Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ξεκάθαρα το Νυδρί είχε προτεραιότητα και είχε πολύ κόσμο και μικρά παιδιά στα καταστρώματα του.Ένα πολύ σοβαρό περιστατικό.Ελπίζω να μπουν τα ανάλογα πρόστιμα από το αρμόδιο λιμεναρχείο.

Posted

https://www.inkefalonia.gr/koinonia/134649-kefalonia-synelifthisan-oi-dyo-gynaikes-ploiarxoi-gia-to-peristatiko-pithanis-epakoymvisis-epivatigoy-touristikoy-ti-anaferei-to-limeniko

 

Το ότι συνέλαβαν την πλοίαρχο του Νυδρι Σταρ 1, για παραβαση του άρθρου 225 του Δ.Κ.Α.Σ. του Κ.Δ.Ν.Δ. , την στιγμή που χειρησε κατάλληλα, έστω και την τελευταία στιγμή, και απέφυγε την σύγκρουση, το θεωρώ τρελό.

Και επειδή σίγουρα θα βγουν οι ναυτικοί του φόρουμ και θα πούνε πως δεν είμαι ναυτικός, άρα δεν ξέρω, θα πω πως ναι, δεν είμαι πλοίαρχος,  παρά μόνο χειριστής ταχύπλοων

Posted
2 hours ago, Mr_Zoo said:

την στιγμή που χειρησε κατάλληλα

Μπορεί να κάνω λάθος γιατί δεν έχω πλήρη εικόνα, αλλά κατάλαβα ότι μάλλον υπήρχε "ελαφρά επακούμβησις" (άρα σύγκρουσις χωρίς ευτυχώς σοβαρές συνέπειες)

+++

Κατά τον κατάπλου του Ε/Π-Τ/Ρ στο λιμάνι του Νυδρίου, διενεργήθηκε επιθεώρηση από στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης (ΤΚΕΠ) του Λιμεναρχείου Λευκάδας, κατά την οποία διαπιστώθηκε στρέβλωση στο αριστερό πρωραίο μέρος του πλοίου στο σημείο που τοποθετούνται οι σκάλες απoεπιβίβασης, η οποία δεν επηρεάζει την αξιοπλοΐα του σκάφους Πηγή: www.inkefalonia.gr

+++

Παρότι είχε ξεκάθαρα το "right of way" το Ε/Γ-Τ/Ρ "χείρησε άραγε κατάλληλα"? Από τα βίντεο φαίνεται ότι υπήρχε ξεκάθαρα πορεία συγκρούσεως. π.χ. δεν άκουσα στα βίντεο (θα μπορούσε να έχει γίνει νωρίτερα) μπουρού. Ούτε μπορεί να ξέρει κάποιος αν υπήρξε επικοινωνία ή προσπάθεια επικοινωνίας μέσω VHF. Το ότι απεφεύχθησαν τα χειρότερα δεν σημαίνει ότι δεν εκτέθηκαν σε κίνδυνο τόσες ψυχές. Επίσης προκύπτει ότι η πλοίαρχος μάλον δεν ήταν στην γέφυρα. Το ΛΣ πρέπει να διερευνήσει τις ακριβείς συνθήκες λοιπόν.

Posted

Το πλοίαρχο της θαλαμηγού τον συνέλαβαν;;;Ή όποιος τέλος πάντων ήταν πάνω στη γέφυρα στη θαλαμηγο;;

Γιατί από τα βίντεο φαίνεται πως αυτός είναι ο υπαιτιος,έπρεπε να παραχωρήσει προτεραιότητα στο Νυδρι που ήταν στα δεξιά του!!!

Posted

Για να τα λέμε όλα όπως έχουν το περιστατικό έγινε μέρα μεσημέρι με ιδανικές συνθήκες . 
Απο το βίντεο όντως φαίνεται και βάση του ΔΚΑΣ ότι η θαλαμηγός έχει ευθύνη , όμως και ο έχων την διακυβέρνηση του ημεροπλοιου αφού βλέπει ότι δεν γυρίζει δεξιά να τον φυλάξει η θαλαμηγός , έπρεπε να γυρίσει αυτος . Κόσμο κουβαλάει , οικογένειες με μικρά παιδιά , ας κάνουμε τον εγωισμό στην άκρη , στην θάλασσα χρειάζεται συνεχή επαγρύπνηση , για να μην μπλέξεις σε τέτοια περιστατικά όπως ακριβώς  αυτο όπου έβαλε ο Άγιος Νικόλαος το χέρι του και παρά τρίχα δεν εκτυλίχθηκε σε τραγικό γεγονός .

