Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 12/22/2023 at 6:10 AM, proud_ionian said:

O Dottore της καρδιάς μας, δεν μας αφήνει ποτέ χωρίς ειδήσεις.

Μίλησε στο Shipping Italy, για όλα τα ζητήματα επικαιρότητας, τα οποία αγγίζουν τον όμιλο.[...]

Το ζουμί το άφησε για το τέλος. Τα νέα ferries που θα παραγγελθούν στο άμεσο μέλλον, δεν θα είναι αδερφά των νεότευκτων (star class) της Finnlines, αλλά θα είναι σχεδιασμένα με βάση τις προδιαγραφές των γραμμών που δραστηριοποιείται ο όμιλος στη Μεσόγειο (περιλαμβανομένων Brindisi & Ηρακλείου :)). Πριν υπογράψει, περιμένει να υπάρξει πρόοδος στο μέτωπο της μείωσης της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων.

On 1/18/2024 at 1:25 PM, proud_ionian said:

Πάντως ο Dottore στη συγκεκριμένη συνέντευξη του Δεκεμβρίου, μίλησε για νεότευκτα και στο Ηράκλειο και στο Brindisi. 

Επειδή βέβαια συνδέει τις νέες παραγγελίες, με συγκεκριμένες καινοτομίες, όσον αφορά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, μιλάμε για πλοία που θα έρθουν σε 4 χρόνια τουλάχιστον...

On 4/30/2024 at 10:29 PM, MILTIADIS said:

9 νεα ro/pax θα ναυπηγησει ο ομιλος τελικα.2 για τη Minoan,3 για τη Finnlines 3 για τη Grimaldi και αλλο ενα αγνωστου πατρος συμφωνα με δηλωσεις του ντοτορε στο shipping italy.Μαλλον πως θα ομοιαζουν εξωτερικα με τα Finnsirius κ Finncanopus απο τα συμφραζομενα.

Έχουμε ανακοινώσεις και σχέδια , οπως καταλαβαίνω με τα πολύ mi povre espanol.

Η υπογραφή τέλος του χρονου

grimaldi1.thumb.jpg.8ed5b4c14fa52b31f46b552f7af165eb.jpg

πηγη ferry balear

Edited by Nick the Greek
quote/μεταφορά/νέο τόπικ
Posted

Μαύρα χαλια μόνο πλοίο δεν θυμίζει, κάτι σαν υβρίδιο μεταξύ τρένου αεροπλάνου και λεωφορείου είναι.

Posted

Υποβρύχιο μου θυμίζει.

Αμα δε μακρύνουν τη πλώρη, με ένα 6αρακι δε το βλέπω καλά το βαποράκι!!!

Τέρμα πλώρα ο καθρέφτης για να κερδίσουν χώρο,όμως πρύμα δεν είναι χτισμένο όσο θα μπορούσε να είναι.Απορω για το σχεδιασμό πραγματικά...

Posted

Σε μια χωρα που ακομα ηδονιζομαστε με πλοια τυπου Νησος Ροδος,Αστεριων και λοιπες"ναυτικες πλωρακλες"του προηγουμενου αιωνος τα πλοια αυτα θα αποτελεσουν μια πραγματικη ναυπηγικη επανασταση.

Καλως να μας ερθουν!

Posted
1 hour ago, MILTIADIS said:

Σε μια χωρα που ακομα ηδονιζομαστε με πλοια τυπου Νησος Ροδος,Αστεριων και λοιπες"ναυτικες πλωρακλες"του προηγουμενου αιωνος τα πλοια αυτα θα αποτελεσουν μια πραγματικη ναυπηγικη επανασταση.

Καλως να μας ερθουν!

καθετι καινουργιο φερνει την επανασταση κ την ιντριγκα!οι πλωρες αυτες ηρθαν για να μεινουν για οποιον παρακολουθει τις ναυπηγησεις!κ σιγουρα οπως λεει κ ο Μιλτιαδης  ο Μανωλιος οταν φτιαχνει κατι το φτιαχνει με πρωτοπορια κ νεες τεχνολογιες

καλως να μας ελθουν λοιπον

Posted

Αυτού του τύπου πλώρες, υπάρχουν πάρα πολλά χρόνια και σε επιβατηγά πλοία ήδη χρησιμοποιούνται σε κροουαζιερόπλοια.

Να περιμένουμε να δούμε την τελική μορφή όταν πέσουν οι υπογραφές. Άλλωστε και η star class αλλιώς ήταν στο μακέτο και αλλιώς στο τέλος.

