ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Θα συμφωνήσω με τον Νηρέα στην ερώτηση : Δηλαδή βρε παιδιά, εάν κατάλαβα καλά, έχετε βγάλει άσχετους και άχρηστους όλους αυτούς που μελέτησαν και μετασκεύασαν το πλοίο? Ταυτόχρονα όμως δεν μπορώ να αμφισβητήσω σε κανέναν το δικαίωμα να είναι τουλάχιστον καχύποπτος, βλέποντας πρώτα αυτή την φώτο, και κατόπιν αυτή, όσον αφορά σε θέματα ευστάθειας, πλεύσης, θαλάσσιας συμπεριφοράς, ταχύτητας, υδροστατικής, κλπ. κλπ. κλπ. Ο φίλος monastirlis manolis θέτει το θέμα κάπως κομψά και ευγενικά : apla eipame oti tha exoun allaksei kapoia pragmata se sxesi me to '' ferry amami'' Εγώ θα το θέσω πιό ωμά : Βλέπει κανείς στις πιο πάνω φώτο, οποιαδήποτε σχέση ανάμεσα στο ''ferry amami'', και στο ''ferry Μακεδονία'';
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 ...Το πλοίο έπεσε και έλαβε κλίση άνω των 3 μοιρών ΑΡ... Να 'ταν μόνο η κλίση !!! Απίστευτη φωτογραφία από τον Απόστολο, εγώ τουλάχιστον ανατρίχιασα. Πιστεύω ότι εδώ κολλάει απόλυτα η υπογραφή μου :
Apostolos Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 Πάντως το έχουμε κακολογίσει το καραβάκι... Πιστεύω ότι στο τέλος θα γίνει κάτι σοβαρό. Η πλάκα είναι ότι ούτε ακόμα αυτοί που το ταξιδεύουν θα ξέρουν την παλιά του μορφή... Ασε που δέν θα μας πιστεύει και κανείς όταν τους το δίχνουμε. Πάλι καλά που κρατάμε step by step την μετασκευή του....
LEFTERIS68 Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Ριχνοντας μια ματια εδω http://www.faktaomfartyg.se/macedonia_1989_omb.htm (ειδικα στην τελευταια φωτο),διαπιστωσα 2 πραγματα 2.Ειναι αναγκαια η μεταφορα της γεφυρας,που δυστυχως οσο κ να φωναζουμε κανεις δεν θα μας ακουσει... Χωρίς να είμαι ειδικός, η μεταφορά της γέφυρας δεν είναι λίγο "επικίνδυνη"? Να κόψουν και να "ξαναματίσουν" όλες τις καλωδιώσεις? Και ποιός πλοίαρχος θα είναι αυτός που θα πάρει το ρίσκο να ταξιδέψει ένα τέτοιο πλοίο?
miko mission Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Νομιζω οτι και στο ταλος νυν ιεραπετρα εχει μεταφερθει η γεφυρα πιο μπροστα και στο μυτηληνη ειχε καει σχεδον ολοκληρη στη μετασκευη.Αρα δεν πρεπει να ειναι κατι το δυσκολο.
Leo Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Είναι σαφές ότι όλα γίνοται και μάλιστα μέσα από διαδικασίες και εγκρίσεις σημαιών, νηογνωμόνων και ναυπηγών. Σου θυμίζω ότι το Άκουα Τζιούελ κόπηκε στα δυό και επιμυκήνθηκε εδώ στην Ελλάδα. Επειδή είμαι του επαγγέλματος δεν θα απαντήσω στην τρίτη ερώτησηκαι ο νοών .....
Γιώργος Δ Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 H μεταφορά της γέφυρας δύσκολη είναι, αδύνατη δεν είναι. Και θέλει πολύ μεγάλη προσοχή... Και όσον αφορά το θέμα της "επικινδυνότητας", σε μια τέτοια κίνδυνος υπάρχει παντού...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2008 Author Posted January 27, 2008 Στο Μακεδονία έχει τοποθετηθεί ο καταπέλτης του πλοίου.
George Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 Πριν λίγες μέρες άκουσα κάτι σχετικά με τη γέφυρα του πλοίου το οποίο με άφησε άφωνο. Είχα δει κάτι σχέδια για τη μετασκευή τα οποία είχαν την γέφυρα στην αρχική της θέση. Και όντως έτσι προχωρούσαν τα πράγματα. Μετά είδαμε να χτίζεται κανούρια γέφυρα πιο πλώρα από την προηγούμενη. Μέχρι εδώ όλα καλά. Αυτό όμως που δεν ξέραμε είναι ότι αυτό έγινε μετά από παρατηρήσεις (αυτονόητες) διαφόρων ότι καπετάνιος και οι αξιωματικοί δεν θα βλέπουν τίποτα οπότε ο κυρ Φώτης είπε να χτίσει μια καινούρια ζέφυρα αφήνοντας όμως τα πάντα (κονσόλες, χειριστήρια, ραντάρ, τιμονιέρα) εκεί που ήταν. Δηλαδή θα μπορεί ο καπετάνιος να πηγαίνει μέχρι πλώρα για να δει και από κει και πέρα με ντουντούκες και λοιπά οπτικοακουστικά μέσα θα φωνάζει τις κινήσεις στους βρισκόμενους κάποια μέτρα πιο πίσω αξιωματικούς και ναύτες. Να διευκρινήσω ότι δεν έχω επαφή με το ίδιο το πλοίο οπότε δεν κόβω και το χέρι μου για αυτά που λέω. Απλά ήταν από αρκετά έγκυρη πηγή.
NHSOS XIOS Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 Φιλε George εχει πλακα ετσι οπως το περιεγραψες,ησουν πολυ παραστατικος!Παντως εκτος απ την πληροφοριση που εχεις,αν δουμε τις τελευταιες φωτο του πλοιου,η παλια γεφυρα εχει γινει ενα με την καινουργια οποτε ισως ισχυσει αυτο που λες(που να μεταφερουν τωρα οργανα,τιμονι κλπ..).Ομως αυτο που τρωει ολους μας πιστευω,ειναι να δουμε την τελικη του μορφη,οπως επισης και την θαλασσια συμπεριφορα του
Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2008 Author Posted February 22, 2008 Το Μακεδονία την έχει κάνει από το Πέραμα. Εάν είδα καλά πρέπει να στα ναυπηγεία του Ψυχουλη (έτσι νομίζω ότι λέγονται)
Nick the Greek Posted February 23, 2008 Posted February 23, 2008 Αν εννοεις το γνωστο καρναγιο του Περαματος, λεγεται Νικήτα Ψιχάλη.
George Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 Να υποθέσω ότι αυτό σε συνδιασμό με το παραπάνω ποστ του φίλου Panagia Ekatontapiliani σημαίνει ότι κάπου εδώ τελειώνει και η ιστορία του σούπερ ντούπερ, στρουμφοφανταστικού πλοίου; Τόσες λαμαρίνες, κυλιόμενες σκάλες, "μεταφερόμενες" γέφυρες, δεξαμενισμοί για να του πάρουν τελικά τη δουλειά άλλοι Υ.Γ.1: Άμα το AKATSUKI δει τι μοίρα του ομόσταυλου θα αυτοβυθιστεί (όχι ότι πρόκειται να έρθει αλλά λέμε) Y.Γ.2: Οι λαμαρίνες μπορούν να αφαιρεθούν ώστε να μπούνε στο επόμενο που ενδεχομένως να έρθει για να παροπλ...εεε δρομολογηθεί; Υ.Γ.3: Λέτε να γύρουνε το Σ προς τα δεξιά ώστε να γίνει Μ και να τελειώνουμε;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2008 Author Posted March 31, 2008 (edited) Μετά τη βόλτα μου το Σάββατο, από όσο μπόρεσα να διακρίνω στο Μακεδονία, από την ημέρα που έδεσε στα ναυπηγεία του Ψυχαλη, δεν φαίνεται καμία πρόοδος στις εργασίες της μετασκευής. Οπότε το πλοίο προς το παρόν φαίνεται να μένει στην άκρη από την εταιρεία, για να τελειώσουν κάποιων άλλων πλοίων οι επισκευές. Edited April 1, 2008 by Panagia Ekatontapiliani
