Stefanos Posted May 10, 2008 Posted May 10, 2008 Το θέμα είναι πως σε περίπτωση που πουληθεί για scrap δεν θα υπάρχει καμία απόσβεση του πλοίου στην ουσία τα χρήματα της κατασκευής θα έχουν πεταχτεί στα σκουπίδια.Πόσο είναι η τιμή του scrap?απο την άλλη υπάρχει ενδεχόμενο μεταπώλησης των μηχανών και λοιπών μηχανημάτων και εξοπλισμού του πλοίου?γιατί αν όχι.........
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 10, 2008 Posted May 10, 2008 Και μαζί με την αύξηση της τιμής των καυσίμων, πέφτει και η ζήτηση (κατά συνέπεια και η τιμή) των "πετρελαιοβόρων" ταχύπλοων. Πχ για σκεφτείτε σήμερα ή σε ένα χρόνο, οι ιδιοκτήτες των Rea Sea I & II, πόσα θα πιάσουν εάν πουλήσουν τα πλοία...σε σχέση με τα 85 εκ ευρώ που έδωσαν μόλις πριν ένα χρόνο. ΥΓ Όπου νάναι έρχεται και η σειρά όλων των άλλων...προϊόντων αλουμινίου. Όπως πάει τα βλέπω όλα παροπλισμένα και να ταξιδεύει μόνο...η Σουπερφεράκλα και το Σαντορινάκι.
George Posted May 17, 2008 Posted May 17, 2008 Επειδή δεν το βλέπω πουθενά γραμμένο (ε κι αν είναι τι τους έχουμε τους mod ) το πλοίο έχει υψώσει σημαία Παναμά και με τελείως χειρόγραφα γράμματα έχει γραφτεί το νηολόγιο κάτω από όνομα.
NHSOS XIOS Posted May 22, 2008 Posted May 22, 2008 Απο το ΑΙΠΕ ΑΘΩΟ έκρινε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Χίου τον πλοίαρχο του «Κεντέρης» κ. Τσουκαλά για τον τραυματισμό του επισκέπτη του νησιού μας Ντίνου Κουτσιμπού από τα απόνερα του πλοίου τον Αύγουστο του 2005. Συγκεκριμένα ο παραθεριστής από τη Ρόδο, ενώ βρισκόταν σε φουσκωτό μεταξύ Καρφά και Αγ. Ερμιόνης πλησίασε για να επιβιβάσει τη σύζυγό του και τότε χτυπήθηκε από τα απόνερα του πλοίου. Όπως δήλωσε στην «ΑΛΗΘΕΙΑ» ο κ. Κουτσιμπός λίγο πριν αναχωρήσει για την Αθήνα το Δικαστήριο στο οποίο προσκόμισε φωτογραφίες και όλα τα στοιχεία που τεκμηριώνουν τον τραυματισμό του δε θεώρησε ότι πρέπει να αποζημιωθεί από την πλοιοκτήτρια εταιρεία για την ταλαιπωρία που υπέστη. Το σκεπτικό της αθωωτικής απόφασης του πλοιάρχου, όπως μας το μετέφερε, ήταν ότι δεν αποδεικνύεται ότι ο «ΚΕΝΤΕΡΗΣ» έτρεχε τη στιγμή εκείνη με ταχύτητα μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη από το Λιμεναρχείο. Τελικα τον πρωην ΚΕΝΤΕΡΗ,δεν τον 'εφαγαν' τα απονερα που σηκωνε αλλα η τιμη του πετρελαιου
polmyt Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 Δεν ξερω αν σημαινει κατι αυτο αλλα συμφωνα με αυτοπτη μαρτηρα το βαπορι εδεσε πριν λιγο στον προλιμενα
Earl Granville Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 Κάτι πήρε το αυτί μου ότι πιθανόν το πλοίο να επιστρέψει στην ερυθρά και να κάνει δρομολόγια εκεί.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2008 Posted May 28, 2008 Η δεξιά πλευρά του Red Sea I δεν ήταν και στη καλύτερη κατάσταση. Ενώ στην αριστερή μάλλον μέλη του πληρώματος πλένανε πυρετωδώς τις λαμαρίνες εξωτερικά.
polmyt Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 H αριστερη μερια του RED SEA I δειχνει φρασκοβαμενη και εχει ξαναγραφτει το ονομα. Πολλες ετοιμασιες παντως και δεν νομιζω τοση μπογια να πεφτει χωρις λογο.
