Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σύμφωνα με ανάρτηση ανώνυμου μέλους στη σελίδα "Ferries" στο Facebook, το HSC MAX πουλήθηκε σε (μη κατονομαζόμενη) εταιρία της Μεσογείου.
Λέτε να πρόκειται για τη SEJETS, όπως αφήνεται να εννοηθεί και στην ανάρτηση?

Ως λόγος πώλησης του αναφέρεται το υψηλό κόστος των τελών για τους ρύπους του λόγω ETS, που καθιστά την εκμετάλλευση του πλοίου ασύμφορη.

Posted

Πέρα από το κόστος, το οποίο σίγουρα είναι ο πιο υπολογίσιμος παράγοντας, νομίζω δεν υπάρχει και χώρος για το συγκεκριμένο ταχύπλοο στις γραμμές της εταιρείας και γι' αυτό το λόγο τον περισσότερο καιρό βρίσκεται σε ακινησία.

  • 2 months later...
Posted

Η λογικη είναι πως συνηθως αγοράζει φτηνά  και θα ανανέωσει πουλώντας η έχοντας για ανταλλακτικά,τα μικρότερα παλαιότερα.

Posted
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Από ότι ακούγεται το HSC Mols (IMO No: 9176058) είναι το νέο απόκτημα της Seajets με παράδοση στα τέλη του 2024.

Το όνομα είναι MAX (π.χ. MAX MOLS). Όχι HSC MOLS νομίζω

Αγοράστηκε ήδη στα τέλη Απριλίου. Ο αγοραστής δεν δημοσιοποιήθηκε εκείνη τη στιγμή.

https://www.shippax.com/en/news/molslinjen-sells-max.aspx

Posted
On 1/16/2017 at 10:53 PM, Nick the Greek said:

Ο στόλος αποτελείται κατ' αρχήν από το μικρότερο Max Mols. Χτισμένο πρίν 19 χρόνια από την Incat, την ημέρα που βρέθηκα στο Aarhus δεν ταξίδευε. Στους 900 οι επιβάτες του, 240 lane metres, Ruston μηχανές.

 

Και το κοίταγα χτές γιατί αναρωτιόμουν που βρίσκεται. Είναι στο Ebeltoft της Δανίας από τον περασμένο Απρίλιο.

Posted

Παντού το αναφέρουν με μέγιστη 48,1 κομβους. 
Τι φάση το συγκεκριμένο, ξέρουμε με τι ταχύτητες ταξιδεύει; 

Posted (edited)

Επίσης παρατηρώ πως το Superexpress διαφέρει στην πρύμνη σε σχέση με τα αλλά 2 του αδερφια (Skane Jet και Max)

Edited by cyclades_shipping
Posted

Το Max και τα αλλά δυο  αδέρφια του Superexpress το Shane jet και το Βυθισμένο έχουν  Ruston  20RK270 x 4 Όπου έχει πληθώρα ανταλλακτικών και μπορεί να της επισκευάσει μόνος του, αυτός είναι και ο ενασ λόγος  που το πήρε ο Ηλιόπουλος και ο άλλος ότι είναι πολύ πιο ελαφρύ από το Super express λόγω του ότι έχει ένα σαλόνι λιγότερο πάνω πίσω Και έχει και κατάστρωμα μικρό αλλά το έχει…… το SuperExpress οποίο  έχει Caterpillar 3618 x 4  Στις οποίες μηχανές δε βάζεις ούτε χέρι ούτε βίδα Imitarion ….

  • 3 months later...
Posted

Ναι το max για το οποίο σιγά σιγά ετοιμάζει πλήρωμα παραλαβής για Δανία...

Posted

Αδερφάκια ειναι με δυο μονάχα διάφορες . Το μεν Max εχει κύριες μηχανές Ruston σε αντίθεση με το Superexpress που εχει Caterpillar και δεν εχει το επιπλέον σαλόνι στην πρυμη επανω που εχει το τελευταίο , το οποίο μπορει να μην ειναι απαραίτητα κακο , τουλάχιστον ως προς την ταχύτητα του.

Σε κανα δεκαήμερο η παραλαβη του.

Posted
17 hours ago, Annivas said:

 τουλάχιστον ως προς την ταχύτητα του.

Για τι υπηρεσιακή ταχύτητα μιλάμε;

Posted

Τα βαποράκια αυτά(εννοώ αυτό και τα ομόσταυλά του) κάνουν μια γραμμή από το Aarhus στο Odden, λειτουργεί σαν πορθμειακή γραμμή και γεμίζει καθημερινά με Δανούς που ζούν και δουλεύουν σε διαφορετικές πλευρές της γραμμής ή με κίνηση που πηγαίνει από και πρός την Κοπεγχάγη χωρίς να χρειαστεί να διασχίσει οδικώς όλη τη νότια Δανία. Οι ταχύτητές τους κυμαίνονται εκεί που είπε ο Νομικός, το πέρασμα αν θυμάμαι καλά είναι κάτι σε 1+ ώρα. Μέσα έχουν μέχρι και τύπου self service αν δεν με απατά η μνήμη μου ενώ όλοι οι επιβατικοί χώροι είναι σε 1 ντέκ. Έξω βγαίνεις μόνο πρύμα. Θεωρώ πως θα χρειαστεί μια καλή εσωτερική ανακαίνιση/αναμόρφωση για να μπεί σε μια γραμμή με παραμονή αρκετών ωρών επί του πλοίου.

 

Το άλλο ενδιαφέρον κατ’ εμέ, είναι πως μέχρι να δέσει ήταν ένα πλοίο που λειτουργούσε σε αυτές τις ταχύτητες περίπου 18 ώρες το 24ωρο. Θα έχει λοιπόν πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν η Seajets καταφέρει να το διατηρήσει σε αυτές τις ταχύτητες εν Ελλάδι, χωρίς βλάβες.

Posted

Χωρίς καμία εμπάθεια προς το πλοίο, νομίζω το υπερεκτιμάτε. Δεν πιστεύω να το δούμε πάνω από 34-35 κόμβους, θα δείξει...Τα τελευταία χρόνια παραμένει αρκετούς μήνες σε ακινησία και δουλεύει κυρίως σκαντζάροντας τα υπόλοιπα ταχύπλοα της εταιρίας το χειμώνα και στις δύο γραμμές που δραστηριοποιείται η Molslinjen. Η τελευταία γραμμή που δούλεψε σταθερά ήταν Ystad - Roenne μέχρι την έλευση του Express 5...

Posted

Εδώ το πρώην Santa Irini, Speedrunner jet 2 πηγαίνει με ταχύτητες 34-35 μιλίων από 25-28 που πήγαινε χάρη στη πολύ καλή συντήρησή του. Το ΜΑΧ δε θα πάει;

Posted

Έχει πολλά ανοιχτά project η εταιρεία πλέον (Jumbo Jet 1/2, Olympic Champion jet, Eurochampion Jet) που πρέπει να τα προσέξει καλά για να είναι αξιόπιστα στο μέγιστο. Οι συνεχόμενες προσθήκες δε ξέρω κατά πόσο βοηθούν στο να υπάρχει ένας καλός κορμός πλοίων που θα τηρόυν τα ωράρια τους. Παρόλα αυτά, με το καλό να μας έρθει!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...