Panagia Ekatontapiliani Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Red Sea I τέλος, ζήτω ξανά το Αίολος Κεντερης Έτσι το πλοίο χθες έδεσε στο Πέραμα δίπλα από ένα γνώριμο του στη Safaga, δηλαδή το Red Sea II. Τι παιχνίδια παίζει η μοίρα. Μαζί σχεδόν πουληθήκαν σε Αραβικά συμφέροντα, και τα δυο επιστραφήκαν στη ΝΕΛ επειδή τα νέα αφεντικά δεν ήταν πολύ φερέγγυα. Ενώ με λίγες ημέρες διαφορά επέστρεψαν στην Ελλάδα.
polman Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Πάντως από ότι έμαθα είναι σε αρκετά άσχημη κατάσταση το καράβι μέσα.. Να σημειώσω επίσης ότι ένας από τους λόγους επιστροφής είναι η απαγόρευση προσκυνήματος στη Μέκκα λόγω της γρίπης.. (για τους άλλους λόγους, pm )
coyote Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 :rolleyesΠάντως για τον ΚΕΝΤΕΡΗ βρέθηκε ρόλος. Θα σκατζάρει στις ετήσιες τους τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ (ένας Θεός ξέρει πως θα μπαίνει στον Αΐ-Στράτη), και μετά βλέπουμε.........
polmyt Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Στον Αι Στρατη δεν νομιζω να εχει προβλημα.Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ που μπαινει ειναι στο μεγεθος του ΚΕΝΤΕΡΗ,λιγοτερο ευελικτος και με μικροτερο βυθισμα.Αρα λογικα θα ειναι οκ.Τωρα αν εχει καιρος θα κανει οτι και το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ,δεν θα πηγαινει Η προσθηκη καμπινων που λεγανε θα γινει ή θα δρομολογηθει οπως ειναι? Και το αλλο ερωτημα ειναι με τι ταχυτητες θα ταξιδευει και τι εισητηριο θα εχει.Διοτι αν ειναι να πηγαινει με 21-22 μιλια και να εχει τιμη ταχυπλοου αστο να πανε
coyote Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 Η προσθηκη καμπινων που λεγανε θα γινει ή θα δρομολογηθει οπως ειναι? Έχει ήδη εγκριθεί η προσθήκη 36 4κλινων καμπινών στο 6ο ντεκ, πίσω από το μπαρ της διακεκριμένης θέσης. πάντως προς το παρόν το΄πλοίο ειναι σβηστό στο πέραμα χωρίς να γίνεται καμία εργασία. .Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ που μπαινει ειναι στο μεγεθος του ΚΕΝΤΕΡΗ Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ είναι μακρύτερος και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ δένει δύσκολα στον Αι Στρατη. ΥΓ: Πιθανώς το πλοίο τη θερινή σεζον θα δρομολογηθεί είτε Κυκλάδες, ή Χιο-Μυτιλήνη.
Neptune Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 Βεβαια ο Κεντερης με τις 4 η ακομα και με τις 3 μηχανες και τα 2 προπελακια ειναι απειρως ποιο ευελικτος απο τον Ταξιαρχη. Δεν εχω βεβαια εικονα του λιμανιου αλλα η πολυ μικρη μου εμπειρια, μου εχει διδαξει οτι τα βαπορια μπαινουν οπου θελουν να μπουν οι εταιριες. Αμα θελει η ΝΕΛ θα βρει τροπο να χωρεσει τον Κεντερη. Τοσα χρονια η Hellas Ferries δεν ηθελε να μεταφερει τον Πηγασο στην Ικαροσαμια και ελεγαν οτι δεν χωραει. Μολις αποφασισε να παει το βαπορι εκει χωρεσε και παραχωρεσε. Οταν αποφασισανε μαλιστα οτι πρεπει να παει στην αγονη χωρεσε ακομα και στα Αντικυθηρα. Για να μην μιλησω για τη Χιο. Το 1995 βαζαμε το Θεοφιλο με το ζορι και το 2009 μπηκε ολοκληρο Κρητη. Γι αυτο οταν μια εταιρια θελει κανει το βαπορι να χωραει :D
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 Δεν εχω βεβαια εικονα του λιμανιου Όχι και λιμάνι...ο μώλος στο ανοικτό πέλαγος.
