Power_Jet Posted October 8, 2019 Posted October 8, 2019 Οι εργασίες προχωράνε αλλά σε ποιον ανήκει το πλοίο; 🙄
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2019 Posted October 8, 2019 Η απάντηση σου είναι εδώ On 8/4/2019 at 4:24 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Cat I βρίσκεται δεμένο στο μωλο της ΔΕΗ χωρίς ίχνος εργασίας στο πλοίο. Ο νέος πλοιοκτήτης είναι ο κ. Γιαλοζόγλου
Power_Jet Posted October 9, 2019 Posted October 9, 2019 Εννοώ πιο είναι το όνομα της εταιρίας (π.χ. Nel Lines)
Ssiap21 Posted October 9, 2019 Posted October 9, 2019 Η απάντηση σου είναι πάλι εδώ: On 6/18/2019 at 9:21 AM, Ssiap21 said: Θα μετονομαστεί σε CAT I με σημαία Κύπρου. Η μονοβάπορη είναι η Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο και διεύθυνση Αιτωλικού 8, Πειραιάς. Φαντάζομαι σύντομα θα ξέρουμε και σε ποιον ανήκει το πλοίο.
Petros P Posted October 9, 2019 Posted October 9, 2019 Και όσο ξέρω δε θα ειναι το μόνο πλοιο αυτης της εταιρείας με "επιβατική διάθεση"
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2019 Posted October 9, 2019 Όπως να προστεθεί κανένα ταχύπλοο από τη Νότιο Κορέα στο στόλο της??
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2019 Posted October 12, 2019 Μετά την απομάκρυνση των σινιάλων της Nel Lines, το Cat I έχει μείνει σκέτο αλουμίνιο.
Power_Jet Posted October 13, 2019 Posted October 13, 2019 Θα μετονομαστεί σε CAT I με σημαία Κύπρου. Η μονοβάπορη είναι η Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο και διεύθυνση Αιτωλικού 8, Πειραιάς. Φαντάζομαι σύντομα θα ξέρουμε και σε ποιον ανήκει το πλοίο. Τι εννοείς σε ποιον θα ανήκει το πλοίο; (είμαι λίγο άσχετος από τέτοια γι' αυτό ρωτάω.)😁
polmyt Posted October 13, 2019 Posted October 13, 2019 Ανακεφαλαιωση Πλοιοκτητης: Γιαλοζόγλου Ονομα εταιρειας: Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο Τωρα αν ρωτας τι θα γραφει στο πλαι του (πχ Polmyt Lines) νομιζω οτι αυτο δεν το ξερουμε ακομα
Power_Jet Posted October 19, 2019 Posted October 19, 2019 (edited) Αυτό εννοώ. Edited October 19, 2019 by Nick the Greek Quote
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2019 Posted October 24, 2019 Το Cat I έχει μινιαριστει όλο εξωτερικά και γίνει κεραμιδί πλέον.
Aqua_blue Posted October 31, 2019 Posted October 31, 2019 To Cat 1 έχει ανέβει στην δεξαμενή του ναυπηγείου Σπανοπουλου!!
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2019 Posted November 8, 2019 Βγήκαν τα τέσσερα waterjet για επισκευή όπως μπορούμε να δούμε σε φωτογραφίες του συνεργείου του κ. Τσατσανη στο Facebook.
Takisg Posted November 8, 2019 Posted November 8, 2019 Oμολογουμένος όλη αυτή η λεπτομερής εργασία θυμίζει Seajets όμως ο χρόνος θα δείξει!!! Αλλά μετά από τόσα χρόνια παροπλισμού οι εργασίες φαντάζουν λογικές.
Nereus Posted November 8, 2019 Posted November 8, 2019 Έτσι όπως είναι τριμμένο θυμίζει τα HSV (Swift)..
Aqua_blue Posted November 10, 2019 Posted November 10, 2019 To Cat I έχει αποδεξαμενιστει και έχει επιστρέψει στον μωλο της ΔΕΗ.. Θα ανεβει ξανά δεξαμενή για την τοποθετηση των water jet
Aqua_blue Posted November 14, 2019 Posted November 14, 2019 Σήμερα άρχισε να εκπέμπει και το AIS του μετά από πολλά χρόνια!
Thanasis aek Posted November 14, 2019 Posted November 14, 2019 18 minutes ago, Aqua_blue said: Σήμερα άρχισε να εκπέμπει και το AIS του μετά από πολλά χρόνια! Ορίστε και μια φωτογραφία 😉😉
Takisg Posted November 15, 2019 Posted November 15, 2019 Στη δεξαμενή του ναυπηγείου Σπανόπουλου βρίσκεται από τα τέλη Οκτωβρίου το γιαπωνέζικο ταχύπλοο CAT 1 (ALKYONI) της Κυπριακής Plaxiven Consulting Ltd (Γιαζόγλου). Το πλοίο δέχεται επισκευές και αναβαθμίσεις ευρείας κλίμακας, με σκοπό να δραστηριοποιηθεί το επόμενο καλοκαίρι. Για να δούμε τελικά τι θα δούμε στις μπάντες!!!!! Φωτο: Δημήτρης Μεντάκης
diks Posted November 20, 2019 Posted November 20, 2019 (edited) . On 9/18/2019 at 9:19 PM, Nereus said: αλλά για να δρομολογηθεί από το Μάριο στην Ελλάδα πρέπει να πληρώσει και το ΦΠΑ (ω ναι.. για ποιο φπα μιλας Edited November 21, 2019 by proud_ionian τεχ βοηθεια
Nereus Posted November 20, 2019 Posted November 20, 2019 (edited) Όταν εισαχθεί πλοίο από Τρίτη χώρα με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση του στην Ελλάδα απαλλάσσεται από το ΦΠΑ.. Όταν όμως σε μια δημοπρασία επισπεύδοντες ειναι κράτος κλπ υπάρχει υποχρέωση ΦΠΑ. Από όσο γνωρίζω μπορεί να αποφευχθεί εάν το πλοίο δεν προορίζεται να δραστηριοποιηθει στην Ε. Ε. Με επιφύλαξη φυσικα Edited November 20, 2019 by Nereus
diks Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 (edited) Έτσι λοιπόν για την ιστορία το αρχικό πρόβλημα ήταν το ΦΠΑ αφού πληρώθηκε το αμέσως επόμενο ήταν ο ολπ εκατό πενήντα χιλιάδες έκανε προσωρινά ασφαλιστικά το έχασε (για αυτό το λόγο κόλλησε κάποιες μέρες στην Σαλαμίνα)ήθελε να ενταχθεί στο πινάκιο αλλά δεν τώρα οι ίδιοι λένε ότι ειναι (αδελφές εταιρίες)με την seajets όσο για το πλοίο στην Κορέα την αρχική ιδέα που ρίξαμε στο τραπέζι για να έρθει το πλοίο στην ελλαδα ρυμουλκούμενο ήταν να το δέσουν πίσω από ένα δικό τους Edited November 21, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Posted December 7, 2019 Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στο Cat I στο μωλο της ΔΕΗ. Όπως μπορούμε να δούμε έχει βγει ο αριστερός καταπέλτης των οχημάτων και ο καταπέλτης των επιβατών.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now