Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Ένα πλοίο το οποίο βρέθηκε σχεδόν 15 χρόνια στα Ελληνικά νερά. Ιδιοκτησία Attika Cruises,συμφερόντων οικογένειας Πριόβολου.

Αγαπημένο πλοίο για εμένα, είχα κάνει κάποιες κρουαζιέρες . Κατασκευασμένο το 1968 στην Ισπανία σαν ferry για την Transmediterranea.

Αγοράστηκε κάποια στιγμη στο τέλος της δεκαετίας του 80 μετά το αδερφό του Antonio Lazaro ,που ηταν να γίνει Αργώ (έγινε αλλα πωλήθηκε στη Logos).

Μεγάλη μετασκευή (έχει ωραια φωτογραφία ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ ) για να γίνει το συμπαθητικό σκαρί. Πήγαινε πολύ καλά στις 3-4ημερες ,αλλα διάφορες ατυχίες μετά το έστειλαν εκτός Ευρώπης .

Θυμάμαι πως η τελευταία πώληση του απο Caribic Star για Coco Explorer 2 έγινε στις 6.7.2005 με το closing να γίνεται ακριβώς σε ενα γραφείο πάνω απο ένα απο τα χτυπήματα που έλαβαν χώρα στις 7.7.2005 στο Λονδίνο. Ευτυχώς ομως κανείς δεν ηταν στο γραφείο την επόμενη,αλλιώς ο @Petros P θα είχε ορφανέψει απο πατέρα ,γιατι το γραφείο έγινε καλοκαιρινο...

Ας το δούμε σε μια φωτογραφία του πατέρα μου ειτε το 1990 ή το 1991 ,

large.ANGELINALAURO.jpg.b4e34fd77d10fbbefb1063d10e7aa3a8.jpg

 

Edited by Nick the Greek
tag
Posted

 Iσπανόφιλος σε πολλά πράγματα εκτός από βαπόρια, να πω την αλήθεια δεν τρελλαινόμουν γιά το VINCENTE PUCHΟL,εγ/ογ που έβαζε από την πάντα μόνο ΙΧ Ωστόσο ως ΑΡΚΑΔΙΑ του έκαναν μιά συμπαθητική μετασκευή Γιά τον Πριόβολο δεν ξέρω πολλά,είχε ένα μετασκευασμένο ιταλικό καϊκι του 1947 το ΑΓΓΕΛΙΚΑ αλλά στην κρουαζιέρα μπήκε πραγματικά το 1983 με το ΑΤΤΙΚΑ πρώην ιταλικό ποσταλάκι Χάθηκε κ αυτός όπως κ τόσες άλλες ελληνικές εταιρείες κρουαζιέρας Το ΑΝΤΟΝΙΟ LAZARO έγινε ΑΡΓΩ ένα φεγγάρι το 1988 Το ΑΡΚΑΔΙΑ είχε ναυλωθεί στις Λίμνες όπου κατασχέθηκε το 2001 Δλδ ως CARIBIC STAR ανήκε στον Πριόβολο,μιά προσπάθεια γιά να το γλυτώσει;;;
Eδώ μιά φωτο από το photoship μάλλον στις Λίμνες που είχε πάει.

Arcadia-13.jpg

Posted

Να πούμε πως τουλάχιστον μέχρι τον Ιούλιο του 2022 βρισκόταν σε άθλια κατάσταση στη Μανίλα 

Posted

Πολυ συμπαθητικο το βαπορακι ,αν και πλεον με τα μεγεθη να εχουν ανεβει δεν θα ειχε καποια τυχη

Μπορουμε να το δουμε στη Ροδο το καλοκαιρι του 1997.

Posted

Θα είχε τύχη σαν θαλαμηγός κάποιου μεγαλοκαρχαρία, όπως έκανε ο Προκοπίου. Αλλά για την μαζική αγορά, σίγουρα όχι. 

Posted
  On 11/2/2023 at 10:50 AM, polmyt said:

Πολυ συμπαθητικο το βαπορακι ,αν και πλεον με τα μεγεθη να εχουν ανεβει δεν θα ειχε καποια τυχη

Μπορουμε να το δουμε στη Ροδο το καλοκαιρι του 1997.

Expand  

Πίσω το OLYMPIC πρώην BAΣΙΛΙΣΣΑ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ

Posted

Ναυτικό δέσιμο και φουντάρισμα.Η φώτο πρέπει να είναι από απέναντι εκεί που δένουν σήμερα τα Δωδεκάνησος.

