Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πρωτογενείς είναι η λαμαρίνα που φτιάχνετε για πρώτη φορά για ένα πλοίο ρίξω η ανακυκλώσιμη λαμαρίνα είναι από κάποιο πλοίο που είχε πάει για σκραπ και την ξανά φτιάξανε για άλλο βαπόρι!!

  • Replies 370
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Η ΠΕΝΕΝ κάνει καταγγελία για δύο εργατικά ατυχήματα στο πλοίο, την 31.10.

Μιλά για προσπάθεια απόκρυψης, ελλειπή μέτρα ασφαλείας και, το σημαντικότερο, αναφέρει ότι το λιμεναρχείο έδωσε εντολή για διακοπή εργασιών.

Όποιος γνωρίζει περισσότερα, ας μας διαφωτίσει

Posted

Οι ανακοινώσεις του ΥΕΝ για τα δυο περιστατικά στο Andros King στις 31/10/24

Τραυματισμός εργαζόμενου στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος

Quote

Τις μεσημβρινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Περάματος, για τον τραυματισμό 41χρονου εργαζόμενου ιδιωτικής επιχείρησης κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, το οποίο ελλιμενίζεται στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος.

Συγκεκριμένα, ο 41χρονος ημεδαπός, κατά τη διάρκεια της μετακίνησής του σε κατάστρωμα του πλοίου, απώλεσε την ισορροπία του, με αποτέλεσμα την πτώση και τον τραυματισμό του στο αριστερό πόδι. Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ», όπου παραμένει για νοσηλεία. Προανάκριση διενεργείται από το Δ’ Λιμενικό Τμήμα Περάματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

Τραυματισμός εργαζόμενου στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος 

Quote

Τις βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Περάματος για τον τραυματισμό ενός 50χρονου ημεδαπού ναυτικού, ο οποίος ήταν ναυτολογημένος σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο με την ειδικότητα του ναύτη, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών σε έτερο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, που ελλιμενίζεται στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος. Συγκεκριμένα, ο 50χρονος κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών σε εσωτερικό χώρο του πλοίου, με τη χρήση ηλεκτρικού τροχού απώλεσε τον έλεγχο αυτού, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στον λαιμό. Ο τραυματίας αρχικά μεταφέρθηκε στο Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας και στη συνέχεια σε ιδιωτική κλινική, για περαιτέρω ιατρική περίθαλψη. Από το Δ’ Λιμενικό Τμήμα Περάματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο Πλοίαρχος του πλοίου για παράβαση των άρθρων 309, 28 του Π.Κ. «Επικίνδυνη σωματική βλάβη από αμέλεια», 306 παρ.1 «Έκθεση» και άρθρο 235 παρ. Θ, ΙΣΤ του Κ.Δ.Ν.Δ. «Παραβίαση υπηρεσιακών υποχρεώσεων Πλοιάρχου» καθώς και ο τεχνικός ασφάλειας των εργασιών στο πλοίο, για παράβαση των άρθρων 309, 28 του Π.Κ. «Επικίνδυνη σωματική βλάβη από αμέλεια», 306 παρ.1 «Έκθεση» και διατάξεις του Π.Δ. 70/90 «Υγιεινή και Ασφάλεια των Εργαζομένων σε ναυπηγικές εργασίες», ενώ αναζητείται ο νόμιμος εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας στο πλαίσιο του αυτοφώρου.

Υ.Γ: Οι εργασίες συνεχίζονται κανονικά, ενώ στις ανακοινώσεις δεν λέει πουθενά ότι σταμάτησαν οι εργασίες!!

Posted

Να πούμε ότι σήμερα που πέρασα από το πέραμα στο πλοίο γινόντουσαν εργασίες στην δεξιά μεριά του πλοίου με πληρώματα και εργάτες να μην φορούν κράνη ασφαλείας υπάρχει και βίντεο που έχω τραβήξει που φαίνονται η εργάτες χωρίς κανένα μέτρο προστασίας.

Posted

Από το να καθόμαστε να κάνουμε τους επόπτες, μήπως υπάρχει καμία φωτογραφία με την πρόοδο των εργασιών; Καραβολατρικο φόρουμ είμαστε και η χαρά μας είναι να βλέπουμε τα βαπόρια μας.

