manch84 Posted March 30, 2021 Posted March 30, 2021 σωστά. ας ελπίσουμε πως σύντομα θα το δούμε στα sea trials..
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2021 Posted April 19, 2021 Δεν νομίζω ότι σύντομα θα είναι έτοιμο για να κάνει δοκιμαστικό, μιας και δεν φαίνεται να γίνονται εργασίες στο Cat I.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2021 Posted October 9, 2021 Πρύμα δεξιά είδα σαν να είδα να έχει βαφτεί άσπρο ένα μικρό κομμάτι
Takisg Posted December 18, 2021 Posted December 18, 2021 (edited) Σύμφωνα με την Σελίδα του Παντελή Φύσσα στο Fb το πλοίο έφυγε από τα Αμπελάκια της Σαλαμίνας και το Ναυπηγείο Μπεκρή και θα θα πάει στο μώλο 2 "Ναυσι" για να ετοιμάστει για το καλοκαίρι που θα κάνει δρομολόγιο Άγιος Κωνσταντίνος -Σποράδες! Να θυμίσω πως το πλοίο πλέον είναι ολόλευκο και οι χωρητικότητα του πλοίου είναι 1000 επιβάτες και 94 ΙΧ και ταχύτητα του 25 κόμβοι!!! Edited December 18, 2021 by Takisg
Power_Jet Posted December 18, 2021 Posted December 18, 2021 (edited) Για ταχύπλοο λίγοι δεν είναι οι 25;... Edited December 27, 2021 by Nick the Greek Quote
Takisg Posted December 18, 2021 Posted December 18, 2021 Είναι από τα πρώτα γιαπωνέζικα ταχύπλοα, όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα λέγεται ότι πήγαινε σκάρτους 30 κόμβους μετά όμως την μετασκευή η ταχύτητα αυτή έπεσε δραματικά με υπηρεσιακή ταχύτητα πλέον 25 κόμβους και να δούμε εάν τους έχει κι αυτούς μετά από τόσα χρόνια που ειναι παροπλισμένο!!!
hayabusagr Posted December 18, 2021 Posted December 18, 2021 και απ'οτι άκουσα γίνεται και εκτεταμένη ανακαίνιση στο εσωτερικό του που δεν θυμίζει σε τίποτα το πώς ήταν όταν ήρθε.
Takisg Posted December 18, 2021 Posted December 18, 2021 Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζι σου hayabusagr το ερώτημα είναι τι θα δούμε στις μπάντες του πλοίου εάν και λίγο-πολύ είναι γνωστό!!!😉
polmyt Posted December 18, 2021 Posted December 18, 2021 14 minutes ago, Takisg said: Είναι από τα πρώτα γιαπωνέζικα ταχύπλοα, όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα λέγεται ότι πήγαινε σκάρτους 30 κόμβους μετά όμως την μετασκευή η ταχύτητα αυτή έπεσε δραματικά με υπηρεσιακή ταχύτητα πλέον 25 κόμβους και να δούμε εάν τους έχει κι αυτούς μετά από τόσα χρόνια που ειναι παροπλισμένο!!! Νομιζω οτι ειναι και το μοναδικο γιαπωνεζικο ταχυπλοο που μας ηρθε.Οταν το βαπορι ηρθε στην Ελλαδα AIS δεν υπηρχε.Το αποτελεσμα ειναι ο καθενας να λεει οτι θελει για την ταχητητα του.Προσωπικα δεν το θυμαμαι να πηγε ποτε πανω απο 25-26 και δεν θυμαμαι να εγινε και ποτε τοσο μεγαλη μετασκευη ωστε να επηρεαστει τοσ η ταχυτητα του. Το σχολιο μπορει να εκληφθει και σαν γενικοτερη παρατηρηση.Οι ταχυτητες που ακουγονταν πριν την ευρεια χρηση του AIS απηχαν πολλες φορες πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα
Shippihs Posted December 18, 2021 Posted December 18, 2021 Οι γιαπωνεζοι δίνουν 35.5κν μέγιστη και 30κν υπηρεσιακή προ μετασκευής
Power_Jet Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 (edited) Ε άρα να υποθέσουμε πως με την μετασκευή που έπεσε θα βγάζει 5kn λιγότερο... Edited December 19, 2021 by Power_Jet
nomikos Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Γιατί επί ΝΕΛ έπιασε ποτέ τους 30 κόμβους;23-25 κόμβοι η υπηρεσιακή του.Όπως και να'χει είναι μία αξιόλογη μονάδα.
togias_k Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Αν χτυπάει 25ρια φαντάζομαι πως οι τιμές του θα κυμαίνονται ανάμεσα σε αυτές του συμβατικού και του ταχύπλοου.
