ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 17, 2023 Posted March 17, 2023 S/S KATORI MARU επιβατηγό/φορτηγό Νippon Yusen KK,Tokyo Mitsubishi,Nagasaki 1913 10513 grt,158.5x18.2 x8.7 m 3πλής εκτόνωσης ατμομηχανή+στρόβιλος χαμηλής πίεσης όλα Μitsubishi 11500 ihp,16.7 kts 380 επιβάτες Γραμμή Ιαπωνία-Ευρώπη, 1917 Ιαπωνία-ΗΠΑ, 1922 Ιαπωνία-Ευρώπη 1941 Βυθίστηκε από ολλανδικό υποβρύχιο στο Sarawak Aδελφά KASHIMA MARU,SUWA MARU,FUSHIMI MARU,YASAKA MARU Eπίσημη καρτ ποστάλ FUSHIMI MARU Aδελφό του προηγουμένου Ναυπήγηση 1914 10940 grt 160x19.1x8.7 m Tαχύτητα 16.5 kts Eπιβάτες 512 1938 Απόδοση του ονόματος σε ΗUISIMI MARU 1943 βυθίστηκε από αμερκάνικο υποβρύχιο ανοικτά της Χονσού Φωτο ship photos
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 19, 2023 Author Posted March 19, 2023 S/S HAKONE MARU επιβατηγό φορτηγό Νippon Yusen KK,Tokyo Mitsubishi,Nagasaki 1921 10423 grt 158.5x18.9x11.3 m Aτμοστρόβιλοι Parsons 9600 shp, 16.0 kts Eπιβάτες 175 Γραμμή Γιοκοχάμα-Αμβούργο 1943 βυθίστηκε από αμερικάνικα αεροπλάνα στα στενά της Φορμόζας Αδελφά HARUNA MARU,HAKOZAKI MARU,HAKUSAN MARU Φψτο ship photos
Nick the Greek Posted March 19, 2023 Posted March 19, 2023 Αυτά τα cargo liners ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία πλοίων. Και για να δώσουμε και λίγο το ιστορικό περίγραμμα μια και μιλάμε για δεκαετίες του 1920-1940 ως επί το πλείστον, πέραν από τις αναμενόμενες συνδέσεις της Ιαπωνίας με τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία, την Ινδία κλπ, η Ιαπωνική αυτοκρατορία τότε περιελάμβανε την σημερινή Κορέα, την Ταιβάν και μεγάλα κομμάτια της Κίνας. Θέλω να πώ ότι κατά τα φαινόμενα υπήρχε πολύ μεγάλο μεταφορικό έργο και πρέπει να υπήρχε τεράστιος τέτοιος στόλος.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 20, 2023 Author Posted March 20, 2023 Γιά την ακρίβεια passenger/cargo liners ή combined liners,αυτά που λες ήταν τα φορτηγά γραμμής που έπαιρναν μέχρι 12 επιβάτες κ τα οποία πέθαναν με την επικράτηση του container.Όλα είναι οι μεγάλες μου αγάπες Γιά την Ιαπωνία είναι όπως τα λες κ όντως είχαν μεγάλο στόλο Στο θέμα των τραινάδικων έχω ανεβάσει κλασικά ποστάλια που έκαναν Ιαπωνία-Κορέα Ως προς τις χώρες η Ινδία λεγόταν Ινδίες γιατί ως αγγλική αποικία περιλάμβανε σημερινά Πακιστάν,Μπανγκλαντές,Σρι Λάνκα (τότε Κεϋλάνη).Ινδίες τις λέγαμε στα βαπόρια τουλάχιστον δεκαετία 80 Το Ταϊβάν ήταν η πρώην Φορμόζα κ έτσι τη λένε οι παλιοί ναυτικοί ακόμα Η Ιαπωνία δεν είχε κομμάτια της Κίνας όπως οι Ευρωπαίοι οι οποίοι είχαν πριν από τον ΑΠΠ κάποια λιμάνια αλλά δεκαετία 30 κατέλαβε την Μαντζουρία {Βόρεια Κίνα) κ ίδρυσε ένα κράτος μαριονέτα το Μαντσουκουό.
