Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 720
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 months later...
  • 2 months later...
Posted (edited)

Σύμφωνα με την Σελίδα του Παντελή Φύσσα στο Fb το πλοίο έφυγε από τα Αμπελάκια της Σαλαμίνας και το Ναυπηγείο Μπεκρή και θα θα πάει στο μώλο 2 "Ναυσι" για να ετοιμάστει για το καλοκαίρι που θα κάνει δρομολόγιο Άγιος Κωνσταντίνος -Σποράδες! Να θυμίσω πως το πλοίο πλέον είναι ολόλευκο και  οι χωρητικότητα του πλοίου είναι 1000 επιβάτες και 94 ΙΧ και ταχύτητα του 25 κόμβοι!!!

Edited by Takisg
Posted

Είναι από τα πρώτα γιαπωνέζικα ταχύπλοα, όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα λέγεται ότι πήγαινε σκάρτους 30 κόμβους μετά όμως την μετασκευή η ταχύτητα αυτή έπεσε δραματικά με υπηρεσιακή ταχύτητα πλέον 25 κόμβους και να δούμε εάν τους έχει κι αυτούς μετά από τόσα χρόνια που ειναι παροπλισμένο!!!

Posted

και απ'οτι άκουσα γίνεται και εκτεταμένη ανακαίνιση στο εσωτερικό του που δεν θυμίζει σε τίποτα το πώς ήταν όταν ήρθε.

Posted

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζι σου hayabusagr το ερώτημα είναι τι θα δούμε στις μπάντες του πλοίου εάν και λίγο-πολύ είναι γνωστό!!!😉

Posted
14 minutes ago, Takisg said:

Είναι από τα πρώτα γιαπωνέζικα ταχύπλοα, όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα λέγεται ότι πήγαινε σκάρτους 30 κόμβους μετά όμως την μετασκευή η ταχύτητα αυτή έπεσε δραματικά με υπηρεσιακή ταχύτητα πλέον 25 κόμβους και να δούμε εάν τους έχει κι αυτούς μετά από τόσα χρόνια που ειναι παροπλισμένο!!!

Νομιζω οτι ειναι και το μοναδικο γιαπωνεζικο ταχυπλοο που μας ηρθε.Οταν το βαπορι ηρθε στην Ελλαδα AIS δεν υπηρχε.Το αποτελεσμα ειναι ο καθενας να λεει οτι θελει για την ταχητητα του.Προσωπικα δεν το θυμαμαι να πηγε ποτε πανω απο 25-26 και δεν θυμαμαι να εγινε και ποτε τοσο μεγαλη μετασκευη ωστε να επηρεαστει τοσ η ταχυτητα του.

Το σχολιο μπορει να εκληφθει και σαν γενικοτερη παρατηρηση.Οι ταχυτητες που ακουγονταν πριν την ευρεια χρηση του

AIS απηχαν πολλες φορες πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα

Posted (edited)

Ε άρα να υποθέσουμε πως με την μετασκευή που έπεσε θα βγάζει 5kn λιγότερο...

Edited by Power_Jet
Posted

Γιατί επί ΝΕΛ έπιασε ποτέ τους 30 κόμβους;23-25 κόμβοι η υπηρεσιακή του.Όπως και να'χει είναι μία αξιόλογη μονάδα.

Posted

Αν χτυπάει 25ρια φαντάζομαι πως οι τιμές του θα κυμαίνονται ανάμεσα σε αυτές του συμβατικού και του ταχύπλοου. 

Posted (edited)

Μπορεί και να πηγαίνει τόσο αλλά το 160 Ι.Χ που γράφει  Αποκλείεται!!!

Edited by polmyt
quote
Posted

Ας δούμε πόσο εφικτό είναι το 160, χωρίς να έχω εικόνα του γκαραζ του.