proud_ionian Posted August 3, 2008 Posted August 3, 2008 Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μεθόρμισε στο Πέραμα κι έδεσε ανάμεσα από τα ομόσταυλα ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ.και παραμενει εκει παρατημενο, χωρις να εχει γινει τπτ απολυτως. προσωπικα αμφιβαλλω αν θα τελειωσει ποτε η μετασκευη του πλοιου αυτου. οχι μονο απο τη ΣΑΟΣ, αλλα απο οποιονδηποτε.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2008 Author Posted October 12, 2008 3. Της συνεχιζόμενης μετασκεύης του Ε/Γ-Ο/Γ Μακεδονία. Όπως μπορείτε να δείτε η πρόοδος των εργασιών στο Μακεδονία είναι εμφανής.:p Σήμερα ακουόντουσαν κάποια κτυπήματα σε λαμαρίνες με βαριοπούλα μέσα από το Μακεδονία στο Πέραμα (εάν δεν ήταν από το διπαλνο βαπόρι). Από ότι φαίνεται ο βατσιμανης (εάν υπάρχει) προχωρεί μόνος τη μετασκευή του Μακεδονία
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2009 Author Posted January 31, 2009 Επειδή το Μακεδονία δε το βλέπω να ολοκληρώνει ποτέ τη μετασκευή του με τη SAOS FERRIES, ας το δούμε πως ήταν όταν είχε πρωτοέρθει από την Ιαπωνία με το όνομα MAMI.
ΘΕΤΙΣ Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 Ξέρετε γιατί δεν μπορεί η ΣΑΟΣ να ολοκληρώσει τη μετασκευή του Μακεδόνια; Γιατί εκτός από τα "τεράστια" ποσά που δαπάνησε στην μετασκευή του Παναγία Αγιάσου πλήρωσε και τους ναυτικούς που καθόλου δεν σκέφτηκαν το καλο της εταιρείας και ζητούσαν να πληρωθούν... Ακούς απαιτήσεις!!!!!!
Neptune Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 Αν αληθευει οτι εταιριες και συνεργεια που εχουν δουλεψει στο Μακεδονια και εχουν βαλει μεσα υλικα βλεποντας την κατασταση στη ΣΑΟΣ πανε και τα ξηλωνουνε μη χασουνε και τα πραγματα τους και τα λεφτα τους τοτε ειμαστε πραγματικα πολυ μπροστα. Το βλεπω να εχει την ιδια τυχη με το Ζωη (Regent Sky) που εχει κι αυτο τον ατελειωτο. Μονο που αυτο θα ονομαστει "Αντιο Ζωη"
Nick the Greek Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 (edited) Το βλεπω να εχει την ιδια τυχη με το Ζωη (Regent Sky) που εχει κι αυτο τον ατελειωτο. Μονο που αυτο θα ονομαστει "Αντιο Ζωη" Τα νεφρά μου, σατανά!:DΑς μου επιτρεψει να του την πώ, αλλα δεν το χειριζεται εξυπνα το αφεντικο. Βαπορι με τετοιο ονομα, δεν μπορει να μην αποπερατωνεται. Αν ηταν εξυπνος θα πηγαινε στον Μητροπολιτη Ανθιμο και στο Ζορρό(μη σου πω και στο Λιακόπουλο) να ζητησει δανειο αποπεράτωσης για εθνικους λογους, με την προυποθεση να το δρομολογησει μετα απο Θεσσαλονικη για Βορειο Αιγαιο και Σποραδες. Οποτε και το βαπορι τελειωνει χωρις να βαλουμε φραγκο, και γραμμη να το βαλουμε εχουμε μετα ετοιμη, και λυνουμε και το συγκοινωνιακο προβλημα της Θεσσαλονικης, και κανουνε και τη λεζαντα τους οι τοπικοι μεγαλοπαραγοντες! Αμ πώς!:p Edited April 15, 2009 by Nick the Greek