Nick the Greek Posted March 20, 2023 Posted March 20, 2023 Πολύ σωστός για τις ονομασίες, χρησιμοποίησα τις σύγχρονες γιατί μας διαβάζουν και millennials. Εδώ μπορεί να δεί κανείς αυτό που λέμε: Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για το ότι τα combi liners ή φορτηγοπόσταλα μιας και πιάσαμε την ορολογία έπαιρναν μόνο 12 επιβάτες. Έχω την αίσθηση πως ήταν ανάλογα το design, υπήρχε τότε κάποιος κανονισμός που να τα περιόριζε στους 12 επιβάτες?
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 20, 2023 Author Posted March 20, 2023 (edited) Πολύ κατατοπιστικός ο χάρτης! Έχω την αίσθηση ότι γιά τα όποια παιδιά διαβάζουν δεν λέμε κάτι το ουρανοκατέβατο κ καλό είναι να δίνουμε ερεθίσματα! Όχι δεν είναι θέμα design,ισχύει ό,τι ισχύει στα ρο-ρό σήμερα Κάποια box ships παίρνουν ή τουλάχιστον έπαιρναν μέχρι πρόσφατα έως 12 επιβάτες γιατί απλούστατα κάνουν ό,τι έκαναν τα φορτηγά γραμμής.Είναι ο ιδανικός τρόπος γιά τον καραβολάτρη (αυτόν που έχει χρόνο) να ζήσει "από μέσα" την λειτουργία ενός φορτηγού πλοίου! Edited March 20, 2023 by Nick the Greek Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 22, 2023 Author Posted March 22, 2023 M/V ASAMA MARU Nippon Yusen Kaisha,Tokyo υπερωκεάνιο Μitsubishi,Nagasaki 1929 16975 grt 177.7x21.9x13 m 4 Sulzer 19100 bhp 21.0 kts Eπιβάτες 822 Γραμμή Γιοκοχάμα-Σαν Φρανσίσκο 09/1937 Ενώ ήταν στο ναυπηγείο Taikoo στο Χόνγκ Κονγκ παρασύρθηκε κ προσάραξε λόγω τυφώνα 03/1938 Ανελκύστηκε κ επισκευάστηκε επί 6 μήνες 1938 Στην ίδια γραμμή 1941 Επιτάχθηκε ως οπλιταγωγό 1944 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υποβρύχιο στη Νότια Σινική θάλασσα πηγή ship photos M/V TATSUTA MARU Nαυπήγηση 1930 4 Sulzer 20000 bhp 20.93 kts 1938 Aπόδοση του ονόματος ως ΤATUTA MARU 1941 Επιτάχθηκε ως οπλιταγωγό 1943 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υποβρύχιο NA του Τόκυο Eπίσημη καρτ ποσταλ Αδελφά με το ανωτέρω,ΥΠΕΡΟΧΑ πλοία! M/V CHICHIBU MARU Nippon Yusen Kaisha,Tokyo υπερωκεάνιο Υοkohama Dock,1930 17526 grt 178.0x22.6x13.0 m 2 B&W 20900 bhp 21.48 kts Επιβάτες 817 Γραμμή Γιοκοχάμα-Σαν Φρανσίσκο 1938 Απόδοση του ονόματος ως ΤΙΤΙΒU MARU 1939 Mετονομασία σε KAMAKURA MARU 1941 Eπιτάχθηκε ως οπλιταγωγό Κατά διαστήματα πλωτό νοσοκομείο 1943 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υποβρύχιο κοντά στο νησί Lagayan,Φιλιππίνες Κονταδελφό με τα 2 προηγούμενα πλοία Πηγή ship photos
Nick the Greek Posted March 23, 2023 Posted March 23, 2023 Ομορφότατα όντως, πλώρες για τον ωκεανό. Να πούμε και μια άλλη μικρή λεπτομέρεια, μια και παραθέτεις πλοία της ΝΥΚ. Το συνθετικό "Yusen" στο όνομα της εταιρείας είναι το αντίστοιχο RMS, δηλαδή Royal Mail Ship που είχαν σε παλιότερες δεκαετίες τα παλιά liners της Cunard αλλά και άλλων εταιρειών. Σήμαινε δηλαδή πως η εταιρεία κατείχε συμβόλαιο από την κυβέρνηση για τη μεταφορά του ταχυδρομείου, πράγμα το οποίο επεδείκνυαν περήφανα. Μια άλλη λεπτομερειούλα