Takisg Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 (edited) Μπορεί και να πηγαίνει τόσο αλλά το 160 Ι.Χ που γράφει Αποκλείεται!!! Edited December 19, 2021 by polmyt quote
Nikos_Chania Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Ας δούμε πόσο εφικτό είναι το 160, χωρίς να έχω εικόνα του γκαραζ του. Θεωρώντας λοιπόν οτι: -με πλάτος τα 20 μέτρα, το ωφέλιμο πλάτος είναι 14 -με μήκος 99 μέτρα, το ωφέλιμο μήκος είναι 85 -μέσο μήκος οχημάτων τα 4,25 μέτρα -πλάτος γραμμής φόρτωσης τα 2 μέτρα Έχουμε: 85/4,25 = 20 Ι.Χ. ανά γραμμή φόρτωσης 14/2 = 7 γραμμές φόρτωσης Σύνολο οχημάτων 7*20 = 140 Δεν φαίνεται και τόσο άπιαστο, με μπακαλομαθηματικά τουλάχιστον.
Annivas Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Οταν το έφερε στην Ελλάδα ο Λελακης , του είχε κάνει μετασκευή και εκτός απο ανακαίνιση κλπ, είχε προσθέσει στο γκαράζ πατάρια , τα οποία ομολογουμένως του έπεσαν βαριά κι έχασε δρόμο . Όμως επι του προκειμένου συνυπολογίζοντας τα στην ανάλυση που έκανε ο @Nikos_Chania, η αναφορά σε χωρητικότητα 160 ΙΧ είναι ρεαλιστική .
Takisg Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Βοηθώντας την κουβέντα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου είναι στη φωτογραφία παρακάτω όπως και το γκαράζ κι αυτό που θυμάμαι από το 2006 σε κάποια λιμάνια είχε θέμα γτ ήταν πολύ ψιλό και απότομη η ράμπα για να μπουν τα αυτοκίνητα στο γκαράζ!!!
nomikos Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 (edited) Με τα πατάρια σίγουρα είναι ρεαλιστικός ο αριθμός των ιχ που αναφέρατε.Από φωτογραφίες στο marinetraffic βλέπω ότι στις Σποράδες τότε έβαζε και νταλίκες.Λογικά δύο στη πρύμνη θα έπερνε βλέποντας τη φωτογραφία του φίλου ανωτέρω.Επίσης θέλω να επισημάνω-θυμήσω πως αν ξαναδρομολογηθεί θα είναι το μεγαλύτερο καταμαράν του Αιγαίου με μήκος 99 μέτρα. Edited December 19, 2021 by nomikos
wysiwid Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 (edited) https://www.taxydromos.gr/m/24918/sporades-kai-alkyonh-sth-graμμh-b-sporadwn.html https://el.m.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_-_Τ/Χ_Cat_1 Σε ό,τι αφορά το πλοίο «Αλκυόνη», ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε πως ξεκινά τα δρομολόγιά του από τις 23 Ιουλίου για Β. Σποράδες και Βόλο. Το οχηματαγωγό- επιβατικό θα εκτελεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα στις 8 το πρωί και κάθε Παρασκευή στις 4 το απόγευμα, μέχρι τις 7 Σεπτεμβρίου. Το πλοίο είναι χωρητικότητας 1142 επιβατών και 160 ΙΧ αυτοκινήτων. Η ταχύτητά του ανέρχεται σε 22 μίλια την ώρα. Edited December 19, 2021 by wysiwid
Nikos_Chania Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 On 2/26/2006 at 1:25 AM, nautikos said: Το πλοιο αυτο ειχε παρει τον τιτλο "Ship of the year" το 1995.Για περισσοτερα: http://www.amd.com.au/vessels/k1500.php Εδώ βλέπουμε και ένα deck plan/capacity plan με χωρητικότητα 94 Ι.Χ. στο κυρίως γκαράζ με 6 γραμμές φόρτωσης, μέσο μήκος οχήματος τα 4,5 μέτρα και ωφέλιμο μήκος φόρτωσης τα 75 μέτρα. Ίσως εν τέλει με το πατάρι να πιάνει τα 160. ΥΓ: όταν αναφέρεται χωρητικότητα ΙΧ από οποιονδήποτε, χωρίς αναφορά σε φορτηγά, τότε μιλάμε για χρήση όλων των γραμμικών από ΙΧ. Φυσικά όταν μπει φορτηγό, μειώνονται ανάλογα τα ΙΧ.
Nick the Greek Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 Να το δούμε κι εμείς τώρα που έβαλε τ' άσπρα του, δεμένο στο Πέραμα.
George...f Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 Έχει κάπως έμπρωρη διαγωγή ή είναι ιδέα μου;
hayabusagr Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 (edited) ανέκαθεν Edited January 16, 2022 by proud_ionian quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now