polmyt Posted May 17, 2023 Posted May 17, 2023 On 5/14/2023 at 11:49 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: M/V MIIKE MARU M/V AKI MARU M/V AWA MARU Πανεμορφα πλοια Εχω την εντυπωση οτι διακρινονται κρενια στην πλωρη.Ειχαν αμπαρι για μεταφορα φορτιου ή ειναι απλα ιδεα μου;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 17, 2023 Author Posted May 17, 2023 (edited) Πιό όμορφα ήταν τα 2 τελευταία που ανέβασα Όλα τα πλοία γραμμής της προ οχημάτων εποχής μετέφεραν κ φορτίο Τα συγκεκριμένα άλλωστε το γράφω, επιβατηγά/φορτηγά κοινώς φορτηγοποστάλια Είχαν 6 αμπάρια,3 πλώρα 3 πρύμα κ γιά την φορτοεκφόρτωση μπίγες κ όχι κρένια (γερανούς). Ενδιαφέρον παρουσιάζει το ναυάγιο του ΑWA MARU με 2000+ θύματα κ θησαυρούς Θα μπορούσε να γίνει ταινία Αξίζει να το ψάξει κανείς στο διαδίκτυο... Edited May 17, 2023 by polmyt quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 19, 2023 Author Posted May 19, 2023 (edited) Ύστερα από έναν καταστροφικό ΒΠΠ ιδιαίτερα γιά τους ηττημένους κ εν προκειμένω γιά την Ιαπωνία της οποίας αφανίστηκε ο ποντοπόρος επιβατηγός στόλος στο σύνολό του με 2-3 εξαιρέσεις,το ξεκίνημα έγινε μόλις στα μέσα των 50ς με 2 μικρά υπερωκεάνια κονταδελφά κπου ποτέ δεν έφθασε τα προπολεμικά επίπεδα Ούτε ιαπωνική αυτοκρατορία υπήρχε πλέον και ο ανταγωνισμός είχε αλλάξει... M/V BRAZIL MARU S/S ARGENTINA MARU επιβατηγά/φορτηγά Οsaka Shosen KK,Osaka Mitsubishi,Kobe παράδοση 1954 παράδοση 1958 10100 grt 10864 grt 155.4x19.6 m 156.6x20.4 m Sulzer 9000 bhp 20.3 kn Mitsubishi ST 9000 shp 19.5 kn επιβάτες 982 επιβάτες 1054 38 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Ύστερα από έναν καταστροφικό ΒΠΠ ιδιαίτερα γιά τους ηττημένους κ εν προκειμένω γιά την Ιαπωνία της οποίας αφανίστηκε ο ποντοπόρος επιβατηγός στόλος στο σύνολό του με 2-3 εξαιρέσεις,το ξεκίνημα έγινε μόλις στα μέσα των 50ς με 2 μικρά υπερωκεάνια κονταδελφά κπου ποτέ δεν έφθασε τα προπολεμικά επίπεδα Ούτε ιαπωνική αυτοκρατορία υπήρχε πλέον και ο ανταγωνισμός είχε αλλάξει... M/V BRAZIL MARU S/S ARGENTINA MARU επιβατηγά/φορτηγά Οsaka Shosen KK,Osaka Mitsubishi,Kobe παράδοση 1954 παράδοση 1958 10100 grt 10864 grt 155.4x19.6 m 156.6x20.4 m Sulzer 9000 bhp 20.3 kn Mitsubishi ST 9000 shp 19.5 kn επιβάτες 982 επιβάτες 1054 BRAZIL MARU με φορεσιά ΟSK 38 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: πάνω BRAZIL MARU με φορεσιά Μitsui OSK κάτω ARGENTINA MARU με φορεσιά Mitsui OSK Γραμμή Κόμπε-Μπουένος Άιρες 1963 Ένωση Οsaka Shosen κ Μitsui ως Μitsui OSK Line 1965 Γραμμή