τώρα που το σκέφτομαι είναι πως η σύγχρονη ονομασία είναι ΝΥΚ, παλαιότερα έβλεπε κανείς το όνομα και σαν ΝΥΚΚ, δηλαδή Nippon Yusen Kabushiki Kaisha. Υποθέτω το δεύτερο Κ εξαφανίστηκε για λόγους marketing, πάντως Kabushiki Kaisha σημαίνει Ltd απ' ότι έμαθα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 24, 2023 Author Posted March 24, 2023 (edited) A με την αρρώστεια μας έχω εντρυφήσει στα γιαπωνέζικα Είναι το αντίστοιχο του αγγλικού mail steamship company ,Kai κ Ηai στα κινέζικα είναι η θάλασσα,kaisha ναυτιλιακή Όσο γιά το ταχυδρομείο υπήρχε κ αντίστοιχο ελληνικό RHMS Royal Hellenic Mail Ship Tα υπερωκεάνεια του Χανδρή το είχαν σίγουρα Η λέξη ποστάλι βγαίνει από το post δλδ ταχυδρομικο πλοίο επειδή τα επιβατηγά που έκαναν γραμμή έπαιρναν το ταχυδρομείο Ανέκαθεν το ακρωνύμιο ήταν ΝΥΚ φαίνεται κ στις επίσημες παλιές κάρτες που ανεβάζω αν κ το Κabushiki το έχω δει στον τίτλο της εταιρείας Κολοσσοί αυτή κ η Μitsui OSK (Osaka Sozen Kaisha) Line,αναπολώ με νοσταλγία την εποχή πριν την κοντεϊνεροποίηση που στο λιμάνι του Πειραιά υπήρχαν ταυτόχρονα 1-2 από εκείνα τα πανέμορφα general cargo liners των εταιρειών αυτών. Κ επειδή οι άνθρωποι σέβονται την ιστορία κ την παράδοσή τους,η ΝΥΚ Line έχει ένα πολύ ενδιαφέρον μουσείο κ επισης υπάρχει το ΗΙΚΑWA MARU από τα ελάχιστα που γλύτωσαν από τον πόλεμο κ διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση ως πλοίο μουσείο ¨Οποιος μπορεί να τα επισκεφθεί,αξίζει! Edited March 24, 2023 by polmyt Quote
Nick the Greek Posted April 8, 2023 Posted April 8, 2023 On 3/24/2023 at 9:05 AM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Η λέξη ποστάλι βγαίνει από το post δλδ ταχυδρομικο πλοίο επειδή τα επιβατηγά που έκαναν γραμμή έπαιρναν το ταχυδρομείο Έτσι, μάλιστα και στα ισπανικά είναι ο ίδιος όρος, αυτά τα πλοία ονομάζονταν postales.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 8, 2023 Author Posted April 8, 2023 Αν κ ισπανομαθής δεν το έχω δει Παρεμπιτόντως,από ναυτικούς το ε/γ λέγεται κ πασετζέρικο,η προέλευση προφανής.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 21, 2023 Author Posted April 21, 2023 M/V HIKAWA MARU Nippon Yushen Kaisha,Tokyo υπερωκεάνιο Yokohama Dock 1930 11622 grt 163.3x20.1 m 2 B&W 11000 bhp 18.5 kts Eπιβάτες 331 Γραμμή Κόμπε-Σηάττλ 1941 Πλωτό Νοσοκομείο 1945 Αμερικανική λεία πολέμου Οπλιταγωγό Ιαπωνία-ΗΠΑ 1947 Επιστροφή στη ΝΥΚ 1950 Εκσυγχρονισμός,επιστροφή στη γραμμή του Ειρηνικού 1961 Ξενώνας,εστιατόριο,μουσείο,Γιοκοχάμα 2007 Αποκλειστικά μουσείο από την ΝΥΚ Πηγή photoship Στη 2η μουσείο σε μιά χώρα που σέβεται ιστορία κ παράδοση! Το μόνο από 3 αδελφά που γλύτωσε.. M/V HIYE MARU Nippon Yushen Kaisha,Tokyoφοδιασμού υπερωκεάνιο 1930 Κόμπε-Σηάττλ, Χονγκ Κονγκ-Σηάττλ 1938 Απόδοση ονόματος σε HIE MARU 1942 Επίταξη ως συνοδό (μάννα) υποβρυχίων 1943 Πλοίο ανεφοδιασμού Βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β BΔ της Ν Ιρλανδίας,Νοτ.Ειρηνικός. 