Petros P Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 Το άνεμος ήταν 11,25 και με τις εργασίες που του έκαναν ξεπέρασε τα 17 σαν επένδυση . Εδω μήπως η υπεραξία είναι στις γραμμές που έχει το κάθε πλοίο ; Στη ποντοπόρο πολλές φορές όταν αγοράζεις πλοίο με μακρόχρονη ναύλωση πληρώνεις και 30% πάνω από τη τιμή της «πιατσας»
margaritis24 Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 με 27 εβρισκες βαπορι ετοιμο κ εβαζες στη γραμμη,γιατι τωρα εδωσες τα 27 κ θα ριξεις κ αλλα 3/5 στο Σολωμο για να ερθει στα στανταρ της Fast
Villandry Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 (edited) Ναι, αλλά δεν είχες γραμμή. Τώρα έχει συν δύο γραμμές και μάλιστα επιδοτούμενες. Edited August 28, 2024 by proud_ionian quote
hayabusagr Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 1 hour ago, margaritis24 said: με 27 εβρισκες βαπορι ετοιμο κ εβαζες στη γραμμη,γιατι τωρα εδωσες τα 27 κ θα ριξεις κ αλλα 3/5 στο Σολωμο για να ερθει στα στανταρ της Fast να τους στείλουμε ένα μαιλ βρε παιδιά μπας και τους προλάβουμε να μην υπογράψουν. πώς δεν το σκέφτηκαν αυτό ; Ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα αγαπητοί. Αν ισχύει το νούμερο που γράφτηκε (και πολλά ακόμη αν) έχετε την εντύπωση ότι η εταιρεία διοικείται από τίποτα χθεσινούς και αφελής τύπους που νομίζουν πως παίζουν μονοπολυ ; Λίγη λογική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Το να έχουν λιώσει πληκτρολόγια και μολύβια επί μερόνυχτα για να φτιάξουν το business plan τους δεν περνάει σαν ιδέα ;
proud_ionian Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 (edited) Το νούμερο φαίνεται ότι ισχύει. Το imerazante.gr, αναφέρει τίμημα 25 εκ. Παίρνουν πλοία, γραμμές, πελατολόγιο και το πολύ καλό όνομα που είχαν τ α πλοία κι η εταιρία στις γραμμές αυτές (goodwill αγγλιστί). Θεωρώ οτι η κίνηση είναι επωφελής κι για τις δύο πλευρές. Οι μέτοχοι της ΑΝΜΕΖ παίρνουν πίσω τα λεφτά τους με σημαντική υπεραξία και ξεκαθαρίζουν ότι εκκρεμότητα τυχόν υπήρχε και η Fast Ferries ανοίγεται εκτός Ραφήνας με στέρεα βήματα, παίρνοντας δύο πλοία αξιόλογα (για τις γραμμές που εξυπηρετούν.) Edited August 28, 2024 by proud_ionian
Metal maniac Posted August 28, 2024 Author Posted August 28, 2024 https://www.imerazante.gr/2024/08/28/347800 Για να δούμε και ένα σχετικό άρθρο με την αγοραπωλησία
Annivas Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 Το ίδιο πιστεύω κι εγώ ότι η συμφωνία είναι επωφελής και για τις δυο πλευρές . Οι μεν μέτοχοι της ΑΝΜΕΖ απεμπλεκονται απο την ακτοπλοΐα , κάτι που έψαχναν καιρό τώρα , με σημαντικό όφελος . Απο την άλλη η Fast Ferries προσθέτει δυο πλοία με άγονες γραμμές . Μπορεί να είναι μέχρι 31/10 και κάθε χρόνο να διεξάγεται διαγωνισμός όμως: 1) η προκυρηξη με την άγονη της Σαμοθράκης είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του Κοραης στην οποία παίζει χωρίς αντίπαλο και απο την οποία αποκομίζει ένα καλό μεροκάματο . 