Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Η μεγάλη πλάκα είναι ότι κάποιοι... παλάντζες του διαδικτύου, προτείνουν ως... σολομωντεια λύση, να πάει ο Σολωμός στη Levante και ο Κοραής στον Παναγιωτακη.

Μα για τον Σολωμό γίνεται η ολη φάση.  Αυτός είναι το φιλέτο. Ο Κοραης είναι το κόκκαλο που βάζει ο χασάπης μαζί με το κρέας.

 

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
1 hour ago, margaritis24 said:

απορω πως κ δε  χωθηκε η Sea jet τοσο καιρο στο παιχνιδι,εκτος αν δοκιμασε κ εφαγε ακυρο απο την αρχη 

Ή και η άττικα αν και τα πάνε καλά με την fast ferries

Posted

Δεν το νομίζω. Υπάρχουν πόσα γιαπωνέζικα στην αγορά για πούλημα, νεότερα, φτηνότερα (αγορά + μετασκευή) και ταχύτερα, πάλι όχι τίποτα φοβερό που θα στεκότανε σε νορμάλ Ευρωπαϊκές χώρες - μιλάμε για πλοία σαν το Άνδρος Κουίν - αλλά οπωσδήποτε από το Σολωμό των 17 κόμβων και των 35 ετών καλύτερα......

Η Λεβάντε πχ πήρε ένα τέτοιο. Ακόμη όμως και το Volcan de Taburiente πχ ειναι πολυ καλυτερη επένδυση από την αγορά 2 μετριων πολύ περιορισμένων δυνατοτήτων πλοίων και της εταιρείας τους με το ίδιο ποσό. Πόσο καλή θα είναι η θέση (πλεονεκτήματα του πλοίου σε σχέση με τα υπόλοιπα πλοία) του Σολωμού στην ακτοπλοϊα τότε? Παντως όχι αυτή που έχει σήμερα..... 

Το ενδιαφέρον είναι κυρίως για την εκμετάλλευση των γραμμών μαζί με τα πλοία, όχι για τα πλοία τα ίδια. (αν και οι επιδοτούμενες γραμμές δεν είναι δεδομένες, ανά πάσα στιγμή αλλάζει μια κυβέρνηση και σε "πετάνε" έξω με "φωτογραφική" προκήρυξη πχ, ή φέρνει κάποια εταιρεία ένα καλύτερο πλοίο και χάνεις το διαγωνισμό, ή .....,  ή.........,  ή........ ). 

 

Posted

Και ο Grimaldi...

Μην τρολαρετε. Είναι καιρός που η ΑΝΜΕΖ έχει βγει και ψάχνει αγοραστή 

On 9/21/2024 at 5:11 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Γιατί εδώ και δύο χρόνια ήταν προς πώληση η Zante Ferries και υπήρχαν συζητήσεις με άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες που δεν ευδοκίμησαν.

 

Posted

Αν δεν ειναι κλεισμενη η συμφωνια με τη Fast θα μπορούσε να μπουν στην εξίσωση και άλλοι παράγοντες όπως το Smyrna η άλλο βαπόρι!!

Δηλαδή αφού θέλει η Levante τα πλοία της ΑΝΜΕΖ να έδινε πλοίο στη Fast ώστε η τελευταία να αποχωρήσει από τη συμφωνία.

Πάντως το φάκελο της Levante δεν τον ανοίγουν οι του ΔΣ της ΑΝΜΕΖ επειδή πιστεύω πως η συμφωνία με τη Fast είναι κλεισμένη.

 

Posted

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην συζητήθηκε η περίπτωση εξαγοράς από τους κίτρινους. Προφανώς δεν προκρίθηκε και κατέληξαν στον Παναγιωτάκη. Τώρα, πριν την τελική επικύρωση ο κίτρινος κάνει αντιπροσφορά, ορθώς δεν την ανοίγει το ΔΣ και την διαρρέει σε προσκείμενα μέσα το περιεχόμενο του φακέλου. Είναι ο ορισμός του παίζω βρώμικα.

Posted
37 minutes ago, nomikos said:

Πάντως το φάκελο της Levante δεν τον ανοίγουν οι του ΔΣ της ΑΝΜΕΖ επειδή πιστεύω πως η συμφωνία με τη Fast είναι κλεισμένη.

Για ποιο λόγο λοιπόν μένει στην "παύση";; Η τουλάχιστον αυτό αφήνουν  να εννοείται; 🤔

Posted

@margaritis24 Χωρίς  να είμαι σίγουρος νομίζω είχε κάνει  πρόταση πριν 1-2 χρόνια..

On 9/23/2024 at 12:57 AM, ΘΗΣΕΑΣ said:

Ο κος Θεοδόσης βρίσκει χρήματα με τον ίδιο τρόπο που ο Μάικ Λαμάρ έβγαζε λαγούς από το πλατύγυρο καπέλο του.

Αλλά ποίος ξέρει;;; Μπορεί και να είναι στο παιχνίδι...

Δεν ξέρω,  λέω.... 🙄🙄

Posted (edited)
On 9/23/2024 at 1:11 PM, KARAVI said:

Στην μηχανή αναζήτησης προορισμών στην ιστοσελίδα της Fast Ferries εμφανίζονται τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων με ότι σημαίνει αυτό για την εξέλιξη της υπόθεσης .

