Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Η προσωρινή εκτίμηση είναι ότι η φωτιά ξεκίνησε από μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Πολύ σημαντικό θέμα αυτό με τις φωτιές στις μπαταρίες που κάπως πρέπει να μπορεί να σβηστούν.

 

Posted (edited)

Και μάλιστα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα on-board ήταν μόνο 25 απο τα 2,500! 

Edited by polmyt
Posted

Από τον Μάιο του 2022 έχει βγει οδηγία για τις περιπτώσεις των AFV  (ALTERNATIVE FUEL VEHICLES).

https://emsa.europa.eu/publications/reports/item/4729-guidance-on-the-carriage-of-afvs-in-ro-ro-spaces.html

Κακά τα ψέματα…. Οι Φωτιές σε μπαταρίες λιθίου δεν σβήνουν εύκολα! Οι Θερμοκρασίες που αναπτύσσονται αλλά και οι πόροι κατάσβεσης σχεδόν τριπλασιάζονται. Επίσης υπάρχει σημαντική αναφορά στα specs  των στολών πυροσβεστών αλλά και στις balaclavas.

Posted

Αξίζει να πούμε εδώ πως πλοιοκτήτης είναι η Shoei Kisen KK, όνομα που στην Ελλάδα δεν λέει κάτι, πλήν όμως είναι ένας πολύ μεγάλος Ιάπωνας πλοιοκτήτης. Το πλοίο ήταν πολυετής ναύλωση στην Kawasaki ενώ την τεχνική διαχείριση έχει η Wallem Shipmanagement. Σημειωτέον πως έχουν ήδη ανεβάσει ανακοίνωση στο site τους για το συμβάν, θυμόμαστε όλοι τι κάνουν σε παρόμοιες περιπτώσεις οι ελληνικές εταιρείες.

Posted

Ε όχι δεν λέει κάτι... η τελευταία προσθήκη στην ελληνική ακτοπλοΐα προήλθε από αυτούς... (andros queen)...

 

 

Posted

Το Andros Queen ήταν από την K-Line νομίζω. Τέλος πάντων, δεν έχει σημασία, αυτό που θέλω να πω είναι πως αν ρωτήσεις 50 Έλληνες που ασχολούνται με αυτά να σου πουν 3 γιαπωνέζους πλοιοκτήτες, πολύ λίγοι θα σου πουν για τη Shoei. Κι όμως, έχει νομίζω πάνω από 160 πλοία.

Posted

Μια άλλη λεπτομέρεια, που εγώ τουλάχιστον διάβασα σήμερα για πρώτη φορά στην Tradewinds, είναι πως τουλάχιστον 7 μέλη του πληρώματος για να ξεφύγουν από τη φωτιά πήδηξαν στην θάλασσα, φυσικά από μεγάλο ύψος. Ευτυχώς τα σωστικά συνεργεία ήταν ήδη εκεί και δεν είχαμε χειρότερα. Πέραν του νεκρού, υπάρχουν και κάμποσοι τραυματίες. Οι διασώστες δε ρισκάρουν περισσότερο νερό επί του πλοίου με το φόβο της απώλειας ευστάθειας κι έτσι το πλοίο όμορφα καίγεται υπό την επιτήρησή των. Ειδικοί επί του θέματος λένε πως η φωτιά μπορεί να συνεχίσει να καίει ακόμα και επί εβδομάδες.

 

Ένα άλλο αξιοσημείωτο είναι πως αν βάλουμε και τα 2 συμβάντα στα Γκριμαλντέικα, είχαμε 3 συνολικά πολύ σοβαρά συμβάντα σε car carriers μέσα σε ένα διάστημα τριών ημερών. Στατιστικά δεν έχω μπροστά μου αλλά έχω την αίσθηση πως κατ’ αναλογίαν με τον αριθμό του τύπου πλοίων, τα container και τα Car carriers έχουν ίσως το χειρότερο loss ratio εκεί έξω, σαν τύπος πλοίων.

