ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 4, 2023 Author Posted December 4, 2023 Ήταν κ ένα που βούλιαξε στην Ιαπωνία λόγω σύγκρουσης με γκαζάδικο Από αυτά που ήλθαν στην Ελλάδα,εκείνο που δεν πήγε καλά ήταν το SEATRAILER που το δούλεψαν σαν ρο-ρό Πρέπει να είχε θέμα με το ύψος του γκαράζ.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 7, 2023 Author Posted December 7, 2023 (edited) HESTIA επιβατηγό/οχηματαγωγό Ηigashi Nihon Ferry / Hayashi Marine,Muroran Mitsubishi,Shimonoseki 1993 13539 grt 192x 27x6.7 m 2 Pielstick 26190 kw 24.0 kts 790 επιβάτες 1750 lane γραμμή Muroran-Oarai 2006 πώληση Mitsui OSK,Tokyo όνομα SUN FLOWER FURANO γραμμή Tomakomai-Oarai 2017 πώληση Ινδονησία όνομα GOLDEN PEARL III 2018 πώληση Αtosim Lampung Pelayaran όνομα MUTIARA BERKAH II Aμφίβολη η ύπαρξη του Αδελφά HERCULES > BLUE GALAXY, HERMES > KYDON Πηγή Νο1 wikipedia 1. HESTIA 2,3 SUN FLOWER FURANO Edited December 7, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Strofalos Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 Α ρε φίλε Βίκτωρα τι μας κάνεις... Μεγάλος έρωτας αυτή η πορτάδα!!! Και μεγάλη καψούρα να τα έβλεπα στην Ελλάδα και τα τέσσερα..! Θυμάμαι πως το τέταρτο, το Sunflower Sapporo, ήταν ελαφρώς διαφορετικό από τα υπόλοιπα τρία, με κεκλυμμένα παραπέτα στην πλώρη και ποιό χοντρή τσιμινιέρα (κάτι μεταξύ Γκάλαξυ και Αριάδνης τσιμινιέρα). Και εσωτερικά είχε διαφορές με χαρακτηριστικότερη τις περισσότερες καμπίνες. Και επίσης, τo Sunflower Tommakomai το είχα δει σε ένα βίντεο με τα 8αρια του Ειρηνικού και πραγματικά έδινε πόνο..! Παλικάρι σκέτο το παπόρο!!! Αν τα είχε φέρει το '90 η ΑΝΕΚ Ελλάδα και τα τέσσερα και τα είχε μετασκευάσει με τη φιλοσοφία των μετασκευών της το '80, η μοίρα της θα ήταν σίγουρα διαφορετική.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 8, 2023 Author Posted December 8, 2023 Aυτό έχω πει κι εγώ,μεγάλος έρωτας! Κάθε φορά που βλέπω το BLUE GALAXY,το χαζεύω λες κ είναι η πρώτη φορά Το SUNFLOWER SAPPORO ήταν νεώτερο κονταδελφό Μέχρι το ΕΛΥΡΟΣ αυτή η πορτάδα είναι προϊόν της Αγίας Μιτσουμπίσι,του ΑΡΙΑΔΝΗ περιλαμβανομένου αλλά με "ευρωπαϊκά" χαρακτηριστικά ΌΜΩς κ το Ν ΡΟΔΟΣ το ίδο γενικό σουλούπι δεν είναι;;
nomikos Posted December 9, 2023 Posted December 9, 2023 Αυτό ήταν η καψούρα.Αυτή η τσιμινιέρα πιστεύω τους ταίριαζε πολύ. Αυτά τα βαπόρια ήταν να έρθουν αρχές δεκ 2000.Όχι τα νεότευκτα. Η ΑΝΕΚ έκανε τεράστιο λάθος που έδωσε τα δύο αδελφά στη Κορέα το 2012.Έπρεπε να κράταγε αυτά και να πούλαγε τότε τα Λατώ,Βενιζέλο και τα δύο fossen.Έτσι η εταιρεία θα σωνόταν. Ο στόλος της να ήταν τα Λευκά Όρη,Σοφ Βενιζέλος,Έλυρος και τα δύο Κρήτη και ο Πρέβελης.Ας κράταγε στην Ιταλία δύο ναυλωμένα visentini και στη Κρήτη να ήταν ισχυρή.