Posted
50 minutes ago, SHIP PARTNER said:

Να πούμε ότι σήμερα που πέρασα από το πέραμα στο πλοίο γινόντουσαν εργασίες στην δεξιά μεριά του πλοίου με πληρώματα και εργάτες να μην φορούν κράνη ασφαλείας υπάρχει και βίντεο που έχω τραβήξει που φαίνονται η εργάτες χωρίς κανένα μέτρο προστασίας.

Οι εργαζόμενοι που δουλεύουν σήμερα ΔΕΝ είναι πλήρωμα, εξωτερικό συνεργείο είναι.

Posted

Ναι σε καραβολατρικο φόρουμ είσαι και χαρά είναι να βλέπεις βαπόρια,αλλά μεγαλύτερη χαρά για όλους μας είναι να βλέπουμε την ασφάλεια των εργατών και των ανθρώπων αυτών που εργάζονται πάνω στα πλοία,επομενως σου προτείνω να αφήσεις σε δεύτερη μοίρα την εξέλιξη των εργασιων και για το αν έχει ολοκληρωθεί η υδροβολη στην δεξιά μπαντα.

...εδώ βλέπεις ότι ανθρώποι καθημερινά αγωνίζονται για το ψωμί τους κινδυνεύοντας η υγεία τους και η σωματική ακεραιότητα με απολύτως κανενα μέτρο ασφαλείας.

Posted
42 minutes ago, George...f said:

Από το να καθόμαστε να κάνουμε τους επόπτες, μήπως υπάρχει καμία φωτογραφία με την πρόοδο των εργασιών; Καραβολατρικο φόρουμ είμαστε και η χαρά μας είναι να βλέπουμε τα βαπόρια μας.

Εδώ φωτογραφίες https://www.instagram.com/p/DB4g0i1omUi/?igsh=MTJoN2gyOTA5cTUydg==

Posted

Με αυτή τη λογική δε μας πέφτει λόγος για τίποτα γιατί και για τις συμβάσεις στις άγονες υπάρχουν υπουργεία και για τη δολοφονία πριν 1 χρόνο υπάρχει δικαστήριο κλπ.

Πολύ καλά έκανε ο proud και το επικοινώνησε. 

Posted

Στο Andros King έχουν αφαιρεθεί όλες οι σωσίβιες λέμβοι για συντήρηση και έχουν στηθεί σκαλωσιές στις επωτιδες και στο καθρέπτη του πλοίου. Έχει αφαιρεθεί όλο το χρώμα από την δεξιά μπάντα, έχουν ξηλωθεί εσωτερικά όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι και έχουν ξεκινήσει τις εργασίες συντήρησης των μηχανών. Ενώ χθες γινόταν πείραμα ευστάθειας.  

21 hours ago, Nikos_Chania said:

Με ανάγλυφο όνομα πλέον και νηολόγιο Άνδρου

  Ακόμα δεν έχει αλλάξει σημαία και νηολόγιο, απλώς μπήκαν τα ανάγλυφα γράμματα του ονόματος και του νηολογίου

On 7/23/2024 at 7:05 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το νηολόγιο του Andros King θα είναι Άνδρου 635.

 

  • 2 weeks later...
Posted

Το Andros King έχει δυο σπαστούς καταπέλτες οχημάτων στη πρύμη. Μπαίνοντας από ένα καταπέλτη οχημάτων μας οδηγεί στο κυρίως γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 3 με τις 6 γραμμές φόρτωσης, δεξιά έχει ενδιάμεσο κατάστρωμα (Νο: 4) για ΙΧ με πτυσσόμενα πατάρια και αριστερά πρύμα έχει ράμπα που μας οδηγεί στο άνω γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 5. Η συνολική χωρητικότητα του στο γκαράζ είναι 310 IX. Στο κατάστρωμα Νο: 5 είναι η πλώρη και το ρεμέτζο στη πρύμη.