Ιαπωνία-Νοτ Αμερική -Δυτ Ακτή Βορ Αμερικής 1972 μετονομασία NIPPON MARU κρουαζιέρες 1973 παροπλισμός,πώληση στην Τoba Brazil Maru KK 1974 μουσείο εστιατόριο στο Κοbe 1976 διάλυση Ταϊβάν 1996 πώληση Κίνα,αναφέρεται PEARL MARU 1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Ύστερα από έναν καταστροφικό ΒΠΠ ιδιαίτερα γιά τους ηττημένους κ εν προκειμένω γιά την Ιαπωνία της οποίας αφανίστηκε ο ποντοπόρος επιβατηγός στόλος στο σύνολό του με 2-3 εξαιρέσεις,το ξεκίνημα έγινε μόλις στα μέσα των 50ς με 2 μικρά υπερωκεάνια κονταδελφά κπου ποτέ δεν έφθασε τα προπολεμικά επίπεδα Ούτε ιαπωνική αυτοκρατορία υπήρχε πλέον και ο ανταγωνισμός είχε αλλάξει... M/V BRAZIL MARU S/S ARGENTINA MARU επιβατηγά/φορτηγά Οsaka Shosen KK,Osaka Mitsubishi,Kobe παράδοση 1954 παράδοση 1958 10100 grt 10864 grt 155.4x19.6 m 156.6x20.4 m Sulzer 9000 bhp 20.3 kn Mitsubishi ST 9000 shp 19.5 kn επιβάτες 982 επιβάτες 1054 BRAZIL MARU με φορεσιά ΟSK 1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: πάνω BRAZIL MARU με φορεσιά Μitsui OSK κάτω ARGENTINA MARU με φορεσιά Mitsui OSK Γραμμή Κόμπε-Μπουένος Άιρες 1963 Ένωση Οsaka Shosen κ Μitsui ως Μitsui OSK Line 1965 Γραμμή Ιαπωνία-Νοτ Αμερική -Δυτ Ακτή Βορ Αμερικής 1972 μετονομασία NIPPON MARU κρουαζιέρες 1973 παροπλισμός,πώληση στην Τoba Brazil Maru KK 1974 μουσείο εστιατόριο στο Κοbe 1976 διάλυση Ταϊβάν 1996 πώληση Κίνα,αναφέρεται PEARL MARU Edited May 19, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 23, 2023 Author Posted May 23, 2023 (edited) Μ/V NIPPON MARU Aπό τις ελαχιστότατες φορές που ιαπωνική εταιρεία κ μάλιστα μεγάλη επιλέγει ένα ε/γ χτισμένο σε άλλη χώρα κ μάλιστα πολύ κατώτερη ναυπηγικά. Aδελφό του CONSTELLATION Καβουνίδη/ REGENT SPIRIT Λελάκη/ SALAMIS GLORY Salamis ROSA DA FONSECA Bραζιλία Παράδοση Σπλιτ Γιουγκοσλαβία 1962 12433 grt 150.0x19.0 m 2 B&W 9100 BHP 19.0 kn Eπιβάτες 482 1975 Πώληση Μitsui OSK Lines όνομα SEVEN SEAS κρουαζιέρες 1977 ΝΙPPON MARU 1992 Πώληση PT Kalla Lines,Iνδονησία ATHIRAH 1998 Διάλυση Ινδία Pηγή photoship 1. ROSA DA FONSECA 2. NIPPON MARU 3. ATHIRAH Edited May 23, 2023 by polmyt
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 28, 2023 Author Posted May 28, 2023 M/V SAKURA MARU Nihon Sangyo Junko Mihonichi Kyokai,Tokyo επιβατηγό Μitsubishi,Kobe 1962 12628 grt 157.0x21.0 m Sulzer 9800 bhp 17.5 kts 952 επιβάτες Ταξίδια ως πλωτή έκθεση γιά ιαπωνικά προϊόντα Όταν δεν το χρειάζονταν γραμμή Ιαπωνία-Αμερική γιά τη Mitsui OSK Line 1971 Πώληση Μitsubishi όνομα SAKURA Ταξίδια Τόκυο-Οκινάβα γιά την Οshima Unyu 1973 κρουαζιέρες 1982 Πώληση Κίνα ZILUOLAN ή ΖΗΙ LUO LAN Διάλυση άγνωστο πότε πηγή photoship
