Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
Σημερα το πρωι στις 1130 ειχαμε εκτακτη αναχωρηση για Ναξο, Πατμο, Καλυμνο.

Το έκτακτο δρομολόγιο σύμφωνα με την εταιρεία ήταν Πειραιά Νάξο Λερό Πάτμο Νάξο Πειραιά.

  • 2 weeks later...
  • Replies 893
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ξέρει κανείς γιατί ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ έχει κιτρινη τσιμινιερα με μπλε αστέρι, όπως τα νεότευκτα, και όχι μπλε τσιμινιέρα με κίτρινο αστέρι όπως τα παλιά πλοία της εταιρίας;;;

Posted

γιατι τα 2 εναπομειναντα blue ferries (horizon & superferryII) ειναι για σκοτωμα αφενος και γιατι δε θα ξαναδουμε νεοτευκτο αφ εταιρου

  • 1 month later...
Posted

Επιβεβαιώνω την παραπάνω πληροφορία. Λόγω απαγορευτικού απόπλου το ΔΙΑΓΟΡΑΣ απέπλευσε ως RoRo για το καθιερωμένο του δρομολόγιο.

  • 2 weeks later...
Posted

Ναι, δεν επροκειτο ποτε να φορτωσει κανεναν πυρηνικο αντιδραστηρα, επιβατες και οχηματα θα παρει. Γιατι ετσι εκτακτα αυτες οι προσεγγισεις, νομιζω ειναι το πνευμα του ερωτηματος.

Posted

Πιστευω οτι απο καποιο νησι (Ροδο Κω η Καλυμνο) πηγαν για εκδρομη-προσκηνημα στη Τηνο ....Αυτη ειναι η δικη μου εκδοχη

Μου εχει ξανατυχει αυτο παλιοτερα μια φορα με το Ρομιλντα και αλλη μια φορα με το Μαρινα

Posted

Α μπα! Οι προσκυνητές συνήθως πάνε αυθημερόν και δεν μενουν μια βραδιά και μάλιστα χειμώνα καιρό να φθάνουν στις 3 τα ξημερώματα σα τα φαντάσματα.

Απ΄ότι υποψιάζομαι κάτι μετέφερε στη Τηνο για να ξεφορτώσει ή να φορτώσει και θα το πάει πίσω. Τίποτε φορτηγά με υλικά?

Καμιά ΔΕΗ? Μήπως πυλώνες?

Posted

Νηρεα δεν ειναι παντα ετσι. οι κρουαζιερες που κανει η ΝΕΛ καθε χρονο στην Τηνο το διαψευδουν.

τελος παντων. οι συγκεκριμενες προσσεγγισεις αναφερονται και στο προγραμμα του Διαγορα στο site της Blue Star. πρωτα προσεγγιζει απο 12νησα (ξημερωματα σαββατου) και μετα απο πειραια (βραδυ κυριακης). ετσι κολλαει για πσκ 12νησιων στην οφιουσα

Posted

Δεν ξέρω τι έγινε με τον Διαγόρα, αλλά με την ΝΕΛ δεν έχεις δίκαιο...και αυτό γίνεται άντε μέχρι τέλους Σεπτεμβρίου...όχι μέσα Νοεμβρίου:D΄Έχεις κατέβει 3 τα ξημερώματα, Νοέμβρη μήνα, στο έξω λιμάνι...και με 7 μποφώρ βοριά? Εύχομαι να μη σου τύχει ποτέ:P . Επίσης, δεν είδα τίποτε περί εκδρομής στα ΜΜΕ της Δωδεκανήσου...και η BSF θα το είχε κάνει βούκινο...είναι μανούλα σε κάτι τέτοια;)

Posted

Αφιερωμένες στους θαλασσινούς αισθηματίες και σ'εκείνους που βοήθησαν στη συμπίεση των αρχείων...ξέρουν αυτοί!

post-425-128326960618_thumb.jpg

post-425-128326960621_thumb.jpg

post-425-128326960622_thumb.jpg

post-425-128326960624_thumb.jpg

  • 2 weeks later...
Posted

Σχετικά με το ατυχές συμβάν που είχαμε με το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ απλά να πω για λόγους αρχείου ότι πριν 3 χρόνια ακριβώς (19 Νοεμβρίου 2003) είχε πέσει πάνω στο ΔΙΑΓΟΡΑΣ το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ κατά τη διάρκεια ρεμέτζου σε επιστροφή από δοκιμαστικό του τελευταίου. Τότε αν θυμάμαι καλά έκανε τις ετήσιες των πλοίων της ΑΝΕΚ και ήταν δεμένο στον Άγιο Διονύσιο.

