Earl Granville Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Μονάχα σε σύγκριση με πέρυσι που κρίηκε ασύμφορος για να ταξιδέψει έχει ανέβει το πετρέλαιο 40%. Για να βγει το βαπόρι θα πρέπει σε κάθε δρομολόγιο να είναι φουλαρισμένο και να έχει το εισιτήριο καμια 300αρια ευρώ πράγματα που δεν γίνονται με την καμία.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 (edited) Χθες που πέρασα από το Πέραμα δεν είδα το πλοίο στην γνωστή τους τελευταίους μήνες θέση του. Γνωρίζουμε που βρίσκεται ??? Edited April 17, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ
NHSOS XIOS Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 (edited) Οι Ιταλοι του Πριντεζι μου θυμιζουν τους Χιωτες με την αφιξη των Azamara Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ λοιπον θα απογειωσει την πολη στο διεθνες τουριστικο τζετ σετ Ο επικεφαλής του Τουρισμού του Δήμου του Μπρίντιζι Teodoro Titi έχει θετική άποψη για την πιθανή άφιξη του πλοίου της NEL LINES στον λιμένα του Πρίντεζι,που από την 1η Ιουλιου έως 1η Σεπτεμβριου θα φτανει σε μόλις τέσσερις ώρες στο νησί της Κέρκυρας και στη συνέχεια θα προσεγγιζει την Ηγουμενίτσα,την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο.Οι συζητησεις με τους Ελληνες πλοιοκτητες διαρκουν καποιους μηνες τωρα και αν ολα πανε καλα το πλοιο θα πρακτορευεται απο το τουριστικο γραφειο Euro Mare με καθημερινες προσεγγισεις στο Πριντεζι εκτος Κυριακης τον Αυγουστο. 'Ενα πλοιο τετοιου τυπου μπορει να οδηγησει στην τουριστικη αναπτυξη του τοπου μας-δηλωσε ο Titi-με θετικα οφελη σε ξενοδοχεια,τοπικες επιχειρησεις και μαγαζια λιανικης πωλησης.Τις επομενες μερες θα καθησουμε σε ενα τραπεζι με το Λιμεναρχειο,την τοπικη αυτοδιοικηση και τον εμπορικο συλλογο της πολης ωστε να συζητησουμε πως θα εκμεταλευτουμε καλυτερα την ελευση του ΚΕΝΤΕΡΗΣ.' Μια λεπτομερια που θα πρεπει να ρυθμιστει,ειναι η θεση προσδεσης του πλοιου,αφου ειτε θα πηγαινει εκει που δενουν τα αλλα Ελληνικα ferries(εξωτερικο λιμανι)ειτε στο μωλο που πιανουν τα κρουαζιεροπλοια(εσωτερικο λιμανι). Εδω το αυθεντικο αρθρο. 1/7 φαινεται στο openseas δρομολογιο απο Ιτσα στις 12 το βραδυ και αφιξη(μεσω Κερκυρας)στο Μπριντεζι στις 6 το πρωι,με 25-26μιλια δηλαδη μεση ταχυτητα. Μεχρι να το δουμε να γινεται παντως,θα ηθελα να πω,οτι πανω απο την Κερκυρα εχω φαει τρελλο κουνημα με τα 200μετρα ferries της Αδριατικης,το πως θα πηγαινει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ εκει,ειναι νομιζω ενα θεματακι Edited April 17, 2011 by NHSOS XIOS
Nick the Greek Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 Όλη νύχτα αεροπορικό δηλαδή? Ωραίααααα... Σε αυτά τα 25-26 μιλάκια, για τι κατανάλωση μιλάμε? Υποθέτω σε Μarine Gasoil?
