Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Νομίζω πως ακόμα μια φορά στα πλοία που φέρνουν οι Αφοί Στεφάνου το στοίχημα είναι να προλάβουν του Αγίου Πνεύματος που ουσιαστικά εκεί ξεκινάει η τουριστική σεζόν!!!

  • Replies 370
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Παρατηρωντας το χτες απο το ferry boat διπλα στο Blue star Myconos  εχουν ιδιο υψος στα deck αλλα κ στη τσιμινιερα αλλα με μικροτερη επιφανεια σε εμβαδον

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Πυρετώδεις εργασίες κυρίως στο εσωτερικό του πλοίου όπως μπορούμε να δούμε σε πρόσφατη ανάρτηση στο φβ από εταιρία που συμμετέχει στη μετασκευή.

Edited by observer
διόρθωση για ακρίβεια
Posted

Ακόμη και ο Ιούνιος φαντάζει ουτοπικός νομίζω όταν ακόμη κάνουν λαμαρινοδουλειες. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον πάντως το αποτέλεσμα.

  • 2 weeks later...
Posted

For what it's worth (που λένε και στο χωριό μου) το Ekefalonia σε χθεσινή μίνι ανταπόκριση από το Πέραμα βλέπει "προχωρημένες" τις εργασίες μετασκευής στο πλοίο.

Posted

Υπάρχει άραγε κάποια νεότερη εξέλιξη/φωτογραφία με τη μετασκευή του πλοίου; 

Posted
On 3/14/2025 at 11:23 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεκέμβριος είναι η αρκετά απαισιόδοξη πρόβλεψη και η αισιόδοξη πρόβλεψη τον Οκτώβριο.

Το παραπάνω ποστ έγινε πριν 15 μέρες.Φανταζομαι οτι δεν έχει αλλάξει κάτι από τοτε

Posted

Εγώ να κάνω μια ερώτηση η οποία σίγουρα δεν έχει κάποια βάση, είναι απλώς μια σκέψη. Με την έκταση των εργασιών που γίνονται το πλοίο γίνεται πραγματικά ολοκαίνουργιο και δεν μιλάμε απλά για μια εσωτερική ανακαίνιση του ξενοδοχειακού. Πόσο εφικτό θα ήταν να έκανε και μια αλλαγή μηχανών ώστε να αποκτήσει μια υπηρεσιακή υψηλότερη και σαφώς πιο ανταγωνιστική για περισσότερες γραμμές; Ξέρω ότι το κόστος είναι τεράστιο, αλλά βλέποντας παραδείγματα όπως του Αικατερίνη που από μια αδιάφορη μονάδα με τις οποιες προσθηκες και βελτιώσεις, έγινε ένα πλοίο πασπαρτού, και επειδή μιλάμε ήδη για μια μεγάλη επένδυση, θεωρώ ότι ίσως του έδινε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μελλοντική δρομολόγηση πέραν του κλασσικου ΑΤΜ.

Posted

Να αλλάξει μηχανές;; Η μεγιστη ταχύτητα του βαποριου στα trials-έτσι λένε τα χαρτιά τουλάχιστον, είναι 24,5....

Posted

Το θέμα ειναι ναυπηγικό όσο και μηχανολογικό . Δεν ειναι μόνο οι  μηχανές οσο μειωτηρες άξονες προπέλες ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά , σωληνώσεις εξατμίσεις και φυσικά χωροταξικο . Στο κομμάτι το ναυπηγικό είναι αν με άλλου είδους προπέλες η παραπάνω στροφές θα υπάρχει θέμα σπηλαίωσης η vibration . Κατι τόσο κοστοβόρο για να πάρει 2-3 μίλια ειναι απαγορευτικό . Επίσης το θεμα κύκλου ζωης του πλοίου με την επένδυση που θα γινόταν μπορεί στα νούμερα ουτε σε 30 χρόνια να μην έκανε απόσβεση 

Posted
25 minutes ago, George...f said:

Εγώ να κάνω μια ερώτηση η οποία σίγουρα δεν έχει κάποια βάση, είναι απλώς μια σκέψη. Με την έκταση των εργασιών που γίνονται το πλοίο γίνεται πραγματικά ολοκαίνουργιο και δεν μιλάμε απλά για μια εσωτερική ανακαίνιση του ξενοδοχειακού. Πόσο εφικτό θα ήταν να έκανε και μια αλλαγή μηχανών ώστε να αποκτήσει μια υπηρεσιακή υψηλότερη και σαφώς πιο ανταγωνιστική για περισσότερες γραμμές; Ξέρω ότι το κόστος είναι τεράστιο, αλλά βλέποντας παραδείγματα όπως του Αικατερίνη που από μια αδιάφορη μονάδα με τις οποιες προσθηκες και βελτιώσεις, έγινε ένα πλοίο πασπαρτού, και επειδή μιλάμε ήδη για μια μεγάλη επένδυση, θεωρώ ότι ίσως του έδινε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μελλοντική δρομολόγηση πέραν του κλασσικου ΑΤΜ.

Αλλο το Αικατερινη και αλλο το Κινγκ...Εχει υπηρεσιακη 22+...Οποτε μπαινει σχεδον παντου....

Posted

Το Αικατερίνη Π άλλαξε μηχανές γιατί είχε σπάσει η μία παλιά του μηχανή και η παράδοση για τις νέες μηχανές ήταν πιο σύντομη από ότι η προμήθεια μίας ίδιας όπως η παλιά. Τώρα το Αικατερίνη Π χρειάστηκε να πάει σε άλλες γραμμές για να καλύψει τις ακινησίες των δύο πλοίων που απέκτησε από την Zante ferries.

Posted

σε πολλές γραμμές τα πλοία πάνε με κομμένη, κάτω απ'την υπηρεσιακή. Όπως στο Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος για το οποίο ακούστηκε ότι προορίζεται και το εν λόγω. Π.χ. το Andros Queen που ξεκίνησε με το Ραφήνα-Άνδρος σε 1h40m και κατέληξε να το κάνει 2 για να είναι σταθερά τα ωράρια της άτυπης κοινοπραξίας. Οπότε το King που έχει ήδη υπηρεσιακή >22 και πιο νέες μηχανές από όλα γιατί να κάνει μια τέτοια επένδυση;

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...