Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Την Δευτέρα θα εκτελέσει το τελευταίο δρομολόγιο του για φέτος μιας και θα αντικατασταθει από το Champion Jet 3 στη γραμμή Πειραιά - Συρο - Τήνο - Μύκονο - Πάρο - Νάξο.

Posted

Απ’ ότι φαίνεται στο βίντεο απλά σηκώθηκε και έφυγε ….Τραγική Τραγούδια διότι όπως γνωρίζουμε όλοι υπάρχουνε κάμερες …: Πέστε μου εσείς που είσαστε της δουλειάς ποιος είναι πιο επικίνδυνος καπετάνιος αυτός του Jumbo jet η του Σάονησος…;;;; Κανένας δεν έκανε τίποτα ούτε εισαγγελείς ούτε συλλήψεις ούτε τίποτα ….Έχετε δει την κλήση έχει ο καταπέλτης έτσι κι αλλιώς και ας μην τον έκλεινε είναι δυνατόν μαυτή την κλήση να δένει σε ελληνικά λιμάνια το πλοίο Και όχι μόνο αυτό βέβαια….Άκου εκεί λέει ξέσυρε και ήταν δεμένο με ένα κάβο μιλάμε για πολύ επιστημονική φαντασία

Posted

Από το βίντεο φαίνεται ότι ενώ υπήρχε κόσμος στον καταπέλτη με τα πράγματα του  αυτός άρχισε να σηκώνεται και το πλοίο να σαλπάρει ,και έτρεξε το πλήρωμα να τα μαζέψει, να μαζέψει την κατάσταση απλά  αυτό…. Αποκλείεται να μην υπάρχουν κάμερες για να βλέπουν την φορτοεκφόρτωση στη γέφυρα ….Αν υπήρχε πρόβλημα με τον καιρό ας φροντίζε να φουντάρει η οτι πρέπει  για την ασφάλεια και όχι την ταχύτητα Όπως συνηθίζει η seajets…. Τώρα εάν κάνω λάθος και απλά το πλοίο ξέσυρε και σήκωσε τον καταπέλτη για να το σώσει ας δεσει πρώτα ασφαλές με δύο κάδους και άγκυρες και μετά άνοιξει τον καταπέλτη όπως προβλέπεται….Και όχι να πηγαίνει με το δικό του πρόγραμμα για να μην πληρώσει έξτρα πλήρωμα γιατί  τις περισσότερες (ολεσ τις) φορές αυτό κάνει….

Επίσης για άλλη μια φορά ειδικά τα Austal χρειάζονται τι να πω μακρύτερο καταπέλτη η πιο ψηλό ντόκο δεν ξέρω ισως να κάνω λάθος σε αυτό γιατί δεν είμαι ιδικός ,αυτός όμως που υπέγραψε γι’ αυτό το βαπόρι να ταξιδέψει με αυτή την κλήση στον Καταπέλτη είναι ο ειδικός ….

Φετος εχει σταθεί τυχερος .Μάλλον πρέπει πρώτα να πνίγει  κόσμος….

Posted

Εντάξει, ας μην ρίξουμε την ευθύνη στην Austal τώρα. Δεν νομίζω πως το μήκος του καταπέλτη ή ο χαμηλός ντόκος είναι τα κύρια αίτια για το όλο περιστατικό. Αυτά τα λιμάνια έχουμε, με αυτά τα δεδομένα δουλεύουμε. Δεν υπάρχει δικαιολογία. Και στο κάτω κάτω, αν ο καταπέλτης αυτός δεν επαρκεί για τα λιμάνια που το πλοίο προσεγγίζει καθημερινά και έχει όπως λες μεγάλη κλίση, δεν φταίει η Austal που το ναυπήγησε, άλλα η Seajets που δεν το προσάρμοσε στα ελληνικά δεδομένα (το ταχύπλοο δεν ναυπηγήθηκε για να πιάνει στην Τήνο και τη Μύκονο, για την IDO φτιάχτηκε).

