margaritis24 Posted November 27, 2020 Posted November 27, 2020 Πρεπει να γινεται απεργια στη προβλητα 3 γιατι τα φορτηγα το απογευμα ηταν απεξω περιμετρικα του λιμανιου σε μεγαλη ουρα απο ολες τις κατευθυνσης
proud_ionian Posted November 28, 2020 Author Posted November 28, 2020 On 11/21/2020 at 1:19 AM, Nick the Greek said: Όταν το to10.gr έχει δηλώσεις του Προέδρου, αυτό δε γίνεται ποτέ τυχαία. o προεδρος εδωσε το σημα και τα οργανα αρχισαν. liberal.gr και βαγγελης μανδραβελης, (του Πασχου; ) αντηχουν τις αποψεις της τοπικης κοινωνιας. η COSCO, σαν απαντηση στην ολη κοντρα με τον Δημο και τα τοπικα επιχειρηματικα συμφεροντα, ζητα να ενεργοποιηθει η ρητρα αγορας ακομη 16% των μετοχων του ΟΛΠ. η κυβερνηση κανει το παγωνι, πατωντας στο οτι δεν εχουν πραγματοποιηθει ακομη ολες οι επενδυσεις για τις οποιες δεσμευεται συμβατικα η COSCO. το liberal ριχνει και μια κλαψα για τα γραναζια της γραφειοκρατιας κλπ, ετσι για να'χαμε να λεγαμε. Το πραγματικο αιτιο ειναι οτι σε ΗΠΑ και Ευρωπη δεν βλεπουν με τοσο καλο ματι την κινεζικη επεκταση στα χωραφια τους. Με την αλλαγη κυβερνησης στις ΗΠΑ, θα εχουμε αλλαγες στο υφος, αλλα δυσκολα θα εχουμε αλλαγη στην ουσια. Αν δεν υπηρχε θεμα με την επεκταση της κινεζικη παρουσιας στην Ελλαδα και το business plan θα ειχε εγκριθει και η δημιουργια ναυπηγειου και τα φορτηγα δεν θα ενοχλουσαν κλπ κλπ.
Strofalos Posted November 28, 2020 Posted November 28, 2020 Λέτε οι Κινέζοι μ'αυτά και αυτά να τα μαζέψουν και να φύγουν?? Και ακόμα χειρότερα, λέτε να παν απέναντι? (Τουρκία)
Nick the Greek Posted November 28, 2020 Posted November 28, 2020 Τα σηκώνει και φεύγει ο Τάκης όταν μαθαίνει πως του τα φόρεσε η Σούλα, δεν γίνονται έτσι αυτά σε τέτοιες επενδύσεις. Ή μήπως όταν πάνε να κάνουν κάποια επένδυση Δυτικά συμφέροντα στην Ταιβάν και στις Φιλιππίνες, οι Κινέζοι κάθονται και τους κοιτάνε? Επιχειρηματικός πόλεμος είναι, θα βάλουν όλοι τα κανόνια τους να βαράνε και θα έχουμε πολλά επεισόδια. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι πρίν έρθουν οι Κινέζοι, το λιμάνι ήταν ένας παρατημένος και ερημωμένος χώρος, έρμαιος της δημοσιουπαλληλικής νοοτροπίας και των κυβερνήσεων που το χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά και μόνο σαν χώρο βολέματος ημετέρων της χειρότερης πνευματικής υποστάθμης. Και σε κάτι τέτοιο θα επανέλθει σε χρόνο ρεκόρ αν δεν υπάρχει κάποια ιδιωτική επένδυση γύρω από αυτό, είτε από τους Κινέζους, είτε από άλλους. Από τη στιγμή που ανέλαβαν οι Κινέζοι είχαμε αρκετή επένδυση, αναδιοργάνωση και γενικά είχες την εντύπωση πως όλο αυτό το πράγμα ξεκίνησε να λειτουργεί σε επαγγελματικά και εμπορικά πλαίσια. Με άστοχες κινήσεις φυσικά, με αποφάσεις που δυσαρέστησαν(αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό) και με μη πλήρη εφαρμογή των συμβατικών τους υποχρεώσεων. Έχει αρκετό δίκιο ο Δήμος και ο Μαρινάκης που λένε πως στον Πειραιά δεν έχουν βοηθήσει όσο θα έπρεπε. Όποιος έχει δουλέψει με την COSCO σαν εμπορικό εταίρο ξέρει πως ούτε άγιοι είναι, ούτε παντογνώστες. Σίγουρα είναι πάντως καλύτεροι από τον κρατικό ΟΛΠ. Τέλος πάντων, η μοναδική συμφέρουσα λύση για το λιμάνι και για τον τόπο σε τέτοιες καταστάσεις, είναι κατά τη γνώμη μου να κάτσουν σε ένα τραπέζι και να τα βρούν. Με τον συγκρουσιακό Μαρινάκη και με μια Δυτικόφιλη κυβέρνηση, αυτό δε θα είναι καθόλου εύκολο. Από την άλλη βέβαια αν είχαμε Σινόφιλη κυβέρνηση, θα έκανε και η COSCO ό,τι ήθελε και θα έτρωγαν ασάλιωτη σφαλιάρα όλοι οι αντιφρονούντες Δήμοι.
