Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Κάπου διάβασα πως ούτε η εταιρεία, ούτε το statement θέλουν το πλοίο ακυβέρνητο. Τι εννοούσαν δεν κατάλαβα. Όποτε λογικά μάλλον ισχύει. 

Posted

Σύμφωνα με τα Αμερικανικά ΜΜΕ, ξεκίνησε ήδη η ναυσιπλοΐα από και προς το λιμάνι, με δίαυλο μιας κατεύθυνσης (εναλλάξ a la Ηγουμενίτσα). Το σκ ξεκινάν κρουαζιέρες και τη επόμενη εβδομάδα θα ανοίξει κανονικά η ναυσιπλοΐα.

Το πλοίο θα μείνει λίγες μέρες ακόμη στη Βαλτιμόρη και μετά θα πάει Norfolk της Virginia για επισκευές.

Posted

Βαίνουμε πρός κανονικότητα, ήδη ναυλωτές δίνουν πάλι τη Βαλτιμόρη σαν λιμάνι φόρτωσης ή εκφόρτωσης, με το κανάλι πια να είναι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο και όχι μόνο την ημέρα. Τα βαθικά είναι 47 ποδάρια(όπως και πρίν το συμβάν δηλαδή) σύν 3 ποδάρια σαν UKC(Underhull Keel Clearance), με μάξιμουμ δύναμη ανέμου τους 20 κόμβους. 

  • 5 months later...
Posted

Οι Ιάπωνες πλοιοκτήτες και οι Ινδοί διαχειριστές του πλοίου, προφανώς με την υποστήριξη των ασφαλιστών τους, συμφώνησαν να καταβάλουν τίμημα 102 εκατομμυρίων δολλαρίων έναντι στις απαιτήσεις των Αρχών για τη διαδικασία του καθαρισμού της περιοχής από τα συντρίμμια κλπ. Μόνο γι αυτό και χωρίς άμεσα ή έμμεσα να παραδέχονται πως το δυστύχημα ήταν ευθύνη τους, όπως ξεκάθαρα δήλωσαν. Αυτό βέβαια είναι η κορυφή της κορυφής του παγόβουνου, θα ακολουθήσουν απαιτήσεις, συμβιβασμοί και πολύ πιθανόν δίκες, ποιός ξέρει για πόσες ακόμη διαφορετικές απαιτήσεις. 

  • 3 weeks later...
Posted

To Dali έφτασε στα ναυπηγεία του Fuzhou στην Κίνα,  για πολγιανες επισκευές που περιλαμβάνουν και αντικατάσταση πλωρης. 2 μήνες πήρε το ταξίδι απο τις ΗΠΑ.

Παράλληλα συνεχίζονται οι νομικές διεργασίες, για μια υπόθεση που θα πάρει χρόνια να τελεσιδικήσει.

  • 2 months later...
Posted

To Dali επισκευάστηκε και ξαναβγήκε στην κυκλοφορία στις 14 Ιανουαρίου. Το ενδιαφέρον δεν είναι αυτό όμως. Είναι το ότι ένα αδελφό πλοίο του Dali που ονομάζεται Maersk Saltoro (IMO 9725706) έμεινε ακυβέρνητο πλησίον της Μικρονησίας για 23 ολόκληρες ημέρες, έχοντας αποπλεύσει από την Χιλή για την ΝΑ Ασία. Μηχανικό το πρόβλημα προφανώς, τελικά κατάφεραν να το επαναφέρουν σε λειτουργία τεχνικοί που επέβησαν μεσοπέλαγα με ρυμουλκό νομίζω. Κοίτα να δείς σύμπτωση. Δεν ήταν η μόνη όμως, υπάρχει και δεύτερη. Τεχνικός διαχειριστής του πλοίου η ινδική εταιρεία Synergy, εταιρεία που διαχειριζόταν και το μοιραίο Dali. Όλα αυτά στα μέσα Ιανουαρίου, το Maersk Saltoro επισκευάστηκε πρίν λίγες ημέρες και κατευθύνεται πρός την Κίνα. Μπρρρρράβο Synergy :rolleyes:.

 

 

  • 2 weeks later...
Posted

Το Dali μπορεί να επισκευάστηκε αλλά η γέφυρα όχι.

Με ορίζοντα το 2028 λοιπόν το μακέτο της νέας γέφυρας. 

Μεγαλύτερο άνοιγμα μεταξύ πυλώνων και λίγο μεγαλύτερο ύψος. (Ναι μειώσουμε τις πιθανότητες κάποιος να μην βρει την.... τρύπα)

Στην Ελλάδα, θα πω εγώ, ακόμα θα ψάχναμε πλωτο γερανό να μαζέψει τα συντρίμμια, αν δεν τα είχαν μαζέψει οι.... "υπηρεσίες άμεσης ανακύκλωσης" :rolleyes:

  • 1 month later...
Posted

Σε κάτι τέτοια οι Αμερικανοί δεν αστειεύονται. Στα πλαίσια λοιπόν της διερεύνησης του δυστυχήματος του Dali, "προσκάλεσαν ευγενικά":D 6 στελέχη της τεχνικής διαχειρίστριας του πλοίου(Synergy Marine) να προσέλθουν στις ΗΠΑ έτσι ώστε να καταθέσουν υπό όρκο αυτά που γνωρίζουν για την υπόθεση. Σε νέα που υποθέτω πως σχετίζονται με την υπόθεση του Dali, αλλά και με το αδελφό του που έμεινε καραβοφάναρο στον Νότιο Ειρηνικό, η Synergy άλλαξε CEO ο οποίος υποθέτω έχει δουλειά να κάνει εσωτερικά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...