Takisg Posted March 3 Posted March 3 Νομίζω πως ακόμα μια φορά στα πλοία που φέρνουν οι Αφοί Στεφάνου το στοίχημα είναι να προλάβουν του Αγίου Πνεύματος που ουσιαστικά εκεί ξεκινάει η τουριστική σεζόν!!!
margaritis24 Posted March 4 Posted March 4 Παρατηρωντας το χτες απο το ferry boat διπλα στο Blue star Myconos εχουν ιδιο υψος στα deck αλλα κ στη τσιμινιερα αλλα με μικροτερη επιφανεια σε εμβαδον
observer Posted March 14 Posted March 14 (edited) Πυρετώδεις εργασίες κυρίως στο εσωτερικό του πλοίου όπως μπορούμε να δούμε σε πρόσφατη ανάρτηση στο φβ από εταιρία που συμμετέχει στη μετασκευή. Edited March 14 by observer διόρθωση για ακρίβεια
George...f Posted March 14 Posted March 14 Ακόμη και ο Ιούνιος φαντάζει ουτοπικός νομίζω όταν ακόμη κάνουν λαμαρινοδουλειες. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον πάντως το αποτέλεσμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14 Posted March 14 Δεκέμβριος είναι η αρκετά απαισιόδοξη πρόβλεψη και η αισιόδοξη πρόβλεψη τον Οκτώβριο.
polmyt Posted March 14 Posted March 14 Σε καθε περιπτωση φαινεται να χανει τη καλοκαιρινη σαιζον ,κατι που ειχε αναφερθει και εδω πριν κανα διμηνο
observer Posted March 25 Posted March 25 For what it's worth (που λένε και στο χωριό μου) το Ekefalonia σε χθεσινή μίνι ανταπόκριση από το Πέραμα βλέπει "προχωρημένες" τις εργασίες μετασκευής στο πλοίο.
George...f Posted March 29 Posted March 29 Υπάρχει άραγε κάποια νεότερη εξέλιξη/φωτογραφία με τη μετασκευή του πλοίου;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29 Posted March 29 Εξωτερικά δεν έχει κάποια ουσιαστική αλλαγή οι εργασίες γίνονται στο εσωτερικό του.
Aristotelis Posted March 29 Posted March 29 Υπάρχει πιθανότητα να προλάβει την φετινή σεζόν ή είναι δύσκολο?
polmyt Posted March 29 Posted March 29 On 3/14/2025 at 11:23 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Δεκέμβριος είναι η αρκετά απαισιόδοξη πρόβλεψη και η αισιόδοξη πρόβλεψη τον Οκτώβριο. Το παραπάνω ποστ έγινε πριν 15 μέρες.Φανταζομαι οτι δεν έχει αλλάξει κάτι από τοτε
George...f Posted March 29 Posted March 29 Εγώ να κάνω μια ερώτηση η οποία σίγουρα δεν έχει κάποια βάση, είναι απλώς μια σκέψη. Με την έκταση των εργασιών που γίνονται το πλοίο γίνεται πραγματικά ολοκαίνουργιο και δεν μιλάμε απλά για μια εσωτερική ανακαίνιση του ξενοδοχειακού. Πόσο εφικτό θα ήταν να έκανε και μια αλλαγή μηχανών ώστε να αποκτήσει μια υπηρεσιακή υψηλότερη και σαφώς πιο ανταγωνιστική για περισσότερες γραμμές; Ξέρω ότι το κόστος είναι τεράστιο, αλλά βλέποντας παραδείγματα όπως του Αικατερίνη που από μια αδιάφορη μονάδα με τις οποιες προσθηκες και βελτιώσεις, έγινε ένα πλοίο πασπαρτού, και επειδή μιλάμε ήδη για μια μεγάλη επένδυση, θεωρώ ότι ίσως του έδινε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μελλοντική δρομολόγηση πέραν του κλασσικου ΑΤΜ.
valencay Posted March 29 Posted March 29 Να αλλάξει μηχανές;; Η μεγιστη ταχύτητα του βαποριου στα trials-έτσι λένε τα χαρτιά τουλάχιστον, είναι 24,5....