2) η άγονη των Δυτικών μέχρι Σαντορίνη , παίζει πολύ δυνατά ο Σολωμος και δεν νομίζω ότι διαφαίνεται στον ορίζοντα ανταγωνιστής ο οποίος διαθέτει πλοίο με Καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά απο το Σολωμος που να εχει παράλληλα την πρόθεση να διεκδικήσει την συγκεκριμένη επιδοτούμενη γραμμή . 3) Με την κίνηση αυτή η Fast Ferries θα μπορεί να μειώσει τον χρόνο ακινησίας των πλοιων της τον χειμώνα αφού κάποιο / α θα πηγαίνει να σκαντζαρει τα δυο νεα αποκτήματα στις γραμμές τους για τις ακινησίες . Το τίμημα μπορεί σε κάποιους να ακούγεται υψηλό όμως κι εδώ θα πρεπει να συνυπολογιστούν τα ακόλουθα : 1) οπως ολα στη ζωη ακριβαίνουν με την πάροδο του χρόνου έτσι ακριβώς συμβαίνει με τις αξίες των πλοιων . 2) Η οικογένεια της Fast Ferries δεν είναι χτεσινοι στον χώρο. Πρόκειται για συνετούς ανθρώπους που ούτε παλαβομάρες θα έκαναν αλλά ούτε θα πιάνονταν και κορόιδο . Για να πληρώσουν αυτά τα χρήματα θα έχουν τα στοιχεία που συνηγορούν σε κάτι τέτοιο . 3) όσο και να λέμε είναι ακριβά υπάρχουν υπεραξίες που θα πρέπει να πληρωθούν . Το size των πλοιων , τα δρομολογια και ωράρια που ήδη έχουν , οι επιδοτούμενες γραμμές …και επιπλέον θα πρέπει να πληρωθεί και ο αέρας που είπε ο @proud_ionian φήμη , αγορά και απενεργοποίηση ενός παίκτη … Πιστεύω λοιπόν ότι πρόκειται ένα deal με αμοιβαίο όφελος .
Metal maniac Posted August 28, 2024 Author Posted August 28, 2024 5 hours ago, Nikos_Chania said: Πως το μαθαίνεις "τώρα τελευταία" ; Οι συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας έχουν συγκεκριμένους όρους που δεν αφήνουν πολλές "αναίμακτες" επιλογές. Αν η νέα πλοιοκτησία συνεχίσει τις συμβάσεις, δεν θα υπάρξει καμία επίπτωση στα οικονομικά της. (Θα επιστραφούν από το δημόσιο οι εγγυητικές στην ΖΑΝΤΕ και θα πρέπει να τις καταβάλει ξανά η FAST ως νέα ανάδοχος) Αν η νέα πλοιοκτησία ΔΕΝ συνεχίσει τις συμβάσεις, τότε θα καταπέσουν υπερ δημοσίου οι Εγγυητικές της ΖΑΝΤΕ για τις 3 επιδοτούμενες των πλοίων της, ήτοι λίγο-πολύ 238 χιλιάδες γιούρα. Simple. Μιλάμε για δύο διαφορετικά πράγματα, εσύ μιλάς για την υπάρχουσα κατάσταση και εγώ μιλάω για το μετά(μετά την λήξη των συμβάσεων). Οι φήμες που είχαν φτάσει στα αυτιά μου έλεγαν ότι η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται και πολύ να μείνει στην γραμμή των δυτικών Κυκλάδων.Τωρα τελευταία λοιπόν από τις ίδιες πηγές έμαθα ότι η εταιρεία θέλει να συμμετάσχει εκ νέου στον διαγωνισμό για την άγονη των δυτικών Κυκλάδων.Θελω να σε ευχαριστήσω για την ανάλυση σου σχετικά με την νομοθεσία που ισχύει για τις συμβάσεις ήσουν πολύ κατατοπιστικός. Μπορεί να μην βοήθησέ ο τρόπος που το διατύπωσα ώστε να καταλάβεις τι ακριβώς εννοούσα. So simple