Δεν είναι χειρότερη από τα original cruise.

Posted

Και τα επισημα σχεδια να περιμενουμε σε πρωτη φαση γιατι αυτη η φωτο παιζει μονο στο ferrybalear και πουθενα αλλου.Επικαλειται την εκθεση SMM Hamburg 2024 στην οποια συμμετεχουν Knud E. Hansen και Grimaldi πλην ομως ουτε απο εκει εχει διαρευσει επισημως κατι ακομα.

Posted
2 hours ago, proud_ionian said:

 

Να περιμένουμε να δούμε την τελική μορφή όταν πέσουν οι υπογραφές. Άλλωστε και η star class αλλιώς ήταν στο μακέτο και αλλιώς στο τέλος 

Για του λόγου το αληθές 

 

IMG_4831.thumb.jpeg.d82b80359386a288c17299fd713f069a.jpeg

απο το πως παρουσιάζονται και στο πως είναι πραγματικά απείχε . αν θυμάμαι αυτό ήταν σχέδιο σε παρουσίαση του Γκριμάλντι .

Για το record ας δουμε ενα παρουσιαστικό μικρο των νεότευκτων by knud Hansen για την smm του 2022

 

IMG_4832.thumb.jpeg.75f091d4281d698ee386b8117e0d52f4.jpeg

Posted

Μπράβο στην εταιρεία!! 

Παιδιά, όσοι σπεύσατε να σχολιάσετε αρνητικά ότι είναι άσχημο κλπ αγνοείτε (δεν ξέρετε η ξεχνάτε) ότι έχει σημαντικά πλεονεκτήματα αυτού του τύπου η πλώρη (με το εμπορικό σήμα X-bow https://ulstein.com/innovations/x-bow).

Εμφανίστηκε το 2005 από την Ulstein σε offshore supply vessels και χρησιμοποιείται ευρέως σε expedition cruise ships που πλέουν σε ανοιχτή θάλασσα όπως ανάμεσα στη Νότιο Αμερική και την Ανταρκτική. 

Μειώνει πολύ την προνευση, μειώνει την αντίσταση του ανέμου, το σχέδιο της γάστρας επίσης μειώνει την υδροδυναμική αντίσταση, μειώνει τα φορτία του wave slumming ("χαστούκι ελληνιστί, αυτό που έκανε το Prestige να κοπεί στα δύο), μείωνει τους κραδασμούς κλπ. 

Είναι στη σωστή κατεύθυνση!! Έχει ξεφύγει πολύ το design, δε μπορούμε να φτιάχνουμε ακόμη πλοία ίδια με του 1970 απλά με μοντέρνα συστήματα πάνω! 

Και εμένα μου άρεσε πολύ η πλωρακλα του Γεώργιος εξπρές !! Αλλά θα ήθελα να τη βλέπω σαν μουσείο (που δεν έγινε δυστυχώς) όχι να ταξιδεύω με αυτό!! Επίσης έχω διατηρήσει το αυτοκίνητο του πατέρα μου κατασκευής 1979 με ιστορικές πινακίδες, αλλά οδηγώ στην καθημερινότητα ένα εξαιρετικα σύγχρονο αυτοκίνητο. Ωραίο το παλιό πάντα, ίσως και όμορφο, αλλά να τοποθετείται στη σωστή του διάσταση, σαν ανάμνηση. 

Με το καλό να μας έρθουν!  

Posted

Ζούμε στην εποχή του efficiency σε όλους τους τομείς , οπότε πλώρες , σχήματα ,δωμάτια , lanemeters είναι όλα στο ποσο είναι πιο οικονομικά. Για να γίνονται πλέον όλο και περισσότερα πλοία έτσι κάτι σημαίνει αυτο. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πως πού και πότε θα κατασκευαστούν. Πως για τη χρηματοδότηση (αλα στένα?ο G δεν νομιζω οτι έχει μπλεχτεί με τέτοια), πού (προφανώς κίνα ,αλλα ποτε δεν ξέρεις) και το ποτε (θα ειναι 2027 η πιο μετά?)

Posted

By the way, και οι Ιάπωνες χρησιμοποιούν τις νέες σχεδιαστικές γραμμές στα καινούργια τους πλοία:

 

GWnTuWVacAAxr-f?format=jpg&name=large

Posted

Αυτό δεν έχει κάτι καινούργιο! Απλα ένα παραπετο είναι, καθαρά για λόγους αισθητικής! 