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 2, 2023 Author Posted June 2, 2023 (edited) M/V SHIN SAKURA MARU Nihon Sangyo Junko Mihonichi Kyokai,Tokyo επιβατηγό/φορτηγό Μitsubishi,Kobe 1972 13082 grt 175.8x24.6 m Mitsubishi UE 21600 bhp 20.5 kts επιβάτες 92 Πλωτή έκθεση ιαπωνικών προϊόντων Όταν δεν χρειαζόταν έκανε γραμμές γιά τη Mitsui-OSK 1980 Πώληση Μitsui OSK 1981 Mετασκευή κρουαζιερόπλοιο 17389 grt 530 επιβάτες Διάλυση Κίνα 2001 Edited June 6, 2023 by polmyt Quote
Nick the Greek Posted June 3, 2023 Posted June 3, 2023 On 5/19/2023 at 9:56 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Ύστερα από έναν καταστροφικό ΒΠΠ ιδιαίτερα γιά τους ηττημένους κ εν προκειμένω γιά την Ιαπωνία της οποίας αφανίστηκε ο ποντοπόρος επιβατηγός στόλος στο σύνολό του με 2-3 εξαιρέσεις,το ξεκίνημα έγινε μόλις στα μέσα των 50ς με 2 μικρά υπερωκεάνια κονταδελφά κπου ποτέ δεν έφθασε τα προπολεμικά επίπεδα Ούτε ιαπωνική αυτοκρατορία υπήρχε πλέον και ο ανταγωνισμός είχε αλλάξει... M/V BRAZIL MARU S/S ARGENTINA MARU επιβατηγά/φορτηγά Οsaka Shosen KK,Osaka Mitsubishi,Kobe παράδοση 1954 παράδοση 1958 10100 grt 10864 grt 155.4x19.6 m 156.6x20.4 m Sulzer 9000 bhp 20.3 kn Mitsubishi ST 9000 shp 19.5 kn επιβάτες 982 επιβάτες 1054 Εδώ να προσθέσω πως το Brazil Maru είχε και αριθμό ΙΜΟ ο οποίος ήταν 5050866. Δεν κατέστη δυνατό να βρώ ΙΜΟ για το Argentina Maru.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 4, 2023 Author Posted June 4, 2023 (edited) Πανεύκολο το ΑRGENTINA MARU έχει 5023215. Edited June 4, 2023 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted June 4, 2023 Posted June 4, 2023 On 5/23/2023 at 8:51 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Μ/V NIPPON MARU ROSA DA FONSECA Bραζιλία 1977 ΝΙPPON MARU Όμορφα. Οπότε μπορούμε να περάσουμε στο Nippon Maru, αδελφό του δικού μας Constellation. Η παρατήρηση που έχω να κάνω είναι παρά το γεγονός πως αυτό το δίδυμο το έχτισαν τα παρτάλια της Νοτίου Αμερικής, έχουν τα goal posts που τόσο συχνά βλέπουμε στα ιαπωνικά ferries. Αυτό για το οποίο δεν ξέρω αν μπορείς να μας διαφωτίσεις Βίκτωρα, είναι το ακόλουθο: Το μπροστινό ζευγάρι μπίγες που ακουμπάνε στο goal post δουλεύουν προφανώς το πλωριό αμπαράκι. Οι πίσω μπίγες όμως? Όσες φωτογραφίες έχω δεί, εκεί πέρα υπάρχει επιβατικός χώρος οπότε αναρωτιέμαι σε τι χρησίμευαν κάποτε. Και μια που λέμε για φωτογραφίες, ξεκινάμε με αυτήν σε έκδοση Nippon Maru. Την