Hastaroth Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 Νά σημειώσω εδώ οτι τά ταχύπλοα είναι γενικώς πιό ευέλικτα και λόγω τού οτι έχουν waterjets καί όχι προπέλες.Κι'αυτό γιατί τά waterjets τά γυρνάς όπου θέλεις (όπως καί τίς εξωλέμβιες) ενώ οι άξονες τών προπελών είναι ακίνητοι.Τόν ΚΕΝΤΕΡΗ τόν έχω δεί,ενώ ήταν δεμένος μέ την πλώρη πρός τά μέσα (πρός την στεριά δηλαδή) να βγαίνη από την προβλήτα στόν Πειραιά παραμένοντας παράλληλος πρός αυτήν και να κάνη στροφή 180 μοίρες σέ 2 λεπτά περίπου γιά να βάλη πλώρη πρός την έξοδο.Ανάλογα έχω δεί να κάνουν καί τά υπόλοιπα αδερφάκια του. Από κεί και πέρα,βέβαια,παίζει ρόλο και το μέγεθος τού λιμανιού (άλλο Πειραιάς,άλλο Αϊ-Στράτης...),οι άνεμοι καί άλλα πολλά. Από την άλλη όμως,μήν ξεχνάμε οτι αυτό που λέμε "τά βαπόρια μπαίνουν όπου θέλουν οι εταιρείες να μπούνε" έχει κάποιο κόστος στήν υγεία τών καπετάνιων που τα βάζουν.Τό οτι μπήκε στη Χίο τό Κρήτη και το Βενιζέλος δέν σημαίνει οτι μπήκαν άνετα.Και γιά τόν αείμνηστο Κουρούση είχα διαβάσει οτι έβαζε τόν πρώτο ΑΙΟΛΟ σέ κάτι νησιά μέ πέντε μέτρα μώλο αλλά τό άγχος που έτρωγε μέχρι να τελειώση η μανούβρα μήν τυχόν και κοπανήση στη γωνιά τού μώλου τό σκέφτηκε ποτέ κανένας; Εν πάσει περιπτώσει,καλώς τον ξαναδεχτήκαμε τον ΚΕΝΤΕΡΗ καί άς ελπίσουμε οτι η δεύτερη ευκαιρία του στην Ελλάδα θα είναι καλύτερη από την πρώτη (άν καί προσωπικά δέν έχω κακές εντυπώσεις από την επιστροφή μου εκ Σαντορίνης-άν εξαιρέσουμε τό απαράδεκτο service στό Flocafe του,μιά χαρά πήγαινε το βαπόρι.Αλλο άν μάς τά χάλασε τό separation στό τέλος).
margaritis24 Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 θα γυρναει απεξω κ μπαινει με αναποδα μεσα!βεβαια με τετοιυς καιρους ουτε γραμμα δεν θα στελνει.. κ επειδη το εχει φερει η κουβεντα τωρα τελευταια αν κ off topic SORRY πιστευω οτι ο χαρης τσουκαλας ο καπτεν του αιολου μπορει να παει κ να το βαλει ΠΑΝΤΟΥ!ο καλυτερος στα ταχυπλοα κ απο τους πρωτους που ξεκινησαν...