Κάποια άλλα όπως το Azalea/Lavender η τα Hamayu & Soleil η το Sunflower Kurenai ΟΚ ναι, αλλά είναι μειοψηφία. Τίποτα σαν την Ευρώπη!!

Posted
2 minutes ago, proud_ionian said:

Νέο τόπικ για τα νεότευκτα, με την... προσωρινή περιγραφή:P (που λέγαμε παλιά για την ακροστοιχίδα FYROM):  Grimaldi Group 2025 - 2027 Newbuilding 1

Nέο θέμα για το ναυπηγικό πρόγραμμα. Θα τα συζητάμε εδώ και όταν αρχίζουν να ναυπηγούνται τα πλοία θα ανοίξουμε και για τα υπόλοιπα (περίπου ότι κάναμε για τα e-flexer και για τη star class).

Θυμίζω επίσης ότι έχουμε χωριστό θέμα για τις πλώρες αυτής της σχεδίασης.

On 9/4/2024 at 9:03 PM, proud_ionian said:
  • 5 weeks later...
Posted (edited)

Μια πρωτη μακετα και για τα νεα πλοια της Minoan απο το συνεδριο του ομιλου στην Αθηνα.

20241011_095952-992x744.thumb.jpg.421f40cdd395e42a6335ce35fe28e36a.jpg

Edited by MILTIADIS
  • 3 months later...
Posted

Τέλος του προηγούμενου χρόνου λέγανε θα δοθεί η παραγγελία για τα νέα πλοία. Ακόμα ε;

  • 4 weeks later...
Posted

Φώτο απο ferry news. Υποτίθεται απο κρητικά media αλλά δεν μπόρεσα να την βρώ απο αλλού.

YFU0Vs1_d.jpg

  • 2 months later...
Posted

Έσκασε η παραγγελία, απο το 2028 μεχρι το 2030.

https://www.grimaldi.napoli.it/en/news/369/

Οσον αφορα τα δικά μας

Quote

With length of 229 metres, the new Mediterranean ro-pax vessels will have a cargo capacity of 3,300 lane metres for rolling freight and over 300 cars. They can accommodate up to 2,500 passengers, offering more than 300 cabins (for a total of over 1,200 guests) and approximately 700 reclining seats.

Quote

Four of the new vessels will sail under the Italian flag and be operated under the Grimaldi Lines brand, while two, under the Greek flag, will be deployed by the Greek subsidiary Minoan Lines. These six sister ships belong to the “Next Generation Med” class and will serve routes in the Mediterranean. The other three will be delivered to Finnlines, sail under the Finnish flag and inaugurate the “Hansa Superstar” class – constituting the evolution of the already state-of-the-art “Superstar” series – intended for routes in the Baltic Sea.

All nine ships will be delivered between 2028 and 2030 a

 

Posted

Έχουμε και IMO για τα  9 πλοια.

Των Μινωικών με Ελληνικη σημαία

 

  • CHINA MERCHANTS JL WEIHAI IMO 1119470 με παράδοση 9ο του 2028
  • CHINA MERCHANTS JL WEIHAI IMO 1119494 με παράδοση 9ο του 2029
 

 

Της Finnlines με Φινλανδέζικη σημαία

  • CHINA MERCHANTS JL WEIHAI  IMO 1119432 με παράδοση 7ο του 2028
  • CHINA MERCHANTS JL WEIHAI IMO 1119444 με παράδοση 1ο του 2029
  • CHINA MERCHANTS JL WEIHAI IMO 1119420 με παράδοση 1ο του 2028

Της Grimaldi με Ιταλικη σημαια

  • CHINA MERCHANTS JL WEIHAI IMO 1119468 με παράδοση 3ο του 2028
  • CHINA MERCHANTS JL WEIHAI IMO 1119482 με παράδοση 3ο του 2029
  • CHINA MERCHANTS JL WEIHAI IMO 1119509 με παράδοση 3ο του 2030
  • CHINA MERCHANTS JL WEIHAI IMO 1119511 με παράδοση 9ο του 2030

     

Τα μεν Μεσογειακά ειναι 229 και 60.000 GRT και της Βαλτικης 240 και 66.000 GRT

Προφανώς οι ημερομηνίες ειναι ενδεικτικές.

Παρακαλώ οποιος τις χρησιμοποιήσει ,ας βάλει πηγη αυτο το ποστ.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...