ανεβάζω σε μεγαλύτερη ανάλυση και είναι από κάρτα της εταιρείας του, αν δεν με απατά η μνήμη μου. Πιο δυσκολάκι είναι να βρεί κανείς το πλοίο με το όνομα που χτίστηκε, το Rosa da Fonseca. Και εδώ όμως η συλλογή μας βγάζει ασπροπρόσωπους, είναι αγορασμένη φωτογραφία εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δυστυχώς δεν γνωρίζω τον φωτογράφο. Το συγκεκριμένο πλοίο δεν θυμάμαι να το έχω δεί με τα μάτια μου, έχω δεί όμως πολλές φορές το αδελφό Constellation και τις επόμενες μετενσαρκώσεις του. Ήταν πάντα πολύ ξεχωριστό σκαρί και για τα δεδομένα της εποχής και πολύ αεροδυναμικό. Το θυμάμαι αστραφτερό κι ολόλευκο με το βαθύ μπλέ Κ στην τσιμινιέρα, αξιομνημόνευτο πλοίο.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 4, 2023 Author Posted June 4, 2023 (edited) Aυτά τα 2 μαζί με άλλα 2 μικρότερα στο ίδιο στυλ που χτίστηκαν στην Ισπανία (το 1 μετέπειτα ΟΔΥΣΣΕΥΣ της Ηπειρωτικής) παραγγέλθηκαν από τους Βραζιλιάνους γιά να κάνουν ακτοπλοϊα στη Νότιο Αμερική Εκείνη την εποχή τα goal posts δεν ήταν κάτι το ασυνήθιστο Κ εγώ δεν μπορώ να κατανοήσω την ύπαρξη των πίσω μπιγών Να φόρτωναν εμπορεύματα στο ντεκ;; Εκτεθειμένα στον ωκεανό;; Πάντως η φωτο ως NIPPON MARU είναι με τις μετασκευές που είχαν κάνει οι Ιάπωνες Σίγουρα το πλοίο δεν είχε έλθει προς τα μέρη μας Κάτω το PRINCESA LEOPOLDINA αδελφό του μετέπειτα ΟΔΥΣΣΕΥΣ από το photoship. Nα σου θυμίσω να προσθέσεις κάτω κάτω στα γραφόμενά μου γιά το SHIN SAKURA MARU Διάλυση Κίνα 2011 Καλό βράδυ Edited June 4, 2023 by proud_ionian quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 10, 2023 Author Posted June 10, 2023 (edited) M/V SUN FLOWER Taiyo Ferry KK,Kanda επιβατηγό/οχηματαγωγό Φωτο πηγή idyllicocean Edited June 20, 2023 by polmyt
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 12, 2023 Author Posted June 12, 2023 M/V FERRY AKASHIA επιβατηγό/οχηματαγωγό Shin Nihonkai Ferry KK, Otaru Kanda,Kure 1973 11295 grt 180.5x26.4 m 2 MAN 23900 kw 20.0 kn 1387 επιβάτες 150 ΙΧ Γραμμή Τsuruga-Otaru 1988 Πώληση Daichi Shg,Cebu Eσωτερικά Φιλιππίνες FILIPINA PRINCESS 1990 Πώληση Sulpicio Lines, Cebu 2011 PRINCESS πώληση Ινδία. "Μεγάλο" αδελφάκι του μετέπειτα ΛΙΣΣΟΣ,εδώ βλέπουμε την μετασκευή που έκαναν οι Φιλιππινέζοι προσθέτοντας πρύμα μία μπίγα!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 14, 2023 Author Posted June 14, 2023 (edited) M/V SAPPORO MARU επιβατηγό/οχηματαγωγό Nippon Enkai Ferry KK, Tokyo Hayashikane,Shimonoseki 1974 11097 grt 164x24 m 2 MAN 20900 KW 22.3 kn 804 επιβάτες 1200 lane meters Edited June 15, 2023 by proud_ionian τεχ βοηθεια
