Nick the Greek Posted November 10, 2006 Posted November 10, 2006 Παντως χθες το βραδι το πλοιο ηταν αναμμενο και ειχε κοσμο στα περιξ του. Ιδωμεν.
Nick the Greek Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Χθες το βραδι το πλοιο διανυκτερευσε στον προλιμενα αναμεσα στο Thomson Spirit και τη θαλαμηγο Omega. Σημερα ομως εχει φυγει και απο εκει. Για που ομως, και για ποιο λογο?
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Μήπως έφυγε για να κάνει παρέα στο Παναγία Πάρου?? Όπως έχει ειπωθεί στο θέμα με τη ναύλωση των πλοίων της ΝΕΛ στην Ερυθρά Θάλασσα
Neptune Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Οντως σημερα το πρωι την εκανε για Αραπια με πλοιαρχο τον Αλ Σαλαμ Τσουκαλα και Α μηχανικο τον Ιχρι Κεμαλ Αβαγιανο
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Για να δουμε , θα επανελθουν στην Ελλαδα , η χαιρετα την proud-ionian , <<Ιθακη>> , που χανεις
LEFTERIS68 Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Φεύγει και θα μείνει μου είπε το πουλάκι. Νομίζω πως αν όλα πάνε όπως τα σχεδιάζουν στην εταιρεία δεν θα το ξαναδούμε
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Εάν όντως έφυγε για Ερυθρά (όπως λέει και ο ειδικός επιστήμων-Βεντουρολόγος Dr Neptune:D )...τότε έχετε γειά βρυσούλες και σεις βουνά ραχούλες! Γιατί όπως λέμε και αναλυτικά εδώ πέρασε η υψηλή περίοδος της μετακίνησης των προσκυνητών και συνεπώς δεν υπάρχει ανάγκη για ναύλωση. Πχ. ποιός τρελός θα ναύλωνε τον Κεντέρη για την Παροναξία...Σεπτέμβρη και Οκτώβρη μήνα? Συνεπώς, το πλοίο πάει για πώληση και παράδοση. Με μόνη επιφύλαξη να υπάρχει συμφωνία για δοκιμή επί τόπου και εάν όλα πάνε καλά να προχωρήσουν...εάν όχι να μας επιστραφεί. Αλλά δεν το νομίζω. ΥΓ Με την ευκαιρία, έχω και μιά μικρή απορία: πόσα λεφτά (πάνω-κάτω) μπορεί να πιάσει το πλοίο?
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Σήμερα πέρασε το Σουέζ. Οπότε μπορούμε να λέμε: EL KINTERS...ο Θρύλος της Ερυθράς Θάλασσας!
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΔευτέρα, 27 Νοεμβρίου 2006 07:00 […]ο «Αίολος Κεντέρης» απέπλευσε για άλλες θάλασσες προς την Νοτιοανατολική Ασία προκειμένου να κάνει εκεί δρομολόγια φέρνοντας έσοδα στην εταιρεία. Όμως, η Ερυθρά Θάλασσα δεν θεωρείται Νοτιοανατολική Ασία. Με αυτό τον γεωγραφικό όρο εννοούμε την Ινδοκίνα, Ινδονησία κλπ. Να πρόκειται απλώς για ένα γεωγραφικό λάθος της Ν ή …. Πάντως, η εταιρεία λογικά θα πρέπει να ενημερώσει τους μετόχους της, μέσω του ΧΑΑ, για το που πάει και για ποιο λόγο ο Κεντέρης, γιατί δεν είναι Παναγία Πάρου που ανήκει στην μη εισηγμένη C-Links.
Stefanos Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 C-Link ποια εταιρια ειναι αυτη?Τωρα πια εχουμε κοινοπραξια γραμμων ΝΕΛ και ελπιζω να τελιωσει γρηγορα το θεμα της εξαγορας γιατι μου τη σπαει αυτο το κοινοπραξια πανω στα εισητηρια
Panagia Ekatontapiliani Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 Πέρασα σήμερα από το Ικόνιο και έβγαλα λαβράκι!! Για δείτε τις πρώην μηχανές του Αίολος Κεντερης!! Ήρθαν από την Ιταλία, για να λυθούν και να γίνουν ανταλλακτικά για τα αλλά δυο Αίολος εκτός από το Block της μηχανής που θα πάει για παλιοσίδερα!!