Επειδή δεν σταματάει αυτος που έχει stop σε ένα δρόμο δεν σημαίνει ότι δεν θα σταματήσουμε κι εμείς και θα πάμε σώνει και καλά να πέσουμε επάνω του. 
 

Posted

Ναι, την συνέλαβαν κι αυτη στο Αργοστόλι. Μα αυτο λεω κι εγω, γιατι συνέλαβαν την πλοίαρχο του Νυδρι Σταρ 1 για παράβαση του κανονισμού συγκρούσεων (ξεχνάμε τώρα τις κατηγορίες περι διοικητικής εξουσίας του πλοιάρχου και τα περι μη αυτοπρόσωπης διεύθυνσις πλοίου). Την στιγμη που έχει προτεραιότητα,  δεν όφειλε να αλλαξει πορεία,  παρα μόνο την τελευταία στιγμή, οπως και έπραξε. Αν τυχόν "φύλαγε τον κωλο της", όπως κάνω εγώ με κάθε ηλιθιο, στην θάλασσα, και του παραχωρώ προτεραιότητα (πράγμα που δεν κανω ποτε στην ξηρά), η πλοίαρχος του blue de nives δεν θα είχε διωχθεί ποτέ για την μη τήρηση των κανονισμών. 

Εναι σαν στη ξηρα, να παραβιάσει κάποιος Ουνος που διασταυρωνετε με μενα και έχει stop, να το παραβιάσει, και στο τρακάρισμα να φάω ποινή κι εγω που δεν προνόησα να διαφύλαξω αυτόν που έπρεπε να φυλαχτει. 

Posted
2 hours ago, pathfinder said:

 Επίσης προκύπτει ότι η πλοίαρχος μάλον δεν ήταν στην γέφυρα. Το ΛΣ πρέπει να διερευνήσει τις ακριβείς συνθήκες λοιπόν.

Αν ισχύει αυτο μιλάμε για εγκληματικό γεγονός . αυτά  τα πλοιάρια δεν έχουν 3-4 αξιωματικούς που εκτελούν βάρδιες , έναν κυβερνήτη έχουν που το πάει και το φέρνει . 
Αμα λοιπόν δεν ήταν αυτος/η επανω τότε ποιος ήταν;; Ο ναυτης ; Κάποιος συνταξιούχος ;;

Posted

Το Nidri Star εκτέλεσε χειρισμό στο στάδιο 4 του "χωνιού" συγκρούσεως του ΔΚΑΣ καθώς σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα συγκρούονταν με μεγάλες συνεπειες. Ευθύνη έχει 100% η θαλαμηγός και μόνο αυτή (στην περίπτωση βέβαια που αποδειχθεί ότι δεν υπήρχε κάποια μηχανική δυσλειτουργία).

Posted
1 hour ago, Agaios said:

(στην περίπτωση βέβαια που αποδειχθεί ότι δεν υπήρχε κάποια μηχανική δυσλειτουργία).

Μόνος σου στην ουσία αναιρείς το 100% εφόσον βάζεις  ένα ΕΑΝ.

Ο ΔΚΑΣ δεν απαλλάσσει τον πλοίαρχο από την λήψη των όποιων ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΩΝ μέτρων που υπαγορεύονται από την κοινή ναυτική εμπειρία ή από τις ειδικές συνθήκες της περιστάσεως.

Δεν θα κρίνω τι έγινε στην συγκεκριμένη περίπτωση διότι αυτή είναι δουλειά του ΛΣ (ούτε φυσικά έχω λόγο ή πρόθεση να επιρρίψω ευθύνες που δεν ανήκουν στην πλοίαρχο). Απλά αναρρωτήθηκα αν έλαβε ΕΓΚΑΙΡΩΣ τα ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ μέτρα (όσο και αν είχε το right of way) για την αποφυγή του συμβάντος.

Posted

Κάποτε στον Ασπρόπυργο είχα έναν καθηγητή ο οποίος έλεγε "για να γίνει το μπουμ, χρειάζονται 2 μαλ..., ένας μόνο δεν αρκεί" 

 

Το αυτό και σε αυτή τη περίπτωση. Μεγάλη ευθύνη η θαλαμηγός, μεγάλη ευθύνη και το Nidri star. Ναι μεν έδειχνε "κόκκινο" αλλά άμα βλέπεις ότι ο άλλος δε γυρίζει, τότε εγκαίρως προσπαθείς να τον ειδοποιήσεις με όλα τα διαθέσιμα μέσα (vhf, οπτικά σήματα, ηχητικά κτλ) και εάν δεν υπάρχει και πάλι ανταπόκριση τότε γυρίζεις εσύ όμορφα και έγκαιρα χωρίς να θέσεις σε κίνδυνο το πλοίο και τους επιβάτες, κάτι που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έγινε. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...