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 15, 2023 Author Posted June 15, 2023 (edited) Γραμμή Tοkyo-Tomokomai 1998 Πώληση Blue Highway Line SUNFLOWER SAPPORO 2000 Πώληση Strintzis Lines IONIAN VICTORY Πηγή φωτο photoship Edited June 15, 2023 by polmyt
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 18, 2023 Author Posted June 18, 2023 (edited) M/V SUN FLOWER 2 επιβατηγό/οχηματαγωγό Nippon Kosuku Ferry Co,Tokyo Kawasaki,Kobe 1973 12111 grt 185.7x24.0 m 4 MAN 19500 KW 24.0 kn 1378 επιβάτες 208 ΙΧ Γραμμή Ναγκόυα-Καγκοσίμα 1978 Τaiyo Ferry,Kanda 1983 Osaka Shosen Mitsu Senpaku,Osaka 1987 Kurushima Kosan,Osaka 2000 Sold DYNAMO 1 panamanian interests 2001 Sold ORIENTALIS campuchean interests 2003 Διάλυση Μπανγκλαντές Φωτο πηγή photoship Edited June 20, 2023 by polmyt
Nick the Greek Posted June 18, 2023 Posted June 18, 2023 On 6/4/2023 at 9:44 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Aυτά τα 2 μαζί με άλλα 2 μικρότερα στο ίδιο στυλ που χτίστηκαν στην Ισπανία (το 1 μετέπειτα ΟΔΥΣΣΕΥΣ της Ηπειρωτικής) παραγγέλθηκαν από τους Βραζιλιάνους γιά να κάνουν ακτοπλοϊα στη Νότιο Αμερική Εκείνη την εποχή τα goal posts δεν ήταν κάτι το ασυνήθιστο Κ εγώ δεν μπορώ να κατανοήσω την ύπαρξη των πίσω μπιγών Να φόρτωναν εμπορεύματα στο ντεκ;; Εκτεθειμένα στον ωκεανό;; Πάντως η φωτο ως NIPPON MARU είναι με τις μετασκευές που είχαν κάνει οι Ιάπωνες Σίγουρα το πλοίο δεν είχε έλθει προς τα μέρη μας Κάτω το PRINCESA LEOPOLDINA αδελφό του μετέπειτα ΟΔΥΣΣΕΥΣ από το photoship. Είμαι λίγο πίσω στα post σου Βίκτωρα, δυστυχώς. Πίσω στη Leopoldina/Οδυσσέα λοιπόν για να το δούμε από μια παρόμοια γωνία μεν, με λίγο ύψος δε. Εδώ βλέπουμε πάλι τα goal posts και μάλιστα με παρόμοια διάταξη με τα Nippon Maru/Constellation. Έτσι φαίνεται ξεκάθαρα ότι υπήρχε αμπαράκι κάτω από τον καθρέφτη, διακρίνεται το κουβούσι του. Στο ντέκ από κάτω βέβαια βλέπει κανείς παράθυρα οπότε πιθανολογώ πως είτε στις άκρες του υπήρχε κάποιος διάδρομος για πρόσβαση στην πλώρη και ο χώρος του αμπαριού ήταν εσωτερικός, είτε ότι έγινε όντως σαλόνι ο χώρος αυτός αλλά για κάποιον λόγο(κόστος?) δεν αφαιρέθηκε το κουβούσι από πάνω και οι μπίγες. Μάλιστα στα δεξιά του κουβουσιού βλέπει κανείς και τις ξαπλώστρες για ηλιοθεραπεία, εικόνα λίγο σουρεαλιστική με τα σημερινά δεδομένα. Ένα άλλο αξιοσημείωτο στη συγκεκριμένη εικόνα είναι αυτό που βλέπουμε στο κυρίως ίστιο του πλοίου. Μου φαίνεται σα να υπάρχει παρατηρητήριο για ναύτες-οπτήρες, όπως στα παλιότερα liner. Να είναι όντως αυτό? Τέλος παρατηρεί κανείς την πολύ ωραία εικόνα των επιβατών που συνωστίζονται στην κόντρα γέφυρα για να χαζέψουν τη διαδικασία της άφιξης.