KARAVI Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 On 1/12/2024 at 1:23 PM, cyclades_shipping said: Πρόκειται να αλλάξει γραμμή το ερχόμενο καλοκαίρι ; Άκουσα από Λαύριο για Κέα με επέκταση προς Δυτικές Κυκλάδες.
cyclades_shipping Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 Και σε τοπικό μέσο των Δυτικών Κυκλάδων γράφτηκε αυτή η φήμη.
Nicksy58 Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 (edited) You have a link to that medium? Edited February 25, 2024 by Nick the Greek Quote
cyclades_shipping Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 (edited) Άρθρο του MilosVoice: https://milosvoice.gr/quot-naymachia-aigaio-quot-nea-aktoploiki-syndesi-layrio-dytikes/ Edited February 25, 2024 by cyclades_shipping
express skiathos Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 Αφού έχει εγκεκριμένα δρομολόγια για τη θερινή περίοδο από το ΣΑΣ του Δεκεμβρίου, μπορεί έτσι εύκολα να πει δεν τα εκτελώ και παω σε άλλη γραμμή;
wysiwid Posted February 26, 2024 Posted February 26, 2024 η εταιρεία Magic Sea Ferries έχει ζητήσει μεταδρομολόγηση σε Λαύριο - Δυτικές Κυκλάδες. - το πλοιο κατ 1 έκανε μετασκευή , αφαίρεσε τα πατάρια, για να κερδίσει ταχύτητα , έπιασε τα 26 - η εταιρεια κατερπιλαρ δεν του καλύπτει την εγγύηση αν κινείτε με χαμηλές ταχύτητες ( οπως κανει στον Αγιο Κωνσταντίνο ) οπου η εταιρεία έχει πολλές μηνύσεις - η εταιρεία έχει αγοράσει και νέο πλοίο ( ου θα έρθει τον Απρίλη ) που επίσης θα έχει απόνερα οποτε δεν θα δρομολογηθεί και αυτο στον Αγιο Κωνσταντινο
spiroszante Posted February 26, 2024 Posted February 26, 2024 (edited) Ξέρεις ποιο είναι αυτό το πλοίο που έχει αγοράσει? Edited February 26, 2024 by spiroszante
wysiwid Posted February 26, 2024 Posted February 26, 2024 Δυστυχώς δεν μου είπαν , μου ειπαν μονο οτι και αυτό κάνει απόνερα
proud_ionian Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 Ειναι και στις συμπληρωματικές. Λαύριο, Κέα, Κύθνος, Σέριφος, Σίφνος, Μήλος.
wysiwid Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 (edited) Εύχομαι καλή αρχή στη νεα του γραμμή και εκεί 1. να μην ειχε ανεκτέλεστα δρομολόγια οπως ειχε ολο σχεδόν τον Ιούνιο στις Σποράδες 2. να δρομολογηθεί 4 μήνες η και περισσότερο όπως ισχύει για τα ταχύπλοα 3. να εχει την ταχύτητα ταχυπλόου πέρσι Σαος, Ανες και Ματζικ στις Σποραδες εκτέλεσαν δρομολογια μονο Ιουλ - Αυγ και η Ματζικ για λίγο περισσότερο . Ελπιζω να μην επαναληφθεί ποτε ξανα κατι τετοιο Edited February 28, 2024 by wysiwid
express skiathos Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 Φέτος δεν θα είναι μάλλον κανένας απ αυτούς στη γραμμή, οπότε δεν θα έχουμε καν δρομολόγια.
wysiwid Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 (edited) προσωπικά δεν νομίζω οτι έχουν να προσφέρουν κάτι δίμηνες δρομολογήσεις Ιουλιο και Αυγ... ας δουλέψουν καλύτερα τα υπόλοιπα πλοία η οποιος έρθει για να μείνει.. Edited February 28, 2024 by Nick the Greek Quote
Nicksy58 Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 (edited) Γιατί να μείνει μια εταιρεία σε μια διαδρομή όπου χάνει χρήματα? Edited February 28, 2024 by proud_ionian quote
wysiwid Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 (edited) Γιατί διεκδικεί μια εταιρεία μια γραμμή που δεν βγάζει χρήματα? κανονικά το πλοίο με αυτες τις ταχύτητες σύμφωνα με τον νόμο επρεπε να έχει δεκαμηνη παρουσία ( καθως δεν ειχε πιάσει την ταχυτητα του ταχυπλόου ) , επίσης ΑΝΕΣ και ΣΑΟΣ έπρεπε συμφωνα με τον νόμο.. να έχουν δεκαμηνη παρουσία... Επίσης η Magic Sea Ferries αφήνει να εννοηθεί επίσημα οτι φευγει λόγω των μηνύσεων και της των των μηχανών και οχι για λόγους πληρότητας Edited February 28, 2024 by proud_ionian Quote
sailor26 Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 Το Λαύριο δυστυχώς είναι μια χαρά αλλά η έλλειψη συγκοινωνίας εκτός απ το οδικό δίκτυο είναι δυσκολο