Στην Ισπανία γινόταν η επιβίβαση από φυσούνα κατευθείαν στο κατάστρωμα Νο: 6 και οι οδηγοί ανέβαιναν από τις σταθερές μεταλλικές σκάλες πλώρα και πρύμα ανάλογα από που φόρτωνε. Εάν ξεκινήσουμε από πρύμα στο κατάστρωμα Νο: 6 έχουμε ένα μικρό ανοικτό κατάστρωμα με ανεμοθώρακες με το όνομα Playa Santiago. Μπαίνοντας ξανά στο εσωτερικό του καταστρώματος Νο: 6 συναντάμε το πρυμνιό σαλόνι Isla De La Gomera που είναι σε δυο επίπεδα και εκεί υπάρχει το κατάστημα του πλοίου, που χωρίζεται από το σαλόνι από το πρυμνιό κλιμακοστάσιο. Προχωρώντας προς τα πλώρα θα συναντήσουμε αριστερά το σαλόνι Garajonay με αεροπορικά καθίσματα και αντίστοιχα δεξιά το σαλόνι Orotava με αεροπορικά καθίσματα. Μετά συναντάμε το self service Volcan Del Teide που χωρίζεται σε δυο τμήματα από το πλωριό κλιμακοστάσιο, αλλά εκτείνεται σε δυο επίπεδα. Προχωρώντας προς τα πλώρα θα συναντήσουμε αριστερά το σαλόνι Hibiscos με αεροπορικά καθίσματα και αντίστοιχα δεξιά το σαλόνι Buganvilla με αεροπορικά καθίσματα.  Πλώρα συναντάμε το σαλόνι Mar De Las Calmas με την θεά στην πλώρη μέσα από τα μεγάλα παράθυρα στο καθρέπτη του πλοίου και εκτείνεται σε δυο επίπεδα.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 7 υπάρχουν δυο μικρά ανοικτά κατσαρώματα με ανεμοθώρακες στις μπάντες του πλοίου. Μπαίνοντας ξανά στο εσωτερικό του καταστρώματος Νο: 7 συναντάμε το δεύτερο επίπεδο του πρυμναίου σαλονιού Isla De La Gomera με το μπαρ του. Προχωρώντας προς τα πλώρα θα συναντήσουμε αριστερά το σαλόνι Teneguia με αεροπορικά καθίσματα και αντίστοιχα δεξιά το σαλόνι Valverde με αεροπορικά καθίσματα. Πίσω από το πλωριό κλιμακοστάσιο είναι το σαλόνι Restinga με αεροπορικά καθίσματα και μπροστά του το δεύτερο επίπεδο του self service Volcan Del Teide. Μετά το self service είναι οι κοινόχρηστοι χώροι του πληρώματος με τις τραπεζαρίες και τις καμπίνες του πληρώματος. Πλώρα και ενδιάμεσα από τις καμπίνες του πληρώματος είναι το δεύτερο επίπεδο του σαλονιού Mar De Las Calmas.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 8 πρύμα υπάρχει το ανοικτό κατάστρωμα Isla De La Palma. Μπροστά από την τσιμινιέρα είναι το ανοικτό κατάστρωμα Roques De Anaga. Προχωρώντας δεξιά και αριστερά υπάρχουν ανοικτά καταστρώματα που σε οδηγούν στη γέφυρα και τα χειριστήρια στις βαρδιόλες. Στο κατάστρωμα Νο: 9 υπάρχει το ελικοδρόμιο στην κόντρα γέφυρα του πλοίου.

Ας κάνουμε μια βόλτα και στα έγκατα του πλοίου δηλαδή στο μηχανοστάσιο και το control room. Το πλοίο έχει 4 κύριες μηχανές (MAK 9M32C) και δυο ηλεκτρομηχανές (WARTSILA 6L20). Τέλος ας δούμε ένα πλάνο διάταξης των κοινοχρήστων χώρων του Andros King.

Posted

Σκεπάζουν το άνοιγμα που έχει στο πρυμναίο αίθριο και και προς τις άκρες που υπήρχαν ανοίγματα στο κατάστρωμα 7. Ενώ ξεκινάνε για κλείσουν το ανοικτό καταστρώμα στο κατάστρωμα 6.

Posted

Πολύ ωραίο το βίντεο @hayabusagr, να είσαι καλά!!

Φαίνεται ότι θα γίνει σοβαρή δουλειά, όπως μας έχουν συνηθίσει οι Στεφάνου.

Posted

Μίνι αφιέρωμα του Εν Άνδρω στο πλοίο και τη μετασκευή του. Δεν βγάζει κάποια είδηση, πέραν του ότι απ'τα συμφραζόμενα μάλλον κλειδώνει η παρουσία του πλοίου στη γνώριμη γραμμή (ή πάντως σε γραμμή που θα περιλαμβάνει και την Άνδρο).

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...