polmyt Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 (edited) Να ριξουμε ενα βλεφαρο και στο ΠΠ ΤΟΞΟΤΗΣ με διακριτικο P-228 Ειναι χτισμενο στην Νορβηγια σαν τορπιλακατος το μακρινο 1966 και στη χωρα μας παραδοθηκε το 1967 Εχει μηκος 24.5 μετρα ,πλατος 7,5 και βυθισμα 4.Εχει δυο μηχανες MTU και μπορει να αναπτυξει ταχυτητα 22 κοβμων Η εδρα του ειναι στο λιμανι της Μυτιληνης ,οπου και το βλεπουμε Edited May 22, 2024 by polmyt
Stratos Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Πάντως βλεπουμε τους έχουν φτιάξει πλέον κλειστές γέφυρες..
nomikos Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Αν θυμάμαι καλά η συγκεκριμένη κλάση είναι ξύλινη; Για νάρκες κτλ το ξύλο έχει μικρότερο ίχνος..
georgios express Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Σε όλα τα εναπομείναντα ΠΠ που μέχρι προ δεκαετίας περίπου ανήκαν στην Διοίκηση Ταχέων Σκαφών αλλά πλέον ανήκουν στη Διοίκηση Πλοίων Επιτήρησης (=ΠΠ+Κανονιοφόροι), οι ανοικτές γέφυρες έχουν αντικατασταθεί με πλαστικές, κλειστές γέφυρες. Ένα ενδιαφέρον ιστορικό στοιχείο των 6 ΠΠ τύπου Nasty που ναυπηγήθηκαν στην Νορβηγία πρό 58 ετών, είναι ότι ταξίδεψαν από το Όσλο στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας, αυτοδύναμα. Χρειάζονταν σχεδόν 2 μήνες να φθάσουν, ας ληφθεί δε υπ΄ όψιν, ότι για μερικά από αυτά (του "Πήγασος" συμπεριλαμβανομένου) το ταξίδι έγινε Δεκέμβριο-Φεβρουάριο. Ορισμένοι από τους Κυβερνήτες που τα παρέλαβαν, ήσαν πρωταγωνιστές της δημιουργίας του Κυπριακού Ναυτικού, 3 χρόνια νωρίτερα. (Πληροφορίες από το περιοδικό "Ναυτική Επιθεώρηση")
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 23, 2024 Posted May 23, 2024 On 5/22/2024 at 2:01 PM, nomikos said: Αν θυμάμαι καλά η συγκεκριμένη κλάση είναι ξύλινη; Για νάρκες κτλ το ξύλο έχει μικρότερο ίχνος.. Τα Ν/Α παλιά τα έκαναν από ξύλο γιά να είναι αντιμαγνητικά δεν μπαίνει θέμα ίχνους Oι Τ/Α γινόντουσαν από ξύλο γιά να είναι ελαφρές On 5/22/2024 at 8:57 PM, georgios express said: Σε όλα τα εναπομείναντα ΠΠ που μέχρι προ δεκαετίας περίπου ανήκαν στην Διοίκηση Ταχέων Σκαφών αλλά πλέον ανήκουν στη Διοίκηση Πλοίων Επιτήρησης (=ΠΠ+Κανονιοφόροι), οι ανοικτές γέφυρες έχουν αντικατασταθεί με πλαστικές, κλειστές γέφυρες. Ένα ενδιαφέρον ιστορικό στοιχείο των 6 ΠΠ τύπου Nasty που ναυπηγήθηκαν στην Νορβηγία πρό 58 ετών, είναι ότι ταξίδεψαν από το Όσλο στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας, αυτοδύναμα. Χρειάζονταν σχεδόν 2 μήνες να φθάσουν, ας ληφθεί δε υπ΄ όψιν, ότι για μερικά από αυτά (του "Πήγασος" συμπεριλαμβανομένου) το ταξίδι έγινε Δεκέμβριο-Φεβρουάριο. Ορισμένοι από τους Κυβερνήτες που τα παρέλαβαν, ήσαν πρωταγωνιστές της δημιουργίας του Κυπριακού Ναυτικού, 3 χρόνια νωρίτερα. (Πληροφορίες από το περιοδικό "Ναυτική Επιθεώρηση") 2 ήλθαν αυτοδύναμα επειδή όμως ήταν μεγάλη ταλαιπωρία κ εννοείται φθορά υλικού,πήγε η Ναυκρατούσα κ φόρτωσε τις άλλες 4 Σήμερα αυτή τη δουλειά θα την έκανε κανένα Heavy Lift.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 23, 2024 Posted September 23, 2024 (edited) 13 hours ago, polmyt said: Προς το παρον συνεχιζει στην υπηρεσια και μαλιστα φαινεται και αρκετα περιποιημενο Η πλώρη που διακρίνεται,είναι του ΠΠ ΤΟΞΟΤΗΣ P228 του ιδίου τύπου Edited September 24, 2024 by polmyt μεταφορα ποστ
polmyt Posted September 24, 2024 Author Posted September 24, 2024 Πολυ σωστα Να δουμε λοιπον και το ΤΟΞΟΤΗΣ δεμενο στην κλασικη του θεση στο λιμανι της Μυτιληνης. Σε σχεση με πριν 4 μηνες φαινεται οτι το πλοιο εχει φρεσκαριστει και εχουν βαφτει και καποιες καθετες μαυρες γραμμες στο πλαι του
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 24, 2024 Posted September 24, 2024 Κ όμως είναι στα τελευταία του ως ενεργό Με την ενεργοποίηση των Island αυτά τα καραβάκια θα περάσουν στην ιστορία Οι μαύρες γραμμές πρέπει να ξεκινούν από τα μπούνια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now