Hastaroth Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 Προφανώς άν πρόκειται ο ΚΙΝΤΕΡ'Σ να μπαίνη σέ τέτοια δύσκολα λιμάνια (δηλαδή εμείς τά λέμε λιμάνια,στην πραγματικότητα άλλη είναι η λέξη που τά περιγράφει...),θά πρέπη η ΝΕΛ να επιλέξη γιά καπετάνιο κάποιον που ήδη ξέρει το πλοίο. Δέν γνωρίζω άν ο Τσουκαλάς ήταν καπετάνιος όταν το πλοίο λεγόταν RED SEA,είναι αναμφισβήτητο όμως οτι τόσο αυτός όσο και ο Παπαγεωργίου τό ξέρουν πολύ καλά.Δεδομένου δέ οτι ο δεύτερος εξ αυτών είναι στό ΛΙΣΣΟΣ,φαντάζομαι οτι ο καπτα-Χάρης θά είναι το φαβορί τών "εκλογών". Τώρα,τό να γυρνάς ένα τέτοιο πλοίο (είπαμε,180 μοίρες στροφή είναι αυτή) μέ καιρό απ'έξω από τόν Αϊ-Στράτη γιά να μπής μέσα μέ ανάποδα,άν κρίνω από την φωτό που έχει παραθέσει ο ΝΗΡΕΑΣ πιό πάνω,δέν είναι και άσκηση γιά μικρά παιδία...
NHSOS XIOS Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 (edited) Τωρα αν εχει καιρο θα κανει οτι και το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ,δεν θα πηγαινει Φαντασου ο Κεντερης τι ζορια εχει να τραβηξει...,οχι καταχρηση δραμαμινης αλλα ουτε η ζωνη ασφαλειας δεν θα σε σωζει καλα εχουμε ξεφυγει τελειως. ταχυπλοα να αλωνιζουν το χειμωνα το αιγαιο σε γραμμες κορμου. Περα απο τα water jets και τους αξιους καπετανιους,αναρωτηθηκατε αν μπορει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ να ανταπεξελθει στις γραμμες που το προοριζουν?Ποσο μαλλον,μετα την μετασκευη που θα φαει για την προσθηκη καμπινων...Εγω εχω και την προσωπικη Τωρα αν εχει καιρο θα κανει οτι και το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ,δεν θα πηγαινει '>εμπειρια απο παλιοτερα.Εχουμε φτασει σε αστειες καταστασεις πια Edited September 8, 2009 by NHSOS XIOS
margaritis24 Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 ο τσουκαλας εκπεδευσαι τον διαμαντη κ τον συχωρεμενο τον κουρουση κ ειναι ο μονιμος πλοιαρχος του ολα τα χρονια απο την κατασκευη του
Nick the Greek Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Ερωτησουλα: Ο θρυλος του Αιγαιου και του ισολογισμου της ΝΕΛ, ποσα φορτηγα μπορει να φορτωσει? Μπορει να γεμισει το γκαραζ ας πουμε? Γιατι αν αντικαταστησει το Μυτιληνη δεν πρεπει να ειναι σε θεση να παρει αρκετα φορτηγα?
Panagia Ekatontapiliani Posted September 12, 2009 Posted September 12, 2009 Σύμφωνα με την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ, μας ενημερώνει ότι όλο και πληθαίνουν οι πληροφορίες που θέλουν το πλοίο «Κεντέρης» να έρχεται στο βόρειο Αιγαίο για να εκτελεί δρομολόγια στις άγονες γραμμές Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη και Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη. Δηλαδή σε γραμμές όπου τώρα είναι δρομολογημένο το πλοίο «Θεόφιλος». Η πιο πρόσφατη πληροφόρηση που έχουμε είναι ότι το πλοίο θα κινείται με ταχύτητα συμβατικού, δηλαδή 24 μίλια την ώρα. Το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Μυτιλήνη θα πραγματοποιείται σε 9,5 ώρες και το δρομολόγιο προς Καβάλα σε οκτώ ώρες. Παράλληλα, το πλοίο θα εκτελεί και ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από Μυτιλήνη για Χίο και Πειραιά.
