Jump to content
Shipfriends

Δηλώσεις δρομολόγησης - Δρομολογήσεις Γενικότερα


Recommended Posts

Posted

Ποια/ποιες οι διαφορες μεταξυ τακτικης/εκτακτης και ελευθερης δρομολόγησης?

Υπάρχει κάποιο site για να μπορεσω να ενημερωθω σχετικα?

  • 3 weeks later...
  • Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 11 months later...
Posted

Μια βοήθεια στο φίλο Enas Chiotis. Εδώ μπορείς να δεις τις δηλώσεις από τις 01/11/10-31/10/11

Από τις σημαντικότερες δηλώσεις ή μη δηλώσεις είναι οι εξής για μένα.

1) Η μη δήλωση του Speedrunner II σε κάποια γραμμή (μπορεί να γίνει στις συμπληρωματικές δηλώσεις)

2) Η δήλωση του Πρωτευς στη γραμμή Πειραιά Αίγινα

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...
Posted (edited)

Ενδιαφέροντα πράγματα μπορούμε να διαβάσουμε στις νεοαναρτηθείσες (04-02-2011) "Δηλώσεις Τακτικής Δρομολόγησης Ακτοπλοϊκών Πλοίων" για τη Δρομολογιακή Περίοδο 1-11-2011 έως 31-10-2012, από το site του ΥΕΝ (ή ΥΘΥΝΑΛ αν προτιμάτε).

Που μπορώ να βρω τις δηλώσεις μπορείς να ανεβάσεις το site ευχαριστώ πολύ

Edited by polmyt
  • 3 weeks later...
Posted

Τροποποιήσεις – Συμπληρώσεις δηλώσεων τακτικής δρομολόγησης περιόδου 01-11-2011 έως 31-10-2012.

Από τα κυριότερα θέματα είναι ότι το Ωκυρροη ζηταει να έρθει και αυτό στη Σαλαμίνα, το Highspeed 6 ζηταει και δρομολόγια από Ραφήνα και το Εμπεδοκλης μόνο για Σουβαλα

  • 11 months later...
Posted

Το γεγονός ότι δηλώνεται το ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ στην γραμμή της Βενετίας, ενώ στο ΣΑΣ ζητά μεταδρομολόγηση στα Χανιά, νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον...

Posted

διαβασε λιγο καλυτερα. ειναι δηλωση τακτικης δρομολογησης για το ακτοπλοικο ετος 01/11/12-31/12/13. το ακτοπλοικο ετος ξεκινα πρωτη νοεμβριου και οι δηλωσεις τακτικης δρομολογησης γινονται αρχες του ετους (για τον νοεμβριο που ερχεται)

ετσι ειναι η νομοθεσια απο αποχης παπουτση οπως τροποποιηθηκε απο τον κεφαλογιαννη.

Posted

Αν δεις πανω-πανω μιλαει για δρομολογηση απο 1/11/2012-31/10/2013,αρα οπως ειπε και ο proud μιλαμε για του χρονου.

Posted

Η απορία μου είναι γιατί τα blue star δηλώνουν Πειραιά - Κυκλάδες και όχι συγκεκριμένη γραμμή;.

Posted

Το γεγονός ότι δηλώνεται το ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ στην γραμμή της Βενετίας, ενώ στο ΣΑΣ ζητά μεταδρομολόγηση στα Χανιά, νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον...

Αν κοιτάξεις το ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΛΑΣ ζητάει τροποποίηση απο 01-04-2012 εως 31-10-2012, ετήσια ζητάει το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΛΑΣ,

Posted

Η απορία μου είναι γιατί τα blue star δηλώνουν Πειραιά - Κυκλάδες και όχι συγκεκριμένη γραμμή;.