Diagoras Posted August 29, 2024 Posted August 29, 2024 Η Fast Ferries είναι υπόδειγμα οικονομικής διαχείρισης, δύσκολο να πιάστηκαν κορόιδα τ' αφεντικά της. Έχουν αποδείξει μετράνε πάρα πολύ την κάθε κίνηση και ποτέ δεν ξεφεύγουν. Συμφωνώ και γω ότι η καθαρή αξία των πλοίων μπορεί να είναι πολύ χαμηλότερη αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι παράλληλα αγοράζονται ολόκληρες γραμμές και μάλιστα επιδοτούμενες με σχετικά προϋπολογισμένα έσοδα τότε ίσως τα 25 εκατομμύρια να μην τρομάζουν τόσο όσο στο πρώτο άκουσμα. Εδώ 9 εκατομμύρια κόστισε πριν λίγους μήνες το πακέτο των Σποράδων... Από κει και πέρα, γνωρίζουμε πόσα περίπου είναι τα χρέη της Zante; Γιατί πέρσι με αφορμή τη φωτιά στον Έβρο και την απευθείας ανάθεση μεταφοράς νοσηλευόμενων του ΠΓΝΑ στην Καβάλα κάποιοι αντιπολιτευόμενοι στη Βόρεια Ελλάδα μιλούσαν για μίνι σκάνδαλο και χρέη της εταιρείας που ξεπερνάνε τα 18 εκατομμύρια. Φυσικά στην Ελλάδα είμαστε, απ' όσα ακούμε δεν πιστεύουμε τίποτα. Απλά το αναφέρω υπό την έννοια ότι τα χρέη της Zante σίγουρα θα καθόρισαν το ύψος του deal. Πάντως, νομίζω αξίζουν πάρα πολλά μπράβο στη διοίκηση της Zante για τη διαχείριση της τελευταίας δεκαετίας. Αρκεί να θυμηθεί κανείς τι γινότανε το 2014 (έλευση του Fior Di Levante στη Ζάκυνθο, οικονομικά προβλήματα, μετασκευή Ανδρέας Κάλβος για δρομολόγηση στο Αιγαίο!!!)...Κι όμως η εταιρεία γύρισε το χαρτί, αρχικά με την πολύ σωστή κίνηση να φέρει το Σολωμό-του διπλού γκαράζ για φορτηγά-στο Αιγαίο και την εξαιρετική παροχή υπηρεσιών στους μόνιμους πελάτες (μεταφορικές). Και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ήταν η είσοδος στη Σαμοθράκη τον Οκτώβρη του 2020. Από τότε κάθε χρόνο το νησί σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο με καθοριστικότατη τη συμβολή του πλοίου. Η Fast Ferries επιμένει να αγοράζει από το Ιόνιο...μετά την Αικατερίνη και το Επτάνησος έρχεται κι ο Σολωμός...
proud_ionian Posted August 29, 2024 Posted August 29, 2024 Με βάση όσα είχαν γραφτεί παλιότερα, δεν πρέπει να απέχει από την πραγματικότητα το ποσό των οφειλών της εταιρίας. Με την πώληση σε αυτό το τίμημα, εξοφλούνται κάθε είδους οφειλές προς τρίτους και μένει σημαντικό υπόλοιπο για να επιστραφεί στους μετόχους μετά την εκκαθάριση της εταιρίας.
proud_ionian Posted August 29, 2024 Posted August 29, 2024 (edited) On 6/12/2013 at 9:50 PM, proud_ionian said: η ΑΝΜΕΖ ειναι μια εταιρεια με μεγαλη μετοχικη βαση και ισχυρα ερεισματα στο Ζαντε και εχει εναν πυρηνα μετοχων που την πονανε. θεωρω οτι δεν ειναι και τοσο ευκολο να την κλεισουν ή να τη θεσουν εκτος κοινοπραξιας ή να την εξαναγκασουν να δωσει το Σολωμο. ειδικα το τελευταιο που ειναι ταυτισμενο με την εταιρεια. αν η εταιρεια πιεστει πολυ μπορει να υπαρξει και εκκληση προς τους μετοχους να συνεισφερουν ισως ολη αυτη η φημολογια των τελευταιων εβδομαδων να εχει σαν στοχο να την εξαναγκασει σε αναδιπλωση (πχ να δεχτει και καποια εταιρεια ακομη στην κοινοπραξια ή να δωσει καποιο αλλο πλοιο της) On 5/21/2017 at 7:14 PM, proud_ionian said: οπως ειπα και εδω, στη διοικηση της ΑΝΜΕΖ επικρατει η αποψη οτι με τις υπαρχουσες συνθηκες, πολεμου δρομολογιων και χαμηλων (σχετικα) τιμων, στις γραμμες της κυλληνης, κανενα πλοιο με απαιτησεις δεν μπορει να ειναι κερδοφορο. On 9/7/2022 at 