Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 376
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Βαποράκλα οντως. Πήξαμε στους μαθουσάλες, ναι δεν είναι το αείμνηστο Γεωργίος Εξπρες, τα χρόνια περνάνε όμως και η τεχνολογία εξελίσσεται. Θα θυμίσει στο Γαυριο εποχές Νήσος Χίος που είχε κάνει guest εμφάνιση κάποτε. 

Posted (edited)

Άλλο οι μαθουσάλες  Ισπανικό βαπόρι δεν είναι βαποράκλα κ θα μου το θυμηθείτε 50 χρόνια στο κουρμπέτι.
Ότι οι Στεφάνου θα το συμμαζέψουν ναι

Edited by polmyt
quote
  • 1 month later...
Posted

Διάβασα ότι το πλοίο θα παραδοθεί στους νέους του ιδιοκτήτες στο τρίτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη 

(Έχω ακούσει για μεγάλη μετασκευή αλλά δεν ξέρω αν είναι και τόσο έγκυρη η πηγή)

Posted

Νταξει αρκετά χτισμένο είναι, ούτε καταπέλτες δεν θέλει, δεν πιστεύω τοσο μεγάλη μετασκευη... Ίσως εννοείς ανακαίνιση τα σαλόνια 

Posted

Ολη η πρύμνη θέλει αλλαγή, προβλέπω να βάζουν ένα καταπέλτη + 2 επιβατών, θέλει νέα ντεκ εκει που είναι το αίθριο σήμερα πρύμα (ένωση των 2 "ανεξάρτητων" μπαλκονιών που έχει και προέκταση πρύμα, ίσως να κάνουν και καμιά προσθήκη ενός ακόμη όπως έκαναν και στο Andros Queen και στο Superferry), θέλει ολική ανακαίνιση μέσα (εχω μπει σε πολλά της ARMAS, δειτε το αφιέρωμα στο Volcan de Teide - είναι εντελώς σπαρτιατικα πλοία), επίσης σίγουρα θα προσθέσουν καμπίνες κλπ.

Με λίγα λόγια θέλει τρέξιμο αν σκοπεύουν να βγει το καλοκαίρι του '25 δεδομένου ότι θα είναι εδώ σχεδόν Οκτώβριο, ίσως και να σβήσουμε και το "σχεδόν" δηλαδή!! 

Posted

Η αφαίρεση των καταπελτών νομίζω θα είναι εγκληματική. Είναι τρομερού ατού οι 2 καταπέλτες για τα νησιά, ποσό μαλλον όταν η ράμπα για το άνω γκαραζ είναι εσωτερική. Κατ’τα τα αλλά το πλοίο από χτίσιμο είναι πλήρες θα ασχημύνει πολύ αν το γεμίσουν κι’αλλο, ίσως η πρύμνη όπως αναφέρθηκε λίγο, ολική ανακαίνιση μέσα αλα Στεφανου και είναι έτοιμο. Πιστεύω θα βγει πανέμορφο.

Posted (edited)

Το εσωτερικό θα ξηλωθει όλο,και όχι από γούστο....Εξωτερικά ελάχιστα θα αλλάξει....Αλλά όπως είπε και ο Petros, καθήστε να έρθει πρώτα ,και τα υπόλοιπα γίνονται....

Edited by proud_ionian
Βοήθεια
Posted

Πάει στο Las Palmas, έτσι ώστε να απολυθεί το πλήρωμα του και να γίνει η παραλαβή του πλοίου από το πλήρωμα της Golden Star Ferries. Την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου φεύγει το πρώτο γκρουπ και στις 19 Σεπτεμβρίου το δεύτερο γκρουπ.

