Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
3 minutes ago, Strofalos said:

Οι πολλές καμπίνες και η ταχύτητά του, Ικαροσαμία μυρίζει..! Εξάλλου, τα 50 μίλια Τούρλος-Εύδηλος και τα 27 Εύδηλος-Καρλόβασι, δεν του είναι και ιδιαίτερη απόσταση. 

Το γκαράζ του όμως είναι μικρότερο σε χωρητικότητα (λόγω Κέιτζ και παταριων λογικά) που παίρνει 45 ΙΧ λιγότερα από τον Θεολογο Και το Κουιν. Και μπαίνει κάποιος στην σκέψη :όταν τα τωρινά δρομολογημενα πλοια γεμίζουν το γκαράζ σχεδόν οριακά με 3 λιμάνια, θα μπορέσει ένα πλοίο με μικρότερη χωρητικότητα να ανταπεξέλθει σε 3 + 2 λιμάνια;;; 

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 10/13/2024 at 2:57 PM, jimmyN said:

Ας κανουμε και μια σύγκριση σχέδια πριν στα αριστερά, σχέδια μετά στα δεξιά από εν Άνδρω. @Nikos_Chania δεν συμφωνώ ότι δεν είναι τίποτα άλλο από τα τωρινά σχέδια του πλοίου. Αντιθέτως φαίνονται αρκετές διαφορές. Πολλές αεροπορικές. Είσοδος επιβατών πρύμα αριστερά (εκεί που είχε εσωτερικό μπαλκόνι το deck πιθανόν, ενώ το δεξί πρύμνιο εσωτερικό μπαλκόνι θα κλείσει και θα μπουν αεροπορικές). Επέκταση πρύμνιου deck, Στο πλώριο deck που είχε εσωτερικό μπαλκόνι θα καλυφθει και θα διαχωριστεί και εκεί το πάνω με το κάτω, άρα θα αλλάξουν και τα τζάμια του καθρέφτη. Καμπίνες στο πάνω πάνω deck. Ίσως και κεντρικό κλιμακοστάσιο αν διακρίνω σωστά. και αρκετά άλλα που σίγουρα μου ξέφυγαν, αλλά εμπιστεύομαι τα τους συμφορουμιτες να εντοπίσουν τι υπόλοιπες διάφορες.... Spot the difference λοιπόν !

andros-king-comparison.jpg

 

On 10/13/2024 at 5:18 PM, nomikos said:

Τα σχέδια δεν είναι ίδια.

Το ένα προτεινόμενο σχέδιο που κρατά ο κ Στεφάνου στα χέρια του μαρτυρά τις αλλαγές-προσθήκες που ενδεχομένως θα συμβούν.

Βλέπουμε προσθήκη 8 καμπινών στο ντεκ της γεφυρας,στο από κάτω ντεκ εκεί που είναι το άνω πλωριο σαλονάκι,προσθήκη και άλλων καμπινων.

Πρύμα αφαίρεση του μεγάλου αίθριου,ομοίως και του μεσαίου και πριν το πλωριο κάτω σαλόνι αφαίρεση αεροπορικών που βρίσκονται στις μπάντες και προσθήκη καναπέδων και τραπεζοκαθισματων.

Αυτές είναι οι κυρίες αλλαγές που εντοπίζω,με μια ποιο προσεκτική ματιά μπορούμε να εντοπίσουμε και άλλες.

Πάντως το σχέδιο που δημοσιεύτηκε μου φαίνεται αρκετά καλό.Προσθηκη και άλλων καμπινών,αφαίρεση αιθρίων ώστε να δημιουργηθεί και άλλος χώρος στα σαλόνια.Μενει να δούμε στη πράξη πως θα γίνει.

Πολύ καλό το 2ο σχέδιο. Πιστεύω πως με αυτά που έχουν γραφτεί για προσθήκη αρκετών καμπινών ακολουθείται αυτό.

Γιατί στο 1ο προτεινόμενο σχέδιο δεν υπήρχε η προσθήκη των πρυμνιών καταστρωμάτων. Ενώ στο ντεκ της γέφυρας εκεί που ήταν το εξωτερικό μπαρ στο μέσον φαίνεται εδώ να χτίζονται οι καμπίνες που φαίνονται στο σχέδιο.

 

 

Όπως και να το κάνεις με το καλό όταν ολοκληρωθεί θα μιλάμε για ένα πάρα μα πάρα πολύ δυνατό βαπόρι. Και ζηλευτό σε ορισμένους ανταγωνιστές!!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...