13 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: M/V HIKAWA MARU Nippon Yushen Kaisha,Tokyo υπερωκεάνιο Yokohama Dock 1930 11622 grt 163.3x20.1 m 2 B&W 11000 bhp 18.5 kts Eπιβάτες 331 Γραμμή Κόμπε-Σηάττλ 1941 Πλωτό Νοσοκομείο 1945 Αμερικανική λεία πολέμου Οπλιταγωγό Ιαπωνία-ΗΠΑ 1947 Επιστροφή στη ΝΥΚ 1950 Εκσυγχρονισμός,επιστροφή στη γραμμή του Ειρηνικού 1961 Ξενώνας,εστιατόριο,μουσείο,Γιοκοχάμα 2007 Αποκλειστικά μουσείο από την ΝΥΚ Πηγή photoship Στη 2η μουσείο σε μιά χώρα που σέβεται ιστορία κ παράδοση! Το μόνο από 3 αδελφά που γλύτωσε.. M/V HIYE MARU Nippon Yushen Kaisha,Tokyoφοδιασμού υπερωκεάνιο 1930 Κόμπε-Σηάττλ, Χονγκ Κονγκ-Σηάττλ 1938 Απόδοση ονόματος σε HIE MARU 1942 Επίταξη ως συνοδό (μάννα) υποβρυχίων 1943 Πλοίο ανεφοδιασμού Βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β BΔ της Ν Ιρλανδίας,Νοτ.Ειρηνικός. M/V HEIAN MARU Nippon Yushen Kaisha,Tokyo υπερωκεάνιο Οsaka 1930 11616 grt Γραμμή Χονγκ Κονγκ-Σηάττλ,Κόμπε-Σηάττλ 1941 Συνοδό υποβρυχίων 1944 Βυθίστηκε από αμερικάνικα αεροπλάνα στο νησί Τruk,Kεντρ.Ειρηνικός Πηγή photoship Στη 1η ως επίτακτο, μάννα υποβρυχίων
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 23, 2023 Author Posted April 23, 2023 M/V TERUKUNI MARU Nippon Yushen Kaisha επιβατηγό φορτηγό Mitsubishi,Nagasaki 1930 11930 grt 160.5x19.5 m 2 Sulzer 10000 bhp 17.7 kts Επιβάτες 249 Γραμμή Γιοκοχάμα-Αμβούργο 1939 Βυθίστηκε λόγω νάρκης | στις εκβολές του Τάμεση Πηγή photoship M/V YUSUKUNI MARU Nippon Yusen Kaisha,Tokyo επιβατηγό φορτηγό 1941 Συνοδό υποβρυχίων του Ιαπωνικού Ναυτικού 1944 Βυθίστηκε από αμερικανικό υ/β κοντά στο νησί Τruk Aδελφό με το προηγούμενο Πηγή photoship
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 26, 2023 Author Posted April 26, 2023 ARGENTINA MARU & BRAZIL MARU 2 πανέμορφα αδελφά υπερωκεάνια,20 χρόνια μπροστά από την εποχή τους,τα οποία χάθηκαν τόσο πρόωρα λόγω του αδυσώπητου ΒΠΠ ARGENTINA MARU BRAZIL MARU Osaka Shosen KK Mitsubishi,Nagasaki 1939 12755 12733 grt 167.3 x 20.9 m 2 Sulzer 16500 bhp 21.5 kts 901 passengers Japan-South America service 1941 requisitioned as troop transports 1942 Sank by US submarine off Truk isle 1943 Converted to aircraft carrier KAIYO steam turbines 52000 SHP 24.0 kts 1945 Sunk by US aircraft in Beppu Bay,Japan. Source Photoships Argentina Maru.Kaiyo,Brazil Maru
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 27, 2023 Author Posted April 27, 2023 Άλλη μία φωτο του ΒRAZIL MARU Θαυμάστε τι έφτιαχναν οι άνθρωποι εν έτει 1939!!! Πηγή combinedfleets.com
Ermenegildo Posted April 27, 2023 Posted April 27, 2023 Το Brazilian maru δεν ειναι πλωτό μουσείο? αν θυμάμαι καλά κάποιο απο αυτά το έχουν κρατήσει έτσι.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 27, 2023 Author Posted April 27, 2023 Δεν υπήρχε καν βαπόρι BRAZILIAN MARU κ εάν με διαβάζεις,πιό πάνω έχω αναφερθεί στο HIKAWA MARU,μοναδικό από εκείνη την εποχή που διασώθηκε κ είναι μουσείο.
