The ferry Posted April 22 Posted April 22 3 minutes ago, Strofalos said: Οι πολλές καμπίνες και η ταχύτητά του, Ικαροσαμία μυρίζει..! Εξάλλου, τα 50 μίλια Τούρλος-Εύδηλος και τα 27 Εύδηλος-Καρλόβασι, δεν του είναι και ιδιαίτερη απόσταση. Το γκαράζ του όμως είναι μικρότερο σε χωρητικότητα (λόγω Κέιτζ και παταριων λογικά) που παίρνει 45 ΙΧ λιγότερα από τον Θεολογο Και το Κουιν. Και μπαίνει κάποιος στην σκέψη :όταν τα τωρινά δρομολογημενα πλοια γεμίζουν το γκαράζ σχεδόν οριακά με 3 λιμάνια, θα μπορέσει ένα πλοίο με μικρότερη χωρητικότητα να ανταπεξέλθει σε 3 + 2 λιμάνια;;;
nomikos Posted April 23 Posted April 23 On 10/13/2024 at 2:57 PM, jimmyN said: Ας κανουμε και μια σύγκριση σχέδια πριν στα αριστερά, σχέδια μετά στα δεξιά από εν Άνδρω. @Nikos_Chania δεν συμφωνώ ότι δεν είναι τίποτα άλλο από τα τωρινά σχέδια του πλοίου. Αντιθέτως φαίνονται αρκετές διαφορές. Πολλές αεροπορικές. Είσοδος επιβατών πρύμα αριστερά (εκεί που είχε εσωτερικό μπαλκόνι το deck πιθανόν, ενώ το δεξί πρύμνιο εσωτερικό μπαλκόνι θα κλείσει και θα μπουν αεροπορικές). Επέκταση πρύμνιου deck, Στο πλώριο deck που είχε εσωτερικό μπαλκόνι θα καλυφθει και θα διαχωριστεί και εκεί το πάνω με το κάτω, άρα θα αλλάξουν και τα τζάμια του καθρέφτη. Καμπίνες στο πάνω πάνω deck. Ίσως και κεντρικό κλιμακοστάσιο αν διακρίνω σωστά. και αρκετά άλλα που σίγουρα μου ξέφυγαν, αλλά εμπιστεύομαι τα τους συμφορουμιτες να εντοπίσουν τι υπόλοιπες διάφορες.... Spot the difference λοιπόν ! On 10/13/2024 at 5:18 PM, nomikos said: Τα σχέδια δεν είναι ίδια. Το ένα προτεινόμενο σχέδιο που κρατά ο κ Στεφάνου στα χέρια του μαρτυρά τις αλλαγές-προσθήκες που ενδεχομένως θα συμβούν. Βλέπουμε προσθήκη 8 καμπινών στο ντεκ της γεφυρας,στο από κάτω ντεκ εκεί που είναι το άνω πλωριο σαλονάκι,προσθήκη και άλλων καμπινων. Πρύμα αφαίρεση του μεγάλου αίθριου,ομοίως και του μεσαίου και πριν το πλωριο κάτω σαλόνι αφαίρεση αεροπορικών που βρίσκονται στις μπάντες και προσθήκη καναπέδων και τραπεζοκαθισματων. Αυτές είναι οι κυρίες αλλαγές που εντοπίζω,με μια ποιο προσεκτική ματιά μπορούμε να εντοπίσουμε και άλλες. Πάντως το σχέδιο που δημοσιεύτηκε μου φαίνεται αρκετά καλό.Προσθηκη και άλλων καμπινών,αφαίρεση αιθρίων ώστε να δημιουργηθεί και άλλος χώρος στα σαλόνια.Μενει να δούμε στη πράξη πως θα γίνει. Πολύ καλό το 2ο σχέδιο. Πιστεύω πως με αυτά που έχουν γραφτεί για προσθήκη αρκετών καμπινών ακολουθείται αυτό. Γιατί στο 1ο προτεινόμενο σχέδιο δεν υπήρχε η προσθήκη των πρυμνιών καταστρωμάτων. Ενώ στο ντεκ της γέφυρας εκεί που ήταν το εξωτερικό μπαρ στο μέσον φαίνεται εδώ να χτίζονται οι καμπίνες που φαίνονται στο σχέδιο. Όπως και να το κάνεις με το καλό όταν ολοκληρωθεί θα μιλάμε για ένα πάρα μα πάρα πολύ δυνατό βαπόρι. Και ζηλευτό σε ορισμένους ανταγωνιστές!!!
aggelos_lask Posted Sunday at 01:51 PM Posted Sunday at 01:51 PM (edited) Μπήκαν και τα σινιάλα της εταιρείας ⭐ πηγη:tik tok John Fotopoulos Edited Sunday at 05:11 PM by polmyt πηγη φωτο
aggelos_lask Posted Sunday at 06:13 PM Posted Sunday at 06:13 PM Πολύ όμορφο βγαίνει το βαπόρι πάντως
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now