Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 7/4/2024 at 6:44 AM, proud_ionian said:

Δεν ακουγονται μονο για την Attica σενάρια και φήμες, αλλά και για άλλες εταιρίες, όπως πχ των Δυτικών Κυκλάδων

Όλο και πληθαίνουν οι φήμες που θέλουν το Αδαμάντιος Κοραής και το Διονύσιος Σολωμός στα χέρια της fast ferries 

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Αυτό δεν το γνωρίζω,αλλά από εκεί που μου το μετέφεραν μου είπαν ότι είναι σχεδόν σίγουρο πώς θα γίνει η αγοραπωλησία.(Εγώ όμως το μεταφέρω με επιφύλαξη)

Posted (edited)

Νομίζω τον Σολωμο τον είχαν δει και στο παρελθόν ,όταν έψαχναν για 3ο πλοιο αλλά είχαν καταλήξει  στο Fast Ferries Andros.

Edited by cyclades_shipping
Posted (edited)

Ίσως αν όντως ισχύει η αγοραπωλησία.

Δούμε το Σολωμό να πηγαίνει Ραφήνα με το μεγάλο γκαράζ του και έρθει κάποιο άλλο δυτικές (βλέπε Αικατερίνη).

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted
13 hours ago, cyclades_shipping said:

Νομίζω τον Σολωμο τον είχαν δει και στο παρελθόν ,όταν έψαχναν για 3ο πλοιο αλλά είχαν καταλήξει  στο Fast Ferries Andros.

Έχεις δίκιο είναι παλιό το φλερτ 

Posted

Παιδιά καλησπέρα,  δεν μιλάμε ούτε για ένα φλερτ ούτε για απλές φήμες,  το πράγμα είναι 99% Δεμένο.

Μάλιστα κύκλοι της αγοράς του Πειραιά κάνουν λόγο, ότι ήδη άνθρωποι της Fast Ferries,  βρίσκονται στα γράφεις της zante ferries,  και κάνουν οικονομικό έλεγχο,  προκειμένου η πώληση να ολοκληρωθεί εντός  της εβδομάδας,  η εταιρεία θα πουληθεί όπως είναι,  και σύμφωνα πάλι με επισφαλής πληροφορίες μέχρι στιγμής γίνεται λόγος για 25 εκατομμύρια. 

Πιθανό πλοίο να αντικαταστήσει το Σολομό στις δυτικές κυκλαδες είναι το fast ferries Andros, το άνοιγμα  της εταιρείας  πέραν των στενών ορίων της Ραφήνας,  προκαλεί έκπληξη και μεγάλη χαρά σε όλους νομίζω. 

Posted

Εγώ πιστεύω πως άμα τα πάρει η fast ferries να τα αφήσει όπως είναι στις γραμμές τους με στρωμένη κίνηση και πλοία που τα προτιμουν

Posted

Πάντως η Ραφήνα έχει καλομαθει σε ταχυτητες 20,21 και ο Σολομός ίσως υστερεί λίγο σε αυτό. Επίσης να πω ότι έχω πετυχει το Σολομό καταχείμωνο βραδυ Κυριακής να επιστρέφει Πειραιά με γκαράζ φισκα 100%. Η μεγάλη του χωρητικότητα θα λείψει ειδικά στις μεταφορικές της Σαντορίνης. 

Posted (edited)
33 minutes ago, gpap2006 said:

Πάντως η Ραφήνα έχει καλομαθει σε ταχυτητες 20,21 και ο Σολομός ίσως υστερεί λίγο σε αυτό

Μπα ,τα περισσότερα με ταχύτητες 18,5-19,5 ταξιδεύουν (Αικατερίνη ,Θεολόγος ,Superferry) τα μόνα τα οποία πιάνουν σταθερά 20 είναι το Andros Queen ,Fast Ferries Andros και στο παρελθόν το Superstar.

Τώρα δεν θα μου κάνει εντύπωση να δούμε και το πολυπόθητο Αικατερίνη ως επιπλέον Απριλ-Οκτ στις Δυτικές…

Edited by cyclades_shipping
Posted

Προσωπικά, θεωρώ τη Fast Ferries ως μια από τις πιο σοβαρές "παραδοσιακές" εταιρείες, μέχρι τώρα, με μελετημένες κινήσεις, στην πλειοψηφία τους πετυχημένες. 

Συνεπώς, η αγορά της Zante Ferries, εφόσον ισχύει και επισημοποιηθεί, πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλή εξέλιξη και θα αναβαθμίσει και άλλο τη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων.

Περαιτέρω, θεωρώ ότι ανοίγονται πολλές ευκαιρίες για την εταιρεία του Παναγιωτάκη, η οποία με τη συνήθη της προσεκτική στρατηγική μπορεί να αναπτυχθεί πολύ περισσότερο σε βάθος χρόνου.

Έχει ενδιαφέρον η όλη εξέλιξη, είναι ξεκάθαρο ότι η Ακτοπλοΐα μας εισέρχεται σε περίοδο ανακατατάξεων...

