Nick the Greek Posted August 7, 2024 Posted August 7, 2024 1 hour ago, pathfinder said: Δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει σκοπιμότητα το να ναυλώσει η Stena το πλοίο και να το εκναυλώσει στον τελικό ναυλωτή, αφού τα δικαιώματά της μπορούν να κατοχυρωθούν με άλλους τρόπους. Πιθανόν να χρειάζεται βέβαια για λογιστικούς λόγους. Σε περίπτωση default του ναυλωτή προφανώς μπαίνει ούτως ή άλλως στο κάδρο. Αν εννοείς να μην υπάρχει bareboat από την τράπεζα/εταιρεία leasing στην Stena αλλά απ' ευθείας με το τελικό ναυλωτή, τουλάχιστον σε αυτά που έχω δεί εγώ δεν υφίσταται η πιθανότητα. Γιατί η τράπεζα/εταιρεία leasing θέλει να συμβληθεί με τη Stena Line και όχι τον τελικό ναυλωτή. Με άλλα λόγια χρειάζονται τη Stena η οποία σε τελική ανάλυση αναλαμβάνει το ρίσκο του αντισυμβαλλόμενου.
pathfinder Posted August 7, 2024 Posted August 7, 2024 Πιθανότατα γνωρίζεις καλύτερα, εγώ δεν γνωρίζω και έκανα μια εκτίμηση. Θα θεωρούσα λογικό το ρίσκο μέχρι κάποιου σημείου να είναι στην εταιρεία leasing -όπως υποθέτω ότι κάνουν με τα αεροπλάνα. Ίσως επειδή δεν είναι η αγορά τόσο μεγάλη (και το προϊον τόσο τυποποιημένο οσο τα αεροπλάνα) θα αρκούσε η Stena να παρέχει κάποια εγγύηση για την αξιοποίηση των πλοίων σε περίπτωση default του τελικού ναυλωτή. Αν το βάρος της εγγύησης έπεφτε εξ ολοκλήρου στην Stena ίσως θα μπορούσε να γίνει το deal και τράπεζα-Stena-ναυλωτής (με αντίστοιχο όφελος για την Stena). Τέλος πάντων μάλλον θα μείνουμε με τις απορίες.
Nick the Greek Posted August 8, 2024 Posted August 8, 2024 Κι εγώ εκτίμηση κάνω προφανώς, δεν ξέρω πως έχουν συμβληθεί οι εμπλεκόμενοι. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν είναι μια απλή "ναύλωση" όπως με ελαφρότητα έχει αντιμετωπιστεί.
proud_ionian Posted November 6, 2024 Posted November 6, 2024 Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stena, παραγγέλθηκαν το 14ο και το 15ο e-flexer, τα οποια προορίζονται για την Attica. Ο σχεδιασμός και η ναυπήγηση γίνονται σε συνεχή και διαρκή συνεργασία με τον ναυλωτή. Από ότι λέει ο τεχνικός διευθυντής της Stena, από όλα τα e-flexer θα είναι τα πιο διαφοροποιημένα από το βασικό σχέδιο, σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες του ναυλωτή. Εννοείται θα έχουν όλα τα καλά του sustainability: Τριπλό καύσιμο, δηλ marine fuel ⛽️ HFO/MGO ή βιοντήζελ, methanol Ready, υβριδικές μπαταρίες για τα λιμάνια και πολλά άλλα. Τα χαρακτηριστικά όπως τα είδαμε στην αρχή: Length: 240 metres Draught: 6.4 metres Beam: 27.8 metres Capacity: 1,500 passengers and 3,320 cargo meters freight Passenger cabins: 256 Speed: 24 knots
Nikos_Chania Posted November 6, 2024 Posted November 6, 2024 On 6/29/2024 at 2:07 PM, ΟΡΙΩΝ said: Τα 24 υπηρεσιακή, Ηγουμενίτσα - Αγκώνα, μια χαρά είναι. Πόσο σίγουροι είμαστε ότι τα 24 που αναφέρονται ως ταχύτητα από την Stena είναι υπηρεσιακή και όχι μέγιστη;
George...f Posted November 6, 2024 Posted November 6, 2024 Με το καλό να μας έρθουν, αλλά τα 24 δεν είναι λίγο χαμηλή ταχύτητα για Αδριατικη και 2027; Ναι οκ και οι υπερβολές των 31 κόμβων των 00’s ήταν υπερβολή ίσως, αλλά το να έρθουν νεότευκτα με συγκεκριμένες δυνατότητες και ταβάνι στο κομμάτι ταχύτητα δεν το λες και εξέλιξη σε σχέση με τις υπάρχουσες μονάδες του στόλου. Και ξαναλέω μιλάω καθαρά και μόνο για το κομμάτι της ταχύτητας.
Strofalos Posted November 7, 2024 Posted November 7, 2024 Η γραμμή της Ανκόνα θέλει το λιγότερο 26 μίλια για να κάνει ένα πλοίο κυκλικό σε ένα 24ωρο. Όπερ σημαίνει πως με δυο πλοία των 26 μιλίων η γραμμή βγαίνει (αρκεί να μην ξημερωθούν στην φορτοεκφόρτωση). Με τα 24 των Flexer πάμε μάλλον σε 3 πλοία στην γραμμή ή μέρα παρά μέρα δρομολόγιο.
nomikos Posted November 7, 2024 Posted November 7, 2024 Και 22 να πηγαίνουν μια χαρά είναι. Με το καλό να έρθουν και εύχομαι η Άττικα να φέρει αλλά δύο για το Ηράκλειο!!!
proud_ionian Posted November 7, 2024 Posted November 7, 2024 Με 22-23 πάνε και τώρα. Μια χαρά πλοία είναι
Kakis Posted January 5 Posted January 5 Μήπως υπάρχει κανένα νεότερο για την έναρξη της κατασκευής τους ;
Petros P Posted February 23 Author Posted February 23 Χωρις να λέω σίγουρα πρέπει να ειναι αυτά τα IMO τους CHINA MERCHANTS JL WEIHAI W0287 IMO 1111753 παράδοση Απρίλιο του 2027 CHINA MERCHANTS JL WEIHAI W0288 IMO 1111765 παράδοση Αύγουστο του 2027
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now