Strofalos Posted December 9, 2023 Posted December 9, 2023 Το Ρόδος Βίκτωρα νομίζω πως είναι πρόγονος της ίδιας γραμμής με εξέλιξή της το Kiso. Νομίζω πως η γραμμή του Σοφοκλή Βενιζέλου έδωσε το Αριάδνη, απο εκεί στο Hamamasu και τέλος στο Suzuran. Όλα τους ΚΑΡΑΒΑΡΕΣ και όλα τους ευχή στα χείλη να τα βλέπαμε κάποια στιγμή Ελλάδα. Ειδικά τα 226μετρα θηρία Hamamasu/Akashia & Suzuran/Suisen των 30 μιλίων υπηρεσιακής, των 140 καροτσών και της χαμηλής κατανάλωσης τα θεωρούσα την καλύτερη απάντηση στα Cruise του Μανωλιού. Αυτό @nomikos είναι το Sunflower Sapporo..εμφανείς νομίζω οι διαφορές από τον Σοφοκλή Βενιζέλο. Το ίδιο πράγμα πιστεύουμε, αν είχε φέρει και τα τέσσερα αυτά αδελφά για τις γραμμές της Κρήτης συν τα δυο φοσεν για την Ιταλία, με ταυτόχρονο δρόμο στα υπόλοιπα, το μέλλον της εταιρείας θα ήταν διαφορετικό.
stathis Posted December 9, 2023 Posted December 9, 2023 Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ έχει δίκιο, και το Ρόδος/Αστερίων παρόμοια σουλούπια είναι απλώς τα η τετράδα μαζί με Rainbow Bell/Love και Sapporo είναι σχεδόν αδελφά μεταξύ τους. Από την άλλη τα πλοία της shin nihonkai δεν έχουν καμία σχέση με αυτά.
margaritis24 Posted December 9, 2023 Posted December 9, 2023 5 hours ago, Strofalos said: Ειδικά τα 226μετρα θηρία Hamamasu/Akashia & Suzuran/Suisen των 30 μιλίων υπηρεσιακής, των 140 καροτσών και της χαμηλής κατανάλωσης τα θεωρούσα την καλύτερη απάντηση στα Cruise του Μανωλιού. ειμαστε ρομαντικοι κ τα σκεφτομαστε αυτα..
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 9, 2023 Author Posted December 9, 2023 4 hours ago, stathis said: Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ έχει δίκιο, και το Ρόδος/Αστερίων παρόμοια σουλούπια είναι απλώς τα η τετράδα μαζί με Rainbow Bell/Love και Sapporo είναι σχεδόν αδελφά μεταξύ τους. Από την άλλη τα πλοία της shin nihonkai δεν έχουν καμία σχέση με αυτά. Τα 2 πρώτα είναι πάνω στο ίδιο γενικό σχέδιο που είχε προσφέρει τότε η Mitsubishi,απλώς οι όποιες διαφορές οφείλονται στην Τaiheyo Ferry την πιό "ευρωπαϊκή" εταιρεία της Ιαπωνίας.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 10, 2023 Author Posted December 10, 2023 (edited) SUN FLOWER NISHIKI επιβατηγό/οχηματαγωγό Kansai Kisen,Osaka Kanasashi 1992 9684 grt 150.0x25.9x5.4 m 2 Sulzer 19534 kw 22.1 kts 859 επιβάτες 260 ΙΧ 2010 πώληση Αboitiz,Φιλιππίνες όνομα SUPERFERRY 21 2012 πώληση 2GO TRAVEL όνομα ST LEO THE GREAT 2022 διάλυση Μπανγκλαντές πηγή WIKIPEDIA Edited December 10, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 14, 2023 Author Posted December 14, 2023 FERRY SETTSU επιβατηγό/οχηματαγωγό Ηankyu Ferry,kobe Kanda,Setoda 1995 15188 gt 189.0x 27.0x6.7 m 2 Piellstick 23830 kw 23.0 kts 810 επιβάτες 515 ΙΧ γραμμή Κοbe-Shin Moji 2015 πώληση Ηanil Express,Koρέα όνομα ΗΑNIL CARFERRY 2 όνομα ΗΑΝΙL GOLD STELLA γραμμή Yeosu-Jejudo 2021 όνομα STELLA 1,σημαία Κομόρες διάλυση Μπανγκλαντές Αδελφό FERRY SOUO Ωραία τα βαπόρια της Ηankyu ( θυγατρικής της Shin Nihonkai ) από τα οποία έχουμε δει στα νερά μας μόνο το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ του Λελάκη κ το ιορδανικών συμφερόντων DALEELA Oι Κορεάτες άρχισαν να χτίζουν τα δικά τους εγ/ογ τα οποία θυμίζουν έντονα Ιαπωνία κ πωλούν τα second hand ιαπωνικά σε τρίτους μεταξύ των οποίων κ η Ελλάδα ή γιά διάλυση.