4:53 PM, Annivas said: Όταν αναφέρω μερίδιο δεν εννοώ ότι θα μοιραστούν μονάχα τις αξίες των πλοίων ... Στο ενδεχόμενο αγοράς όλου του πακέτου προστίθενται , η πελατεία της εταιρείας, η φήμη των πλοίων ,τα εγκεκριμένα δρομολόγιά τους με τις συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας που έχουν και τα δύο, ενδεχομένως δεσμεύσεις ότι δεν θα ασχοληθούν ξανά με βαπόρια στο Αιγαίο ή οπουδήποτε αλλού, με λίγα λόγια θα ζητηθεί να πληρωθεί κι ο λεγόμενος "αέρας" πέραν των αξιών των πλοίων που διαθέτει . Πεποίθησή μου είναι ότι εάν και εφόσον η εταιρεία θελήσει να μπει σε κουβέντα περί πώλησης , θα μπει μόνον για όλο το πακέτο και όχι για τον Σολωμό. On 12/11/2022 at 10:45 AM, proud_ionian said: Αν ξεφυλισεις αυτο το τοπικ προς τα πισω, θα δεις οτι η ΑΝΜΕΖ ειχε αρκετες εκκρεμοτητες με τις τραπεζες στο παρελθον, κυριως απο την αγορα Κοραη και Ελυτη και απο τη μετασκευη του Κοραη που βγηκε εκτος προϋπολογισμου. Θυμιζω οτι ο Κοραης ξεκινησε Παροναξια, για να κανει ανταγωνισμο στην BS, πηγε ακλαυτος, αλλα χαρη στις διασυνδεσεις της εταιριας και των διοικουντων της, πηρε τις επιδοτουμενες των Δυτικων και αντεξε. Για οποιαδηποτε κινηση ηθελε το ΟΚ των τραπεζων. Πιστευω οτι ακομη εχουν τον τελευταιο λογο στις αποφασεις της εταιριας. Μια εποχη το υπολοιπο των δανειων της υπερεβαινε κατα πολυ την αξια των πλοιων της. Δεν εχω εικονα της σημερινης καταστασης, αλλα θεωρω οτι δεν εχει υπαρξει θεαματικη μεταβολη.3 Αυτη η πιεση στα οικονομικα της εταιριας την αναγκασε να φυγει απο το φυσικο της χωρο (τις γραμμες της Κυλληνης), ακριβως γιατι δεν μπορουσε να σταθει απεναντι στους εκει ανταγωνιστες. Αρχικα εγινε ουρα της Levante και στη συνεχεια το ενα πλοιο της βρεθηκε και υπο την απολυτη διαχειριση των κιτρινων. Πριν λιγα χρονια εκανε εκτεταμενες και δαπανηρες εργασιες στον Καλβο και τον Σολωμο, ανοιγματα τα οποια συνετειναν στην αποφαση να δοθει ο Καλβος στη Levante. Οσο ηταν με δυο συμβατικα στις Δυτικες, ειχε το καθενα δεμενο για μηνες, μεχρι που της εκατσε κουτι η εκπτωση της ΣΑΟΣ απο τη γραμμη της Σαμοθρακης. Κατα καιρους εχουμε ακουσει διαφορα, οτι θα πουληθει ο Κοραης για να παρει ταχυπλοο και αλλα παρομοια, αλλα δεν εχει επαληθευθει κατι Το ποιες αγονες θα κανει μια εταιρια, δεν εξαρταται μονο απο εκεινη. Στη Σαμοθρακη πηγε (και) για να μην εξαρταται μονο απο τις Δυτικες. Θα ηταν λαθος να φυγει και να εστιασει μονο στις Δυτικες, τωρα που μαζευονται και αλλοι. Μια εταιρια που επι τοσα χρονια δουλευει μονο σε επιδοτουμενες γραμμες, αμα χασει την επιδοτηση, θα βρεθει στον αερα. Μονοι τους στριμωχθηκαν ετσι. Να θυμηθούμε και παλιότερες συζητήσεις για την ΑΝΜΕΖ. ΥΓ: το Αικατερίνη Π ήταν της FF και οταν ήταν σο Ιόνιο. Edited August 29, 2024 by proud_ionian