Ermenegildo Posted April 28, 2023 Posted April 28, 2023 mea culpa που ειχε πει και ο συγχωρεμένος! μετά το έψαξα και εγώ και βρήκα λεπτομέρειες στο Great passenger ships of the world..
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 28, 2023 Author Posted April 28, 2023 M/V HOKOKU MARU Osaka Shosen KK,Osaka επιβατηγό/φορτηγό Τama SB 1940 10438 grt 163.8x20.2 m 2 B&W 13000 BHP 21.0 kts 400 επιβάτες Γραμμή Ιαπωνία-Ευρώπη 1941 βοηθητικό καταδρομικό Εξωπλίστηκε με πυροβόλα,τορπίλες,υδροπλάνα 1942 Βυθίστηκε κοντά στα νησιά Cocos (Ινδικός) σε συμπλοκή με ινδική φρεγάτα κ ολλανδικό τάνκερ ύστερα από βολή του πυροβόλου του δεύτερου! Πηγή photoships 2η ΗΟΚΟΚU MARU ως επίτακτο 3η ΟΝDINA το ολλανδικό Δ/Ξ εξοπλισμένο στον ΒΠΠ M/V AIKOKU MARU 1943 επίτακτο μεταγωγικό 1944 βυθίστηκε από αμερικάνικα αεροπλάνα κοντά στο νησί Τruk Πηγή photoships M/V GOKOKU MARU 1941 καθέλκυση ως εγ/φγ αλλά συμπληρώθηκε ως βοηθητικό καταδρομικό 1942 ένταξη ιαπωνικό ναυτικό 1943 μεταγωγικό 1944 βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β κοντά στην Χιροσίμα Τα 3 ήταν αδελφά Το ναυπηγείο Τama που τα έχτισε,ήταν μέρος του Mitsui Πηγή wikipedia
Nick the Greek Posted April 30, 2023 Posted April 30, 2023 On 4/26/2023 at 10:01 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: ARGENTINA MARU & BRAZIL MARU 2 πανέμορφα αδελφά υπερωκεάνια,20 χρόνια μπροστά από την εποχή τους,τα οποία χάθηκαν τόσο πρόωρα λόγω του αδυσώπητου ΒΠΠ Osaka Shosen KK Mitsubishi,Nagasaki 1939 Japan-South America service 1941 requisitioned as troop transports Ξανακοιτώντας αυτά που έγραψες νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, διεπίστωσα πως παρ' ότι δεν τα συλλέγω φανατικά αυτά, έχω στην κατοχή μου μία κάρτα του Argentina Maru, την οποία και μοιράζομαι σήμερα με χαρά διότι ως γνωστόν το σάβαννο είναι το μοναδικό ρούχο χωρίς τσέπες και δεν μπορείς να πάρεις πράγματα μαζί σου. Μου έρχονται στο μυαλό διάφορα σχόλια ως ακολούθως: - Σε σχέση με την φωτογραφία που παρέθεσες παραπάνω του Brazil Maru, το Argentina Maru δεν έχει ιαπωνικές σημαίες βαμμένες στα πλευρά του. Η υπόθεση που μπορώ να κάνω είναι ότι το Brazil Maru έχει φωτογραφηθεί όταν η Ιαπωνία ήταν ακόμα ουδέτερη στη διαμάχη οπότε έπρεπε αυτό να φαίνεται. Και το Argentina Maru να ήταν το ίδιο και να τις έβγαλε μετά το χτύπημα στο Pearl Harbour οπότε και δεν υφίστατο πια ουδετερότητα. Από την άλλη όπως γράφεις και παραπάνω, φαντάζομαι πως με το που μπήκαν στον πόλεμο το Δεκέμβριο του 1941, αμέσως θα πέρασαν στην διαχείριση του Αυτοκρατορικού Ναυτικού οπότε που