Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Αιγαιον Πέλαγος και Πανορμίτης εκπέμπουν και βλέπουμε ότι ανηφορίζουν την Ερυθρα προς το Σουέζ με αρκετά χαμηλή ταχύτητα.

Posted

Εξακολουθούν να ανηφορίζουν την Ερυθρά με πολύ χαμηλή ταχύτητα, συνεπικουρούμενα από τουλάχιστον 2 ακόμη πλοία. 

Πιθανόν να ρυμουλκούν το Σουνιο βορειότερα, ίσως και προς Ain sukhna ώστε να στείλουν το φορτίο Μεσόγειο.*

 

*υποθέσεις εργασίας είναι, κρίνοντας τις δυνατότητες που παρέχει το εν λόγω λιμάνι.

 

Posted

Οι αγαπούληδες Χούθι ανακοίνωσαν πως βλέπουν ότι οι πλοιοκτήτες που έχουν σχέση με το Ισραήλ -όπως εννούν οι Χούθι τη σχέση αυτή- μπαίνουν στην διαδικασία εικονικών πωλήσεων και αλλαγών ιδιοκτησίας ώστε να αποφύγουν περαιτέρω επιθέσεις από τους Χούθι. Έσπευσαν λοιπόν να πληροφορήσουν τους ενδιαφερομένους πως καμία αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς δε θα λαμβάνεται υπ’ όψιν από τους Χούθι, από δώ και στο εξής. Και τρείς πλοιοκτήτες πίσω να είχε σχέση με το Ισραήλ το πλοίο, θα την φάει. Όλο αυτό μου έφερε στο μυαλό Ελλάδα δεκαετίας 50 και 60, που αν κάνει εξορία ο μπατζανάκης της συμπεθέρας του 3ου ξαδέρφου σου, τραβιόσουν χωρίς τέλος. Πού είσαι ρε Στήβεν Σιγκάλ:D να μπείς μέσα στην Υεμένη να βάλεις τάξη στο χάος.

Posted (edited)

Aς δούμε την "Complete List of Merchant Vessels Incidents since 19th November 2023 by Joint Maritime Information Center"

 

SOUTH RED SEA INCIDENTS-12.jpgSOUTH RED SEA INCIDENTS-08.jpg

SOUTH RED SEA INCIDENTS-09.jpg

SOUTHREDSEAINCIDENTS-06.thumb.jpg.e9aa9b0e15de511028be3e3119f3a0cf.jpgSOUTH RED SEA INCIDENTS-07.jpg

SOUTHREDSEAINCIDENTS-10.thumb.jpg.c73a9d461027d0ed00172fc6b50c9bb3.jpgSOUTHREDSEAINCIDENTS-11.thumb.jpg.964d7d5104f8e009cb20689498d7353c.jpg

Edited by Petros P
Posted

Αναμενόμενο. Άλλο πάω για επισκευή στο Ντουμπάι, άλλο για sts.

Εξ αρχής η λογική έλεγε ότι το sts θα γινόταν εντός Ερυθράς.

Είναι όντως δύσκολη διαδικασία και με πολλές απορίες για εμάς που ασχολούμαστε με αυτά τα φορτία καθώς το Σουνιον δεν έχει τη δυνατότητα να στείλει φορτίο με δικά του μέσα λόγω της επίθεσης. 

Πολλά πιθανόν να χρησιμοποιηθούν βυθιζόμενες αντλίες, οπότε ο χρόνος μεταφοράς θα είναι.... ατελείωτος.

  • 2 weeks later...
Posted

Ας αφιερώσουμε 20 δευτερόλεπτα σκέψης για τους άμοιρους Φιλιππινέζους ναυτικούς του Galaxy Leader οι οποίοι χτές συμπλήρωσαν 1 χρόνο φιλικές περιποιήσεις σε αναγκαστικές διακοπές από τους Χούθι. Αυτούς για τους οποίους δε θα γίνει καμία πορεία και καμία διαμαρτυρία μπροστά σε ξένη πρεσβεία. 

  • 2 weeks later...
Posted

4 μήνες μετά την επίθεση στο Σούνιον, το φορτίο (ότι απέμεινε) έφτασε εχθές στους Αγίους Θεοδώρους με το Delta Blue.

Το Σούνιον παραμένει στο αγκυροβόλιο του Σουεζ.