Πάντως και εμένα για κάποιο λόγο μου αρέσει το συγκεκριμένο.Πολύ όμορφο και συμπαθητικό.

Posted

Εκείνη την εποχή οι περισσότερες μετασκευές ήταν αστέρια.Εμένα εκείνο που δεν μου κάθεται,είναι οι λαμαρίνες που πέταξαν εξωτερικά από τα φουγάρα Θα μπορούσαν να  τα φτιάξουν αλλιώς  Είναι άλλη η περίπτωση του SUPERFERRY γιατί εκεί είχε 2 τούμπα με πλέγμα κ φτερά Τεσπά περί ορέξεως...

  • 3 months later...
Posted

Να δουμε το κρουαζιεροπλοιο το 1990 σε μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Δεν μπορω να πω οτι το κολακευει αυτη η γωνια ληψης αλλα μπορουμε να δουμε και την ελληνικη γραφη του ονοματος στην πρυμη,κατι που σιγα σιγα εξαφανιζεται με τοσα ξενα ονοματα στα βαπορια μας

Για τους λατρεις της λεπτομεριας βλεπουμε οτι το ονομα του ηταν ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ ΛΑΟΥΡΟ και οχι ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΛΑΟΥΡΟ

 

Posted

Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι αυτή η πρυμνιά πόζα με αυτή τη φορεσιά του πάει
Το έβγαλαν ΑΝGELINA LAURO επίσημο όνομα αυτό γιά να τιμήσουν το περίφημο ANGELINA LAURO 
Πηγή photoship
Eδώ το βλέπομε όπως ήταν ως ORANJE από κατασκευής το 1939 κ πως έγινε
το 1966 από τους Ιταλούς οι οποίοι ήταν μανούλες στις μετασκευές!

Oranje-10.jpg

angelina_lauro_1939_1.jpg

  • 11 months later...
  • 1 month later...
Posted

Το πλοίο ήταν κατασκευής του 1968 (Union Naval De Levante S.A., Valencia - Yard no 101) με διαστάσεις 106,91 m x 16,31 m και με 2 μηχανές δίχρονες δεκακύλινδρες 6240 ίππων με ταχύτητα 17,5 κόμβων. Οι μηχανές ήταν B&W 10-35VBF-62 κατασκευής της εταιρείας La Maquinista Terrestre y Maritima (Βαρκελώνη).

Αγοράστηκε από τον Γεώργιο Πριόβολο το 1987.

ΑΡΚΑΔΙΑ, Ελληνική σημαία, ΠΝΕ Μαδρίτης από 25-11-1987 έως 11-2-1988. 4904 gt. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η "Attika Shipping Co" - Γεώργιος Πριόβολος

ΑΡΚΑΔΙΑ, Νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 9304 και ΔΔΣ SYYW από 11-2-1988 έως 8-3-1990. Ίδια λοιπά στοιχεία.

ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ ΛΑΟΥΡΟ (ναύλωση στη Star Lauro) από 8-3-1990 έως 30-5-1991. Ίδια λοιπά στοιχεία.

ΑΡΚΑΔΙΑ (επαναφορά στην εταιρεία) με ίδια λοιπά στοιχεία στις 30-5-1991.

Το 1998 περνάει χωρίς αλλαγή στοιχείων (με εξαίρεση τη χωρητικότητα που εμφανίζεται πλέον σαν 5113 gt) στην εταιρεία Golden Sun Cruises. Δεν έχω ξεκαθαρίσει ποτέ αν ήταν πώληση ή κάποιου είδους ναύλωση ή κοινοπραξία καθώς η οικογένεια Πριόβολου φαίνεται να συμμετέχει στη διοίκηση. Σαν Managers στην Golden Sun φαίνονται εκείνη την περίοδο οι Ιωάννης Αγγελόπουλος, Β. Διακάκης και Αντώνιος Πριόβολος. Αν κάποιος ξέρει περισσότερα ας μας το ξεκαθαρίσει.

Το 2002 περνάει στην εταιρεία "Anaconda Maritime Inc., Panama" η οποία σύμφωνα με πληροφορίες ήταν συμφερόντων Πριόβολου και μετονομάζεται σε CARIBIC STAR με νηολόγιο Panama 30308-MC και ΔΔΣ HOCE.

Πουλήθηκε σε αλλοδαπούς το 2005.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...