Neptune Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Και οσο μενει η σημαια Παναμα δε νομιζω οι ετοιμασιες να ειναι για δρομολογηση εντος Ελλαδας. Παντως θελει και ενα δεξαμενισμο το βαπορι. Οχι τιποτα αλλο να πεσει λιγο και η καταναλωση.
polmyt Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Το Red Sea I στη παγόδα. Πριν λιγο την εκανε με συνοδεια ρυμουλκων για το Νεο μωλο.Πολλα τα πηγαινελα παντως απο το Νεο μωλο στο Κεντρικο λιμανι και νομιζω οτι δεν ειναι τυχαια
iason Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Υπάρχει περίπτωση να τον δούμε ξανά έστω και προσωρινά από τα μέρη μας; Η λογική λέει ότι το κόστος της ναύλωσης ενός συμβατικού πλοίου που όμως είναι αξιοποιήσιμο σε πολλές γραμμές μπορεί να είναι υψηλότερο από ό,τι το κόστος του θρύλου, όσα και αν κάψει, ειδικά αν κάνει μόνο λίγα δρομολόγια - μπαλώματα (και παράλληλα δεν τον θέλει κανείς αλλού). Ή φεύγει πάλι για κάτω; Υποθέτω και με όλα αυτά τα πηγαινέλα, επιχειρησιακά είναι ετοιμοπόλεμος; Έχει πλήρη σύνθεση πληρώματος; Όσο για τη σημαία, αυτή αλλάζει σε μία νύχτα (ημέρα εννοώ, μην υπονοηθεί τίποτα ύποπτο ) Πριν λιγο την εκανε με συνοδεια ρυμουλκων για το Νεο μωλο.Πολλα τα πηγαινελα παντως απο το Νεο μωλο στο Κεντρικο λιμανι και νομιζω οτι δεν ειναι τυχαια Φίλε polmyt, μοιράσου μαζί μας την υποψία σου
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Το Red Sea I χθες στο λιμάνι του Πειραιά, τοποθετουσε τα σωστικά του στην αριστερή πλευρά. Την άλλη φορά που ήταν στο προλιμένα έβαζε τα σωστικά από τη δεξιά πλευρά.
Stefanos Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Δεν νομίζω πως ενδιαφέρει την εταιρεία η γραμμή της μυτιλήνης,ούτε γενικά ούτε ειδικά για να βάλει το μεγάλο κεντέρη το πιθανότερο είναι ότι θα πάει κάτω μιας και εκεί το πετρέλαιο κοστίζει τα μισά λεφτά
polmyt Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Οτι σιγα σιγα ετοιμαζεται να κατηφορησει προς Ερυθρα εννοουσα.Τοσες ετοιμασιες σε περιοδο που τα χρηματα ειναι ετσι κι αλλιως λιγοστα δεν ειναι τυχαιες. Ετσι κι αλλιως δεν νομιζω οτι υπηρχε περιπτωση να δρομολογηθει στην Ελλαδα το βαπορι με τις τιμες που εχει παει το πετρελαιο ακομα και με μειωμενη ταχυτητα
enas chiotis Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Το Red Sea I χθες στο λιμάνι του Πειραιά, τοποθετουσε τα σωστικά του στην αριστερή πλευρά. Την άλλη φορά που ήταν στο προλιμένα έβαζε τα σωστικά από τη δεξιά πλευρά. Το θέμα είναι να έβαζε σωστικά και να μην έβγαζε, γιατί σήμερα ανέβαζε βαρελάκια και ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ. Δεν νομίζω να τα πήραν από τον μεγάλο (που μπορεί και να μην ταξιδέψει) για να τα βάλουν στον μικρό, ε;
polmyt Posted July 6, 2008 Posted July 6, 2008 Οι γλαροι του Νεου μωλου παντως σιγοψυθιριζουν οτι οι MTU δεν ειναι και πολυ συνεργασιμες τωρα τελευταια