Posted

Μετά το περιστατικό, το οποίο  με κάθε σενάριο (μετακίνηση  λόγω καιρού ή λάθος χειρισμός από γεφυρα) ευθύνη ξεκάθαρα έχει ο πλοίαρχος, όσοι μας είχαν ζαλίσει το κεφάλι με τα περί πλοιάρχου θεού και το πόσο εκτός τόπου και χρόνου είναι η σύλληψη και η προσαγωγή στον εισαγγελέα κλπ, δεν λένε τίποτα για το συμβάν, με πρώτο και καλύτερο τον γνωστό συνταξιούχο ακτοπλόο πλοίαρχο που του φταίει ο άσχετος Κύπριος Υπουργός και τα λεγόμενα του περι ασφαλείας στα λιμάνια και την προώθηση του συστήματος χρονοθυρίδων στα λιμάνια (όπως στα αεροδρόμια) για την αποφυγή της ταυτόχρονης άφιξης πολλών πλοίων σε μικρό χρόνο και της γενικότερης διαχείρησης της κίνησης σε αυτά.

Βέβαια σαν περιστατικό, για μένα είναι σαφώς σοβαρότερο από την δολοφονία του Αντώνη Καρυώτη πέρισυ, άσχετως αν από τύχη δεν είχαμε τα χειρότερα. Δείχνει την νοοτροπία και την ελαφρότητα που αντιμετωπίζουν κάποιοι την δουλειά τους. Και επιβεβαίωση είναι και το βίντεο στο τικ-τοκ εν πλώ ,με τον συνεντευξιαστή να κάθεται στην θέση του πλοιάρχου, τον συνεντευξιαζόμενο πλοίαρχο δίπλα να χαριεντίζεται με αυτόν και ένα πιτσιρίκι στο άλλο κάθισμα, καθώς και το βίντεο από drone με την παρολίγο σύγκρουση ταχύπλοου με αγκυροβολημένο πλοίο στο λιμάνι της Τήνου στην αρχή του καλοκαιριού.

Πάντως πιο εύκολο και γρήγορο είναι να βουτήξεις μερικούς (δεν είναι πολλοί, 3-4 είναι) που συμπεριφέρονται ως καουμπόυδες και να τους στείλεις στον εισαγγελέα, από το να φτιάξεις υποδομές που θέλουν χρόνο, χρήμα και κόπο.

Posted

Η λογικη της γενικότερης επίδειξης της εταιρείας φαίνεται και με την ποδοσφαιρική ενασχόληση το τελευταίο καιρό . Δείχνουμε και χαχανιζουμε τα πάντα και στην πρώτη στραβή (παρολίγον ατύχημα στη θαλασσα και αποκλεισμός στη μπαλα ) βγάζουμε ανακοίνωση για να καλύψουμε λίγο τα κακώς κείμενα .

Στην άλλη μεγάλη εταιρεία του χώρου ειδαμε τα βίντεο και γύρισε το πλοίο πίσω και έγινε η σύλληψη των 4 αξιωματικών .Εδω είδαμε βίντεο δεν είχαμε ευτυχώς ανθρώπινες απώλειες και δεν έγινε τπτ . Στη μικρή εταιρεία που κάνει δημόσια υπηρεσία στην πρώτη στραβή συλληψη αμέσως .Και περιέργως πως γιατί ο ιδιοκτήτης της είναι φίλα προσκείμενος στην κυβέρνηση και δη στο κομμάτι του κόμματος από τα 80’s. 

Posted
On 9/12/2024 at 10:12 PM, proud_ionian said:

Δεν λέτε καλά που δεν είχαν γύρισμα σήμερα. 

https://vm.tiktok.com/ZNecjTJo4/

 

 

13 minutes ago, SAMAINA said:

Βέβαια σαν περιστατικό, για μένα είναι σαφώς σοβαρότερο από την δολοφονία του Αντώνη Καρυώτη πέρισυ, άσχετως αν από τύχη δεν είχαμε τα χειρότερα. Δείχνει την νοοτροπία και την ελαφρότητα που αντιμετωπίζουν κάποιοι την δουλειά τους. Και επιβεβαίωση είναι και το βίντεο στο τικ-τοκ εν πλώ ,με τον συνεντευξιαστή να κάθεται στην θέση του πλοιάρχου, τον συνεντευξιαζόμενο πλοίαρχο δίπλα να χαριεντίζεται με αυτόν και ένα πιτσιρίκι στο άλλο κάθισμα, καθώς και το βίντεο από drone με την παρολίγο σύγκρουση ταχύπλοου με αγκυροβολημένο πλοίο στο λιμάνι της Τήνου στην αρχή του καλοκαιριού.