να πρόλαβε να τις σβήσει και να κάνει και εμπορικά ταξίδια? Όπως και να έχει είναι μια ενδιαφέρουσα πτυχή αυτό με τις σημαίες. - Βλέπουμε πως έχει 4 ολόκληρα καταστρώματα στην διάθεση των επιβατών, πολύ εκτεταμένο κομοδέσιο. - Βλέπουμε διπλές σειρές από βάρκες που ήταν πια κοινοτυπία εκείνη την εποχή που χτίστηκε. Γενικά αρκετά χτισμένο πρός τα επάνω το βαπόρι. - 2 x 4 μπίγες πρύμα και πλώρα, χαρακτηριστικό το πρυμνιό αμπάρι που βρίσκεται σε well deck, δηλαδή τα καταστρώματα γύρω του είναι σε ψηλότερα από αυτό. Δεν ξέρω αν υπάρχει ελληνική ορολογία για το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό. - Μπορεί κανείς να διακρίνει στην αριστερή πλευρά του πλοίου τον καπνό που μάλλον βγαίνει από το ατμοκίνητο ρυμουλκό που το συνοδεύει. - Φυσικά διακρίνει κανείς και τις σημαίες επάνω από τη γέφυρα. Δε γνωρίζω τον κωδικό αλλά υποθέτω πως σημαίνει υπό πλοήγηση? Και εδώ αναλυτικά η εμπορική ζωή του σαν Argentina Maru, μάλιστα το βλέπουμε και έγχρωμο το Brazil Maru με τις ιαπωνικές σημαίες στις οποίες αναφέρθηκα παραπάνω.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 30, 2023 Author Posted April 30, 2023 (edited) 36 minutes ago, Nick the Greek said: - Σε σχέση με την φωτογραφία που παρέθεσες παραπάνω του Brazil Maru, το Argentina Maru δεν έχει ιαπωνικές σημαίες βαμμένες στα πλευρά του. Η υπόθεση που μπορώ να κάνω είναι ότι το Brazil Maru έχει φωτογραφηθεί όταν η Ιαπωνία ήταν ακόμα ουδέτερη στη διαμάχη οπότε έπρεπε αυτό να φαίνεται. Και το Argentina Maru να ήταν το ίδιο και να τις έβγαλε μετά το χτύπημα στο Pearl Harbour οπότε και δεν υφίστατο πια ουδετερότητα. Από την άλλη όπως γράφεις και παραπάνω, φαντάζομαι πως με το που μπήκαν στον πόλεμο το Δεκέμβριο του 1941, αμέσως θα πέρασαν στην διαχείριση του Αυτοκρατορικού Ναυτικού οπότε που να πρόλαβε να τις σβήσει και να κάνει και εμπορικά ταξίδια? Όπως και να έχει είναι μια ενδιαφέρουσα πτυχή αυτό με τις σημαίες. - Φυσικά διακρίνει κανείς και τις σημαίες επάνω από τη γέφυρα. Δε γνωρίζω τον κωδικό αλλά υποθέτω πως σημαίνει υπό πλοήγηση? Πιστεύω ότι οι ιαπωνικές σημαίες δεν μπήκαν ως ένδειξη ουδετερότητας Αυτή η πρακτική συνεχίστηκε κ μεταπολεμικά γιά τα υπό ιαπωνική σημαία από εταιρείες όπως η ΝΥΚ,η Μitsui OSK ίσως κ κάποια άλλη. Γιά ουδετερότητα θέλει 2 σημαίες ανά μπάντα κ γραμμένα ανάμεσά τους όνομα πλοίου κ χώρα. Οι σημαίες πάνω από την γέφυρα είναι το ΔΔΣ που τις ανέβαζαν σε κάθε κατάπλου ή απόπλου κάτι που έχει καταργηθεί ή ξεχαστεί κ εφαρμόζεται μόνο από τα πολεμικά. Edited April 30, 2023 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted April 30, 2023 Posted April 30, 2023 Ναι μπράβο, το ΔΔΣ είναι. Μέχρι πρίν λίγα χρόνια έβλεπες "σημαιοθήκη" στο πίσω μέρος της γέφυρας αλλά δε νομίζω πως είναι πια υποχρεωτικό κάτι τέτοιο. Και έχεις δίκιο και για την ουδετερότητα, όσες φωτογραφίες έχω από τέτοια πλοία αναγράφουν ολογράφως και το όνομα της χώρας και του πλοίου.