χρονικό διάστημα ακινησίας είναι δύσκολο να τα συνεφερεις σε πολλά επίπεδα.... Edited January 4, 2017 by valencay
Petros P Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 Το Christos XXIV κάτι φέρνει απο Augusta, να φερνει πίσω τον Αίολο άραγε?
Champion Jet_2 Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 Μπορει να έχει κάποιο νόημα αφου ο επεικίμενος Ρώσος αγοραστής των Αιόλων θέλει να κάνει τις επικσευές τους στην Ελλάδα!
enas chiotis Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Πάντως είναι καλό που οι αγοραστές του Κεντέρη προτιμούν την Ελλάδα για επισκευές. Και οι Άραβες του RED SEA, τότε, είχαν προτιμήσει τη Δραπετσώνα και τους τον πήραμε πίσω που δεν πλήρωναν.
enas chiotis Posted January 14, 2017 Posted January 14, 2017 Να υποθέσουμε ότι έγινε σκατζα ρυμουλκών στο Λακωνικό κόλπο, και το ρυμούλκιο το παρέλαβε ο Christos VIII ;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2017 Posted January 15, 2017 Το ρυμουλκο Χρήστος VIII από ότι είδα ρυμουλκει ένα μοτορσιπακι οπότε δεν επέστρεψε ο Αιολος Κεντερης!!
Panagia Ekatontapiliani Posted February 4, 2017 Posted February 4, 2017 Μια φωτογραφία του Αίολος Κεντέρης στην Augusta την 1 Φεβρουαρίου.
hayabusagr Posted March 8, 2017 Posted March 8, 2017 To Christos XXIV είναι από χθες στην Augusta. Ξέρει κανείς αν έχει καμία σχέση με τον Αίολο ;
polmyt Posted March 9, 2017 Posted March 9, 2017 Κάθε φορα που θα πηγαινει ρυμουλκο προς την Augusta είναι λογικο το μυαλο μας να πηγαινει σε επιστροφη του ΚΕΝΤΕΡΗ. Χωρις να ξερω κατι θεωρω ότι δυσκολα θα ξαναδουμε το πλοιο στα νερα μας από τη στιγμη που εφυγε
hayabusagr Posted March 9, 2017 Posted March 9, 2017 από την άλλη, προχωράει τίποτα σε ό,τι αφορά την επαναλειτουργία του πλοίου ή απλά θα συνεχίσει να κάθεται στο εξωτερικό αντί για το Πέραμα/Σαλαμίνα ;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now