Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Από ότι είδα και στην ιστοσελίδα του Αειναυτη δε δειχνει τα δρομολόγια.

Εντυπωσιακό πάντως είναι ότι τόσο καιρό που το ετοιμάζουν και έχουν περάσει κοντά 6 μήνες από το τοτε που ο πελαγίτης σταματησε και τα νησιά έχουν ανάγκες

Από ότι άκουσα το Ταλως μάλλον θα ξανακάνει αυτή τη βδομάδα δρομολόγιο

Τουλάχιστον τυχεροί είναι οι φορηγατζηδες που είναι τώρα οι δύο βαπορες Ρόδος και Σαμος στη γραμμή και για Χίο Μυτιλήνη βρίσκεται η λύση για τα άλλα να δούμε...

Βλέπω την αττικά να βάζει κάνα καρριερ κι αυτή εκεί ή το νέο πλοίο της Κρέτα να μονιμοποιείται

Posted
9 minutes ago, pkos said:

 

Βλέπω την αττικά να βάζει κάνα καρριερ κι αυτή εκεί ή το νέο πλοίο της Κρέτα να μονιμοποιείται

Τρόπος του λέγειν "νέο",πραγματικά ήμουν νιός κ γέρασα από τότε που το παρέλαβε η ΔΕΛΠΑ!

Posted

Δεν είναι το Ρόδος και το Σάμος για όλα τα φορτία όμως. Με το καλό να ξεκινήσει ο Θαλασσίτης και να στεριώσει στη γραμμή όπως ο προκάτοχος

Posted

Άκουσα ότι κάνουν εκτεταμένες αλλαγές και δεν τους βγήκε ο προγραμματισμός από οτι έμαθα. Τώρα είδομεν....

Πάντως τα νησιά έχουν αιμοδότη το Τάλως κάπως ακόμα και μια φορά το μήνα και μετακινούνται κάποια φορτία

 

Posted

  Εγώ έχω μια απορία επειδή τα δρομολόγια του Πελαγιτη δεν εκτελούνται από τις 26 Νοέμβριου και ουσιαστικά ο Θαλασσιτης πήρε έγκριση για να αντικαταστήσει τον Πελαγιτη.

On 11/26/2024 at 8:55 PM, Nikos_Chania said:

Και πάλι στο νέο μώλο από σήμερα. 

Αρά 4 μήνες δεν εκτελούνται τα δρομολόγια του Πελαγιτη, οπότε θεωρητικά εάν δεν έχει δηλωθεί καμία βλάβη θα έπρεπε να αναιρεθεί η δρομολόγηση του..

Posted

Προσωπικά άκουσα για κάποιο προβλημα στα χειριστήρια που δεν λύνεται μεχρι στιγμης και για αυτο δεν έχει κανει ουτε δοκιμαστικό.

 

Posted

Αυτή την απορία που λέει ο @Panagia Ekatontapiliani την έχω κι εγώ γιατί από τον Οκτώβριο που πήρε φωτιά ο πελαγίτης και μετά τις 25/11 που έκανε το τελευταίο δρομολόγιο που βγήκε για μια εβδομάδα τότε γιατί δεν το είχαν standby η τουλάχιστον δεν επισπεύσαν τις εργασίες ή τουλάχιστον να ναυλώνανε κάποιο ρορο όσο καιρό έκαναν να ολοκληρωθούν οι εργασίες(πχ όπως μέχρι να ετοιμαστεί ο Άνεμος μπήκε το Πρέβελη στις δυτικές). Γιατί τα νησιά περιμένουν κάθε φορά τον αιμοδότη Τάλως και έχουν αποκλειστεί πολλοι οδηγοί με ζωοτροφές στη Θεσσαλονίκη κτλ από όσο μου είχαν πει γνωστοί μου.

Τώρα πώς και το επιτρέπουν αυτό από το υπουργείο που στη σύσκεψη για τη Λήμνο στις 14/2 που έγινε είπαν ότι γρήγορα θα μπει και έχει περάσει κοντά 1.5 μήνας από τοτε και 6 μήνες χωρίς μόνιμη συγκοινωνία για το ρορο είναι όντως μια μεγάλη απορία

16 minutes ago, Petros P said:

Προσωπικά άκουσα για κάποιο προβλημα στα χειριστήρια που δεν λύνεται μεχρι στιγμης και για αυτο δεν έχει κανει ουτε δοκιμαστικό.

 

Τουλάχιστον σε αυτό μια ανακοίνωση από την εταιρεία θα μπορούσε νομίζω να βγει ότι λόγω τεχνικής βλάβης κτλ και όχι να αποσύρουν τα δρομολόγια έτσι και να μείνουν νησιά ξεκρέμαστα εκτός αν βγήκε και δε την είδα.

Posted

Φυσικά και δεν έχει κανένα θέμα με το σύστημα της Kamewa .

Ακούγεται ότι έχει αργήσει η παράδοση σημαντικών ανταλλακτικών για την μια κύρια μηχανή από το εξωτερικό.

Οι Πολωνοί το είχαν γενικά ασυντήρητο.

Οι δουλείες και επισκεύες που έχουν γίνει στα ενδότερα κ ξενοδοχειακό είναι τεράστιες.

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Σύμφωνα με υψηλοβαθμο ανθρωπο του πληρωματος το πλοιο πρόκειται να ξεκινήσει τέλος Μαΐου. 

Edited by polmyt
Posted

Σαν ξαφνικό μου ακούγεται αλλά είναι στη δεξαμενή το πλοίο στο Πέραμα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...