Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 720
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Η απάντηση σου είναι εδώ

On 8/4/2019 at 4:24 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Cat I βρίσκεται δεμένο στο μωλο της ΔΕΗ χωρίς ίχνος εργασίας στο πλοίο.

Ο νέος πλοιοκτήτης είναι ο κ. Γιαλοζόγλου

 

Posted

Η απάντηση σου είναι πάλι εδώ:

On 6/18/2019 at 9:21 AM, Ssiap21 said:

Θα μετονομαστεί σε CAT I με σημαία Κύπρου. Η μονοβάπορη είναι η Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο και διεύθυνση Αιτωλικού 8, Πειραιάς. Φαντάζομαι σύντομα θα ξέρουμε και σε ποιον ανήκει το πλοίο. 

Posted

Και όσο ξέρω δε θα ειναι το μόνο πλοιο αυτης της εταιρείας με "επιβατική διάθεση"

Posted

Θα μετονομαστεί σε CAT I με σημαία Κύπρου. Η μονοβάπορη είναι η Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο και διεύθυνση Αιτωλικού 8, Πειραιάς. Φαντάζομαι σύντομα θα ξέρουμε και σε ποιον ανήκει το πλοίο. 

Τι εννοείς σε ποιον θα ανήκει το πλοίο; (είμαι λίγο άσχετος από τέτοια γι' αυτό ρωτάω.)😁

Posted

Ανακεφαλαιωση

Πλοιοκτητης: Γιαλοζόγλου

Ονομα εταιρειας: Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο

Τωρα αν ρωτας τι θα γραφει στο πλαι του (πχ Polmyt Lines) νομιζω οτι αυτο δεν το ξερουμε ακομα

Posted

Oμολογουμένος όλη αυτή η λεπτομερής εργασία θυμίζει Seajets όμως ο χρόνος θα δείξει!!! 

Αλλά μετά από τόσα χρόνια παροπλισμού οι εργασίες φαντάζουν λογικές.

Posted

To Cat I έχει αποδεξαμενιστει και έχει επιστρέψει στον μωλο της ΔΕΗ.. Θα ανεβει ξανά δεξαμενή για την τοποθετηση των water jet 

Posted
18 minutes ago, Aqua_blue said:

Σήμερα άρχισε να εκπέμπει και το AIS του μετά από πολλά χρόνια! 

Ορίστε και μια φωτογραφία 😉😉

Screenshot_20191114-191734_MarineTraffic.jpg

Posted

Στη δεξαμενή του ναυπηγείου Σπανόπουλου βρίσκεται από τα τέλη Οκτωβρίου  το γιαπωνέζικο ταχύπλοο CAT 1 (ALKYONI) της Κυπριακής Plaxiven Consulting Ltd (Γιαζόγλου). 
Το πλοίο δέχεται επισκευές και αναβαθμίσεις ευρείας κλίμακας, με σκοπό να δραστηριοποιηθεί το επόμενο καλοκαίρι.

Για να δούμε τελικά τι θα δούμε στις μπάντες!!!!!


Φωτο: Δημήτρης Μεντάκης

FB_IMG_1573847564962.jpg

FB_IMG_1573847575336.jpg

Posted (edited)

.

 

On 9/18/2019 at 9:19 PM, Nereus said:

αλλά για να δρομολογηθεί από το Μάριο στην  Ελλάδα πρέπει να πληρώσει και το ΦΠΑ (ω ναι..

για ποιο φπα μιλας

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted (edited)

Όταν εισαχθεί πλοίο από Τρίτη χώρα με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση του στην Ελλάδα απαλλάσσεται από το ΦΠΑ.. Όταν όμως σε μια δημοπρασία επισπεύδοντες ειναι κράτος κλπ υπάρχει υποχρέωση ΦΠΑ. Από όσο γνωρίζω μπορεί να αποφευχθεί εάν το πλοίο δεν προορίζεται να δραστηριοποιηθει στην Ε. Ε. 

Με επιφύλαξη φυσικα

Edited by Nereus
Posted (edited)

Έτσι λοιπόν για την ιστορία το αρχικό πρόβλημα ήταν το ΦΠΑ αφού πληρώθηκε το αμέσως επόμενο ήταν ο  ολπ εκατό πενήντα χιλιάδες έκανε προσωρινά ασφαλιστικά το έχασε (για αυτό το λόγο κόλλησε κάποιες μέρες στην Σαλαμίνα)ήθελε να ενταχθεί στο πινάκιο αλλά δεν τώρα οι ίδιοι λένε ότι ειναι (αδελφές εταιρίες)με την seajets όσο για το πλοίο στην Κορέα την αρχική ιδέα που ρίξαμε στο τραπέζι για να έρθει το πλοίο στην ελλαδα ρυμουλκούμενο ήταν να το δέσουν πίσω από ένα δικό τους

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...