Πάντως πιο εύκολο και γρήγορο είναι να βουτήξεις μερικούς (δεν είναι πολλοί, 3-4 είναι) που συμπεριφέρονται ως καουμπόυδες και να τους στείλεις στον εισαγγελέα, από το να φτιάξεις υποδομές που θέλουν χρόνο, χρήμα και κόπο.

@SAMAINA Υπάρχουν και άλλοι και οχι μονο αυτοί που αναφέρεις.

Ένας άλλος από τότε που ανελαβε το πλοίο του (πρώτη πλοιαρχία) ανεβάζει συνέχεια βιντεάκια όπου χορεύει τσιφτετέλια με τραγουδιάρες. Εννοείται μέσα στη γέφυρα και εννοείται με το πλοίο εν πλώ.

Posted

Και εδώ έγινε σύλληψη και προσαγωγή στον εισαγγελέα. Μετά την απολογία αφέθηκε ελευθερος.

Στο περιστατικό του ΣΑΟΝΗΣΟΣ απλά έγινε μεγαλύτερη βαβούρα και γιατί ο Μανούσης δεν έχει τις προσβάσεις στα μιντια για να μην πάρει έκταση το θέμα που έχει ο πλοικτήτης-προεδρος ΠΑΕ, αλλά και γιατί ο ίδιος επέλεξε να απολύσει τον πλοίαρχο και όλο το πλήρωμα και να αφήσει στο έλεος του Θεού την δημόσια υπηρεσία που του είχε ανατεθεί.

Posted

Δεν είχα σκοπό να παρέμβω, αλλά νομίζω ότι τελικά είναι απαραίτητο.

Να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

α. Η βασική ένσταση των πλοιάρχων είναι η δυσανάλογη μεταχείριση για ότι στραβό συμβαίνει και όχι κάποιο παράλογο αίτημα να είναι στο απυρόβλητο. Δεν έφτιαξαν αυτοί τα λιμάνια, δεν αποφάσισαν και ενέκριναν αυτοί τα δρομολόγια και τους χρόνους τους, δεν εκδίδουν υπεράριθμα εισιτήρια, κλπ κλπ κλπ.

β. Ναι, έχουν ευθύνες οι πλοίαρχοι, μεταξύ αυτών και να αποφεύγουν τα λάθη. Προφανώς και δεν το πετυχαίνουν πάντα.

γ. Μη συγκρίνουμε μια δολοφονική ενέργεια, πιθανόν και με χρώμα ρατσισμού, με μια λάθος κίνηση - χειρισμό ενός πλοιάρχου. Στο δε περιστατικό του Γαυρίου άγαλμα έπρεπε να του φτιάξουν του πλοιάρχου και όχι να τον πηγαίνουν συνοδευόμενο στο νοσοκομείο και τον εισαγγελέα.

δ. Ο πλοίαρχος συνελήφθη όταν έφτασε το πλοίο Πειραιά και πέρασε τη διαδικασία κατάθεσης στο λιμεναρχείο. Διαδικασία που από μόνη της είναι υπερβολική, αφού για όλα τα ανάλογα περιστατικά που συμβαίνουν στην στεριά, δλδ ατυχήματα χωρίς απώλειες ανθρώπινης ζωής ή τραυματισμούς, τη λύση δίνουν οι ασφαλιστικές και μόνο. Ακόμα και για πιο βαριά περιστατικά, βλέπε πρόσφατα μεταξύ οδηγών λεωφορείου και τρόλει, ή του σταθμάρχη που έδωσε αναχώρηση στις δύο αμαξοστοιχίες του προαστιακού, σπάνια ως ποτέ να υπάρξει σύλληψη, ούτε καν παραπομπή με βάση το διαβόητο άρθρο 291 του Π.Κ. (Επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς, πλοίων και αεροσκαφών), τα οδικά τα ρυθμίζει το άρθρο 290.

ε. Το απυρόβλητο το έχουν στελέχη άλλης εταιρείας, που ούτε καν μια τυπική διερεύνηση δε γίνεται για χοντράδες που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια, ούτε καν ανακοίνωση του Λ.Σ. δε βλέπουμε.

