Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 11/14/2024 at 3:29 PM, proud_ionian said:

Τπ Σάββατο 16.11 γίνεται η ΓΣ που θα αποφασίσει τα μελλούμενα.

Τελικά έγινε η ΓΣ χθες; 

Posted

Έγινε και παραέγινε. Και με κίνδυνο να μπω στον πάλαι ποτέ φιδέμπορα, αυτή τη φορά πρέπει να βγήκε λευκός καπνός ή μάλλον ...κόκκινος :ph34r:. Ίδωμεν.

Posted

Η ΓΣ αποφάσισε Παναγιωτάκη, αλλά οι μικρομέτοχοι συνεχίζουν το δικαστικό αγώνα γιατί η προσφορά Θεοδόση είναι υψηλότερη.

Ενδιαφέρον θα είχε αν μαθαίναμε λεπτομέρειες, γιατί συνήθως εκεί κρύβεται ο διάολος.

Πχ τρόπος καταβολής τιμήματος κλπ

Posted

Πιθανολογώ ότι με αυτή την απόφαση αυξημένης πλειοψηφίας της Γενικής συνέλευσης , η υπόθεση κλείνει οριστικά προς την πλευρά Παναγιωτάκη.

Τώρα γιατί συνεχίζουν να σκούζουν οι μικρομέτοχοι δεν μπορώ να καταλάβω....

εκείνο που μπορώ να καταλάβω είναι ότι και η πλειοψηφία των μετόχων η οποία έλαβε την συγκεκριμένη απόφαση και θα λάβει την μερίδα του λέοντος από την διανομή του χρηματικού ποσού ,θα ενήργησαν με βάση το συμφέρον τους.

 

Posted

Η ερώτηση μου μπορεί να θεωρηθεί αφελής, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω με όλα αυτά που συμβαίνουν μέχρι σήμερα εάν θωρείται ότι το deal έκλεισε από τον Παναγιωτάκη, διαβάζω ότι η μεγαλομέτοχοι συμφώνησαν, ή λίγοι μικρομέτοχοι έχουν πειστεί κάποιοι άλλοι όχι, η δικηγόρος ότι θα συνεχίσουμε στα δικαστήρια . Πραγματικα το σίριαλ έχει πλοκή και δεν καταλαβαίνω το τέλος του….

Posted (edited)

Το μεγαλο ερωτημα ειναι γιατι οι μεγαλύτεροι μετοχοι επιμένουν να πουληθεί η εταιρεία σε αγοραστή που προσφέρει μικρότερο τίμημα από άλλον αν ισχύουν αυτά που λέγονται. Θεωρητικά μόνο να χάσουν έχουν από αυτό. Εχει υπαρξει ηδη συμφωνια; 

Edited by giorgos_249
Posted

Θεωρητικά υπάρχει ήδη προσύμφωνο και ταυτόχρονα νομίζω ότι ίσως ο Παναγιωτάκης τους εμπνέει μεγαλύτερη αξιοπιστία καθώς η Levante έχει δείξει μια σχετική αστάθεια σε συντήρηση στόλου, άσκοπες αγορές και μετασκευές που πιθανόν υποδηλώνουν μια πιο δεινή οικονομική θέση για μια εξαγορά.

Posted
30 minutes ago, giorgos_249 said:

Το μεγαλο ερωτημα ειναι γιατι οι μεγαλύτεροι μετοχοι επιμένουν να πουληθεί η εταιρεία σε αγοραστή που προσφέρει μικρότερο τίμημα από άλλον αν ισχύουν αυτά που λέγονται. Θεωρητικά μόνο να χάσουν έχουν από αυτό. Εχει υπαρξει ηδη συμφωνια; 

Αν έχουν κάνει για μήνες διαπραγματεύσεις με τον Παναγιωτάκη έχοντας καταλήξει στο Χ ποσό με προσύμφωνο, δεν θα πάνε να πουλήσουν στον κύριο πυροτέχνημα που έσκασε μύτη τελευταία στιγμή δίνοντας Χ συν κάτι. Προφανώς τους προσέγγισε καιρό τώρα ο Παναγιωτάκης και αφού έδειξε ενδιαφέρον, προχωρήσανε. Ο άλλος ενδιαφέρθηκε το προηγούμενο διάστημα ή απλά είπε ας δυναμιτίσω την φάση με μία αντιπροσφορά την τελευταία στιγμή;

Τόσο απλά.

