Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Να ριξουμε ενα βλεφαρο και στο ΠΠ ΤΟΞΟΤΗΣ με διακριτικο P-228

Ειναι χτισμενο στην Νορβηγια σαν τορπιλακατος το μακρινο 1966 και στη χωρα μας παραδοθηκε το 1967

Εχει μηκος 24.5 μετρα  ,πλατος 7,5 και βυθισμα 4.Εχει δυο μηχανες MTU και μπορει να αναπτυξει ταχυτητα 22 κοβμων

Η εδρα του ειναι στο λιμανι της Μυτιληνης ,οπου και το βλεπουμε

Edited by polmyt
Posted

Αν θυμάμαι καλά η συγκεκριμένη κλάση είναι ξύλινη;

Για νάρκες κτλ το ξύλο έχει μικρότερο ίχνος..

  • polmyt changed the title to ΠΠ Τοξότης (P-228)
Posted

Σε όλα τα εναπομείναντα ΠΠ που μέχρι προ δεκαετίας περίπου ανήκαν στην Διοίκηση Ταχέων Σκαφών αλλά πλέον ανήκουν στη Διοίκηση Πλοίων Επιτήρησης (=ΠΠ+Κανονιοφόροι), οι ανοικτές γέφυρες έχουν αντικατασταθεί με πλαστικές, κλειστές γέφυρες. 

Ένα ενδιαφέρον ιστορικό στοιχείο των 6 ΠΠ τύπου Nasty που ναυπηγήθηκαν στην Νορβηγία πρό 58 ετών, είναι ότι ταξίδεψαν από το Όσλο στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας, αυτοδύναμα. Χρειάζονταν σχεδόν 2 μήνες να φθάσουν, ας ληφθεί δε υπ΄ όψιν, ότι για μερικά από αυτά (του "Πήγασος" συμπεριλαμβανομένου) το ταξίδι έγινε Δεκέμβριο-Φεβρουάριο. Ορισμένοι από τους Κυβερνήτες που τα παρέλαβαν, ήσαν πρωταγωνιστές της δημιουργίας του Κυπριακού Ναυτικού, 3 χρόνια νωρίτερα.

(Πληροφορίες από το περιοδικό "Ναυτική Επιθεώρηση")

Posted
On 5/22/2024 at 2:01 PM, nomikos said:

Αν θυμάμαι καλά η συγκεκριμένη κλάση είναι ξύλινη;

Για νάρκες κτλ το ξύλο έχει μικρότερο ίχνος..

Τα Ν/Α παλιά τα έκαναν από ξύλο γιά να είναι αντιμαγνητικά δεν μπαίνει θέμα ίχνους
Oι Τ/Α γινόντουσαν από ξύλο γιά να είναι ελαφρές

On 5/22/2024 at 8:57 PM, georgios express said:

Σε όλα τα εναπομείναντα ΠΠ που μέχρι προ δεκαετίας περίπου ανήκαν στην Διοίκηση Ταχέων Σκαφών αλλά πλέον ανήκουν στη Διοίκηση Πλοίων Επιτήρησης (=ΠΠ+Κανονιοφόροι), οι ανοικτές γέφυρες έχουν αντικατασταθεί με πλαστικές, κλειστές γέφυρες. 

Ένα ενδιαφέρον ιστορικό στοιχείο των 6 ΠΠ τύπου Nasty που ναυπηγήθηκαν στην Νορβηγία πρό 58 ετών, είναι ότι ταξίδεψαν από το Όσλο στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας, αυτοδύναμα. Χρειάζονταν σχεδόν 2 μήνες να φθάσουν, ας ληφθεί δε υπ΄ όψιν, ότι για μερικά από αυτά (του "Πήγασος" συμπεριλαμβανομένου) το ταξίδι έγινε Δεκέμβριο-Φεβρουάριο. Ορισμένοι από τους Κυβερνήτες που τα παρέλαβαν, ήσαν πρωταγωνιστές της δημιουργίας του Κυπριακού Ναυτικού, 3 χρόνια νωρίτερα.

(Πληροφορίες από το περιοδικό "Ναυτική Επιθεώρηση")

2 ήλθαν αυτοδύναμα επειδή όμως ήταν μεγάλη ταλαιπωρία κ εννοείται φθορά υλικού,πήγε η Ναυκρατούσα κ φόρτωσε τις άλλες 4
Σήμερα αυτή τη δουλειά θα την έκανε κανένα Heavy Lift.

  • 3 months later...
Posted

Πολυ σωστα

Να δουμε λοιπον και το ΤΟΞΟΤΗΣ δεμενο στην κλασικη του θεση στο λιμανι της Μυτιληνης.

Σε σχεση με πριν 4 μηνες φαινεται οτι το πλοιο εχει φρεσκαριστει και εχουν βαφτει και καποιες καθετες μαυρες γραμμες στο πλαι του

Posted

Κ όμως είναι στα τελευταία του ως ενεργό Με την ενεργοποίηση των Island αυτά τα καραβάκια θα περάσουν στην ιστορία
Οι μαύρες γραμμές πρέπει να  ξεκινούν από τα μπούνια.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...