NHSOS XIOS Posted April 19, 2011 Posted April 19, 2011 (edited) Απο Πριντεζι θα φευγει κατα τις 3 το μεσημερι που ειδα λιγο στο openseas.Σιγουρα παντως ταιριαζει περισσοτερο ενα συμβατικο τυπου ΝΗΣΟΣ/ΠΑΡΟΣ/ΙΘΑΚΗ για τετοιο δρομολογιο παρα ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ απο οποια πλευρα κι αν το παρουμε(καταναλωσεις,ελλειψη καμπινων κλπ).Επισης απο Κερκυρα μεχρι Ηγουμενιτσα(και το αναποδο)δεν θα μπορει να πηγαινει πανω απο 22-23 μιλια λογω του περιορισμου που υπαρχει στην περιοχη. Οι Ιταλοι παντως αρχισαν να πλακωνονται ποιος θα το πρακτορευσει.Οπως γραφει το αρθρο,το δρομολογιο σχεδιαστηκε και οργανωνεται απο Perla Lines/Ventouris Ferries τις οποιες εκπροσωπει η Euromare. Edited April 19, 2011 by NHSOS XIOS
Nikos_Chania Posted April 19, 2011 Posted April 19, 2011 Πάντως αγαπητέ Νήσε στο openseas σαν εταιρεία εμφανίζεται η VENTOURIS FERRIES... ΥΓ: (εκτός θέματος) παρά τον περιορισμό ταχύτητας, την περασμένη βδομάδα πέτυχα το SPIRIT με 27,1 μεταξύ Κέρκυρας και Νίτσας...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 22, 2011 Posted April 22, 2011 To πλοίο μετά τον δεξαμενισμό του στην Ελευσίνα έχει επιστρέψει και πάλι στο Πέραμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2011 Posted April 29, 2011 Να πούμε ότι ο Αίολος Κεντερηςαπό τότε που επέστρεψε από το δεξαμενισμό του στην Ελευσίνα, έχει νέο χρώμα στα ύφαλα του!! Από μπλε που ήταν πριν έχουν γίνει κεραμιδί (το ίδιο συνέβη και με το Αλκυόνη). Επίσης έχουν αφαιρεθεί όλοι σταθμοί των MES από το πλοίο.
Stefanos Posted April 30, 2011 Posted April 30, 2011 δεν θα έλεγα ότι του τεριάζουν και τόσο τα κεραμιδί ύφαλα
NHSOS XIOS Posted May 5, 2011 Posted May 5, 2011 Πολυ ασχημο το καινουργιο χρωμα στα υφαλα,δεν ταιριαζει καθολου στο ματι Τα δρομολογια παντως εχουν αρχισει και διαφημιζονται απο διαφορα ιταλικα τουριστικα γραφεια
Panagia Ekatontapiliani Posted May 5, 2011 Posted May 5, 2011 Μόνο που στη φωτογραφία είναι το Αίολος Κεντερης Ι
Nils Holgersson Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 δεν ξερω αν εχει γραφτει καπου αλλου αλλα ο big Κεντερης έχει μεταφερθεί και αυτός στην Σαλαμίνα
TAXMAN Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 (edited) sthn ntana tis nel kai ayto meta ton kenteri 1 kai kyklades expres gia oikonomia sta limaniatika lene..............dysthxos krima gia thn nel Edited May 27, 2011 by proud_ionian quote
Nils Holgersson Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 δεν ειναι η καταλληλοτερη στιγμη αλλα με φορμη το post του φιλου TAXMAN θα ήθελα να συμπληρώσω οτι βλέπω πολύ σύντομα η NEL ν ακολουθεί την πορεία της GA FERRIES...μακάρι να βγω ψεύτης αλλά δεν την βλέπω να βγάζει το καλοκαίρι....
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Εάν κατάλαβα καλά αυτά που λέτε, ματαιώνεται το Μπρίντεζι?
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 28, 2011 Posted May 28, 2011 δεν ξερω αν εχει γραφτει καπου αλλου αλλα ο big Κεντερης έχει μεταφερθεί και αυτός στην Σαλαμίνα sthn ntana tis nel kai ayto meta ton kenteri 1 kai kyklades expres gia oikonomia sta limaniatika lene..............dysthxos krima gia thn nel δεν ειναι η καταλληλοτερη στιγμη αλλα με φορμη το post του φιλου TAXMAN θα ήθελα να συμπληρώσω οτι βλέπω πολύ σύντομα η NEL ν ακολουθεί την πορεία της GA FERRIES...μακάρι να βγω ψεύτης αλλά δεν την βλέπω να βγάζει το καλοκαίρι.... Εάν κατάλαβα καλά αυτά που λέτε, ματαιώνεται το Μπρίντεζι? Μάλλον δεν κατάλαβα καλά, γιατί σύμφωνα με το (πάντα καλά πληροφορημένο σε ζητήματα ΝΕΛ) ellinikiaktoploia.net το πλοίο θα ξεκινήσει δρομολόγια στην Αδριατική. Ούτε για ντάνες μιλάει, ούτε για "καλοκαίρια"… Στην Κυνόσουρα της Σαλαμίνας, βρίσκεται δεμένο το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, περιμένοντας να ξεκινήσει τα δρομολόγια του, στο Ιόνιο και στην Αδριατική. Να θυμίσουμε, οτι στον ίδιο χώρο βρίσκονται δεμένα το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και το ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ.http://www.ellinikiaktoploia.net/index.php?option=com_content&view=article&id=2146:2011-05-27-20-03-23&catid=1:blog&Itemid=1