stathis Posted December 14, 2023 Posted December 14, 2023 Και το αδελφό πέρασε από Κορέα και μετά για διάλυση.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 14, 2023 Author Posted December 14, 2023 Σωστά το ST LUCINO Εκείνο που μου κάνει εντύπωση ότι σε μιά χώρα που είναι βουδιστές κάποιοι δίνουν χριστιανικά ονόματα κ μάλιστα αγίων Τα 2 κρητικά ELIZABETH L,ANTONIO L Πάντα ήταν απορία μου γιατί πλοία της εταιρείας δεν έχουν προσελκύσει ελληνικό ενδιαφέρον Ειδικά τα τελευταία είναι φανταστικά,προϊόντα κ αυτά της μεγάλης Mitsubishi.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 18, 2023 Author Posted December 18, 2023 M/V PHENIX επιβατηγό/οχηματαγωγό Japan Car Ferry,Tokyo Μitsubishi,Kobe 1971 9598 grt 118.0x20.8x6.0 m 2 Pielstick 8200 19.0 kts 1100 επιβάτες 160 ΙΧ γραμμή Κawasaki-Miyazaki 1974 πωληση CNAN,Aλγερία όνομα ΤIPASA γραμμή Αλγέρι-Αλικάντε-Μασσαλία 2004 πώληση Cleopatra Nav 2005 όνομα CLEOPATRA STAR σημαία Ονδούρας 2006 όνομα ΕΧCELLENT σημαία Σιέρρα Λεόνε διάλυση Αλάνγκ,Ινδία Αδελφά BOUGAINVILLEA,HIBISCUS,SAINT PAULIA Mιά σειρά όχι κ τόσο "ιαπωνικών" σε εμφάνιση εγ/ογ από τα οποία 3 κατέληξαν στην Αλγερία κ κάποια τα είδαμε στον Πειραιά στα πλαίσια κρουαζιέρας κάτι σαν κοινωνικός τουρισμός Πηγή shipspotting
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 21, 2023 Author Posted December 21, 2023 MASHU επιβατηγό/οχηματαγωγό Κinkai Yushen KK,Tokyo Naikai,Setoda 1973 8783 grt 166.5x24.0x6.5 m 2 Pielstick 20800 hp 20.5 kts 679 επιβάτες 250 ΙΧ Γραμμή Τokyo- Kushiro 1977 Πώληση GNMT,Βεγγάζη όνομα GARYOUNIS ανακατασκευή Νaikai 1978 γραμμή Λιβύη-Γαλλία-Ιταλία & Λιβύη-Ελλάδα 2004 πώληση Golden Flag Marine,Panama όνομα DUBAI COAST 1 Διάλυση Αlang,Ινδία Aδελφό SAROMA Όμορφο βαπόρι το οποίο γνωρίσαμε στον Πειραιά στα 90ς Ο Γκαρυούνης όπως λέγαμε παιδιά ήταν προΪόν του Νaikai με χαρακτηριστικά σουλούπια ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ΛΑΤΩ κ αδελφά Αυτό εδώ φέρνει περισσότερο προς τα μετέπειτα ΙΟΝΙΑΝ GALAXY/ISLAND πηγή faktaomfartyg
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 24, 2023 Author Posted December 24, 2023 PEGASUS επιβατηγο/οχηματαγωγο Taiyo Ferry,Kanda Hayashikane,Shimonoseki 1973 7167 grt 140.9x22.4x5.5 m 2 MAN 14700 kw 21.5 kts 697 επιβάτες 500 ιχ γραμμή Κanda-Osaka 1978 πώληση Κyushu Kyuko Ferry,Tokyo γραμμή Τοkyo-Osaka 1982 Osaka Shosen Mitsui,Osaka 1983 όνομα ΟSAKA 1984 όνομα PEGASUS πώληση ΑΝΕΚ πηγή επίσημη κάρτα Έτυχε να είμαι στον κατάπλου του πλοίου στο Πέραμα κ μη εθισμένος ακόμα στα γιαπωνέζικα σουλούπια αναρρωτιιόμουν,ποιό είναι αυτό το αυτοκινητάδικο που έφερε η ΑΝΕΚ!!!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 30, 2023 Author Posted December 30, 2023 BIZAN MARU επιβατηγό/οχηματαγωγό Κyodo Kisen,Ιαπωνία Κochi Jyuko,Kochi 1983 4097 grt 123.1x20.0x5.0 m 2 Pielstick 5582 kw 17.0 kts 700 επιβάτες 180 ΙΧ γραμμή Osaka- Komatsushima 1988 πώληση ΡΕ.ΝΑ.ΤΟΥΡ. όνομα ΑPKAΔΙ επίσημη κάρτα