Posted (edited)

Ήδη είναι εκει μέλη του πληρώματος και το παρακολουθουν

Edited by allk
Posted

Το Andros Queen αγοράστηκε αρχές Φεβρουαρίου 2022, έφτασε Ελλάδα αρχές Απριλίου 2022 και μπήκε στα δρομολόγια αρχές Ιουλίου 2023 (δλδ 15 μήνες μετά). Υπάρχει περίπτωση το Andros King να χάσει την ερχόμενη σεζόν ή ένα μεγάλο μέρος της αν σκεφτούμε ότι απ'την άφιξή του στην Ελλάδα (με το καλό) και την έναρξη της επόμενης σεζόν μεσολαβούν βαριά 7-8 μήνες; Ή η όποια μετασκευή θα'ναι σημαντικά μικρότερη (δεδομένων και των ευρωπαϊκών προδιαγραφών του) και θα προλάβει 100%;

Posted

δεν έκανα ακριβώς σύγκριση αλλά ερώτηση, δεδομένου ότι γράφτηκαν κάπως αντικρουόμενα πράγματα για την έκταση της μετασκευής. Φαντάζομαι πάντως ότι θα φανεί κατά τον πρώτο καιρό άφιξής του. Αν ο στόχος είναι να προλάβει όλη τη σεζόν, θα πρέπει να δούμε μια σχετική βιασύνη.

Posted

Aναλογα τι δουλειές θα ανοίξουν, πόσο βιάζονται και τι θέλουν. Υπάρχουν γιαπωνέζικα που βγήκαν 2-3 μήνες αφού ήρθαν πχ Blue Horizon, πχ Αστερίων ΙΙ και ευρωπαϊκά που έκαναν πολλούς μήνες πχ το Αζόρες εξπρές. 

Posted

Aστεριών ΙΙ ήταν ένα βαπορι εναρμονισμένο με Solas λόγω διεθνών γραμμών που έκανε . Δεν ήταν με Japanese government πιστοποιητικά που έχουν σχεδόν όλα όσα κάνουν εσωτερική ακτοπλοΐα στην Ιαπωνία και δεν έχουν επαφή με Solas . 
Το Αζορες απο την άλλη ήταν ένα ευρωπαικο βαπόρι μεν , το οποίο ήταν αναγνωρισμένο  απο ιταλική σημαία  πριν 40 χρόνια και παράμενε ως είχε στην ίδια σημαία . Βγήκαν πολλά πράγματα , ξεκίνησε και σταμάτησε την μετασκευη του αρκετές φορές οπότε πήρε πολύ χρόνο. 
 

Σε γενικότερο πλαίσιο ισχύει το τι μετασκευη θέλουν να κανουν , όμως και λίγα πράγματα να κανουν , μια γενική συντήρηση στο μηχανοστασιο , την κατασκευή embarkation  την εναρμόνιση του στα requirements της Ελληνικής Σημαιας (απαίτηση για minimum αριθμό καμπίνων … κλπ) και την χρονοβόρα παράδοση υλικών και εξοπλισμού που υπάρχει σήμερα , θα φάει το λιγότερο 6-7 μηνες .

Posted

Συμφωνώ ! θα ήταν και ενδιαφέρον να δούμε την εταιρία και σε άλλες γραμμές πέραν της Ραφηνας, ειδικα με το συγκεκριμένο πλοίο μπορεί να  εξυπηρετήσει ολες τις γραμμές των Κυκλάδων.

και με τα υπόλοιπα εννοείτε.

απλά το Queen και το Volcan βάζουν παραπάνω φορτηγά από το ferry όποτε είναι ένα +

Posted

Και εγώ θα ήθελα να το δω να δοκιμάζει καπου αλλου στις Κυκλαδες πέρα από την πεπατημένη, αλλά το όνομα του και η αγάπη των πλοιοκτητών για τον τόπο τους δεν νομίζω ότι αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης για την γραμμή που θα δραστηριοποιηθεί. Όποτε το Superferry βλέπω να κάνει το βήμα ανοίγματος σε νέα γραμμή, που είναι δυνατό πλοίο αλλά υστερεί σε γκαραζ και ταχύτητα για να είναι ανταγωνιστικό καπου πέρα από Ανδροτηνομυκονιά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...