margaritis24 Posted September 12, 2009 Posted September 12, 2009 φιλε nick μπορει να παρει φορτηγα 9μετρα η 12μετρα αλλα οχι επικαθυμενα γιατι ειναι πολυ πιο βαρια κ ζοριζονται οι μηχανες!!!αυτα κανανε καποτε κ οποτε βαζανε επικαθυμενα πανηγυριζανε κ ετσι τις σπασανε πριν 4 χρονια στους μικρους αιολους
Nick the Greek Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 Αυτην την εντυπωση εχω κι εγω Μαργαριτη, ηθελα να το επιβεβαιωσω. Κι επειδη απ' οσο γνωριζω η μεγαλη πλειοψηφια των φορτηγων της γραμμης ειναι επικαθημενα, αναρωτιεμαι ποσο πρακτικη ειναι η αντικατασταση του Μυτιληνη στο γνωστο δρομολογιο απο τον Eleos Kontreos(που λενε και στη Safaga:D)
margaritis24 Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 αυτο που με ανησυχει ειναι η 13τονοι marine/gas που καταναλωνει την ωρα!!!ποσο θα πρεπει να παει για πεσει στους 7 που πιστευω ειναι καλη καταναλωση για το δρομολογιο,οσο παει κ το χιος δηλαδη...
NHSOS XIOS Posted September 30, 2009 Posted September 30, 2009 Έχει ήδη εγκριθεί η προσθήκη 36 4κλινων καμπινών στο 6ο ντεκ, πίσω από το μπαρ της διακεκριμένης θέσης. πάντως προς το παρόν το΄πλοίο ειναι σβηστό στο πέραμα χωρίς να γίνεται καμία εργασία..ΥΓ: Πιθανώς το πλοίο τη θερινή σεζον θα δρομολογηθεί είτε Κυκλάδες, ή Χιο-Μυτιλήνη. Τελικα γινεται καμια εργασια στο πλοιο η ολα τα σχεδια περι δρομολογησης και μετασκευης πηγαν περιπατο με την αλλαγη μεγαλομετοχου?
polmyt Posted September 30, 2009 Posted September 30, 2009 Την Κυριακη επικρατουσε απολυτη ησυχια μεσα και εξω απο το βαπορι.Ουτε εξωτερικα υπαρχει καμια αλλαγη. Τωρα για το αν θα πραγματοποιηθει η μετασκευη μπορει να μην το ξερουν ουτε οι ιδιοι
proud_ionian Posted September 30, 2009 Posted September 30, 2009 η ολα τα σχεδια περι δρομολογησης και μετασκευης πηγαν περιπατο με την αλλαγη μεγαλομετοχου?τωρα η αλλαγη μεγαλομετοχου ειναι, η πιθανολογουμενη αλλαγη κυβερνησης ειναι, μονο ο υψιστος γνωριζει.
coyote Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 αν θα πραγματοποιηθει η μετασκευη μπορει να μην το ξερουν ουτε οι ιδιοι Tα σχέδια έχουν εγκριθεί, αλλά το αν θα γίνει ή όχι η δουλεια ήταν αβέβαιο πριν την αλλαγη μεγαλομετοχου .
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 Θυμάται κανείς όταν ήρθε το Αίολος Κεντερης από την Αίγυπτο, εάν έγραφε στις μπάντες το NEL LINES??
aiolosii Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 Για την δευτερη φορα δεν θυμαμαι, αλλα την πρωτη φορα σιγουρα δεν ειχε το logo στις παντες, αλλα την τριηρη στην πρυμη πανω απο το ρεμετζο.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 Τότε πλέον έχει γραφτεί το logo της NEL LINES στη δεξιά μπάντα
Neptune Posted November 22, 2009 Posted November 22, 2009 Το λογοτυπο γραφτηκε οταν το βαπορι εφυγε απο δω για την Αιγυπτο οταν μας ηρθε για το δεξαμενισμο του σαν RED SEA I
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now