 

 

Posted (edited)

Μια γέφυρα ενός πλοίου δεν είναι παιδική χαρά!!!

Όποιος μπαίνει σε γέφυρα πλοίου πρέπει να μην ενοχλεί να σέβεται το χώρο να μην ομιλεί και παρεμποδιζει τη δουλειά των αξιωματικών.

Αν είναι δημοσιογράφος να κάνει τη δουλειά του διακριτικά και χωρίς υπερβολές.

Οι αξιωματικοί πρέπει να εκπέμπουν σεβασμό για να τον εισπρατουν.

Παλαιοτερα στις ανοιχτες βαρδιολες που ήταν γεματες επιβατες οι τελευταιοι σεβοντουσαν τους καπετάνιους θρύλους.Ενώ τωρα το τελευταίο καιρό με τα social media έχει παραγίνει το κακό!!!

Εν ώρα μανουβρας ορισμενοι βιντεοσκοπουν το καπετάνιο,μιλάνε, πάνε μπροστά να βγάλουν πλάνα.Για μένα αυτά είναι καραγκιοζιλικια..

 

Edited by nomikos
Posted (edited)

Η ακτοπλοια ειναι συγκοινωνία και το προιον της ειναι οπως στη κρουαζιέρα ο άνθρωπος , οποτε μιλάμε για κάτι σοβαρό και μετρήσιμο περισότερο απο λαμαρίνες. Ευτυχώς εδώ μιλάμε για βαλίτσες και για ένα άδειο καροτσάκι. Το θέμα ειναι πως ο καταπέλτης του συγκεκριμένου πλοιου μας έχει ηδη απασχολησει ηδη 3 φορές. 1 πριν ξεκινησει με εναν θανατο και ενα σοβαρο τραυματισμο 2. οταν δεν ανοιγε και το πλοιο βγηκε μερικες μερες εκτος 3. με λαθος κινηση της γεφυρας και τον καταπέλτη που κρέμασε. 

Οσον αφορά το αν υπήρχε κάποιος τρίτος στη κάμερα , ποσο μάλλον κάποιο είδος συνεργείου βιντεοσκόπησης ή γενικότερα ένα τρίτο προσωπο εκτός των αξιωματικών γέφυρας , ανοίγει ένα μεγάλο θέμα που υπάρχει χρόνια, τουλάχιστον στα μάτια μου ως Πέτρος , "θεοποίησης" μερικών αξιωματικών οχι μονο στη συγκεκριμένη εταιρείας που υπερπροβάλλεται μερικές φορές αλλα και γενικά και άλλων αξιωματικών ειδικά γέφυρας. Ο φοβερός μανουβραδόρος κτλ , το ιδιο βέβαια δεν γίνεται με τη μηχανή που έχουν σώσει καταστάσεις και καταστάσεις (γενικότερα στην οικογένεια μας καπετάνιους ειχαμε και ξέρω το αιώνιο beef που υπάρχει :P ειδικά στα επιβατηγά),τόσο απο ναυτιλιακά όσο και απο τοπικά sites,αλλα και απο το facebook απο διάφορους φίλους που έχουν όσο να ναι με τα χρόνια αναπτύξει μια α'σχέση με διάφορους επι των πλοίων. Δεν αναφέρω τον συνταξιούχο πλοίαρχο γιατι ο φίλτατος κατα τα αλλα δεν μπορεί να ειναι αντικειμενικός και τον καταλαβαίνω απεριόριστα.

Φαντάζεστε να γινόταν το ίδιο για μηχανοδηγούς τραίνων,τράμ η πιλότους αεροπλάνων , η οδηγών λεωφορείων.. θα γέλαγε και το ποικολοχρωμο ερύφιον.

Και εγω προσωπικα κατα καιρούς εδώ έχω ρίξει μπιχτές χωρίς να ξέρω άτομα και καταστάσεις αλλα οταν τους γνωρίζω η τις ζώ τις καταστάσεις είτε αλλάζω άποψη πιο συχνά είτε παραμένω στην άποψη με μερικά ελαφρυντικά

Εδώ πρέπει να βγάλω το καπέλο στο shipfriends οτι δεν έχει αφήσει να "θεοποιηθεί" ουδείς και το αντίστοιχο λήμμα "Εναν καλο λογο για τα πληρώματα" παραμένει σε απλές και περιεκτικές αναφορές.