Nikos_Chania Posted August 29, 2024 Posted August 29, 2024 Ακτινογραφία της ΑΝΜΕΖ για να δούμε τι ψωνίσανε Με βάση τα στοιχεία της 31.12.22 (πιο πρόσφατη δημοσιευμένη χρηματοοικονομική κατάσταση) εξάγουμε τα εξής: -ζημιές 1,99 εκ ευρώ -δανειακές υποχρεώσεις 6,96 εκ ευρώ (με πρόβλεψη να αποπληρωθούν τα 1,3 εκ σε 1 έτος, θεωρητικά σήμερα απομένουν 5,66εκ προς αποπληρωμή) -λογιστική αξία πλοίων 14,51 εκ ευρώ -απαιτήσεις 4,69 εκ ευρώ -κύκλος εργασιών 2022 22,4 εκ ευρώ -καθαρά κέρδη 2022 2,25 εκ ευρώ Επιπλέον, τα πλοία από τις άγονες αποφέρουν έσοδα (ανευ ΦΠΑ) ως ακολούθως: (έστω 12μηνη σύμβαση) Δ. Σολωμός: 52 εβδομάδες x 3 δρομολόγια x 18998 = 2,96 εκ ευρώ Α. Κοραής: 39 εβδομάδες x 7 δρομολόγια x 8798 = 2,40 εκ ευρώ Α. Κοραής: 39 εβδομάδες x 3 δρομολόγια x 14098 = 1,65 εκ ευρώ 16 hours ago, proud_ionian said: Τα αυτάκια μου άκουσαν ότι το τίμημα θα ανέλθει σε 27 χαρτιά. Κάντε τα μαθηματικά, βγαίνουν και τα 27 και τα 25 και όσα πάνω από τα 20
samothrax Posted August 29, 2024 Posted August 29, 2024 12 hours ago, Metal maniac said: https://www.imerazante.gr/2024/08/28/347800 Για να δούμε και ένα σχετικό άρθρο με την αγοραπωλησία Πάνω σε αυτό το άρθρο, το οποίο αναδημοσίευσα, βρήκα την ευκαιρία να δημοσιεύσω και εγώ τα δικά μου σχόλια και ευχαριστίες για την παρουσία της ΖΑΝΤΕ στην περιοχή μας. https://irineossamothraki.blogspot.com/2024/08/zante-ferries_29.html
proud_ionian Posted August 29, 2024 Posted August 29, 2024 @Nikos_Chania Έχεις βάλει και τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις; Μαζί με αυτές οι οφειλές αγγίζουν τα 18εκ. Παρασύρθηκα προς στιγμή
ArgiriStef Posted August 29, 2024 Posted August 29, 2024 Καλησπέρα είμαι καινούργιος εδώ αν και βέβαια ασχολούμαι χρόνια με το shipfriend θα ήθελα να ρωτήσω επειδή έχω μπερδευτεί η fast ferries θα αγοράσει μόνο τα πλοία τις zante ferries η και ολόκληρη την εταιρεία.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 29, 2024 Posted August 29, 2024 Η Fast Ferries θα αγοράσει τα πλοία της Zante Ferries. Αλλά από τη στιγμή που η Zante Ferries θα μείνει χωρίς πλοία, σύντομα θα πέσουν οι τίτλοι τέλους της Zante Ferries.
ArgiriStef Posted August 29, 2024 Posted August 29, 2024 Ευχαριστώ 😃 Αν και κάπου άκουσα ότι θα σκεφτούν για αγορά νέου πλοίου αλλά δεν είμαι τόσο σίγουρος γιατί δεν είναι τόσο έγκυρη πηγή
proud_ionian Posted August 29, 2024 Posted August 29, 2024 2 hours ago, proud_ionian said: Όσο για το μέλλον της εταιρίας, υπάρχει μία μειοψηφία μετόχων, το 20% που ζήτησε τη Γ.Σ, που θα την ήθελε να συνεχίσει τη δραστηριότητά της στο Ιόνιο, με ένα μικρότερο πλοίο. Η διοίκηση και η πλειοψηφία των μετόχων θέλουν να εκκαθαριστεί η εταιρία. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι μοναδική ευκαιρία να πάρουν οι μέτοχοι τα λεφτά τους πίσω, με κάποιο μικρό premium, αφού καλυφθούν όλες οι υποχρεώσεις της εταιρίας, αλλά και να αποδεσμεύσουν ορισμένοι τις περιουσίες τους. Από ότι είχε ακουστεί τότε, στα δύσκολα χρόνια κάποιοι υποθήκευσαν τις περιουσίες τους για να μπορέσει η εταιρία να αντέξει, αλλά και να χρηματοδοτήσει τις εναρμονίσεις Κάλβου και Σολωμού. Προσωπικά θεωρώ ότι το να συνεχίσει η εταιρία, έχει πολύ λίγες πιθανότητες.