Θεωρώντας λοιπόν οτι:

-με πλάτος τα 20 μέτρα, το ωφέλιμο πλάτος είναι 14

-με μήκος 99 μέτρα, το ωφέλιμο μήκος είναι 85

-μέσο μήκος οχημάτων τα 4,25 μέτρα

-πλάτος γραμμής φόρτωσης τα 2 μέτρα

Έχουμε: 

85/4,25 = 20 Ι.Χ. ανά γραμμή φόρτωσης

14/2 = 7 γραμμές φόρτωσης

Σύνολο οχημάτων 7*20 = 140

Δεν φαίνεται και τόσο άπιαστο, με μπακαλομαθηματικά τουλάχιστον.

Posted

Οταν το έφερε στην Ελλάδα ο Λελακης , του είχε κάνει μετασκευή και εκτός απο ανακαίνιση κλπ, είχε προσθέσει στο γκαράζ πατάρια , τα οποία ομολογουμένως του έπεσαν βαριά κι έχασε δρόμο . 
 

Όμως επι του προκειμένου συνυπολογίζοντας τα στην ανάλυση που έκανε ο @Nikos_Chania, η αναφορά σε χωρητικότητα 160 ΙΧ είναι ρεαλιστική . 

Posted

Βοηθώντας την κουβέντα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου είναι στη φωτογραφία παρακάτω όπως και το γκαράζ κι αυτό που θυμάμαι από το 2006 σε κάποια λιμάνια είχε θέμα γτ ήταν πολύ ψιλό και απότομη η ράμπα για να μπουν τα αυτοκίνητα στο γκαράζ!!!

20211219_180559.jpg

5412642.jpg

Posted (edited)

Με τα πατάρια σίγουρα είναι ρεαλιστικός ο αριθμός των ιχ που αναφέρατε.Από φωτογραφίες στο marinetraffic βλέπω ότι στις Σποράδες τότε έβαζε και νταλίκες.Λογικά δύο στη πρύμνη θα έπερνε βλέποντας τη φωτογραφία του φίλου ανωτέρω.Επίσης θέλω να επισημάνω-θυμήσω πως αν ξαναδρομολογηθεί θα είναι το μεγαλύτερο καταμαράν του Αιγαίου με μήκος 99 μέτρα.

Edited by nomikos
Posted (edited)

https://www.taxydromos.gr/m/24918/sporades-kai-alkyonh-sth-graμμh-b-sporadwn.html

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_-_Τ/Χ_Cat_1

Σε ό,τι αφορά το πλοίο «Αλκυόνη», ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε πως ξεκινά τα δρομολόγιά του από τις 23 Ιουλίου για Β. Σποράδες και Βόλο. Το οχηματαγωγό- επιβατικό θα εκτελεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα στις 8 το πρωί και κάθε Παρασκευή στις 4 το απόγευμα, μέχρι τις 7 Σεπτεμβρίου. Το πλοίο είναι χωρητικότητας 1142 επιβατών και 160 ΙΧ αυτοκινήτων. Η ταχύτητά του ανέρχεται σε 22 μίλια την ώρα. 

F06ED8FB-DFE3-490D-A348-09EDB8FD2D86.jpeg

Edited by wysiwid
Posted
On 2/26/2006 at 1:25 AM, nautikos said:

Το πλοιο αυτο ειχε παρει τον τιτλο "Ship of the year" το 1995.Για περισσοτερα:

http://www.amd.com.au/vessels/k1500.php

Εδώ βλέπουμε και ένα deck plan/capacity plan με χωρητικότητα 94 Ι.Χ. στο κυρίως γκαράζ με 6 γραμμές φόρτωσης, μέσο μήκος οχήματος τα 4,5 μέτρα και ωφέλιμο μήκος φόρτωσης τα 75 μέτρα.

Ίσως εν τέλει με το πατάρι να πιάνει τα 160.

ΥΓ: όταν αναφέρεται χωρητικότητα ΙΧ από οποιονδήποτε, χωρίς αναφορά σε φορτηγά, τότε μιλάμε για χρήση όλων των γραμμικών από ΙΧ. Φυσικά όταν μπει φορτηγό, μειώνονται ανάλογα τα ΙΧ.

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...