Billy Johnson Posted October 20, 2023 Posted October 20, 2023 So what is CJ1 up to? It seems to stay in Limassol. Will it be doing any trips?
Petros P Posted October 24, 2023 Author Posted October 24, 2023 Και ίσως επεκταθεί και στο Λίβανο,γιατι ξέρω οτι ψάχνουν διάφορες πρεσβείες πλοία να φυγει ο κόσμος και απο τον Λίβανο. https://www.tanea.gr/2023/10/24/politics/synagermos-gia-tous-ellines-ston-livano-anaxoriste-apo-ti-xora-leei-i-elliniki-presveia/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3W7K2PjflH-0Baf6hssoK-Uxw-cTvTgf-I_dmEh-GY9fljcC29tHjAgxQ#Echobox=1698143073
ManzoScorpio Posted October 27, 2023 Posted October 27, 2023 Champion Jet 1 is always stopped in Limassol, shouldn't it have left to help people fleeing from war? 🤔
Billy Johnson Posted October 27, 2023 Posted October 27, 2023 (edited) I agree No one is updating us!! I see it was moved around in port of lissamol today by a tug so doesn’t look as if he moving anywhere soon. Edited October 27, 2023 by proud_ionian quote
marioskef Posted October 27, 2023 Posted October 27, 2023 I presume it is currently on stand by in case evacuation measures are enforced. I have the impression cj1 is chartered by the US government for this purpose.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 27, 2023 Posted October 27, 2023 Standby είναι και άλλα πλοία στην Ελλάδα για να φύγουν για κάτω εάν χρειαστεί ανάγκη για εκκένωση στο Ισραήλ και Λίβανο.
Billy Johnson Posted October 27, 2023 Posted October 27, 2023 (edited) Is that why cj3 was on sea trials today for that reason?? Edited October 27, 2023 by proud_ionian quote
Strofalos Posted October 28, 2023 Posted October 28, 2023 Με ένα τηλεφώνημα όλα stand by είναι, όπως τότε με την Λιβύη που από Βενετία & Αγκόνα κατέβηκαν Πάτρα και από εκεί Βεγγάζη. Το θέμα είναι να μην φτάσουμε σε αυτό το σημείο.
ManzoScorpio Posted October 28, 2023 Posted October 28, 2023 But is the crew of Champion Jet 1 from Seajets? Crew for transporting civilians? If this were the case, it is very risky for those who work on board.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2023 Posted October 28, 2023 The crew is from Seajets and the risk is the same if the crew is from Seajets or from another company.
gtogias Posted October 28, 2023 Posted October 28, 2023 Greek crews are accustomed to such missions, historically we have seen several greek owned and greek manned ships assisting in civilians fleing from war zones, especially in the middle east.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 On 10/27/2023 at 7:55 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Standby είναι και άλλα πλοία στην Ελλάδα για να φύγουν για κάτω εάν χρειαστεί ανάγκη για εκκένωση στο Ισραήλ και Λίβανο. Standby για την μετάβαση Ελληνοκτητων πλοίων για την εκκένωση πολιτών από το Ισραήλ είναι το Champion Jet 2, Power Jet, Thunder, Santorini Palace και Superexpress, ως πιο άμεσα διαθέσιμα πλοία.
proud_ionian Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 15 minutes ago, proud_ionian said: Σμύρνα stand by για Μέση Ανατολή Και η Σμέρνα ακούγεται
marioskef Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Ολοι αυτοι ειναι stand by απο την αμερικανικη κυβερνηση; Ποιος τους εχει θεσει σε stand by?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 To Υπουργείο έχει ζητήσει από τις εταιρείες να υπάρχουν διαθέσιμα πλοία για πιθανή μεταφορά πληθυσμού, τώρα ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό για το ναύλο, φαντάζομαι ότι θα εξαρτηθεί από ποια χώρα θα ζητηθεί!!
Billy Johnson Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Standby για την μετάβαση Ελληνοκτητων πλοίων για την εκκένωση πολιτών από το Ισραήλ είναι το Champion Jet 2, Power Jet, Thunder, Santorini Palace και Superexpress, ως πιο άμεσα διαθέσιμα πλοία. Im guessing champion Jet 1 not 2?? as 2 is in service and 1 already there??
Annivas Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Το ενδιαφέρον για ναυλώσεις πλοίων είναι απευθείας από ξένες κυβερνήσεις και δεν εμπλέκεται σε αυτή την περίπτωση το Ελληνικό κράτος. Εκδηλώνουν απευθείας ξένες κυβερνήσεις μέσω brokers και έρχονται σε Ελληνικές εταιρείες οι οποίες έχουν διαθέσιμα πλοία σε καλό position όπως είναι η Ελλάδα σε σχέση με Ισραήλ, Λίβανο και Κύπρο.