KARAVI Posted September 1, 2024 Posted September 1, 2024 Τα πλοία που αγοράστηκαν θα αλλάξουν και ονόματα λογικά, υπάρχουν σκέψης τι ονόματα θα τους δώσουν ;
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted September 1, 2024 Posted September 1, 2024 Και τα 2 ονόματα είναι ούτε βέβαια τυχαία ούτε τοπικού χαρακτήρα και είναι εθνικής σημασίας για την πατρίδα μας, οπότε κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να παραμείνουν.
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted September 1, 2024 Posted September 1, 2024 Υπάρχει περίπτωση το δρομολόγιο του ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΉΣ να επεκταθεί και προς Καβάλα ; . Είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον η Zante για αυτή την επέκταση
proud_ionian Posted September 1, 2024 Posted September 1, 2024 Περιμένετε πρώτα να ολοκληρωθεί η πώληση και θα τα μάθουμε και τα υπόλοιπα.
cpt Stratis Posted September 5, 2024 Posted September 5, 2024 Πριν μερικές μέρες ταξίδευα από Σαμοθράκη για Αλεξανδρούπολη, λόγω των συχνών ταξιδιών μου, έχω κάνει κάποιες γνωριμίες με το πλήρωμα, οπότε λέω σε έναν: Μακάρι η νέα εταιρεία να μην σας απολύσει και χάσετε την δουλειά σας. Μου απαντάει: Δεσμεύτηκαν ότι το πλοίο θα μείνει στη γραμμή με το ίδιο πλήρωμα...
spiroszante Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 (edited) Σύμφωνα με την ημέρα της Ζακύνθου, ,υπάρχει ενδιαφέρον από τη....Levante για την αγορά των πλοίων! Quote Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η Ζακυνθινών συμφερόντων Levante Ferries, έχει ήδη καταθέσει προσφορά που ξεπερνά κατά 1.500.000 ευρώ την πρόταση των Αθηναίων!!! Η κίνηση αυτή, δεν αποτελεί απλά μια οικονομική πλειοδοσία, αλλά έναν ισχυρό συμβολισμό, για τη σημασία της τοπικής ανάπτυξης και της ενίσχυσης της ναυτιλίας στην περιοχή. Συγχρόνως συμβολίζει μια γενναία οικονομική κίνηση ενίσχυσης των συμπατριωτών μετόχων της ΑΝΜΕΖ με πολύ υψηλότερο τίμημα!!! Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι διαβουλεύσεις αυτές έχουν ξεκινήσει καιρό πριν και πλέον έχουν πάρει διαστάσεις ως υπ’ αριθμόν ένα θέμα συζήτησης στην τοπική κοινωνία. Οι κάτοικοι της Ζακύνθου, ήδη εκφράζουν την απορία και την ανησυχία τους για τη διατήρηση των τοπικών συμφερόντων. Στη νησιωτική μας κοινωνία, ένας σημαντικός αριθμός μικρών αλλά και μεγαλύτερων μετόχων, που κάποτε – σε δύσκολους καιρούς – πίστεψαν και ενίσχυσαν οικονομικά το εγχείρημα, σήμερα απορεί για τις εξελίξεις, δεδομένου του ότι, τόσα χρόνια παρέμειναν στην άκρη, κάποιοι δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν σε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου, δεν πήραν μερίσματα και σήμερα που έφτασε η στιγμή να ωφεληθούν, τα πράγματα δείχνουν να οδηγούνται σε «φθηνότερη πώληση»… Σύσσωμη η τοπική κοινωνία, ζητά από τους πλοιοκτήτες της ΑΝΜΕΖ να δώσουν προτεραιότητα στη Ζακυνθινή προσφορά! Να ξαναδεί το «Σολωμός» στο λιμάνι μας! Να συζητάμε για καλύτερες, ισχυρότερες και οικονομικότερες συγκοινωνίες. Η Levante Ferries ας μην ξεχνάμε, στάθηκε με παρρησία στην ΑΝΜΕΖ, στην προβληματική στιγμή κατάσχεσης του πλοίου «Κάλβος»… και