Posted

Την Πεμπτη προς Παρασκευη ξημερωματα ταξιδευε ο πατερας μου απο Κω για Ροδο με το πλοιο.Αργησε να πιασει Κω λογω του ατυχηματος προφανως ενω Ροδο καταφερε να πιασει μετα τις δεκα λογω καιρου και γιατι μεσα ηταν ηδη το Ανθη και ενα της Costa(?).

Αν και δεν εχω μπει ποτε μεσα εγω μου μετεφερε πως ειναι πολυ ανετο και προσεγμενο ,αλλα με ελαχιστο κοσμο...

Posted

Tην Παρασκευή έτυχε να δω τον ΔΙΑΓΟΡΑ στην Ρόδο.Ήρθε περίμενε λίγο το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ να δέσει και μετά έδεσε κι αυτό.Στην γέφυρα ήταν ο καπτα Κώστας ο Τζώρτζης ο οποίος έκανε μανούβρα ακριβείας και έδεσε σε 5 λεπτα το πολύ παρόλη την ισχυρή σοροκάδα που είχε (αν και του έκανε κι απάγκιο το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ που ήταν ήδη δεμένο) διαψεύδοντας πανυγηρικά τις φήμες που ήθελαν να τα έβρισκε ζόρικα τα πράγματα με το συγκεκριμένο βαπόρι στην συγκεκριμένη γραμμή.

Έτυχε μάλιστα να επισκευτώ και το βαπόρι.Εχει πολλούς ανεκμετάλευτους χώρους.Το γεγονός αυτό βέβαια δίνει στον επιβάτη τον αέρα της απλας αλλά ίσως κάποιοι χώροι θα έπρεπε να είχαν αξιοποιηθεί καλύτερα όπως το τεράστιο playroom ή ο τεραστιος χώρος της ρεσεψιον.Η πρώτη θέση είναι πολύ μικρή με άθλια μοκέτα και υπάρχει μεν μπαρ αλλά το μόνο που διαθέτει είναι μια καφετιέρα όλη κι όλη.Κατά τα άαλλα είναι πολύτελές ,όλοι του οι χώροι είναι πολύ φωτεινοί και άνετοι.Γενικά η εσωτερική μετασκευή έχει χαραγμένα τα στοιχεία και την νοοτροπία που ακολουθούνται στις μετασκευές της ΑΝΕΚ.

Εξωτερικά το πλοίο διαθέτει πολύ περιορισμένο χώρο.

Πάντως με τα νέα του σινιάλα έχει γίνει άλλο βαπόρι.Λες και σχεδιαστηκαν αυτά τα σινιάλα για το ΔΙΑΓΟΡΑΣ.Του πάνε πάρα πολύ.

Posted

Αν δε κάνω λάθος, στο πλοίο κατά τη μετασκευή θα τοποθετούνταν άλλες τσιμινιέρες, κάτι που φαίνεται στα σχεδιαγράμματα του πλοίου που υπάρχουν on board.

Δεν πιστεύω ότι θα γίνει κάτι τέτοιο τώρα, ούτε και γνωρίζω γιατί δεν έγινε και επί ΔΑΝΕ, αλλά το σχήμα τους έφερνε αρκετά σε BlueStar....

Posted

Δεν αλλάχτηκαν οι τσιμινιέρες για τον ίδιο λόγο που λίγα χρόνια πριν δεν είχαν αλλαχτεί και στα KΡΗΤΗ Ι & ΙΙ.

"Ο,τι μπορούμε να γλιτώσουμε καλό είναι" είναι η προφανής απάντηση.

Posted

Παντως απο οτι γνωριζω το πλοιο θα κανει και αλλες αλλαγες για να μοιαζει στα νεοτευκτα της εταιριας.Μαλλον θα μπει και παπια πρυμα

Posted

στο κρητη Ι & ΙΙ δεν ηταν μονο λογοι οικονομιας;) αλλα τεχνικοι λογοι. οσο για το Διαγορα του εχουμε κανει πολλες μετατροπες εδω, αλλα αυτο που ακουσα απο "παροικουντα" την ιερουσαλημ ειναι οτι φετος το χειμωνα δεν προκειται να δεσει. το πολυ να χασει 2-3 ταξιδια για δεξαμενη στο τελος του χειμωνα.

Posted

Όντως έτσι είναι προγραμματισμένη επισκευή θα κάνει τον προσεχή Όκτωβρη.Μέχρι τότε θα δουλεψει αδιάκοπα εκτός κι αν κάνουν κανενα δεξαμενισμό αν χρειαστει πριν το καλοκαίρι.

Posted
Παντως απο οτι γνωριζω το πλοιο θα κανει και αλλες αλλαγες για να μοιαζει στα νεοτευκτα της εταιριας.Μαλλον θα μπει και παπια πρυμα

To duck tail θα μπει μόνο για να μοιάζει στα νεότευκτα ή έγινε μελέτη και όντως θα αποδώσει.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...