Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Γιατί λές ότι θα είναι αναβάθμιση το Διαγόρας σε σχέση με το Πρέβελης?? Ίδια χαρακτηριστικά έχουν τα πλοία αλλά το Διαγόρας δεν έχει pitch προπέλες οπότε είναι ακόμα πιο δύσκολο στη μανούβρα.

Εχει φρενα στους αξονες...μηδενιζει γρηγορα και δεν ειναι τοσο......απροβλεπτο

  • 1 month later...
  • Replies 893
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Απ ότι μου είπε άτομο που ταξιδεύει σήμερα με το Διαγόρα, το πλοίο κάπου βρήκε στο Βαθύ με αποτέλεσμα να είναι ακόμα στο λιμάνι για έλεγχο του πλοίου. 

Posted

Σε ενημέρωση που έγινε στους επιβάτες, ελέγχθει οτι το πλοίο θα αναχωρήσει σε 30΄ (1415). Στους επιβάτες προσφέρθηκε δωρεάν γεύμα.

Posted

Τι διαφορετικό έχει ο Διαγόρας και πάει έξω από Οινούσσες ενώ τα άλλα περνάν ανάμεσα Χίο Οινουσες

Posted

Πλοίαρχο.😁..Και για να μην παρεξηγηθώ, θέλει και το πάει από εκεί και καλά κάνει. Όπως καλά κάνουν και όποιοι πάνε μεταξύ Χίου και Οινουσσών.

Posted (edited)

Ο κ. Τάσος είναι άρχοντας και όπως είπατε πολύ καλά κάνει, τις μαγκιες ας τις κάνουν εκείνοι που τις έχουν ανάγκη!

Edited by proud_ionian
Posted

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη πρόσκρουση του Ε/Γ – Ο/Γ Διαγόρας στη Σάμο.

Πρόσκρουση του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου “ΔΙΑΓΟΡΑΣ” Ν.Π. 12520 σημειώθηκε πρωινές ώρες χθες, κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης του στον λιμένα Μαλαγαρίου ν. Σάμου.

Το πλοίο, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από τον λιμένα Πειραιά προς τους λιμένες Λέρου – Πάτμου – Αγ. Κηρύκου – Φούρνων – Βαθέος Σάμου – Χίου – Μυτιλήνης – Λήμνου και Καβάλας, προσέκρουσε με την αριστερή πρυμναία γωνία στον προβλήτα του λιμένα. Από την πρόσκρουση προκλήθηκε στρέβλωση ελασμάτων και μικρής έκτασης ρήγμα σε απόσταση ενός (01) μέτρου από τη θάλασσα, κατά δήλωση του πλοιάρχου, καθώς και φθορά στη ράμπα πρόσδεσης του λιμένα Μαλαγαρίου.

Το “ΔΙΑΓΟΡΑΣ” προσέδεσε με ασφάλεια στον οικείο λιμένα, ενώ από το περιστατικό δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Από το Λιμεναρχείο Σάμου που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του πλοίου, ενώ κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί, το “ΔΙΑΓΟΡΑΣ” απέπλευσε προς εκτέλεση του εγκεκριμένου δρομολογίου, με 356 επιβάτες, 81 Ι.Χ.Ε., 2 Φ/Γ και 19 Δ/Κ.

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

19.7 μίλια σήμερα φεύγοντας από Μυτιλήνη ο γέροΔιαγόρας καθόλου άσχημα. Γενικά από τους ντόπιους ακούγονται πολύ καλά σχόλια από την επιστροφή του και με κόσμο που έχω μιλήσει ιδικά μεγαλύτερης ηλικίας τον προτιμούν απ'το Σάμος 

Posted

Εξαιρετικό πλοίο, απόλαυση το ταξίδι μαζί του, πρώτη φορά ακούω ότι το προτιμούν από το Νήσος Σάμος.

Posted

αξιολογο πλοίο

απο τα πιο καλοδιατηρημένα της ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ

Καλές καμπίνες , περισσότερες από το ΣΑΜΟΣ και το ΡΟΔΟΣ.

Το γκαραζ ανεπαρκες για την γραμμή Χιου_μυτιλήνης.