Posted

Συμφωνώ. Επίσης ποιος μας λέει ότι δεν πλησίασαν την Levante η μερίδα των μετόχων που ήταν εναντίον της πώλησης... Το έχω σκεφτεί καιρό τώρα

Posted

Ναι εντάξει, έχουμε καταλάβει τα σάιτ, που έχει ο κάθε τυχάρπαστος χωρίς δημοσιογραφικό υπόβαθρο, πως και τι γράφουν.

Συντοπιτης ο Θεοδόσης, εταιρεία από το Αιγαίο, σημαντικό το 1 εκατ. 

Φράσεις πεζοδρομίου και καφενείου, όχι εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ.

Κοινώς, παπάτζες. Μακάρι να ολοκληρωθεί η πώληση με τον Παναγιωτάκη αγοραστή και το κομπλεξ τους αυτοί οι λίγοι θα το βρούν. Για όλους έχει.

 

Posted

Δεν νομίζω ότι είναι θέμα κάποιου... συμπλέγματος. Τα περισσότερα τοπικά sites, χορεύουν με βάση το ρυθμό που τους δίνει με το ζουρνάB) του ο (ή οι) χορηγός  (οι).

Όσον αφορά τους μικρομετόχους, δεν είναι ασπρο μαυρο.

On 10/12/2024 at 9:02 AM, proud_ionian said:

Οι μικρομέτοχοι της ΑΝΜΕΖ το συμφέρον τους θα κοιτάξουν, όχι το πρόγραμμα ακινησιών της fast ferries.

Έχουμε πει και σε προηγούμενα ποστ ότι η μειοψηφία που αντιδρά ελέγχει περίπου το 20%. Από αυτούς κάποιοι αντιδρούν γιατί έχουν προηγούμενα με τη διοίκηση,  άλλοι γιατί συμπλεουν με τη Levante (ή και τα δύο),  αλλά οι πιο πολλοί βλέπουν το όλο θέμα σαν τελευταία ευκαιρία να πάρουν κάτι περισσότερο.

Σωστή ή λανθασμένη πρακτική, θα φανεί στην πράξη.

 

Posted

Οι μικρομέτοχοι παίζουν επικίνδυνο παιχνίδι για 1 εκατομμύριο επιπλέον. Αν ο Παναγιωτάκης αποτραβηχτεί και η Λεβάντε μείνει σιωπηλή δεν θα έχει τίποτα.

Posted

Ο Παναγιωτάκης δεν νομίζω ότι θα αποτραβηχτεί εφόσον υπάρχει προσύμφωνα για την αγορά των πλοίων. Θα πρέπει να αποζημιωθεί εάν ακυρωθεί η συμφωνία από την πλευρά της ΑΝΜΕΖ και να καλύψουν τα έξοδα που έχει κάνει

Posted

Ότι πούλησαν τον Κάλβο στη Λεβαντε και προτιμάνε τώρα τη fast ferries παρότι δίνει περισσότερα η λεβαντε ίσως κάτι λέει 

Posted
2 hours ago, Petros P said:

Ότι πούλησαν τον Κάλβο στη Λεβαντε και προτιμάνε τώρα τη fast ferries παρότι δίνει περισσότερα η λεβαντε ίσως κάτι λέει 

Τίποτα δεν λέει. Τότε είχαν να διαλέξουν ανάμεσα σε Levante και Kefalonian. Δεν είχε καμία δουλειά ο Παναγιωτακης. Δεν τους έριξε κάπου η levante.