A! και mea culpa ,μου είχε διαφύγει η σύλληψη του καπετανιου του j.j. στον Πειραιά.

Edited by Petros P
Posted (edited)

4) την ημέρα που πήγε πάλι στον Κόρο μέσα στη νύχτα για επισκευή στον καταπέλτη και καμία 10αρια ακόμα φορές που κολλούσαν μέσα στο λιμάνι του Πειραιά τα βράδια

Edited by proud_ionian
quote
Posted
4 hours ago, BS CHIOS said:

Εντάξει, ας μην ρίξουμε την ευθύνη στην Austal τώρα. Δεν νομίζω πως το μήκος του καταπέλτη ή ο χαμηλός ντόκος είναι τα κύρια αίτια για το όλο περιστατικό. Αυτά τα λιμάνια έχουμε, με αυτά τα δεδομένα δουλεύουμε. Δεν υπάρχει δικαιολογία. Και στο κάτω κάτω, αν ο καταπέλτης αυτός δεν επαρκεί για τα λιμάνια που το πλοίο προσεγγίζει καθημερινά 

Ακριβώς αυτό ήθελα να τονίσω @BS CHIOS Και δυστυχώς δε βάζουν μεγαλύτερους καταπέλτες  για να μην τους κοστίσει σε ταχύτητα και καύσιμα  και παιδεύουν τον κόσμο για την κονόμα βέβαια….

4 hours ago, proud_ionian said:

 

@SAMAINA Υπάρχουν και άλλοι και οχι μονο αυτοί που αναφέρεις.

Ένας άλλος από τότε που ανελαβε το πλοίο του (πρώτη πλοιαρχία) ανεβάζει συνέχεια βιντεάκια όπου χορεύει τσιφτετέλια με τραγουδιάρες. Εννοείται μέσα στη γέφυρα και εννοείται με το πλοίο εν πλώ.

Όπως φαίνεται αυτά γίνονται και την ώρα της επιβίβασης και βέβαια δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά και βέβαια έχουν την ευθύνη και γι’ αυτό το λόγο πληρώνονται αδρά βέβαια κάποιοι πλοιοκτήτες το νομίζουν διαφήμιση αυτό @SAMAINA Και αφήνουν τους πλοιάρχους τους να τα κάνουν  Όπως εσένα Τάχι ύπνο όλοι γέφυρα είναι γεμάτη γύρω γύρω με βασιλικούς γιατί άραγε…;;;;

4 hours ago, SAMAINA said:

Και εδώ έγινε σύλληψη και προσαγωγή στον εισαγγελέα. Μετά την απολογία αφέθηκε ελευθερος.

Στο περιστατικό του ΣΑΟΝΗΣΟΣ απλά έγινε μεγαλύτερη βαβούρα και γιατί ο Μανούσης δεν έχει τις προσβάσεις στα μιντια για να μην πάρει έκταση το θέμα που έχει ο πλοικτήτης-προεδρος ΠΑΕ, αλλά και γιατί ο ίδιος επέλεξε να απολύσει τον πλοίαρχο και όλο το πλήρωμα και να αφήσει στο έλεος του Θεού την δημόσια υπηρεσία που του είχε ανατεθεί.

Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο διότι όπως έχω ξαναπεί αυτά για να γίνονται κάποιος πληρώνει στην κορυφή ….. Όποιος δεν τον τρώει μαρμάγκα πλέον @SAMAINA

27 minutes ago, Petros P said:

Η ακτοπλοια ειναι συγκοινωνία και το προιον της ειναι οπως στη κρουαζιέρα ο άνθρωπος , οποτε μιλάμε για κάτι σοβαρό και μετρήσιμο περισότερο απο λαμαρίνες. Ευτυχώς εδώ μιλάμε για βαλίτσες και για ένα άδειο καροτσάκι. Το θέμα ειναι πως ο καταπέλτης του συγκεκριμένου πλοιου μας έχει ηδη απασχολησει ηδη 3 φορές. 1 πριν ξεκινησει με εναν θανατο και ενα σοβαρο τραυματισμο …..