Αναερόβιος Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Μείωση 5,1% εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ το 2020, αύξηση στον προβλήτα Ι. «Άντεξε» το λιμάνι του Πειραιά. Η πανδημία του κορωνοϊού μπορεί να οδήγησε σε μείωση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, ωστόσο αυτή κυμάνθηκε σε μονοψήφιο ποσοστό και συγκεκριμένα, στο 5,1% στο σύνολο του περσινού έτους. Οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται η ΣΕΠ (PCT) διακίνησαν πέρσι 4,89 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, έναντι 5,15 εκατ. το 2019. Τον Δεκέμβριο, σημειώθηκε αύξηση 3,7%, καθώς διακινήθηκαν 409,4 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια έναντι 395 τον αντίστοιχο μήνα του 2019. Αύξηση εμπορευματοκιβωτίων σημειώθηκε σε τέσσερις μήνες, τον Ιανουάριο, το Φεβρουάριο, τον Σεπτέμβριο και τον Δεκέμβριο. Αντίθετα, μείωση τους μήνες Μάρτιο (-15,4%), Απρίλιο (-2,6%), Μάιο (-5,8%), Ιούνιο (-19,5%), Ιούλιο (-6,2%), Αύγουστο (-9,8%), Οκτώβριο (-11,6) και Νοέμβριο (-1,7%). Από την άλλη πλευρά, ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ παρουσίασε πέρσι άνοδο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, καθώς εξυπηρέτησε 0,54 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, έναντι 0,49 εκατ. το 2019, σημειώνοντας άνοδο 10,2%, λόγω των συνεργειών μεταξύ ΟΛΠ και ΣΕΠ (η ΣΕΠ έχει αναλάβει τη διαχείριση και του προβλήτα Ι). Συνολικά, το λιμάνι του Πειραιά (προβλήτες Ι, ΙΙ και ΙΙΙ) διακίνησε περί τα 5,43 εκατ. εμπορευματοκιβώτια έναντι σχεδόν 5,65 εκατ. το 2019, σημειώνοντας πτώση σχεδόν 3,8%. Περισσότερα εδώ: https://www.metaforespress.gr/naftilia/άντεξε-το-λιμάνι-του-πειραιά-στο-51-με/
margaritis24 Posted February 12, 2021 Posted February 12, 2021 (edited) Αλλο ενα προβλημα αναμεσα στη κοινη συμβιωση ελληνων κ κινεζων του λιμανιου Edited February 12, 2021 by margaritis24
proud_ionian Posted October 29, 2021 Author Posted October 29, 2021 επειδη δεν εχω καταλαβει ακριβως τι γινεται, υπαρχει απεργια σε εξελιξη στον Πειραια; Αφορα μονο το container terminal ή ολον τον ΟΛΠ;
Nikos_Chania Posted October 29, 2021 Posted October 29, 2021 Υπάρχει σε εξέλιξη απεργία On 10/27/2021 at 2:02 AM, Nikos_Chania said: Ως αποτέλεσμα του δυστυχήματος με εργάτη της Dport στον χώρο διακίνησης εμπορευματοκιβωτιων, η Dport έπαυσε τις εργασίες ως τις 23.00 της 26ης Οκτώβρη ωστόσο οι εργαζόμενοι απεργούν. Αποτέλεσμα αυτών είναι αρκετά πλοία να ντριφταρουν στην ευρύτερη περιοχή από Αη Γιώργη ως και Αίγινα, εικόνες που είχαμε να δούμε απο πέρυσι με την απεργία των πληγών. Η απεργία συνεχίζεται με αποτέλεσμα τα δεμένα πλοία να μην έχουν ολοκληρώσει το turnaround τους, και δεκαδες αλλα να παραμένουν αγκυροβολημενα ή adrift. Αφορά μόνο το κομμάτι του PCT απ ότι φαίνεται.
proud_ionian Posted October 29, 2021 Author Posted October 29, 2021 εχεις δικιο. oυ γαρ ερχεται μονον. με το dport δεν το συνδυασα
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2021 Posted November 1, 2021 Νομίζω ότι άνοιξε το λιμάνι για τα containers γιατί πριν λίγο είδα ουρές των φορτηγών στην είσοδο και στις παρακείμενους δρόμους.
Petros P Posted November 14, 2021 Posted November 14, 2021 Ένα χρόνο μετά τη τοποθέτηση του πρώτου caisson, ας δούμε σε τι φάση βρίσκεται το έργο.Σίγουρα το 2023 δε το προλαβαίνουν,αλλα Κινέζοι ειναι και ενα σωρό caissons είναι έτοιμα οπως θα δείτε στο 2ο βιντεο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now