Rodos1505 Posted October 5, 2023 Posted October 5, 2023 (edited) Σύμφωνα με το γραφείο τύπου Δήμου Τήλου,επρόκειτο να ναυπηγηθεί ένα νεοτευκτο πλοίο 40 μέτρων για την εταιρεία Star Gem, πρώην πλοιοκτήτρια εταιρεία του Παναγία Ευαγγελίστρια. Ορίστε και η σχετική ανακοίνωση. Edited February 15 by polmyt tags
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8 Posted January 8 Από ότι φαίνεται έμεινε στα χαρτιά αυτή η ναυπήγηση.
express adonis Posted February 7 Posted February 7 (edited) Στο λιμανι του λαυριου εκει που δενουν τα ιστιοφορα υπαρχει ενα καραβακι με ανοιχτο αις "παναγια ευαγγελιστρια"...ξερουμε σε ποιον ανηκει??ειχε αρκετο καιρο μεσα στην olympic marine... Edited February 12 by Nick the Greek
Nektarios Papadakis Posted February 7 Posted February 7 (edited) Για το ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ δείτε εδώ : http://gonisyros.gr/el/ Κατασκευής του 2025 (Ενισχυμένο πλαστικό), 234,16 gt, διαστάσεις 41,6 m x 8,4 m, ΔΔΣ SVB5235, 2 μηχανές Baudouin 12M33.2, 2950 ίππων. Νηολόγιο Πειραιά 12930. Καταχωρημένο σαν Ε/Γ-Δ/Ρ. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η Star Gem με έδρα τη Βάρη. Edited February 7 by Nektarios Papadakis
polmyt Posted February 7 Posted February 7 H φωτογραφια που εχουν βεβαια ειναι απο το παλιο ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ που εχει πουληθει
Rodos1505 Posted February 12 Author Posted February 12 Αν δούμε στο marine traffic στο Λαύριο είναι δεμένο ένα επιβατηγό πλοίο με όνομα Panagia Evaggelistria το οποίο, ίσως και να είναι το νεότευκτο πλοίο που είχε αναφερθεί. Κατασκευής 2025, μήκος 42 πλάτος 9 μέτρα. Από ότι φαίνεται μάλλον αυτό είναι.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15 Posted February 15 (edited) Μία καινοτόμα ιδέα, ένα παράτολμο όραμα, αμέτρητες ώρες μελέτης και σχεδιασμού και ακόμη περισσότερες ώρες κατασκευής που τελικά ευοδώθηκαν. Ένα project που αμφισβητήθηκε από πολλούς, ωστόσο με την προσήλωση και τη συνεργασία άψογων επαγγελματιών αλλά και ενός πλοιοκτήτη που γνωρίζει εις βάθος το αντικείμενό του, είμαστε σήμερα εν πλω με ένα μοναδικό δημιούργημα στην ιστορία των ελληνικών Ναυπηγείων. Το σκάφος «Παναγία Ευαγγελίστρια» της πλοιοκτήτριας εταιρείας STAR GEM που μας τίμησε με την εμπιστοσύνη της, έχει ολικό μήκος 42,00m και ολικό πλάτος 8,40m και δυνατότητα μεταφοράς 240 επιβατών και 8 οχημάτων. Το σκάφος διαθέτει δύο ευρύχωρες καμπίνες καπετάνιου και μηχανικού με αυτόνομη τουαλέτα και ντους, δύο καμπίνες πληρώματος χωρητικότητας 5 ατόμων, crew mess, 7 τουαλέτες και τουαλέτα ΑΜΕΑ. Όλοι οι χώροι πληρούν τις απαιτήσεις που προβλέπει η Ελληνική Νομοθεσία. Το μηχανοστάσιό του εξοπλίζουν δύο μηχανές Baudouin 1500hp και 1800rpm έκαστη και στον δοκιμαστικό πλου απέδωσε τελική ταχύτητα 20.4 knots (23.5mph) και υπηρεσιακή ταχύτητα 18 knots (20.7mph) στις 1600rpm με βάρος δοκιμών 160t. Το πρώτο πολυεστερικό σκάφος με δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων που έχει κατασκευαστεί ποτέ, ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα των Ελληνικών ακτοπλοϊκών γραμμών και μόνο υπερήφανοι μπορούμε να αισθανθούμε για την επιτυχή αποπεράτωσή του. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως το γραφείο μελετών EXANTAS ΝΑΥΠΗΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ που δημιούργησαν τα σχέδια και επέβλεψαν το έργο και προσωπικά τον κύριο Βασίλειο Ψαρομπά για την άψογη συνεργασία και την πολύτιμη βοήθειά του κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Ευχαριστούμε θερμά τον πλοιοκτήτη κύριο Γαλανό Εμμανουήλ αφενός για την εμπιστοσύνη του, αφετέρου για τις γνώσεις που μοιράστηκε μαζί μας σε αυτή την κοινή πορεία των 16 μηνών που διανύσαμε από την έναρξη κατασκευής του καλουπιού έως την πλήρη αποπεράτωση του σκάφους. Θα έχει πάντα τον αμέριστο σεβασμό και την εκτίμησή μας. Συνεχίζουμε δυνατά θέτοντας νέες προκλήσεις που περιμένουν να απαντηθούν με στόχο την βελτίωση, την εξέλιξη και τη δημιουργία σκαφών που θα υπηρετήσουν αποτελεσματικά την Ελληνική ακτοπλοΐα και τον τουρισμό μας. Edited February 15 by Panagia Ekatontapiliani
nomikos Posted February 15 Posted February 15 Πολύ θετική η ναυπήγηση του σκάφους.Το οποίο για τα μέτρα του φαίνεται και αρκετά αξιόλογο.Με προβληματίζει όμως που είναι πλαστικό και μπορεί να βάλει 8 ιχ.Με φουλ το γκαραζακι σε καιρό δε ξέρω πως θα συμπεριφερεται. Σίγουρα οι ναυπηγοι θα ξέρουν καλύτερα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16 Posted February 16 Από τη σελίδα του ναυπηγείου της Jet Craft.
NOMIKOS LINES Posted February 16 Posted February 16 Πολύ μεράκι και πείσμα μπράβο σε όλους τους συντελεστές. Ένα τεράστιο ΕΥΓΕ στην εταιρεία που εμπιστεύτηκε την χώρα μας για την κατασκευή του.
Rodos1505 Posted February 16 Author Posted February 16 Συγχαρητήρια πραγματικά!! Ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα και πολύ θετική εξέλιξη για τα Δωδεκάνησα!!
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28 Posted February 28 Το Παναγία Ευαγγελίστρια έφυγε χθές από το Λαύριο και έφτασε στην Τήλο σήμερα το πρωί, από όπου ξεκίνησε τα εμπορικά του δρομολόγια αντικαθιστώντας το Joy Star.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now