το πλοίο έμεινε στις θάλασσες μας! Μια Γενική Συνέλευση σε σκιά ερωτηματικών; Η αυριανή (Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024) γενική συνέλευση των μετόχων της ΑΝΜΕΖ, στο θέατρο του Σαρακινάδου, είναι καθοριστική όσο αφορά στις ορθές αποφάσεις και όχι μόνο στην τυπική ενημέρωση πώλησης… Για να είμαστε δίκαιοι, σε χαλεπούς καιρούς (κρίση, capital control, ανταγωνισμός, τραπεζικές πιέσεις, πόλεμοι, ενεργειακά κλπ), κάποιοι μεγαλομέτοχοι – βέροι Ζακυνθινοί, με υψηλό ρίσκο (για το μέγεθός τους) έβαλαν πλάτη… άλλαξαν ρότα, το πάλεψαν ώστε σήμερα να συζητάμε για ένα ιστορικό φινάλε, με το κεφάλι όμως ψηλά!!! Τα ερωτήματα είναι σημαντικά και πρέπει να απαντηθούν: -Δεν θα αποτελεί «οσμή σκανδάλου» η όποια «απόρριψη» πολύ μεγαλύτερης προσφοράς κατά 1.500.000 €, που αυτονόητα ωφελεί μεγάλους και μικρούς μετόχους της εταιρίας; -Υπάρχει προσωπικό θέμα κάποιου ή κάποιων «μεγαλομετόχων» ή μελών του ΔΣ, που για προσωπικούς ή εγωιστικούς λόγους, δεν θέλουν να δουν τα πλοία σε Ζακυνθινά χέρια; -Μια τέτοια πιθανή εξέλιξη, δεν θα οδηγήσει σε σκέψεις για μυστικές συμφωνίες κάτω από τα τραπέζια; -Το «πετυχημένο deal» και οικονομικό κλείσιμο μιας εταιρίας λαϊκής βάσης, που αποτελεί ταυτόχρονα ξεκίνημα ανάπτυξης (πάντα με γνώμονα τα Ζακυνθινά συμφέροντα) της τοπικής οικονομίας, δεν αποτελεί μια ισορροπημένη μετάβαση για όλους;;; Όλα ρυθμίζονται με διάθεση για σωστές αποφάσεις Πιθανόν, το εν ενεργεία ΔΣ ή οι εξουσιοδοτημένοι σύμβουλοι της εταιρίας, να έχουν δεσμευτεί σε μια «βιαστικά» φθηνότερη προσφορά. Μπορεί να παίχτηκαν πολλά που δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Οι νομικοί ναυτιλιακοί κύκλοι βεβαιώνουν, ότι ακόμη και τέτοιες περιπτώσεις, νομικά προσπερνιούνται με το όποιο αντίτιμο, κόστος ή διαδικασία, τα οποία σαφώς μετακυλούν στον τελικό πλειοδότη. Τα καράβια ΠΡΕΠΕΙ να μείνουν στη Ζάκυνθο Η διατήρηση της τοπικής ναυτιλιακής κληρονομιάς και η ενίσχυση της οικονομίας της Ζακύνθου εξαρτάται άμεσα από την παραμονή των καραβιών σε Ζακυνθινούς ιδιοκτήτες, κάτι που θεωρείται επιτακτική ανάγκη από την τοπική κοινωνία. Το αίτημα των Ζακυνθινών είναι σαφές: τα καράβια πρέπει να μείνουν στη Ζάκυνθο, για τη Ζάκυνθο. Η ιστορία των μικρομετόχων λαϊκής βάσης ζακυνθινών ναυτιλιακών εταιρειών, δεν πρέπει να τελειώσει με πικρία. Δεν πρέπει κανείς να νοιώσει θύμα μιας πολυετούς εκμετάλλευσης. Είναι μια στιγμή δικαίωσης αλλά και εκτίμησης. Είναι ιστορικές οι σκέψεις και οι αποφάσεις, ώστε η Ζάκυνθος να μην διχαστεί με πιθανούς εγωισμούς και ιστορικά λάθη. Να πρυτανεύσει η λογική, το συμφέρον, η λαϊκή φωνή και η αγάπη όλων μας στα πλοία που μας ταξιδεύουν από την μέρα που γεννιόμαστε! Τα πλοία της ΑΝΜΕΖ να μείνουν στην Ζάκυνθο!!! Edited September 21, 2024 by proud_ionian Λινκ
proud_ionian Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 Κυκλοφόρησε σαν φήμη εδώ και λίγες μέρες. Η Ημέρα είναι κοντά στους κίτρινους και παίζει ωραία το χαρτί του τοπικισμού. Δεν ξέρω αν η Levante θέλει πραγματικά τα πλοία ή θέλει απλά να διασφαλίσει ότι δεν θα ρα βρει μπροστά της.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now