Ferry Himuka Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 1 hour ago, proud_ionian said: Τελευταίο δρομολόγιο σήμερα. Σε καμία ώρα η τελευταία άφιξη στον Πειραιά, για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο. Ακούγεται και το άνεμος για Ισραήλ.... Ειδωμεν..
ManzoScorpio Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 On 10/28/2023 at 5:03 PM, Panagia Ekatontapiliani said: The crew is from Seajets and the risk is the same if the crew is from Seajets or from another company. Maybe you didn't understand the meaning of my question. It is logical that the risk of the crew is the same for every company (seajets or others Civilian companies) , I thought the ship was chartered, but piloted by military personnel who normally expose themselves to certain risks due to their work. In any case, I hope that there is no risk for civilian pilots or military pilots.
gtogias Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 There is no instance in which military personel was assigned any duties, other than guards, when greek passenger vessels headed to war zones. The regular crew was always in charge.
ManzoScorpio Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Thanks for the reply gtogias, I didn't know this.
Nick the Greek Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 I will digress a wee bit but it relates to the discussion: I happened to be listening to a podcast during the weekend, the discussion was about Elizabethan England(16th century). And the historian who was hosting it was mentioning that at the time, it was usual practice for the Crown and the Royal Navy to charter-in ships in case of need from private individuals, Sir Francis Drake being the most celebrated one of those ship owners. For many of the chartered ships at the time, the practice was to maintain the owner/Master of the ship in command of the ship with the rank of Master, and to sign on a military commander who was in charge of combat operations with the rank of Captain. Thus the differentiation of the 2 ranks.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 4, 2023 Posted November 4, 2023 Η ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή με τις σκληρές συγκρούσεις του Ισραήλ με τη Χαμάς και οι φόβοι για επέκταση της κρίσης στις γύρω χώρες έχει δημιουργήσει αβεβαιότητα και φόβους. Στην εικόνα αυτή εισήλθε η ελληνική ακτοπλοΐα η οποία είναι σε ετοιμότητα προκειμένου να μεταφέρει ξένους υπηκόους από τη Βηρυτό και τη Χάιφα στην Κύπρο κατά κύριο λόγο και πιο συγκεκριμένα στη Λεμεσό και στη Λάρνακα και κατά δεύτερο λόγο στην Ελλάδα, Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr στα γραφεία των ελληνικών ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων φθάνουν καθημερινά αιτήματα ξένων κυβερνήσεων που ζητάνε να μάθουν το κόστος μίας τέτοιας επιχείρησης. Μέχρι σήμερα Αυστραλία, Καναδάς, Ολλανδία, Γερμανία, Αγγλία και ΗΠΑ είτε μέσω των πρεσβειών τους στην Ελλάδα είτε μέσω ναυλομεσιτών έχουν ξεκινήσει τις επαφές. Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το protothema.gr τρία ταχύπλοα έχουν ήδη ναυλωθεί και περιμένουν εντολές. Όσο είναι σε θέση αναμονής ο ναύλος που εισπράττουν κυμαίνεται από 30.000 έως 40.000 δολάρια. Εφόσον λύσουν κάβους για να πάνε να παραλάβουν τον κόσμο ο ναύλος σύμφωνα με πληροφορίες θα εκτοξευθεί έως και τα 140.000 δολάρια. Οι υψηλοί ναύλοι είναι λόγω του υψηλού ρίσκου που αναλαμβάνουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες. Επίσης Έλληνας ακτοπλόος έχει στείλει ταχύπλοο στη Λεμεσό χωρίς να το έχει ναυλώσει και περιμένει. «Οι αιτήσεις πέφτουν βροχή και πολλά πλοία είναι κοντά στη ναύλωση. Πάνω από 10 είναι είτε ναυλωμένα είτε προς ναύλωση» επεσήμανε στέλεχος της ναυτιλίας στο protothema.gr: «Η Ελλάδα έχει μεγάλο ακτοπλοϊκό στόλο και καλό position-θέση ώστε μπορεί να συμβάλλει άμεσα στον απεγκλωβισμό από τη Βηρυτό και Χάιφα. Υπάρχουν πολλά αιτήματα ενώ πολλοί ρωτάνε για το ύψος των ναύλων» και προσθέτει: «Προτεραιότητα έχουν τα ταχύπλοα τα οποία δεν εκτελούν δρομολόγια αφού έχουν δέσει για την ακινησία του χειμώνα. Τα πλοία που ναυλώνονται έχουν μεταφορική ικανότητα 1.000-1.200 επιβατών το καθένα».
Petros P Posted November 4, 2023 Author Posted November 4, 2023 Το ποσο που αναφέρει προφανως είναι την ημέρα
Orestis Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 Έτοιμη να παρέχει τις υπηρεσίες της άνευ ανταλλάγματος για τη μεταφορά βρεφών και παιδιών από τη Γάζα και για όσα ταξίδια απαιτηθούν είναι μετά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία Seajets συμφερόντων του Μάριου Ηλιόπουλου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now