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 6, 2024 Author Posted January 6, 2024 FERRY ORANGE No2 επιβατηγό/οχηματαγωγό Shikoku Kaihatsu Ferry,Tokyo Imabari Zosen 1980 5683 grt 142.5x23.5x5.5 m 2 Pielstick 11750 kw 20.0 kts 604 επιβάτες 900 laneγραμμή Τοκyo-Osaka 1994 Πώληση ΡΕ.ΝΑ.ΤΟΥΡ. Όνομα ΠΡΕΒΕΛΗ Koνταδελφό ORANGE ACE Πηγή Αdriatic & Aegean Ferries
nomikos Posted January 6, 2024 Posted January 6, 2024 https://ja.m.wikipedia.org/wiki/ニューおれんじ Να ερχόταν και αυτή η ψυχη!Το αδελφάκι του Πρεβελης!! Ο Πρεβελης και αυτό στα δοκιμαστικά είχαν πιάσει 23 κόμβους!!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 6, 2024 Author Posted January 6, 2024 Πρόλαβαν οι Κινέζοι! Καλά κ εγώ θα ήθελα αλλά δεν είναι δυνατόν να τα μαζεύουμε όλα εμείς
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 11, 2024 Author Posted January 11, 2024 ERIMO MARU επιβατηγό/οχηματαγωγό Νihon Enkai Ferry,Tokyo Kanasashi,Shimizu 1972 7836 grt 155.0x22.8x6.0 m 2 MAN 14170 kw 20.2 kts 761 επιβάτες 300 ΙΧ γραμμή Τοkyo-Tomakomai 1987 πώληση Μινωϊκές γραμμές όνομα ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ Αδελφό SHIRETOKO MARU πηγή Wikipedia
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 26, 2024 Author Posted January 26, 2024 FERRY NANIWA επιβατηγό/οχηματαγωγό Οsaka Kochi Ferry Koyo ,Mihara 1971 4714 grt 120.8x20.4x4.9 m 4 Niigata 5884 kw 17.0 kts 810 επιβάτες 530 lane δρομολόγια εσωτερικού Ιαπωνίας 1990 πώληση Green Shg,Panama όνομα VIGNESSWARA 1995 πώληση Sunbeam Nav,St Vincent & Grenadines όνομα DIGNITY Eπίσημη κάρτα
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 5, 2024 Author Posted February 5, 2024 GREEN ARCH επιβατηγό/οχηματαγωγό Hiroshima Green Ferry Kanda, Kure 1975 5135 grt 137.0x22.0x5.6 m 2 Pielstick 15668 kw 21.5 kts 478 επιβάτες 400 ΙΧ Γραμμή Χιροσίμα-Οζάκα 1982 πώληση Kurushima Dock όνομα OKUDOGO No8 Γραμμή Κόμπε-Ματσουγιάμα 1991 πώληση ΑΝΕΚ όνομα ΚΥΔΩΝ Εταιρική καρτ ποσταλ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 19, 2024 Author Posted February 19, 2024 ARGO επιβατηγό/οχηματαγωγό Τaiheyo Ferry Nipponkai,Toyama 1973 6949 grt 132.0x22.7x5.5 m 2 Pielstick 7413 kw 19.5 kn 1400 επιβάτες 500 lane γραμμή Νagoya-Nachi-Oita 1980 πώληση Κansai Kisen όνομα FERRY KOGANE MARU γραμμή Osaka-Beppu 1983 μετασκευή Κurushima 1984 πώληση Τaiyo Ferry όνομα PEGASUS γραμμή Οsaka-Shinmoji 1984 πώληση Μitsui OSK 1989 πώληση ΔΑΝΕ όνομα ΡΟΔΟΣ aδελφό ΑL NASL φωτο FERRY KOGANE MARU
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now