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 30, 2023 Author Posted April 30, 2023 S/S NITTA MARU YAWATA MARU KASUGA MARU Nippon Yusen KK, Tokyo Υπερωκεάνια Μitsubishi,Nagasaki 1940 17150 17128 17127 grt 179.8 x 22.5 m Steam turbines 25200 shp 22.5 22.2 21.0 kts 285 επιβάτες Γιοκοχάμα-Σαν Φρανσίσκο Ασυμπλήρωτο παραλήφθηκε από το Ναυτικό 1941 αεροπλανοφόρο TAIYO 1944 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β βόρεια των Φιλιππίνων 1942 αεροπλανοφόρο CHUYO 1942 αεροπλανοφόρο UNYO 1943 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β ΝΔ της Γιοκοχάμα 1944 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β ΝΑ του Χονγκ Κονγκ. Πηγή photoship 1o NITTA MARU
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 14, 2023 Author Posted May 14, 2023 M/V MIIKE MARU M/V AKI MARU M/V AWA MARU Νippon Yushen KK, Tokyo Mitsubishi, Nagasaki επιβατηγό/φορτηγό επιβάτες 236 237 237 Πσράδοση 1941 1942 1942 11739 11409 11249 grt 163.0x 20.0 163.0x20.0 163.0x20.2 m Mitsubishi 14000 bhp 20.6 kts επίτακτο οπλιταγωγό 1944 βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β κοντά στις Καρολίνες νήσους 1944 βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β Δ της Λουζόν,Φιλιππίνες 1945 βυθίστηκε από αμερικάνικο υ/β στα στενά της Φορμόζας αν κ είχε τα σήματα του Ερυθρου Στσυρού Από 2000+ επιβαίνοντες διασώθηκε 1 !!! Πηγή photoship 2o AKI MARU 3o AWA MARU ως οπλιταγωγά
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 15, 2023 Author Posted May 15, 2023 S/S KASHIWARA MARU S/S IZUMO MARU Nippon Yusen KK, Tokyo υπερωκεάνια Μitsubishi,Nagasaki Kawasaki,Kobe 27700 27500 grt 220.0x26.7 m Μitsubishi ST 56250 shp 25.5 kts επιβάτες 890 1939 ετέθη η τρόπις ως Υ/Κ γιά τη γραμμή Γιοκοχάμα-Σαν Φρανσίσκο 1940 η κατασκευή τους αναλήφθηκε από το ιαπωνικό ναυτικό 1942 αεροπλανοφόρο JUNYO αεροπλανοφόρο ΗΙΥΟ 1944 τορπιλίστηκε από 1944 βυθίστηκε από αμερικάνικα υ/β κοντά αμερικάνικα αεροπλάνα στο Ναγκασάκι Α των Φιλιππίνων 1947 Διάλυση στο Σασέμπο Θα ήταν 2 πανέμορφα υπερωκεάνια με το πιό ισορροπημένα σουλούπια της εποχής τους ΠΗΓΉ PHOTOSHIP 1o πως θα ήταν ως Υ/Κ 2ο αεροπλανοφόρο JUNYO
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now