Nils Holgersson Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 τα πάντα φίλε μου αλλάζουν μέσα σε ώρες.αυτό που έγραφε το ellinikiaktoploia.net Πράγματι ίσχυε μέχρι και που γύρισε από την δεξαμενή.ξαφνικά όλα άλλαξαν..αυτό έχω να πω....πάντως το πλοίο συνεχίζει να βρισκεται στην Κυνόσουρα με την παρουσία βατσιμάνη..όλες οι εργασίες έχουν παύσει
proud_ionian Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 το προβλημα του πλοιου ειναι οτι δεν μπορει να γινει ποτε κερδοφορο, λογω του οτι εχει μεγαλη καταναλωση σε καυσιμα και απαιτει υψηλες πληροτητες για να βγαλει τα εξοδα του και μονον. ακομη και τη χρονια που ταξιδεψε χιο μυτιληνη (μια χρονια εναλλακτικα με δωδεκανησα και μια μονο για πανω αν δεν κανω λαθος) ειναι ερωτημα αν εβγαλε καν τα εξοδα του. επι διοικησεως ΑΚΒ εγινε αλλαγη καποιων απο τις μηχανες στην ιταλια (μπηκαν MTU), μειωθηκε ελαφρα η καταναλωση, αλλα παλι υπηρχε προβλημα. (στις σελιδες 1-6 του thread υπαρχουν πολλες λεπτομερειες ). δρομολογηθηκε για 40 μερες στην παροναξια το 2006, αλλα παλι δεν εβγαλε λειτουργικα κερδη. μετα ειχαμε την εξορια στην ερυθρα, που τελος παντων ας μη τη συζητησουμε τωρα και μετα ξανα παροπλισμος εδω. μπορει η καθε νεα διοικηση της ΝΕΛ να εξαγγελλει δρομολογησεις οπουδηποτε ανα τον πλανητη, μπορει να διαφημιζει τον κεντερη σαν θρυλο του αιγαιου, αλλα η συγκεκριμενη πορταδα ταχυπλοοων γενικως και ο μεγαλος κεντερης ειδικοτερα λογω κακου, προχειρου και κοντοφθαλμου (θεωρουσαν δεδομενες τις χαμηλες τιμες καυσιμων) σχεδιασμου εξ αρχης, εχουν απιστευτα υψηλο λειτουργικο κοστος. η θεση τους ειναι παρεα με το taurus και οποιαδηποτε αλλη εξαγγελια δεν πρεπει να αντιμετωπιζεται σοβαρα απο κανεναν μας. οσο για τη φετεινη εξαγγελια για δρομολογηση ιονιαν νησια - ηγουμενιτσα - brindisi, ειναι δυνατο να ειναι κερδοφορο ενα τετοιο πλοιο, οταν δεν μπορουν να βγαλουν αξιολογο χαρτζηλικι ετοιμοθανατοι οπως ο απολλωνας και η πηνελοπη;
Neptune Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 STHN DIAXEIRISH TIS NEL KAI PALI APO AYRIO O MPARPA TEO PITHANI DROMOLOGEISEI SE 20 MERES TO POLY H XIO MYT H STHN GRAMH POY EITANE B AIGAIO Δε θα μου κανει καμια απολυτως εκπληξη αν στη θεση του δω τον Κεντεραρο
TAXMAN Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 (edited) stin kynosoyra tha meinei file xalase oi doyleia gia italia Edited May 30, 2011 by polmyt
polmyt Posted June 5, 2011 Posted June 5, 2011 Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ειναι δεμενος αναμεσα στα PRINCESS T και ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ.Απο οτι φαινεται παντως οι ηλεκτομηχανες λειτουργουσαν.
.voyager Posted June 15, 2011 Posted June 15, 2011 (edited) Xθες απόγεμα ήταν δεμένο στον προλιμένα. Φεύγει για κάπου τελικά; Edited June 15, 2011 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted June 16, 2011 Posted June 16, 2011 Πριν από λίγη ώρα αναχώρησε το Αίολος Κεντερης από το λιμάνι του Πειραιά!!
gpap2006 Posted June 16, 2011 Posted June 16, 2011 Πράγματι, σε λίγα λεπτά ο μεγάλος ΚΕΝΤΕΡΗΣ περνά τον Ισθμό με προορισμό το Δυρράχιο της Αλβανίας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now