Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και ίσως επεκταθεί και στο Λίβανο,γιατι ξέρω οτι ψάχνουν διάφορες πρεσβείες πλοία να φυγει ο κόσμος και απο τον Λίβανο.

https://www.tanea.gr/2023/10/24/politics/synagermos-gia-tous-ellines-ston-livano-anaxoriste-apo-ti-xora-leei-i-elliniki-presveia/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3W7K2PjflH-0Baf6hssoK-Uxw-cTvTgf-I_dmEh-GY9fljcC29tHjAgxQ#Echobox=1698143073

Posted (edited)

I agree 

No one is updating us!! I see it was moved around in port of lissamol today by a tug so doesn’t look as if he moving anywhere soon. 

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Με ένα τηλεφώνημα όλα stand by είναι, όπως τότε με την Λιβύη που από Βενετία & Αγκόνα κατέβηκαν Πάτρα και από εκεί Βεγγάζη. Το θέμα είναι να μην φτάσουμε σε αυτό το σημείο. 

Posted

Greek crews are accustomed to such missions, historically we have seen several greek owned and greek manned ships assisting in civilians fleing from war zones, especially in the middle east.

Posted
On 10/27/2023 at 7:55 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Standby είναι και άλλα πλοία στην Ελλάδα για να φύγουν για κάτω εάν χρειαστεί ανάγκη για εκκένωση στο Ισραήλ και Λίβανο.

Standby για την μετάβαση Ελληνοκτητων πλοίων για την εκκένωση πολιτών από το Ισραήλ είναι το Champion Jet 2, Power Jet, Thunder, Santorini Palace και Superexpress, ως πιο άμεσα διαθέσιμα πλοία.

Posted

To Υπουργείο έχει ζητήσει από τις εταιρείες να υπάρχουν διαθέσιμα πλοία για πιθανή μεταφορά πληθυσμού, τώρα ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό για το ναύλο, φαντάζομαι ότι θα εξαρτηθεί από ποια χώρα θα ζητηθεί!!

Posted
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Standby για την μετάβαση Ελληνοκτητων πλοίων για την εκκένωση πολιτών από το Ισραήλ είναι το Champion Jet 2, Power Jet, Thunder, Santorini Palace και Superexpress, ως πιο άμεσα διαθέσιμα πλοία.

Im guessing champion Jet 1 not 2?? 
 

 

as 2 is in service and 1 already there??

Posted

Το ενδιαφέρον για ναυλώσεις πλοίων είναι απευθείας από ξένες κυβερνήσεις και δεν εμπλέκεται σε αυτή την περίπτωση το Ελληνικό κράτος. Εκδηλώνουν απευθείας ξένες κυβερνήσεις μέσω brokers και έρχονται σε Ελληνικές εταιρείες οι οποίες έχουν διαθέσιμα πλοία σε καλό position όπως είναι η Ελλάδα σε σχέση με Ισραήλ, Λίβανο και Κύπρο.

Posted
1 hour ago, proud_ionian said:

Τελευταίο δρομολόγιο σήμερα. Σε καμία ώρα η τελευταία άφιξη στον Πειραιά, για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο.

Ακούγεται και το άνεμος για Ισραήλ.... Ειδωμεν..

Posted
On 10/28/2023 at 5:03 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

The crew is from Seajets and the risk is the same if the crew is from Seajets or from another company.

Maybe you didn't understand the meaning of my question.
It is logical that the risk of the crew is the same for every company (seajets or others Civilian companies) , I thought the ship was chartered, but piloted by military personnel who normally expose themselves to certain risks due to their work.

In any case, I hope that there is no risk for civilian pilots or military pilots.

Posted

There is no instance in which military personel was assigned any duties, other than guards, when greek passenger vessels headed to war zones. The regular crew was always in charge.

Posted

I will digress a wee bit but it relates to the discussion: I happened to be listening to a podcast during the weekend, the discussion was about Elizabethan England(16th century). And the historian who was hosting it was mentioning that at the time, it was usual practice for the Crown and the Royal Navy to charter-in ships in case of need from private individuals, Sir Francis Drake being the most celebrated one of those ship owners. For many of the chartered ships at the time, the practice was to maintain the owner/Master of the ship in command of the ship with the rank of Master, and to sign on a military commander who was in charge of combat operations with the rank of Captain. Thus the differentiation of the 2 ranks.

Posted

Η ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή με τις σκληρές συγκρούσεις του Ισραήλ με τη Χαμάς και οι φόβοι για επέκταση της κρίσης στις γύρω χώρες έχει δημιουργήσει αβεβαιότητα και φόβους.

Στην εικόνα αυτή εισήλθε η ελληνική ακτοπλοΐα η οποία είναι σε ετοιμότητα προκειμένου να μεταφέρει ξένους υπηκόους από τη Βηρυτό και τη Χάιφα στην Κύπρο κατά κύριο λόγο και πιο συγκεκριμένα στη Λεμεσό και στη Λάρνακα και κατά δεύτερο λόγο στην Ελλάδα,

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr στα γραφεία των ελληνικών ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων φθάνουν καθημερινά αιτήματα ξένων κυβερνήσεων που ζητάνε να μάθουν το κόστος μίας τέτοιας επιχείρησης.

Μέχρι σήμερα Αυστραλία, Καναδάς, Ολλανδία, Γερμανία, Αγγλία και ΗΠΑ είτε μέσω των πρεσβειών τους στην Ελλάδα είτε μέσω ναυλομεσιτών έχουν ξεκινήσει τις επαφές.

Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το protothema.gr τρία ταχύπλοα έχουν ήδη ναυλωθεί και περιμένουν εντολές.

Όσο είναι σε θέση αναμονής ο ναύλος που εισπράττουν κυμαίνεται από 30.000 έως 40.000 δολάρια. Εφόσον λύσουν κάβους για να πάνε να παραλάβουν τον κόσμο ο ναύλος σύμφωνα με πληροφορίες θα εκτοξευθεί έως και τα 140.000 δολάρια. Οι υψηλοί ναύλοι είναι λόγω του υψηλού ρίσκου που αναλαμβάνουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Επίσης Έλληνας ακτοπλόος έχει στείλει ταχύπλοο στη Λεμεσό χωρίς να το έχει ναυλώσει και περιμένει.

«Οι αιτήσεις πέφτουν βροχή και πολλά πλοία είναι κοντά στη ναύλωση. Πάνω από 10 είναι είτε ναυλωμένα είτε προς ναύλωση» επεσήμανε στέλεχος της ναυτιλίας στο protothema.gr: «Η Ελλάδα έχει μεγάλο ακτοπλοϊκό στόλο και καλό position-θέση ώστε μπορεί να συμβάλλει άμεσα στον απεγκλωβισμό από τη Βηρυτό και Χάιφα. Υπάρχουν πολλά αιτήματα ενώ πολλοί ρωτάνε για το ύψος των ναύλων» και προσθέτει:

«Προτεραιότητα έχουν τα ταχύπλοα τα οποία δεν εκτελούν δρομολόγια αφού έχουν δέσει για την ακινησία του χειμώνα. Τα πλοία που ναυλώνονται έχουν μεταφορική ικανότητα 1.000-1.200 επιβατών το καθένα».

  • 2 weeks later...
Posted

Έτοιμη να παρέχει τις υπηρεσίες της άνευ ανταλλάγματος για τη μεταφορά βρεφών και παιδιών από τη Γάζα και για όσα ταξίδια απαιτηθούν είναι μετά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία Seajets συμφερόντων του Μάριου Ηλιόπουλου.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...