Posted

Η εταιρεία διαθέτει και ένα εξαιρετικό ταχύπλοο το οποίο μπορεί να βοηθήσει και εκει 

Posted (edited)

Καλά αν μπει εκεί το Thunder θα φάει πολύ κυνηγητό από Seajetο πλοια (βλέπε Speedrunner 3) 

χωριά που πιθανόν αν κάνει τετοια κινηση η fast θα της φέρει και κανα Tera στη Ραφηνα..

Edited by cyclades_shipping
Posted

Eνδιαφέρον κίνηση από τη Fast Ferries εάν ολοκληρωθεί, θα είναι μεγάλη βόμβα!!!

Ήδη έχει ξεκινήσει η πίεση στην Ραφήνα με το Superrunner Jet και πιθανόν να μπει και συμβατικό από τη Seajets από Οκτώβρη.

Posted

Ακομη και να ισχύει δε νομίζω να δούμε μεγάλες αλλαγές! Πιο πιθανό είναι απλά η εταιρεία να αναλάβει 2 άγονες στη θέση της Ζάντε με τα ίδια πλοία και να δούμε το Σολωμός να κάνει στην ακινησία του Θεολόγος Ραφήνα και ανάποδα το Θεολόγος την άγονη ως Σαντορίνη!

Κατα τ' άλλα τα φορτηγά του Σολωμός για Σαντορίνη δύσκολα εξυπηρετούνται από το Άνδρος πχ, εχει κάνει ήδη τη δική του πελατεία το πλοίο.....

Posted (edited)

Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι η ZANTE δεν θα χάσει την γραμμή των Κυκλάδων από την SEAJETS όταν ολοκληρωθεί επιτέλους ο διαγωνισμός 

Edited by polmyt
quote
Posted

Καλή κίνηση για την Fast Ferries θα μπορεί έτσι να εκμεταλλεύεται και περισσότερο τα πλοία της το χειμώνα που κάθονται.

Posted
10 hours ago, Trellla said:

Παιδιά καλησπέρα,  δεν μιλάμε ούτε για ένα φλερτ ούτε για απλές φήμες,  το πράγμα είναι 99% Δεμένο.

Μάλιστα κύκλοι της αγοράς του Πειραιά κάνουν λόγο, ότι ήδη άνθρωποι της Fast Ferries,  βρίσκονται στα γράφεις της zante ferries,  και κάνουν οικονομικό έλεγχο,  προκειμένου η πώληση να ολοκληρωθεί εντός  της εβδομάδας,  η εταιρεία θα πουληθεί όπως είναι,  και σύμφωνα πάλι με επισφαλής πληροφορίες μέχρι στιγμής γίνεται λόγος για 25 εκατομμύρια. 

Πιθανό πλοίο να αντικαταστήσει το Σολομό στις δυτικές κυκλαδες είναι το fast ferries Andros, το άνοιγμα  της εταιρείας  πέραν των στενών ορίων της Ραφήνας,  προκαλεί έκπληξη και μεγάλη χαρά σε όλους νομίζω. 

Ακριβώς αυτά που λες λένε και οι δικές μου (σημερινές)πληροφορίες 

Posted

Αν τελικά ολοκληρωθεί η αγορά, θεωρώ ότι ο Θεολόγος πρέπει να πάει δυτικές, αφού για τα επόμενα δύο χρόνια λογίζεται ως πλοίο Β' κατηγορίας.

Από κει και πέρα ο Σολωμός δε θεωρώ ότι είναι πολύ ανταγωνιστικός στην Ραφήνα. Έχει φυσικά το γκαράζ ως το μεγάλο του ατού αλλά ταχύτητα και ξενοδοχειακό θα το κρατήσουν πίσω. Λογικά, βέβαια, το ξενοδοχειακό θα ανανεωθεί/αναβαθμιστεί κάποια στιγμή οπότε και θα μειωθεί το χάσμα με τα υπόλοιπα πλοία της γραμμής. 

Επίσης το Αικατερίνη θα μπορέσει να δηλωθεί ως πλοίο αντικατάστασης έναντι του Κοραή στη Σαμοθράκη ώστε να διασφαλιστεί η επιδότηση και εκεί.

Γενικά πολύ έξυπνη αγορά από την fast, που είναι πολύ πιθανό να κληρονομήσει και τις επιδοτούμενες γραμμές των πλοίων που αγοράζει, και έτσι εξασφαλίζει ένα καλό σταθερό εισόδημα κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Posted (edited)

Η εταιρία αναπτύσσεται με αργά και σταθερά βήματα και είναι πραγματικά ευτύχημα να καταλήξει η Ζαντε σε αυτή παρά στην Seajets που ακουγοταν κάποτε. Καιρό ακούγεται ότι οι Ζακυνθινοί θελουν να βγουν από το παιχνίδι. Ο Παναγιωτακης έχει μια νοικοκυρεμένη εταιρία με υγιή ρυθμό ανάπτυξης και ποιότητα. Θα αναβαθμίσει σίγουρα τις Δυτικές είτε με τη μετασκευή του Σολωμου που είναι αναγκαία εσωτερικά (διακόσμηση/διαρυθμιση) είτε με την εξτρα δρομολόγηση αλλου πλοιου της. Σίγουρα το ταχύπλοο της μπορεί να βοηθησει σε αυτό το εγχείρημα. Με το καλό!

Edited by George...f

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...