Man0lero Posted March 29 Posted March 29 Το θέμα ειναι ναυπηγικό όσο και μηχανολογικό . Δεν ειναι μόνο οι μηχανές οσο μειωτηρες άξονες προπέλες ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά , σωληνώσεις εξατμίσεις και φυσικά χωροταξικο . Στο κομμάτι το ναυπηγικό είναι αν με άλλου είδους προπέλες η παραπάνω στροφές θα υπάρχει θέμα σπηλαίωσης η vibration . Κατι τόσο κοστοβόρο για να πάρει 2-3 μίλια ειναι απαγορευτικό . Επίσης το θεμα κύκλου ζωης του πλοίου με την επένδυση που θα γινόταν μπορεί στα νούμερα ουτε σε 30 χρόνια να μην έκανε απόσβεση
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted March 29 Posted March 29 25 minutes ago, George...f said: Εγώ να κάνω μια ερώτηση η οποία σίγουρα δεν έχει κάποια βάση, είναι απλώς μια σκέψη. Με την έκταση των εργασιών που γίνονται το πλοίο γίνεται πραγματικά ολοκαίνουργιο και δεν μιλάμε απλά για μια εσωτερική ανακαίνιση του ξενοδοχειακού. Πόσο εφικτό θα ήταν να έκανε και μια αλλαγή μηχανών ώστε να αποκτήσει μια υπηρεσιακή υψηλότερη και σαφώς πιο ανταγωνιστική για περισσότερες γραμμές; Ξέρω ότι το κόστος είναι τεράστιο, αλλά βλέποντας παραδείγματα όπως του Αικατερίνη που από μια αδιάφορη μονάδα με τις οποιες προσθηκες και βελτιώσεις, έγινε ένα πλοίο πασπαρτού, και επειδή μιλάμε ήδη για μια μεγάλη επένδυση, θεωρώ ότι ίσως του έδινε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μελλοντική δρομολόγηση πέραν του κλασσικου ΑΤΜ. Αλλο το Αικατερινη και αλλο το Κινγκ...Εχει υπηρεσιακη 22+...Οποτε μπαινει σχεδον παντου....
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29 Posted March 29 Το Αικατερίνη Π άλλαξε μηχανές γιατί είχε σπάσει η μία παλιά του μηχανή και η παράδοση για τις νέες μηχανές ήταν πιο σύντομη από ότι η προμήθεια μίας ίδιας όπως η παλιά. Τώρα το Αικατερίνη Π χρειάστηκε να πάει σε άλλες γραμμές για να καλύψει τις ακινησίες των δύο πλοίων που απέκτησε από την Zante ferries.
observer Posted March 30 Posted March 30 σε πολλές γραμμές τα πλοία πάνε με κομμένη, κάτω απ'την υπηρεσιακή. Όπως στο Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος για το οποίο ακούστηκε ότι προορίζεται και το εν λόγω. Π.χ. το Andros Queen που ξεκίνησε με το Ραφήνα-Άνδρος σε 1h40m και κατέληξε να το κάνει 2 για να είναι σταθερά τα ωράρια της άτυπης κοινοπραξίας. Οπότε το King που έχει ήδη υπηρεσιακή >22 και πιο νέες μηχανές από όλα γιατί να κάνει μια τέτοια επένδυση;
observer Posted Thursday at 03:56 PM Posted Thursday at 03:56 PM Λίγες παραπάνω εξωτερικές εικόνες από τους λογαριασμούς των συνεργείων που δουλεύουν στη μετασκευή (φώτο, βίντεο).
apidalos nafs Posted Sunday at 10:19 AM Posted Sunday at 10:19 AM κι εδώ ως "Volcan de Tamburiente" ρυμουλκούμενο στη στερια: απο το χρήστη @lwesfigo! εντυπωσίακό !!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now