Κάθε βράδυ φέυγει απο Πειραιά γεμάτο

 

Posted

Στο πλοίο είχε γίνει πολύ αξιόλογη δουλειά από την ΔΑΝΕ και ξενοδοχειακά και μηχανικά για αυτό άλλωστε ήταν και το μοναδικό που κράτησε η μπλου σταρ και μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει βγάλει βλάβες. Δεν πιστεύω πάντως ότι το προτιμούν σε σύγκριση με το Ν. Σάμος.

Posted
50 minutes ago, Strofalos said:

Τουλάχιστον η ΔΑΝΕ, αν και στα τελευταία της, έριξε μπόλικο μεράκι στο πλοίο

Τη μετασκευή του Διαγόρας την ολοκλήρωσαν οι άνθρωποι της ΑΝΕΚ, μιας και είχε εισέλθει στο μετοχικό κεφάλαιο της ΔΑΝΕ.

Posted

Η έμπνευση, ο σχεδιασμός, το "πνεύμα" γενικά, της μετασκευής, ήταν ΔΑΝΕ. Το ολοκλήρωμα, όπως λες, ήταν ΑΝΕΚ. 

Posted

Την μετασκευη του ξενοδοχειακού την σχεδίασε  ο αρχιτέκτονας Παράσχος Καραβατακης, ο οποίος εκτός των άλλων είχε κανει κι όλες τις μετασκευές της Ανεκ στα 90s

Posted

Αναμφίβολα ήταν κ παραμένει ένα όμορφο κ λειτουργικό πλοίο. Θεωρώ ότι ήταν πιο άνετο το ταξίδι μαζί του για Δωδεκάνησα από ότι με τα Naxos, Χίος που υπερτερούν σε ταχύτητα.

Αλήθεια επειδή έχω κάποια χρόνια να μπω, το πλωριό "κρυφό" σαλόνι υπάρχει ακόμα ε? Δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στη χρήση?

Posted (edited)

ο διαγορας παραμενει βαπορι της παλιας σχολης εχω ταξιδεψει μαζι του πανω απο 10 φορες σαν το διαγορα και το πρεβελης δεν υπαρχουν βαπορια σημερα.καλα τα συχρονα κουτια με τις μηχαναρες τους και την ταχυτητα τους αλλα το ταξιδεμα του διαγορα δεν το εχουν.στο καταστρωμα του ευχαριστιεσαι θαλασσα και ταξιδη με εχει χαλασει μονο που βγαλανε τα παγκακια που ειχε στη πρυμνη εγαλες ανετες καμπινες ωραια σαλονια τεραστια ρεσεψιον το αλα καρτ εστιατοριο του εξαιρετικο.εξαιρετικο βαπορι για ταξιδιωτες.

Edited by manos75
Posted

Εχω κανει παρα πολλα ταξιδια με το Διαγορα με ολους τους καιρους...Και το ενα με Σοροκαδα 8-9. Απαγορευτικο και ταξιδευαμε μονο εμεις ανεβαινοντας απο αγονη Δωδεκανησου...Συμπεριφορα παρα πολυ καλη και γενικως το βαπορι βασταει και δεν....τρομαζει...

Posted (edited)

Σύμφωνο,και εγώ είχα ταξιδέψει την πρώτη του χρόνια μετά από την επιστροφή του από την AML και είχε 8+ και το πλοίο είχε συμπεριφερθεί πολύ καλά στον καιρό και μάλιστα στο Ικάριο(Πατμος - Πειραιάς), γενικότερα και από ταχύτητα σε καλά επίπεδα για τις γραμμές που κάνει μόνο το γκαράζ όπως αναφέρθηκε παραπάνω είναι το μειονέκτημα 

Edited by cyclades_shipping
Posted

Για τα σημερινά δεδομένα της γραμμής Χίος Μυτιλήνη έχει πολύ καλή ταχύτητα μάλιστα χθές πήγενε (μαζί) Με το Κρήτη ΙΙ μέσα στο separation μέχρι που έκοψε για να μπει πρώτο το Κρήτηκο σκαρί 

Ορίστε και μια όχι και τόσο καλής ποιότητας φοτογραφια από την πρωινή άφιξη 

IMG_20221001_212039_527.jpg

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...