iason Posted July 6, 2008 Posted July 6, 2008 (edited) Οι γλαροι του Νεου μωλου παντως σιγοψυθιριζουν οτι οι MTU δεν ειναι και πολυ συνεργασιμες τωρα τελευταια Ούτε αυτές; Είναι δυνατόν; Κάποιος το έχει ματιάσει! Μπα, μάλλον η ΝΕΛ στα έσοδα του ετήσιου προϋπολογισμού της, για κάθε ευρώ από ναύλα, εγγράφει άλλο ένα ευρώ από αποζημιώσεις των ναυπηγείων... τώρα που μάθαμε τον τρόπο, γιατί όχι; Edited July 6, 2008 by iason
Nick the Greek Posted July 9, 2008 Posted July 9, 2008 το πιθανότερο είναι ότι θα πάει κάτω μιας και εκεί το πετρέλαιο κοστίζει τα μισά λεφτά Δε νομιζω φιλε Στεφανε, τουλαχιστον οχι ακριβως. Επειδη μου εκανε εντυπωση αυτο που ειπες το εψαξα σε κατι γνωστους μου bunker brokers. Πριν 3 ημερες λοιπον η τιμη του MGO στον Πειραια ηταν ακριβως στα ιδια με το Suez/Port Said. Βεβαια το πλοιο θα παει στη Safaga και δεν ξερω σε ποιο αλλο λιμανι στη Σαουδικη Αραβια και για εκει δεν ειδα τιμες αλλα οπως εχει παει το πραγμα σημερα, δεν μπορω να φανταστω οτι εχει θεαματικη διαφορα στο τελικο αποτελεσμα. Και το λεω αυτο διοτι ακομα και μιση τιμη να ειναι οπως λες, οταν στο Ροττερνταμ το IFO 380 εχει καβαλησει τις τελευταιες μερες τα 700 δολλαρια/ΜΤ, οι απολυτες τιμες ειναι αυτες καθαυτες απαγορευτικες ακομα και στην πιο φθηνη τους εκδοση.
polmyt Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 (edited) Το βαπορι εδω και κανα δυο μερες βρισκεται στην Ελευσινα οπου και περνει το μπανιο του. Λογικα πλησιαζει η μερα που θα κατηφορησει κι αυτο προς Ερυθρα Θαλασσα Edited July 14, 2008 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2008 Posted July 19, 2008 Μας αποχαιρέτησε το Red Sea I για την Αίγυπτο.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 5, 2008 Posted November 5, 2008 Όπως μαθαίνω τα πράγματα δε πάνε καλά για το πλοίο. Έχει γίνει «κατάσχεση» του πλοίου από τους Αιγύπτιους και γενικά υπάρχουν πολλά μπλεξίματα για την εταιρεία του.
Stefanos Posted November 5, 2008 Posted November 5, 2008 τι θα πεί κατάσχεση απο τους αιγυπτιους και με ποια λογική γίνεται αυτό?γιατί άκουσα ότι έγινε και σε άλλο βαπόρι στην αραπιά
Neptune Posted November 6, 2008 Posted November 6, 2008 Μπορει να χρωσταει στις αρχες. Λιμανιατικα κλπ. Αλλα νομιζω μονο διαχειριση δε μας ειπε η Νελ οτι εκανε εκει κατω; Οχι οτι ηταν δικα της τα βαπορια :rolleyes:
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Στα οικονομικά αποτελέσματα της ΝΕΛ εμφανίζει ένα πλοίο με το όνομα Αίολος Κεντερης, φαντάζομαι ότι πρόκειται για το Red Sea I πρώην Αίολος Κεντερης. Άραγε έχει γίνει η μετονομασία του πλοίου στη πραγματικότητα??
coyote Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Οχι. Η μόνη αλλαγή στο πλοίο είναι που το ξανάβαψαν στα χρώματα της ΝΕΛ. Το όνομα παραμένει ίδιο και το νηολόγιο είναι PANAMA
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now