Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
1 hour ago, pathfinder said:

Δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει σκοπιμότητα το να ναυλώσει η Stena το πλοίο και να το εκναυλώσει στον τελικό ναυλωτή, αφού τα δικαιώματά της μπορούν να κατοχυρωθούν με άλλους τρόπους. Πιθανόν να χρειάζεται βέβαια για λογιστικούς λόγους. Σε περίπτωση default του ναυλωτή προφανώς μπαίνει ούτως ή άλλως στο κάδρο.

 

Αν εννοείς να μην υπάρχει bareboat από την τράπεζα/εταιρεία leasing στην Stena αλλά απ' ευθείας με το τελικό ναυλωτή, τουλάχιστον σε αυτά που έχω δεί εγώ δεν υφίσταται η πιθανότητα. Γιατί η τράπεζα/εταιρεία leasing θέλει να συμβληθεί με τη Stena Line και όχι τον τελικό ναυλωτή. Με άλλα λόγια χρειάζονται τη Stena η οποία σε τελική ανάλυση αναλαμβάνει το ρίσκο του αντισυμβαλλόμενου.

Posted

Πιθανότατα γνωρίζεις καλύτερα, εγώ δεν γνωρίζω και έκανα μια εκτίμηση. Θα θεωρούσα λογικό το ρίσκο μέχρι κάποιου σημείου να είναι στην εταιρεία leasing -όπως υποθέτω ότι κάνουν με τα αεροπλάνα. Ίσως επειδή δεν είναι η αγορά τόσο μεγάλη (και το προϊον τόσο τυποποιημένο οσο τα αεροπλάνα) θα αρκούσε η Stena να παρέχει κάποια εγγύηση για την αξιοποίηση των πλοίων σε περίπτωση default του τελικού ναυλωτή. Αν το βάρος της εγγύησης έπεφτε εξ ολοκλήρου στην Stena ίσως θα μπορούσε να γίνει το deal και τράπεζα-Stena-ναυλωτής (με αντίστοιχο όφελος για την Stena). Τέλος πάντων μάλλον θα μείνουμε με τις απορίες.

Posted

Κι εγώ εκτίμηση κάνω προφανώς, δεν ξέρω πως έχουν συμβληθεί οι εμπλεκόμενοι. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν είναι μια απλή "ναύλωση" όπως με ελαφρότητα έχει αντιμετωπιστεί. 

  • 2 months later...
Posted

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stena, παραγγέλθηκαν το 14ο και το 15ο e-flexer, τα οποια προορίζονται για την Attica.

Ο σχεδιασμός και η ναυπήγηση γίνονται σε συνεχή και διαρκή συνεργασία με τον ναυλωτή.

Από ότι λέει ο τεχνικός διευθυντής της Stena, από όλα τα e-flexer θα είναι τα πιο διαφοροποιημένα από το βασικό σχέδιο, σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες του ναυλωτή.

Εννοείται θα έχουν όλα τα καλά του sustainability: Τριπλό καύσιμο,  δηλ marine fuel ️ HFO/MGO ή βιοντήζελ, methanol Ready, υβριδικές μπαταρίες για τα λιμάνια και πολλά άλλα.

Τα χαρακτηριστικά όπως τα είδαμε στην αρχή:

Length: 240 metres

Draught: 6.4 metres

Beam: 27.8 metres

Capacity: 1,500 passengers and

3,320 cargo meters freight

Passenger cabins: 256

Speed: 24 knots

Posted
On 6/29/2024 at 2:07 PM, ΟΡΙΩΝ said:

Τα 24 υπηρεσιακή, Ηγουμενίτσα - Αγκώνα, μια χαρά είναι.

Πόσο σίγουροι είμαστε ότι τα 24 που αναφέρονται ως ταχύτητα από την Stena είναι υπηρεσιακή και όχι μέγιστη;

Posted

Με το καλό να μας έρθουν, αλλά τα 24 δεν είναι λίγο χαμηλή ταχύτητα για Αδριατικη και 2027; Ναι οκ και οι υπερβολές των 31 κόμβων των 00’s ήταν υπερβολή ίσως, αλλά το να έρθουν νεότευκτα με συγκεκριμένες δυνατότητες και ταβάνι στο κομμάτι ταχύτητα δεν το λες και εξέλιξη σε σχέση με τις υπάρχουσες μονάδες του στόλου. Και ξαναλέω μιλάω καθαρά και μόνο για το κομμάτι της ταχύτητας.

Posted

Η γραμμή της Ανκόνα θέλει το λιγότερο 26 μίλια για να κάνει ένα πλοίο κυκλικό σε ένα 24ωρο. Όπερ σημαίνει πως με δυο πλοία των 26 μιλίων η γραμμή βγαίνει (αρκεί να μην ξημερωθούν στην φορτοεκφόρτωση). Με τα 24 των Flexer πάμε μάλλον σε 3 πλοία στην γραμμή ή μέρα παρά μέρα δρομολόγιο. 

Posted

Και 22 να πηγαίνουν μια χαρά είναι.

Με το καλό να έρθουν και εύχομαι η Άττικα να φέρει αλλά δύο για το Ηράκλειο!!!

  • 1 month later...
Posted

Μήπως υπάρχει κανένα νεότερο για την έναρξη της κατασκευής τους ; 

  • 1 month later...
Posted

Χωρις να λέω σίγουρα πρέπει να ειναι αυτά τα IMO τους


CHINA MERCHANTS JL WEIHAI W0287  IMO 1111753 παράδοση Απρίλιο του 2027

 

CHINA MERCHANTS JL WEIHAI W0288 IMO 1111765 παράδοση Αύγουστο του 2027

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...