Και βέβαια ο άνθρωπος είναι το σημαντικότερο πράγμα όπως λες @Petros P Αλλά σ’ αυτή την περίπτωση κανένας δεν το σκέφτεται παρά μόνο κάνει ό,τι του λένε από πάνω για παράδειγμα στην Πάρο φεύγουν από την θύρα για να πάνε στο καράβι και τους πιέζουν να τρέξουν μιλάω για τους επιβάτες βέβαια και ο πλοίαρχος συνεχώς κορνάρει και αυτό γίνεται μόνο με τη Seajets Κάθε φορά ….Μιλάμε για μεγάλο σεβασμό στον άνθρωπο στον επιβάτη …..έχεις δίκιο ότι ο καταπέλτης έχει απασχολήσει πάρα πολύ και ήδη έχει στοιχίσει σε ανθρώπινη ζωή …Και έτσι όπως πάει θα ξανάστοιχίσει …!!!! Επίσης αυτό που έχω αναφέρει κι άλλες φορές είναι ότι ο πλοίαρχος είναι υπεύθυνος για το πλοίο και γι’ αυτό το λόγο παίρνει αυτό το μισθο Τώρα εάν πιέζεται από την εταιρεία για τους χρόνους με ένα καράβι που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει Ας διαλέξει ο Ίδιος τι θα κάνει …. σε πολλές περιπτώσεις βλέπουμε ότι βάζουν το πορτοφόλι και τα Social πλέον πανω απ’ τη ζωή και γι’ αυτό υπάρχει αυτή η αντιμετώπιση …

Posted

@nomikos & @Villandry

H γέφυρα ασφαλώς και δεν είναι παιδική χαρά.

Όλοι αυτοί όμως που μπαίνουν μέσα, τραβάνε βίντεο, κόβουν βόλτες και γενικώς το κάνουν λίγο καρναβάλι, δεν έχουν κάνει διάρρηξη ή κατάληψη. Στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν προσκληθεί, είτε από το πλήρωμα, είτε από την εταιρία. Η ευθύνη για ότι συμβαίνει πάει εκεί και όχι στους επισκέπτες.

@gtogias

H διαρκής ασυλία της Attica, δεν μπορεί να αποτελεί άλλοθι για τους υπόλοιπους. Τα πλοία, κυρίως τα ταχύπλοα, της seajets και οι γέφυρές τους, έχουν απασχολήσει πολλές φορές, με τον ίδιο τρόπο και για λάθος λόγους. 

Για το συγκεκριμένο περιστατικό, μιλάνε τα βίντεο. Δεν έχει κόσμο ή ΙΧ στο ντόκο, πάμε να φύγουμε ;) 

 

Posted

Εγώ θεωρώ πως η ευθύνη βαραίνει πληρώματα, εταιρείες, εκκολαπτομενους δημοσιογράφους - καραβολατρες. 

Το ποσοστό που αναλογεί στον καθένα το αξιολογεί ο καθένας όπως κρίνει.

Πέρα από τα καρναβάλια και τα σουλατσα έχουμε γίνει μάρτυρες και χειρότερων γεγονότων, παραγωγοί - δημοσιογράφοι - οτιδήποτε άλλο αυτοπροσδιορίζονται έχουν φτάσει να πιάσουν χειριστήρια, εκτελώντας παραγγέλματα μόνο ελπίζω.

Ντοκουμέντα υπήρχαν - υπάρχουν, αρκετοί καταλαβαίνετε για ποιους γράφω.

Εγώ προσωπικά είμαι αντίθετος στις κλειστές γέφυρες, αλλά είμαι περισσότερο αντίθετος στα σουλατσα όλων αυτών, καραβολατρων και celebrities.

Όπως επίσης θεωρώ πως το επάγγελμα του καπετάνιου, γιατί γι αυτούς γίνεται λόγος εν προκειμένω δε χρειάζονται κερκίδα και χειροκροτητές, εκτός κι αν δε μπορούν να αποδείξουν αλλιώς την επαγγελματική τους αξία.