Nick the Greek Posted February 28, 2007 Posted February 28, 2007 Απο τη μεγαλυτερη πατατα της τελευταιας 15ετιας(τσε βαλε), Καληνυχτα σας κυριες και κυριοι
Stratos Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Μετά τις νέες μηχανές δεν ήταν κι άσχημο.. Αλλά με αυτές τις καταναλώσεις (ακόμα και τώρα) δεν θα μπορούσε να το ταίσει καμμία γραμμή της ΝΕΛ.. Ίσως εκεί που βρίσκεται, η πρόσβαση στο πετρέλαιο να είναι πιο "εύκολη" και να βρει επιτέλους την γραμμή του.. και ησυχάσαμε και εμείς. Και προπάντων η ΝΕΛ που παραλίγο να γίνει ο Κεντέρης η ταφόπλακατης θα καταφέρει να επιβιώσει. Δεν θα ήταν κακή ιδέα να μοσχοπούλαγε και τους μικροτέρους Αίολους. Το επιβατικό κοινό στην πραγματικότητα δεν στηρίχτηκε ποτέ πάνω τους.. Υ.Γ. Αντέ να παίρνουνε σειρά τα χαισπίντια..
Earl Granville Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ εν την γεννέση του αποτέλεσε μια υπερβολή τόσο στα μεγέθη του όσο και στις καταναλώσεις του. Ηρθε στην Ελλάδα κι από την αρχή αντιμετώπισε πολλά προβλήματα ενώ είναι μαζί με τα ξαδελφάκια του και ένας από τους σημαντικότερους λόγους που η ΝΕΛ έφτασε στα όρια της καταστροφής. Η πώλησή του και μάλιστα το τίμημα αυτής είναι μια πολύ καλή κίνηση του Απόστολου.Όπως βλέπουμε το πετρελαιο συνεχίζει να παραμένει σε υψηλά οικονομικά επίπεδα και χωρίς θετικές προβλέψεις οπότε η εκ νέου εκμετάλλευση του πάλι πρόβλημα θα ειναι Το ότι άλλαξε μηχανές ναι μεν δεν ηταν αχημο αλλα πιστεύω ότι εξαιτίας αυτού του γεγονότος απέφερε στην εταιρία του αυτό το υψηλό τίμημα ενώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν ακόμα κι αυτές οι μηχανές θα λειτουργούσαν απροβλημάτιστα για πολλά χρόνια ακόμα. Είδαμε και στα Highspeed 2,3 ότι παρόλο που δεν είχαν τα προβλήματα των ΑΙΟΛΩΝ εν τούτοις κι αυτά αναγκαστηκαν να αλλάξουν μηχανές πάνω στην 7ετία
gpap2006 Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Οι ψαροτουφεκαδες της Νοτιας Χιου, οι ιδιοκτητες θαλαμηγων στη Ναξο, οι μαναδες με μικρα παιδια που παιζουν αμεριμνα στην ακρογυαλια, ψαραδες, καμακια και λοιποι λουομενοι δε θα διαμαρτυρονται πλεον για τα απονερα. Ο μεγαλος ΚΕΝΤΕΡΗΣ φευγει οριστικα απο το ΑΙΓΑΙΟ ενω το μικρο ΑΙΟΛΑΚΙ (με μηκος μολις 102 μετρα) δε νομιζω να κανει στην Παροναξια τα ιδια απονερα που εκανε ο μεγαλος.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Το ότι άλλαξε μηχανές ναι μεν δεν ηταν αχημο αλλα πιστεύω ότι εξαιτίας αυτού του γεγονότος απέφερε στην εταιρία του αυτό το υψηλό τίμημα ενώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν ακόμα κι αυτές οι μηχανές θα λειτουργούσαν απροβλημάτιστα για πολλά χρόνια ακόμα.Είδαμε και στα Highspeed 2,3 ότι παρόλο που δεν είχαν τα προβλήματα των ΑΙΟΛΩΝ εν τούτοις κι αυτά αναγκαστηκαν να αλλάξουν μηχανές πάνω στην 7ετία Με μια μεγάλη διαφορά είναι ότι το πλοίο με τις καινούργιες μηχανές ποτέ δε ταξιδέψε με το 100% της ιπποδύναμης τους. Οι MTU δούλευαν από το 60-70% της ιπποδύναμης, γιατί τους χτύπαγε συνέχεια το Turbo. Το ίδιο κάνανε και στα Παναγία Παρου και Παναγία Θαλλασινη. Ενώ της Pielstick τις δούλευαν από το 95-100% της ιπποδύναμης.
