cyclades_shipping Posted July 8, 2024 Posted July 8, 2024 (edited) Θα συμφωνήσω ,έχει καταφέρει μέσα σε μια 15 ετια να κερδίσει νησιωτες ,μεταφορικες χάρη στην τακτική και την αξιοπιστία της ! με το καλο και στις Δυτικες δεν θα μου εκανε εντύπωση να δούμε ένα δίδυμο Σολωμος - Αικατερίνη Π στη γραμμή το δευτερο από Πάσχα μέχρι Οκτώβρη ,με σωστα δρομολόγια είναι πιο safe σαν επιλογή από το ταχύπλοο και σίγουρα θα αφήσει καλές εντυπώσεις. Edited July 8, 2024 by cyclades_shipping
JonB72 Posted July 8, 2024 Posted July 8, 2024 Η εταιρεία θα πρέπει να ανακαινίσει και τον Κοραή. Ταξίδεψα με το πλοίο τον Μάιο και το κατάλυμα φαινόταν άθλιο. Τουλάχιστον θα χρειαστεί σχολαστικός καθαρισμός. Είχα την εντύπωση ότι δεν υπήρχε αρκετό πλήρωμα για να το φροντίσει.
margaritis24 Posted July 8, 2024 Posted July 8, 2024 2 hours ago, speedrunner said: Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι η ZANTE δεν θα χάσει την γραμμή των Κυκλάδων από την SEAJETS όταν ολοκληρωθεί επιτέλους ο διαγωνισμός Προσωπικα πιστευω με τη πελατεια που εχει ο Σολωμος στεκεται κ χωρις την επιδοτηση στη γραμμη αν τη χασει!βαζει πανω απο 30 κομματια για Σαντορινη στο δρομολογιο
George...f Posted July 8, 2024 Posted July 8, 2024 Το ότι ετοιμάζεται πάντως το Superstar 2 που εξαρχής λεγανε ότι θα πάρει την επιδότηση ελπίζω να μην παίξει κάποιο ρόλο, γιατί την συνέπεια του Σολωμου τόσα χρόνια αποκλείεται να την έχει.
allk Posted July 8, 2024 Posted July 8, 2024 8 hours ago, cyclades_shipping said: Καλά αν μπει εκεί το Thunder θα φάει πολύ κυνηγητό από Seajetο πλοια (βλέπε Speedrunner 3) χωριά που πιθανόν αν κάνει τετοια κινηση η fast θα της φέρει και κανα Tera στη Ραφηνα.. Νομίζω ότι με τις αλλαγες-αγορες-δρομολογησεις το τερα θα φάει σκόνη καιρός γαρ εγγυς
proud_ionian Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 Ότι το deal προχωρά είναι δεδομένο. Προκύπτει και από σχόλια μετοχών της ΑΝΜΕΖ σε group του fb (κεφ καραβολατρες κ.α.). Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο, σε εμένα τουλάχιστον, είναι αν πωλείται η εταιρία ή τα πλοία. Είναι προφανές πάντως, ότι η πλειονότητα των μετοχών θέλει να τελειώνει το έργο και θεωρούν ότι είναι ευκαιρία τώρα να εξασφαλίσουν ενα καλό τίμημα και να πάρουν τα χρήματά τους πίσω.
jimmyN Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 Εγώ να θέσω κι ένα ακόμη ερώτημα. Μήπως αλλάξει και το κομμάτι ανταγωνισμός στις δυτικές Κυκλάδες (Aegean sea lines) κι επιτευχθεί τώρα η συνεργασία?
KARAVI Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 Αυτό θα είναι πολύ θετική εξέλιξη γιατί όπως είδαμε για το λίγο διάστημα του χειμώνα που υπήρξε συνεργασία των δυο εταιριών, η συγκοινωνία των Δυτικών ήταν αυτή που κάλυψε απόλυτα της ανάγκες των νησιών. Έχω την εντύπωση ότι η νησιώτες σε αυτό θα ελπίζουν .
Metal maniac Posted July 9, 2024 Author Posted July 9, 2024 5 hours ago, proud_ionian said: Ότι το deal προχωρά είναι δεδομένο. Προκύπτει και από σχόλια μετοχών της ΑΝΜΕΖ σε group του fb (κεφ καραβολατρες κ.α.). Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο, σε εμένα τουλάχιστον, είναι αν πωλείται η εταιρία ή τα πλοία. Είναι προφανές πάντως, ότι η πλειονότητα των μετοχών θέλει να τελειώνει το έργο και θεωρούν ότι είναι ευκαιρία τώρα να εξασφαλίσουν ενα καλό τίμημα και να πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Σύμφωνα με τις φήμες (δεν είναι απαραίτητο ότι είναι αλήθεια) ολόκληρη η εταιρεία θα πουληθεί γιατί οι σχέσεις μεταξύ των μετοχών δεν είναι και οι καλύτερες
nomikos Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 Το δεδομένο είναι ότι ο Σολωμός έχει στρωμένη πελατεία και ιδιαίτερα στη Σαντορίνη σκίζει με τις μεταφορικές. Αυτή τη στιγμή πρέπει να κατεβαζει αν όχι τα ίδια,περισσότερα κομμάτια και από το BS1. Και χωρίς την επιδότηση βγαίνει. Αν γίνει η αγορά θα πόνταρα να κατέβαινε ο Θεολόγος στη θέση του Σολωμού!!