Diagoras Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 5 hours ago, hayabusagr said: Τι μηνύσεις έφαγε ρε παιδια; Μήνυση από την ίδια τη λογική έπρεπε να φάνε κανονικά. Ποιος θα σε προτιμήσει για Κέα με ακριβότερο εισιτήριο ενώ μπορεί να κάνει τη δουλειά του φθηνά με το συμβατικό σε μία ωρίτσα; Τα ίδια πάνω κάτω και για την Κύθνο. Εφόσον περνάς από Κέα ακυρώνεις το όποιο πλεονέκτημα ταχύτητας σε μια έτσι κι αλλιώς σχετικά κοντινή απόσταση και πάντα με ακριβότερο εισιτήριο. Επομένως στα μάτια μου είναι λάθος η προσέγγιση στην Κέα. Σέριφο και Σίφνο ίσως θα μπορούσε να εξυπηρετήσει ποντάροντας στα λιγότερα μίλια (πάντα με την προϋπόθεση ότι κόβεται τουλάχιστον η Κέα), για Μήλο δεν το συζητάμε καν. Και 26 μίλια να πιάνει το Cat I, με τόσο χρόνο που θα χρειάζεται για να κατέβει και τέτοιο ανταγωνισμό απορώ τι θα κουβαλάει... Όσο για το Λαύριο, η απόσταση είναι από μόνη της τροχοπέδη. Ο μόνος τρόπος να πετύχει είναι να χτυπήσει με χαμηλές τιμές για Δυτικές όσους έχουν ΙΧ γιατί από πεζούς/τουρίστες δεν πρόκειται να τσιμπήσει τίποτα με ολόκληρη Seajets στον Πειραιά και το Λαύριο έρμαιο του υπερσύγχρονου ΚΤΕΛ Αττικής. Κρίμα πάντως αν έφαγε κυνηγητό στον Άγιο Κωνσταντίνο γιατί πήγε να αναστήσει μια γραμμή που καρκινοβατεί χρόνια τώρα και μάλιστα σε μια χρονιά με μεγάλο ανταγωνισμό. Δε νομίζω ότι ξεπέρασε ποτέ τα όρια ταχύτητας (ακόμα και με 17άρια πήγαινε πολλές φορές), ίσως είναι καθαρά θέμα σκάφους (τι φοβερή επιλογή ήταν κι αυτή...). Έχω την αίσθηση πως με καλύτερο ταχύπλοο τη δεύτερη χρονιά η εταιρεία θα μπορούσε να πετύχει καλύτερα αποτελέσματα χτίζοντας σταδιακά όνομα και πελατεία στη γραμμή.
gtogias Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 Σε μεγάλο τμήμα της διαδρομής δε μπορεί να ξεπεράσει αυτές τις ταχύτητες, 19 με το ζόρι, ακόμα και αν μπορούσε να πάει και με 40. Δεν ξέρω πόσες αγωγές - μηνήσεις - πρόστιμα μάζεψαν, σίγουρα υπάρχει θέμα στην περιοχή με τους περιορισμούς ταχύτητας που υπάρχουν.
Annivas Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 Εγω πιστεύω ότι το όλο θέμα ξεκινά απο την επένδυση σε λάθος πράγμα . Επενδύθηκαν πολλά χρήματα για την ολική ανακατασκευή ενός ταχύπλοου , το οποίο είναι ταχύπλοο στην κατανάλωση αλλά όχι στην ταχύτητα . είναι ανταγωνιστικό στα έξοδα με άλλα ταχύπλοα αλλά όχι σε ταχύτητα . Αυτό είναι το βασικό θέμα το οποίο δεν μπορεί να σταθεί απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό και απο εκεί και πέρα ξεκινούν τα πειράματα μήπως κάτσει κάτι . Ελπίζω τα δυο καινούρια ταχυπλοακια που έχει αγοράσει η εταιρεία να ειναι πιο ανταγωνιστικά γιατι πραγματικά εχει το capacity η εταιρεία να παρουσιάσει κατι καλο .
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 ΠΟΥ υπαρχει αποφαση για μειωμενη ταχυτητα και απο ΠΟΙΑ Λιμενικη Αρχη? Ας μου απαντησει καποιος και μετα εχουμε και συνεχεια...
Nicksy58 Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 1 hour ago, Annivas said: Ελπίζω τα δυο καινούρια ταχυπλοακια που έχει αγοράσει η εταιρεία να ειναι πιο ανταγωνιστικά γιατι πραγματικά εχει το capacity η εταιρεία να παρουσιάσει κατι καλο . δύο νέα ταχύπλοα?
Strofalos Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 19 hours ago, Annivas said: Εγω πιστεύω ότι το όλο θέμα ξεκινά απο την επένδυση σε λάθος πράγμα Αρχίζει και γίνεται συνήθεια αυτή η τακτική. Τα καλά του Θεοδόση με το Σμυρνα έχουμε κι εδώ. Αρχίζω να αναρωτιέμαι ώρες ώρες αν εμείς οι ρομαντικοί αρχίζουμε να έχουμε καλύτερη αντίληψη των πραγμάτων ή αν οι "νεοεφοπλιστάδες" αρχίζουν να σκαρτεύουν. Πραγματικά, ο Μανωλιός, αν και τον αντιπαθώ, τους βάζει τα γυαλιά ακόμα και τη νυχτα. Να τους κάνει σεμινάρια μπας και τους ανοίξει κάνα μάτι. Δεν ξέρανε πως υπάρχουν ιχθυοκαλλιέργειες στην πορεία του και κύματα άνω του μισού μέτρου είναι απαγορευτικά? Το'ξεραν. Αλλά κι εδώ "πάμε και όπου βγεί" η φάση. Δεν ξέρανε τα αρνητικά του πλοίου? Τα'ξεραν. Αλλά κι εδώ "αναζητείται θαύμα". Σάμπως αυτοί θα πληρώσουν τα χρέη όταν βαρέσουν κανόνι? Εμείς οι φορολογούμενοι θα τα πληρώσουμε.
gtogias Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 Από που προκύπτει ότι "εμείς οι φορολογούμενοι" θα πληρώσουμε τα χρέη της εταιρείας, αν και εφόσον υπάρξουν;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now