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 19, 2023 Author Posted June 19, 2023 23 hours ago, stathis said: Πανέμορφη σειρά, κρίμα που δεν μας ήρθε κανένα. Kάποια από αυτά είχαν την ατυχία να πάνε στα Φιλιππίνια... 22 hours ago, Nick the Greek said: Είμαι λίγο πίσω στα post σου Βίκτωρα, δυστυχώς. Πίσω στη Leopoldina/Οδυσσέα λοιπόν για να το δούμε από μια παρόμοια γωνία μεν, με λίγο ύψος δε. Εδώ βλέπουμε πάλι τα goal posts και μάλιστα με παρόμοια διάταξη με τα Nippon Maru/Constellation. Έτσι φαίνεται ξεκάθαρα ότι υπήρχε αμπαράκι κάτω από τον καθρέφτη, διακρίνεται το κουβούσι του. Στο ντέκ από κάτω βέβαια βλέπει κανείς παράθυρα οπότε πιθανολογώ πως είτε στις άκρες του υπήρχε κάποιος διάδρομος για πρόσβαση στην πλώρη και ο χώρος του αμπαριού ήταν εσωτερικός, είτε ότι έγινε όντως σαλόνι ο χώρος αυτός αλλά για κάποιον λόγο(κόστος?) δεν αφαιρέθηκε το κουβούσι από πάνω και οι μπίγες. Μάλιστα στα δεξιά του κουβουσιού βλέπει κανείς και τις ξαπλώστρες για ηλιοθεραπεία, εικόνα λίγο σουρεαλιστική με τα σημερινά δεδομένα. Ένα άλλο αξιοσημείωτο στη συγκεκριμένη εικόνα είναι αυτό που βλέπουμε στο κυρίως ίστιο του πλοίου. Μου φαίνεται σα να υπάρχει παρατηρητήριο για ναύτες-οπτήρες, όπως στα παλιότερα liner. Να είναι όντως αυτό? Τέλος παρατηρεί κανείς την πολύ ωραία εικόνα των επιβατών που συνωστίζονται στην κόντρα γέφυρα για να χαζέψουν τη διαδικασία της άφιξης. Αν ήταν σαλόνι τουριστικής όπως λέγανε παλιά δεν αποκλείεται να υπήρχε αμπάρι Κάτι ανάλογο υπήρχε στα 4δυμα των ιταλικών επανορθώσεων με το άνοιγμα του αμπαριού επάνω στο πρόστεγο το οποίο σκεπαζόταν με σανίδες ίσως κ μουσαμά κ κάτω το κουβούσι στη τουριστική θέση Αμέτρητα ταξίδια με αυτά κ σε πληροφορώ ήταν ιδανικός τόπος να αράξεις στον μουσαμά που κάλυπτε το κουβούσι. Αυτό το "παρατηρητήριο" έμπαινε στα υπερωκεάνια κ σε ορισμένα φορτηγά μέχρι αρχές 60ς, crow's nest το έλεγαν 'Ισως καταργήθηκε με τη εξάπλωση του ραντάρ.,
polmyt Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 (edited) On 6/18/2023 at 6:37 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: M/V SUN FLOWER 2 επιβατηγό/οχηματαγωγό Nippon Kosuku Ferry Co,Tokyo Kawasaki,Kobe 1973 12111 grt 185.7x24.0 m On 6/18/2023 at 10:30 PM, stathis said: Πανέμορφη σειρά, κρίμα που δεν μας ήρθε κανένα. Πραγματι πανεμορφη σειρα και με αρκετα καλες διαστασεις για τα μεγαλα νησια μας. Δεν ξερω απο ταχυτητα τι κανανε βεβαια,αλλα και παλι γιαπωνεζικο κατω απο 19-20 μιλια δυσκολα θα πηγαιναν Edited June 20, 2023 by polmyt