Συγκρίνουμε διαφορετικές καταστάσεις όμως. Άλλο η εταιρία να πουλάει ένα πλοίο της και να συνεχίζει με τα υπόλοιπα και άλλο να πουλάει τα πλοία που απέμειναν και να σταματά. Οι αντιδράσεις έχουν μια λογική (μέχρι ενός σημείου), άσχετα από το αν εκτιμούμε ή όχι την εταιρία της Ραφήνας.

Posted

Σε εταιρείες με μετόχους ποσό μάλλον ακόμα και σε μικρές εταιρείες πάντα υπάρχει το subject BODapproval. Όποτε θα μπορούσαν να αρνηθούν και να πάνε προς Λεβαντε χωρίς να πληρώσουν κάτι .

Posted

Εγω δεν μπορω να καταλαβω το εξης

Στην αρχικη αποφαση να δωσουν τα πλοια στον Παναγιωτακη αυτοι που τωρα διαφωνουν και εχουν σηκωσει λαβαρο επαναστασης δεν ρωτηθηκαν;Και αν δεν ρωτηθηκαν πως και δεν επαναστατησαν τοτε που τους γραψανε κανονικοτατα αλλα τωρα;

Γιατι σε καθε περιπτωση δεν γινεται να αθετεις μια συμφωνια στην οποια υπαρχουν λογικα ρητρες και προστιμα σε περιπτωση αθετησης.

Posted
52 minutes ago, mytilene said:

Το deal  έχει κλείσει  😎

Έχεις κάποιο στοιχείο, κάποια επίσημη πληροφόρηση;

Posted
2 hours ago, polmyt said:

Εγω δεν μπορω να καταλαβω το εξης

Στην αρχικη αποφαση να δωσουν τα πλοια στον Παναγιωτακη αυτοι που τωρα διαφωνουν και εχουν σηκωσει λαβαρο επαναστασης δεν ρωτηθηκαν;Και αν δεν ρωτηθηκαν πως και δεν επαναστατησαν τοτε που τους γραψανε κανονικοτατα αλλα τωρα;

Γιατι σε καθε περιπτωση δεν γινεται να αθετεις μια συμφωνια στην οποια υπαρχουν λογικα ρητρες και προστιμα σε περιπτωση αθετησης.

Επίσης και εγώ @polmyt Αλλά προφανώς κάποιος έχει βάλει το χεράκι του διότι μιλάμε για δύο πλοία με ετοιμες επιδοτούμενες γραμμές Όπου συγκεκριμένα τις δυτικές τις κυνηγάνε πάρα πολύ καιρό…Και αν ισχύουν όσα γράφεις περί ρήτρες και πρόστιμα  που μάλλον ισχύουν ,στο τέλος βλέπω να την πληρώνουν οι μικρομέτοχοι…

« Θα πάμε, να πολεμήσετε, για να νικήσουμε»

Posted

Παρακολουθώ με ενδιαφέρον την συζήτηση σας, έχω επιλέξει να μην συμμετάσχω και εγώ πιστεύω ότι θα καταλήξουν στον Παναγιωτάκη αν αυτός θα θέλει ακόμη, όταν καταλήξουν. Σίγουρα η μικρομέτοχοι κάτι συζήτησαν με τους κίτρινους και μπήκαν στο παιχνίδι.

Τέλος πάντων, τώρα τι γίνεται; 

Αλλά η βασική μου απορία είναι άλλη, εάν μέχρι 15 (ή 13) Δεκεμβρίου δεν έχει ολοκληρωθεί η αγοραπωλησία, ποιος θα υποβάλει προσφορές; Η ZANTE ή οι νέοι; Βέβαια βλέπω με όλα αυτά να χάνουν τις γραμμές μέσα από τα χέρια τους...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...