Neptune Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Ε τοτε στην Ερυθρα πως ταξιδευει με 2 MTU στο 85% χωρις προβληματα? Μηπως δεν ανοιγανε επειδη ηταν καινουριες και σαφως θελανε καποιες ωρες και σταδιακο ανοιγμα?
Neptune Posted March 30, 2007 Posted March 30, 2007 Απο σημερα το παπορο ειναι RED SEA I με σημαια Μαλτας και με το ελληνικο πληρωμα να παραμενει. Δεν κλαιω κιολας αλλα στεναχωρηθηκα λιγακι.
Stefanos Posted March 30, 2007 Posted March 30, 2007 Κάλα όλοι στεναχώρηθήκαμε έστω και λίγο όπως και να το κάνουμε ο θρύλος των θαλάσσων ήταν αυτός.Αλλα μεγαλύτερη είναι η χαρά ότι η ΝΕΛ απαλλάχτηκε απο τη πλήγη αυτού του καραβιού.Αλήθεια το ελλήνικο πλήρωμα τι κάνει εκεί ακόμα πότε με το καλό η επίστροφή στα πάτρια εδάφη
Nick the Greek Posted March 30, 2007 Posted March 30, 2007 η ΝΕΛ απαλλάχτηκε απο τη πλήγη αυτού του καραβιού Και το ελληνικο πληρωμα ποιος το εβαλε/κρατησε? Εγω η οι Αιγυπτιοι? Οσο περναει ο καιρος μου φαινεται οτι σε χοντρες γραμμες εχουμε πεσει μεσα σε οσα λεμε εδω. Κι αν τελος παντων η ΝΕΛ απαλλαχτηκε, ο μεγαλομετοχος της σιγουρα οχι.
Stefanos Posted March 31, 2007 Posted March 31, 2007 Κοίτα κάνεις δεν μπορεί να πεί τίποτα με απόλύτη βεβαίοτητα για τη ΝΕΛ και τον Απ Βεντούρη το τελευταίο καίρο τα έχουμε δει όλα όποτε τίποτα δεν αποκλείεται και δεν εκπλήσει πια κανέναν τώρα αν πίσω απο τη RED SEA LINES η όπως αλλιώς λέγεται κρυβέται ο Αποστολος θα το δούμε ο καιρός γαρ εγκύς(σώστα το έγραψα?)
proud_ionian Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 εδω η απαντηση και εδω τα σχολια εχει πολλη μελετη
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 Το τελευταίο καιρό έχω ακούσει κάποιες πληροφορίες για το πρώην καμάρι της ΝΕΛ (Αίολος Κεντερης). Ας ξεκινήσουμε ότι κάνει 2 δρομολόγια την εβδομάδα που διαρκούν γύρω στις 4 ώρες. Δεν έχει σταθερές ημέρες, διότι εάν δε γεμίσει δε ξεκινάει το πλοίο (συνήθως φεύγει κάθε Τρίτη και Παρασκευή). Ταξιδεύει με τις δυο κύριες μηχανές (MTU) και τη μια Gas Turbine. Το περίεργο που άκουσα είναι ότι τους επιβάτες δεν τους αφήνουν να ανέβουν στο ξενοδοχειακό μέρος του πλοίου. Δηλαδή βγάζουν το ταξίδι στο γκαράζ. Σε αντίθεση με το Red Sea II. Αυτό δε ξέρω κατά πόσο είναι αληθές, απλά το άκουσα από αξιόπιστη πηγή.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now