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 20, 2023 Author Posted June 20, 2023 (edited) Όντως πανέμορφη σειρά κ από ταχύτητα 24 κόμβοι!! Την εποχή που ήταν διαθέσιμα θα ήταν κατάλληλα γιά Κρήτη κ Αδριατική Edited June 20, 2023 by proud_ionian τεχ βοηθεια
nomikos Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 Αδιάφορα στο δικό μου μάτι.Μόνο η ταχύτητα τους θα με εντυπωσίαζε. Από γκαράζ τι να έλεγαν;Βλέπω ψηλά το επίπεδο του κυρίως γκαράζ.Να είχε και δεύτερο γκαράζ για νταλίκες στο από κάτω ντεκ; Γιατί αν δεν είχαν τότε τα Λατω και Ερωτόκριτος που είναι ίδιας κατηγορίας θα ήταν κλάσεις ανώτερα σε όλα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 20, 2023 Author Posted June 20, 2023 (edited) Με τις μετασκευές των 90ς θα γινόντουσαν μιά χαρά Σκέψου τα Κ ΜΙΝΩΣ κ Ν ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ από εντελώς αδιάφορα έγιναν κουφέτο! Από γκαράζ δεν ξέρω αλλά γιά να είναι εκεί το κύριο γκαράζ,πολύ πιθανό να έβαζαν στο από κάτω νταλίκες Επίσης εκείνη την εποχή είχαν χαρακτηριστεί cruise ferries γι'αυτό αυτό το πρώτο το έκαναν μουσείο σαν πρωτοποριακό. Edited June 20, 2023 by polmyt quote
Nick the Greek Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 3 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Όντως πανέμορφη σειρά κ από ταχύτητα 24 κόμβοι!! Την εποχή που ήταν διαθέσιμα θα ήταν κατάλληλα γιά Κρήτη κ Αδριατική Για να δούμε και σε μεγαλύτερη ανάλυση την carte postale του πλοίου που παρέθεσες παραπάνω, Βίκτωρα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 20, 2023 Author Posted June 20, 2023 (edited) Πολύ ωραία Πιστεύω με τα τότε ιαπωνικά δεδομένα ήταν κλασικά σουλούπια κ μιά ελληνική μετασκευή σε λογικά πλαίσια,όχι περιστερώνες αλά ΑΝΕΚ,θα τα βελτίωνε κατά πολύ. Edited June 20, 2023 by polmyt quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 21, 2023 Author Posted June 21, 2023 SUN FLOWER 5 Nippon Kosoku Ferry KK,Otaru επιβατηγό/οχηματαγωγό Κurushima,Imabari 1973 13338 grt 185x24 m 4 MAN 19450 kw 24.0 kn 1378 επιβάτες 100 φ/γ 92 ΙΧ Γραμμή Τόκυο-Κότσι 1987 Πώληση Κurushima Kosan 1991 Blue Highway Line Όνομα SUN FLOWER OSAKA 1993 Πώληση WG&A,Φιλιππίνες Όνομα SUPERFERRY 10 2002 Όνομα MABUHAY 1 2003 Διάλυση Κίνα Πηγή shipspotting ως SUPERFERRY 10 κ βλέπουμε την εντελώς αδιάφορη μετασκευή των Φιλιππινέζων.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now