Posted
9 hours ago, proud_ionian said:

Για το συγκεκριμένο περιστατικό, μιλάνε τα βίντεο. Δεν έχει κόσμο ή ΙΧ στο ντόκο, πάμε να φύγουμε ;) 

 

Όχι ότι αναιρεί το λάθος, αλλά δεν πήγε να φύγει πρόωρα, ο ντόκος ήταν γεμάτος οχήματα και επιβάτες, που ευτυχώς δεν είχαν ακόμα ανέβει στον καταπέλτη. Έτσι τουλάχιστον φαίνεται στο βίντεο που έπαιξε το σταρ.

Για τα υπόλοιπα, περί επισκεπτών, καλεσμένων και πολλούς παρευρισκόμενους στη γέφυρα, που δεν προκύπτει από κάπου, να προσθέσω ότι πάντα στα ταχύπλοα υπάρχει παραπάνω κόσμος απ' ότι στα συμβατικά. Ούτε όλοι οι επισκέπτες προκαλούν θέματα. Μη τα κάνουμε ίσωμα όλα.

Εδώ και πολλά χρόνια, από τότε που πρωτοήρθαν τα ταχύπλοα στις Κυκλάδες, υπήρξαν φωνές που έλεγαν, και έγραφαν, ότι η διαδικασία αποβίβασης και επιβίβασης εμπεριέχει τεράστια ρίσκα με τις μηχανές και τα τζετ σε πλήρη λειτουργία. Δεν είναι κάτι καινούργιο. Το ερώτημα είναι αν μπορεί να γίνει διαφορετικά.

Posted

Εν πάσει περιπτώσει, για το συγκεκριμένο συμβάν δεν υπάρχει κάποια ένδειξη ότι προκλήθηκε από την παρουσία τρίτων στη γέφυρα (είτε υπήρχαν, είτε όχι).

Posted
7 hours ago, Villandry said:

Εγώ θεωρώ πως η ευθύνη βαραίνει πληρώματα, εταιρείες, εκκολαπτομενους δημοσιογράφους - καραβολατρες. 

Το ποσοστό που αναλογεί στον καθένα το αξιολογεί ο καθένας όπως κρίνει.

 

Εγώ προσωπικά είμαι αντίθετος στις κλειστές γέφυρες, αλλά είμαι περισσότερο αντίθετος στα σουλατσα όλων αυτών, καραβολατρων και celebrities.

Για να βαρύνει αναλογικά η ευθύνη όσους αναφέρεις, πρέπει και να έχει τηρηθεί και ο ISPS. Για παράδειγμα, ο επιβάτης-επισκέπτης, είχε έγγραφη άδεια από τον CSO ή τον SSO για να μπορέσει να βρεθεί σε Restricted Area όπως η γέφυρα ναυσιπλοίας;

Καλό και ωραίο να μπαίνουμε-βγαίνουμε στις γέφυρες, όμως κάποιοι κανονισμοί εξακολουθούν και ισχύουν, παρά το αβαβά. Αν λοιπόν θες να ρίξεις ευθύνη στον επισκέπτη, έπρεπε πρώτα να έχει άδεια εισόδου. Προφορικά "ελατε μέσα, κεράστε καφέ" δεν πιάνεται για εξουσιοδότημενη πρόσβαση. Διαφορετικά ευθύνη έχει όποιος ΔΕΝ περιόρισε την πρόσβαση στον επισκέπτη.

κλείνει εδώ η κουβέντα για τους επισκέπτες, μιας και όπως ήδη αναφέρθηκε, το βίντεο αποτελεί αδιάψευστο μάρτυρα του τι συνέβη.

Το γεγονός οτι το ΛΣ στην ανακοίνωση μιλάει για αποβίβαση επιβατών, ενώ στο βίντεο βλέπουμε "μπουγιο να φεύγουμε", δείχνει την ελαφρότητα της αντιμετώπισης αυτού του περιστατικού, ως απόρροια βεβαίως της πολυετούς επικίνδυνης διαχείρισης των επιβατών στα γκαράζ.

Η ευθύνη εδώ, ΑΝ καταλογιστεί, θα καταλογιστεί από τα αρμόδια όργανα. Χωρίς όμως να σημαίνει πως στα μάτια μερικών που γνωρίζουν είναι εξόφθαλμα αντιληπτή η αιτία του συμβάντος. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...