cyclades_shipping Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 (edited) @nomikos Έχει όμως νόημα να πάρει τον Θεολόγο από τη γραμμή του ,από την στιγμη που οι μεταφορικές ικανότητες σε οχήματα των 2 πλοίων είναι παρόμοιες ; μην ξεχνάμε πως και τα δυο έχουν δικό τους επιβατικό κοινο ,εγω πιστευω πως ο Σολωμός θα παραμείνει στην γραμμή του και ότι Απρίλη με Οκτώβρη θα έχει ένα συμπληρωματικό συμβατικό η εταιρεία του στη γραμμή ,το Αικατερίνη για παράδειγμα ταιριάζει πολύ καλά στην προκειμένη , ολα αυτα αν ολοκληρωθεί η αγορά. Edited July 9, 2024 by cyclades_shipping
Villandry Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 (edited) Δε νομίζω πως χωράει στη συγκεκριμένη γραμμή τρίτο συμβατικό το καλοκαίρι. Με δεδομένη και την παρουσία των μινωικών αλλά και τα πολλά ταχύπλοα. Επιπλέον, θα ήταν λάθος η απόσυρση της Αικατερίνης από ένα πολύ επιτυχημένο δρομολόγιο, για πλοίο, εταιρεία και επιβάτες. Edited July 9, 2024 by proud_ionian quote
cyclades_shipping Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 (edited) Απρίλη με Οκτώβρη για ενα Σιφνο - Ιο - Σαντορίνη έλεγα για την Αικατερίνη ,και πολύ νταλίκα για Θηρα αλλά και αρκατοσ κόσμος για Σιφνο ,Ιο Καλά εφόσον γίνουν ολα αυτα ,για το επιτυχημένο δρομολόγιο της Αικατερινης υπάρχει και το Thunder. Edited July 9, 2024 by cyclades_shipping
margaritis24 Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 Υπαρχει κ το 2 ταχυπλοο των Στεφανου!μπορει επειδη εχει 2 πλοια ο ενας κ 3 ο αλλος να μην βγαινουν στο μοιρασμα της γραμμης
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 (edited) Το Θεολόγος Π και το Αικατερίνη Π δεν μπορούν να δουλέψουν στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων, χωρίς να έχουν ούτε ένα κρεβάτι γιατί η προκήρυξη της άγονης θέλει κάποιον αριθμό κρεβατιών. Οπότε μην βγάζουμε σενάρια που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν!! Edited July 9, 2024 by Panagia Ekatontapiliani
Villandry Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 6 hours ago, margaritis24 said: Υπαρχει κ το 2 ταχυπλοο των Στεφανου!μπορει επειδη εχει 2 πλοια ο ενας κ 3 ο αλλος να μην βγαινουν στο μοιρασμα της γραμμης Αυτή τη στιγμή δρομολογημένα στη γραμμή έχουν από τρία έκαστος.
proud_ionian Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 Εχουμε προχωρήσει σε σενάρια, χωρίς να υπάρχει κάτι επίσημο. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι μία τέτοια κίνηση γίνεται για να γίνει μία τράμπα ή για να βάλει παραπάνω πλοία στις Δυτικές (που έχουν ήδη αρκετά). Στην πράξη θα δούμε τι σχέδιο υπάρχει
Villandry Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 (edited) Σίγουρα, σκοπός νομίζω είναι η διεύρυνση του κύκλου εργασιών. Edited July 10, 2024 by proud_ionian quote
KARAVI Posted July 11, 2024 Posted July 11, 2024 Έχει προχωρήσει η εξαγορά της ΑΝΜΕΖ ;;;Κάτι νεότερο υπάρχει;;;;
Metal maniac Posted July 14, 2024 Author Posted July 14, 2024 Έχει τελειώσει η εξαγορά,από Σεπτέμβρη θα παραδοθούν τα πλοία και το Διονύσιος Σολωμός θα ξεκινήσει μετασκευή (αυτά λένε οι τελευταίες μου πληροφορίες)
valencay Posted July 14, 2024 Posted July 14, 2024 Αύριο ίσως πέσουν και οι υπογραφές, για να κλείσει και τυπικά η συμφωνία....
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted July 17, 2024 Posted July 17, 2024 Πάντως πιστεύω ότι ωραία ονόματα για τα πλοία θα ήταν τα FAST FERRIES TINOS και FAST FERRIES MYKONOS
mvin Posted July 17, 2024 Posted July 17, 2024 Μια χαρά είναι τα ονόματα που έχουν, γιατί πρέπει και αυτά να γίνουν fast/ultra/super/duper/wow ferries κάτι;
samothrax Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 (edited) Τελικά, υπάρχει κάτι νεότερο προχώρησε η εξαγορά; Edited July 22, 2024 by samothrax
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now