Posted

Δεν ξέρω πως και τι, χωρίς να λέει σε ποια παραλία ξεβράστηκε , στο γκρουπ ship breaking ανέβηκε η παρακάτω φωτογραφία . 
Ετσι πάντως αμμουδερά είναι τα διαλυτήρια στο Πακιστάν 

IMG_1434.thumb.jpeg.eff3ce1b5f5e3e0245264a31906fb448.jpeg

Posted

Οι αμμουδιές στα διαλυτήρια είναι πιο μαύρες, πιο βρώμικες ! 

The vessel is at Ras Isa, Yeman , still beached

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Υποτίθεται πως μετά την εκεχειρία στη Μέση Ανατολή, και οι Χούθι δείχνουν διατεθειμένοι να σταματήσουν τις επιθέσεις, όπως λένε επισήμως. Μάλιστα υπάρχουν πολλοί που αισιοδοξούν πως και οι ναυτικοί που κρατούνται στην Υεμένη εδώ και 1.5 χρόνο πρόκειται να επαναπατρισθούν σύντομα. Για να δούμε, επιτέλους να λάβει ένα τέλος σε αυτό το δράμα. Και να πέσει κι άλλο η αγορά πιθανόν:D

Posted

Στον ορίζοντα φαίνεται ομαλοποίηση της κατάστασης όπως είπαμε, με τις γραμμές container να έχουν ήδη αρχίσει να ψάχνονται για την επόμενη ημέρα. Από την στιγμή που θα ξαναρχίσουν μαζικά να περνούν την Ερυθρά, υπολογίζεται πως θα χρειαστούν τουλάχιστον 2-3 μήνες για να ομαλοποιηθούν τα προγράμματα των εταιρειών. Κι αυτό γιατί κάποια πλοία θα έχουν ήδη ξεκινήσει πλόες μέσω Ακρωτηρίου Καλής Ελπίδας ενώ κάποια άλλα θα χρειαστούν λιγότερο χρόνο μέσω Σουέζ, με συνέπεια(και λόγω των μεγεθών) να υπολογίζεται πως θα επέλθει κομφούζιο στα τέρμιναλ σε Ευρώπη και Ασία με πολλά πλοία να φτάνουν στα λιμάνια την ίδια στιγμή. Και μη σκέφτεστε μόνο την καθυστέρηση στην άγκυρα, σκεφτείτε την διαθεσιμότητα βαγονιών τρένων και τρακτόρων έτσι ώστε να διεκπεραιωθούν στο εσωτερικό των χωρών τα κουτιά. Και για να επιστρέψουν τα άδεια στα depots.

 

Φυσικά το ακόμη μεγαλύτερο ερώτημα είναι από την στιγμή που μειωθούν και πάλι οι χρόνοι ταξιδίου, πως θα μπορέσουν οι γραμμές να απορροφήσουν την κολοσσιαία έξτρα χωρητικότητα που οι ίδιες δημιούργησαν με τις επιλογές τους. Με λίγα λόγια δεν ξέρω αν υπάρχουν και πολλοί που χαίρονται για τη διαφαινόμενη λήξη του συναγερμού με τους Χούθι.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Έχω την εντύπωση πως μας ανεβαίνει το Sounion με το Αιγαίο Πέλαγος. Οπου έχω ρωτήσει δεν το επιβεβαιώνουν βέβαια αλλα ισως υπάρχει λόγος :) 

Edited by Petros P
Posted

Σωστά, και η Tradewinds έχει άρθρο σήμερα. Πέρασε χθές με τη βοήθεια 4 ρυμουλκών σε μια επιχείρηση που κράτησε συνολικά 24 ώρες και χρησιμοποιήθηκαν 13 πλοηγοί. 

Posted
On 12/13/2024 at 6:11 PM, gioannis said:

Οι αμμουδιές στα διαλυτήρια είναι πιο μαύρες, πιο βρώμικες ! 

The vessel is at Ras Isa, Yeman , still beached

Τι παίζει σε αυτή την παραλία? Εκεί καταλήγουν ολα τα καράβια ''θύματα'' των Χουθι? Την εψαξα στο google maps και έχει περιεργες φωτο απο ντόπιους (μαλλον), μαζί και το Galaxy Leader. 

Αυτο το αυτοκινηταδικο τι θα απογίνει ?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...