Τώρα που μπήκα στη σελίδα της fast δεν φαίνονται τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων. Μάλλον κάτι ναυάγησε ή περιμένουν την επίσημη εξαγορά μετά από αυτά που βλέπω στο παραπάνω μήνυμα;

Edited by pkos
Posted

Η κατάσταση έτσι κ αλλιώς με τη τροπή που πήραν τα πράγματα είναι πολύ ρευστή. Μέσα στις επόμενες μέρες θα ξεκαθαρίσει το πραμα αν και πώς 

Posted

Οι ομάδα των μικρομετοχων που τα κατέθεσε, ζήτα να παγώσει κάθε διαδικασία μέχρι την εκδίκαση στις 10.10 (το κέρδισαν αυτό) και επί της ουσίας ζητούν να πουληθούν τα πλοία σε όποιον δώσει τώρα τη μεγαλύτεροι προσφορά. 

Από ότι ακούγεται, αλλά και από ότι γράφεται στα sm υπάρχουν αρκετοί μικρομετοχοι οι οποίοι ειναι αντίθετοι σε κάθε ενδεχόμενο πώλησης των πλοίων.

Posted

Αυτός που ζητάει τα πολλά χάνει και τα λίγα.

Είναι μεγαλη ευκαιρία να ρευστοποιησουν τις μετοχές τους και δε θα ξαναβρεθεί μπροστά τους άλλη τέτοια.

Τα πλοία είναι παλιά και συντηρούνται από τις άγονες το χειμώνα.Το καλοκαίρι βγάζουν κάτι παραπάνω,όμως αν μεγαλώσει ο ανταγωνισμός τοτε δε θα μενει τιποτα.Είναι θέμα χρόνου να συρρικνωθεί η εταιρεία αν συνεχίσει με αυτή τη μορφή.

Αν οι μικρομετοχοι δε μπορούν να καταλάβουν τα παραπάνω τότε ας τους κάνει κάποιος ένα σεμινάριο η μία επιμόρφωση.Προς όφελος τους θα είναι.. 

Posted (edited)

Αν θέλουν οι μικρομέτοχοι ένα κακό παράδειγμα, ας τους πει κάποιος τι έπαθαν στην εταιρεία λαϊκής βάσης που έφτιαξαν οι Σαμοθρακίτες (μετανάστες στη Γερμανία κυρίως), που έχασαν την περιουσία τους, επειδή ο διαχειριστής τους έγινε καπνός και μετά το νησί έπεσε στα νύχια του γνωστού επιτήδειου.......

Edited by samothrax
Posted (edited)

Δε νομίζω πως ο διαχειριστής τους έγινε καπνός, αν μιλάμε για τον ίδιο.

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)
1 hour ago, Villandry said:

Δε νομίζω πως ο διαχειριστής τους έγινε καπνός, αν μιλάμε για τον ίδιο.

Δεν εννοώ τον Μανούση. Ο Μανούσης βρέθηκε την κατάλληλη στιγμή και ήρθε ως "σωτήρας" για να μην κατασχεθεί το υπό ναυπήγηση ακόμη ΣΑΟΣ ΙΙ... Ο προηγούμενος έγινε καπνός... 

Edited by samothrax
Posted (edited)

ΑΝΜΕΖ: «παγώνει» η διαδικασία πώλησης των πλοίων imerazante.gr

Quote

Μετά την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων από την πλευρά των μικρομετόχων φαίνεται να παγώνει η διαδικασία της πώλησης των πλοίων, όπως σημειώνει η κα Καπνίση.

«Όσον αφορά το δικαστήριο, έχει ασκηθεί αίτηση ασφαλιστικών μέτρων. Την Παρασκευή το πρωί εξεδόθη προσωρινή διαταγή με την οποία διατάχθηκε η αναστολή της διαδικασίας πώλησης των πλοίων που είχε αποφασίσει το διοικητικό συμβούλιο, καθώς επίσης και να μην καταρτιστεί σύμβαση οριστική με την εταιρεία συμφερόντων Παναγιωτάκη έως την συζήτηση των ασφαλιστικών μέτρων που είναι στις 9/10».

Παράθεση εγγράφων ζητούν οι μικρομέτοχοι

Σύμφωνα με την κα Καπνίση την παράθεση εγγράφων αντί της προφορικής ενημέρωσης, καθώς επίσης και την λήψη της απόφασης για την πώληση των παλιών στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης αιτείται η μερίδα των μικρομετόχων.

«Μεχρι σήμερα παρά το γεγονός ότι έχουμε ζητήσει επανειλημμένως δεν μας έχουν χορηγηθεί τα έγγραφα. Θα ήθελα να επισημάνω ότι έγινε ενημέρωση και όχι χορήγηση εγγράφων, όπως είχαμε ζητήσει εξ αρχής. Για αυτά έχουμε κοινοποιήσει εξώδικα. Μας έγινε μια ενημέρωση σχετικά με την συμφωνία με το διοικητικό συμβούλιο που έχει κάνει τη σύμβαση , το προσύμφωνο που έχει υπογράψει με την εταιρεία Παναγιωτάκη, όμως εμάς δεν μας έχουν δώσει τα έγγραφα. Οι μέτοχοι θέλουν το συμφερότερο για την εταιρεία και να τηρηθεί η διαδικασία. Η διαδικασία είναι να πάρει απόφαση η Γενική Συνέλευση και αυτοί να αποφασίσουν για την πορεία. Κινούμαστε σε αυτό το πλαίσιο πολύ έντονα , στο να λάβουμε δηλαδή γνώση εκ των εγγράφων», τόνισε τέλος η κα Καπνίση.

 

Edited by proud_ionian
quote από το δημοσίευμα
Posted

Πολυ συγκρατημένη σήμερα η ημέρα της Ζακύνθου .

Την προηγούμενη Κυριακή είχε μετάδοση  λεπτό προς λεπτό της συνέλευσης και σήμερα μια μονολεκτική  αναφορά ότι παγώνει η μεταβίβαση των πλοιων και μετά αναλυτικότατη  αναφορά στη συνέλευση της προηγούμενης Κυριακής .

 

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...