  • Nick the Greek changed the title to Πυρκαγιά στο car carrier Fremantle Highway ll 25.7.2023
Posted

Νέα στοιχεία σήμερα στην επιφάνεια. Η K-Line ανακοίνωσε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επί του πλοίου δεν ήταν μόνο 25 όπως είχε διαρρεύσει αρχικά αλλά 498 σε σύνολο 3,783. Οπότε υπάρχει πολύ υλικό πρός καύση. Έγινε μια προσπάθεια χτές από τους διασώστες να ανέβουν στο πλοίο, όμως ακόμα το θερμικό φορτίο είναι πάρα πολύ μεγάλο. Αναμένεται καινούρια προσπάθεια σήμερα.

  • 2 weeks later...
Posted

Η φωτιά έσβησε, οι εμπειρογνώμονες είναι επάνω στο πλοίο και τελικά αυτό ρυμουλκήθηκε στο Ολλανδικό λιμάνι Eemshaven για τα περαιτέρω. Θα έχει τρομερό ενδιαφέρον η έκθεση διερεύνησης. 

Posted

Σύμφωνα με την Tradewinds, οι πρώτες πληροφορίες από την επιθεώρηση του πλοίου είναι πως το μηχανοστάσιο είναι άθικτο ενώ οι ζημιές στα deck του φορτίου είναι πιο σοβαρές από το deck 8(που μάλλον ξέσπασε η φωτιά) και πρός τα επάνω. Με λίγα λόγια, έχει σοβαρές πιθανότητες να τη γλιτώσει το πλοίο. Με τους ασφαλιστές βέβαια να ετοιμάζονται για μεγάλα χτυπήματα που γίνονται χειρότερα από το ότι το φορτίο που υπέστη ζημιές θα πρέπει να σκραπαριστεί με βάση τους Ευρωπαικούς κανονισμούς. 

Posted

Όπως συνηθίζεται στην Αλιάγα συζητιέται ήδη το πλοίο , αλλά ειναι νωρίς για οποιδηποτε πόρισμα 

  • 1 month later...
Posted

Φαίνεται πως πρός το παρόν τουλάχιστον, αργεί η Αλίαγα. Τα τελευταία νέα για το πλοίο είναι πως αγοράστηκε από Ολλανδέζικη εταιρεία νομίζω, εταιρεία που κάνει επισκευές αν κατάλαβα καλά. Και η ιδέα είναι να το επισκευάσουν, να πάρει χαρτιά και να το πουλήσουν στην αγορά. Πολύ φιλόδοξο αλλά και έξυπνο. Για να δούμε αν θα τους βγεί.

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
Posted

Η Tradewinds δημοσιεύει τα αποτελέσματα μιας έρευνας που έγινε στην Ολλανδία, σχετικά με την αντίδραση των Αρχών στο συμβάν. Και τα αποτελέσματα δεν ήταν καθόλου καλά με τα ελικόπτερα να μην ξέρουν που να πάνε τους επιζώντες, τα ασθενοφόρα θα καταφθάνουν στα ελικοδρόμια βρίσκοντας κλειστές τις πόρτες, και άλλα πολλά παρόμοια. Για να μην λέμε μόνο τα δικά μας τα χάλια.

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Τελικά αυτό ίσως να μην έχει πεί την τελευταία του λέξη. Οι Ολλανδικές αρχές επέτρεψαν την εξαγωγή του κουφαριού που δείχνει κάπως έτσι:

 

Koole-780x470.jpg

Copyright: Koole Contractors

 

Τελικά φέρεται να έχει αγοραστεί από Κινέζους, και πιο συγκεκριμένα το Qingshan Shipyard Group, οι οποίοι προτίθενται να το ρυμουλκήσουν στο Xiamen της Κίνας όπου και το πλοίο πιθανότατα να επισκευαστεί πλήρως. 

Posted

Μαλλον οπως τα λές , εγω reports είδα και το έψαξα . Κρίμα θα ήταν πάντως τόσο νέο πλοιο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...