Cruise Europa Posted August 5, 2009 Posted August 5, 2009 Σε επίσκεψή μου στο πλοίο σήμερα, έχω να πώ ότι αλλιώς το περίμενα και αλλιώς το βρήκα!! Περίμενα ένα βαπόρι που θα είχε κάποιους εσωτερικούς χώρους με τα στοιχειώδη έπιπλα που απλώς λόγω οικονομικοτεχνικών και λοιπών προβλημάτων, σταμάτησε ημιτελές, έτοιμο προς πώληση. Αλλά αυτό-εσωτερικά-είναι τρισάθλιο!! Εκτός ότι δεν υπάρχει τίποτα, πέραν απο λαμαρίνες και βρωμιά,όλα τα έχουν κατάρημάξει! Πάντως εντύπωση μου προκάλεσαν 3 πράγματα : 1) Φέρει στην πλώρη ακόμα το όνομα ΜΑΜΙ 2) Εχει fast rescue boat:eek: 3) Στην πλώρη που κατεβαίνεις απο το κατάστρωμα κάτω απο τη γέφυρα, στο αμέσως χαμηλότερο, έχουν φτιάξει μια σκάλα που είναι διχαλωτή (κατεβαίνεις και απο τις 2 πλευρές) με καλλιτεχνικό φινίρισμα! Πάντως το πλοίο, έτσι όπως έχει γίνει, δεν νομίζω να βρεθεί κανείς αγοραστής-έστω και απο Ινδίες! Μάλλον για διάλυση θα πάει....
polmyt Posted August 5, 2009 Posted August 5, 2009 Καλα δεν μου κανει και ιδιαιτερη εντυπωση.Εδω ειναι σε κακο χαλι τα βαπορια της εταιρεια που μεχρι πριν λιγο καιρο δουλευαν οχι αυτο που ειναι παρατημενο τοσο καιρο. Οτι λειπουν τα επιπλα το βρισκω λογικο παντως μιας και το βαπορι ηταν σε μετασκευη.Και το ΑΡΙΑΔΝΗ που ετυχε και το επισκευτικα κατα τη διαρκεια της μετασκευης του ετσι ηταν,χωρις επιπλα μεσα. Οταν λες ρημαγμενο τι ακριβως εννοεις?Εκτος απο τα επιπλα που ανεφερες λειπουν και οργανα απο τη γεφυρα πχ? Οπως και να χει βαπορι του 89 δεν μπορω να φανταστω οτι θα παει για σκραπ
Cruise Europa Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Οταν λες ρημαγμενο τι ακριβως εννοεις?Εκτος απο τα επιπλα που ανεφερες λειπουν και οργανα απο τη γεφυρα πχ? Οπως και να χει βαπορι του 89 δεν μπορω να φανταστω οτι θα παει για σκραπ Ακριβώς! Εκτός απο όργανα γεφύρας λείπουν και απο χαμηλά Έτσι πάντως που το είδα, ειλικρινά όποιος το αγοράσει θα είναι ήρωας!!!
giorgosz Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Ξέρουμε πόσο ζητάει η Saos για το πλοίο? Λίγο πιο πάνω ο Neptune μας είχε πει ότι έχουν ξηλωθεί και υλικά από εταιρίες που δε πληρώθηκαν.
Cruise Europa Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Ανάλογα με το πόσο το κοστολογούν οι δικοί σου άνθρωποι, σου λέει και την τελική τιμή!! Saoκατάσταση δηλαδή!!! Όσο για το ξήλωμα, δεν το ήξερα ότι είχαν προβεί εταιρείες, προκειμένου να καλύψουν τις οικονομικές τους απαιτήσεις!! Πάντως ξαναλέω, είναι κρίμα για το πλοίο η αλλόκοτη μετασκευή που του κάνανε και η άθλια κατάσταση που βρίσκεται τώρα!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now