Για τον ίδιο λόγο που ζητάνε το Πειραιάς-Δωδ/σα ;) Γενική γραμμή που μετά μπορεί να τροποποιηθεί και να βάλει και σκέλος άγονης αναλόγως της επιδότησης που θα δοθεί, και αν δεν δοθεί μένει εκεί που κόβει εισιτήρια και ούτε γάτα ούτε ζημιά!

Posted

Και το αστείο στο SUPERFERRY II είναι ότι ναι μεν λέει ΡΑΦΗΝΑ-ΑΝΔΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ και για την περίπτωση της Νάξου λέει ΡΑΦΗΝΑ-ΚΥΚΛΑΔΕΣ... λες και η ανδροτηνομυκονία δεν είναι Κυκλάδες!

Posted (edited)

Με κανένα και για αυτό άλλωστε τα τελευταία χρόνια η ΝΕΛ μπαίνει συστηματικά σε γραμμές μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες (για να μην πω εβδομάδες) και μετά αποχωρεί (Παροναξία, Σποράδες κλπ). Στην ουσία πρόκειται για ένα κενό του νόμου το οποίο εκμεταλλεύεται.

Αν και έχουμε ξαναμιλήσει γι' αυτό το θέμα, δεν έχω καταλάβει ποιο είναι ακριβώς αυτό το κενό του νόμου...και γιατί δεν το εκμεταλλεύονται και οι άλλες εταιρείες. Και επιπλέον σκέφτομαι, άραγε τι θα γινόταν εάν όλες οι εταιρείες, επικαλούμενες την κρίση, αρχίσουν να δρομολογούν πλοία μόνο το καλοκαίρι?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Posted

Τα προηγούμενα χρόνια, η ΝΕΛ δεν ζητούσε έκτακτες δρομολογήσεις (όπως φέτος), αλλά ετήσιες, οι οποίες όμως ξεκινούσαν πάντα το καλοκαίρι. Έτσι τυπικά δεν υπήρχε κάποιο επιχείρημα να μη δοθεί κάποια δρομολόγηση (πχ από τον Ιούνιο του 2009 έως τον Ιούνιο του 2010). Μόλις το καλοκαίρι τελείωνε, υπήρχαν πολλοί τρόποι να ζητήσει την αποδρομολόγηση των πλοίων όπως βλάβες, τερματισμός ναύλωσης (εάν δεν ήταν δικά της), ναύλωση σε τρίτους (εάν ήταν δικά της) κλπ

Ο νόμος δεν προβλέπει ασφαλιστικές δικλίδες/συνέπειες σε αυτές τις περιπτώσεις.

Posted

Ενώ για τις έκτακτες δρομολογήσεις ποιοι λόγοι πρέπει να συντρέχουν ώστε να εγκριθούν ή αντιθέτως να απορριφθούν?

Posted

Νομίζω πως εγκρίνονται στις περιπτώσεις που παρουσιάζονται προβλήματα στην εξυπηρέτηση κάποιας γραμμής ή στις περιπτώσεις που εταιρεία που έχει ήδη δρομολογημένο πλοίο στη γραμμή και επιλέγει να ενισχύσει εποχιακά την παρουσία της.

Posted

Στις τακτικές δηλώσεις λείπουν αρκετά πλοία από τις κύριες γραμμές!!! Το Blue Star 2 & το Blue Star Patmos από την Blue Star Ferries (κάτι που δεν μας συνήθιζε η Blue Star), Μυτιλήνη & Θεόφιλος (λογικό δίδυμο πλοίων στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης) & το Παναγία Σκιαδενη. Αλλά και τα συνήθη πλοία όπως το Speedrunner 2, Speedrunner 3, Speedrunner 4, Highspeed 5, Highspeed 6, Flying Cat 3, Sea Jet 2, Super Jet, Mega Jet, Cosmos Jet, Νήσος Μύκονος, European Express, Μύκονος, Αλκυόνη, Παναγία Πάρου. Βεβαια ας περιμενουμε τις συμπληρωματικες δηλωσεις για να εχουμε ακριβη εικονα

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...