ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 24, 2023 Author Posted June 24, 2023 SUN FLOWER 8 Νippon Kosoku Ferry KK,Tokyo Επιβατηγό/οχηματαγωγό KuIrushima,Imabari 1973 12771 grt 185x24 m 4 MAN 19500kw 24.0 kn Επιβάτες 1079 84 φ/γ 82 ΙΧ Γραμμή Τόκυο-Κότσι 1987 Πώληση Κurushima Kosan 1991 Βlue Highway Line Όνομα SUN FLOWER TOSA 1997 Πώληση Sulpicio Lines,Cebu 'Oνομα PRINCESS OF NEW UNITY 2004 Διάλυση Κίνα Πηγή shipspotting 1 .SUN FLOWER 8 2. PRINCESS OF NEW UNITY Mε τις σκάλες που βάζουν τα Φιλιππίνια στις πάντες! SUN FLOWER 11 Επιβατηγό/οχηματαγωγό Nippon Kosuku Ferry KK,Tokyo Kurushima,Onishi 1974 13614 grt 195.8x24.0 m 2 MAN 26900 kw 26,9 kn 1218 επιβάτες 85 φ/γ 192 ΙΧ Γραμμή Οζάκα-Καγκοσίμα 1987 Πώληση Κurushima Kosan 1991 Βlue Highway Line Όνομα SUN FLOWER SATSUMA 1993 Πώληση Sulpicio Lines,Cebu Όνομα PRINCESS OF THE ORIENT 1998 Bυθίστηκε κστά τη διάρκεια τυφώνα στον κόλπο της Μανίλας σε ένα ναυάγιο που μόνο στις Φιλιππίνες μπορούσε να συμβεί... Eυχαριστώ τον φίλο Σπύρο Ρούσσο γιά την συνδρομή στην παρουσίαση της προηγούμενης τετράδας καθώς κ του συγκεκριμένου πλοίου. Πηγή photoship
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 1, 2023 Author Posted July 1, 2023 CENTRAL No3 επιβατηγό/οχηματαγωγό Central Ferry Co,Kobe Kanasashi,Shimizu 1971 12529 grt 130.4x22x5.6 m 2 MAN 11350 kw 19.5 kn 1094 επιβάτες 220 ΙΧ Γραμμή Osaka-Kobe-Kawasaki 1973 Πώληση CNAN,Algiers Όνομα EL DJAZAIR Γραμμή Μασσαλία-Αλγέρι-Οράν 1990 Πλοιοκτήτρια ΕΝΜΤV,Algiers 2004 Πώληση Cleopatra Nav,Aίγυπτος Όνομα CLEOPATRA,CLEOPATRA 1 2006 Δρομολόγια Ερυθρά Θάλασσα 2007 Διάλυση Ινδία Παρομοίων χαρακτηριστικών με τα μετέπειτα ΚΑΝΤΙΑ/ΡΕΘΥΜΝΟΝ,τα πλοία της Central Ferry πωλήθηκαν πρόωρα αφού έκλεισε η γραμμή λόγω κατασκευής σήραγγας κ γιατί δεν πήγαν αλλού στην Ιαπωνία είναι ένα ερώτημα Πηγή faktaomfartg No1 EL DZAJAIR No2 CLEOPATRA 1.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 8, 2023 Author Posted July 8, 2023 CENTRAL No1 επιβατηγό/οχηματαγωγό Central Ferry Co ,Kobe Mitsubishi,Shimonoseki 1971 10233 grt 130.4x22.4x5.6 m 2 Μitsubishi UE 11200 kw 19.5 kts Eπιβάτες 900 959 γραμμικά Γραμμή Καβασάκι- Κόμπε-Τόκυο 1973 Πώληση CNAN,Algiers Όνομα TASSILI Γραμμή Μασσαλία-Αλγέρι-Οράν,Οράν-Μασσαλία/Αλικάντε 1984 Πλοιοκτησία SNTM/CNAN 1990 " ENTMV 2000 Διάλυση Ινδία Πηγή faktaomfartyg
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 9, 2023 Author Posted July 9, 2023 ISHIKARI DAISETSU επιβατηγά/οχηματαγωγά Τaiheyo Ferry KK,Nagoya Naikai,Setoda 1974 1975 11880 grt 175.6x24x6.7 m 2 MAN 20580 kw 21.5 kn Επιβάτες 905 1550 γραμμικά 1200 γραμμικά Γραμμή Νagoya-Ohita 1975 Nagoya-Sendai-Tomokomai 1980 Eπιμήκυνση 188.4 m 12888 grt 1985 Πώληση Ηigashi Nippon Ferry,όνομα VARUNA 1987 " ANEK Lines , " ΛΑΤΩ 1990 Πώληση Strintzis Lines 1991 " Minoan Lines όνομα ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ Πηγή faktaomfartyg Tελευταία φωτο DAISETSU πριν από την επιμήκυνση.
Ermenegildo Posted July 9, 2023 Posted July 9, 2023 On 4/27/2023 at 12:15 PM, Ermenegildo said: Το Brazilian maru δεν ειναι πλωτό μουσείο? αν θυμάμαι καλά κάποιο απο αυτά το έχουν κρατήσει έτσι. Expand Φίλτατε Βικτωρ Χιωτης επανέρχομαι γιατι τις τελευταιες μερες το βρήκα, υπήρξε Brazil Maru που χτίστηκε το 1954 και είναι πλωτό μουσείο, το βρήκα στο Great passengers of the world του Arnold Kludas.. έχεις εσύ κάποιο στοιχείο σχετικά? έκανε Ιαπωνία Καναδά.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 9, 2023 Author Posted July 9, 2023 (edited) Μα το αναφέρω ότι φέρεται να υπάρχει στην Κίνα,αγαπητέ. Edited July 9, 2023 by proud_ionian quote
Ermenegildo Posted July 10, 2023 Posted July 10, 2023 έχεις απόλυτο δίκιο είναι ενα ποστ που μου ξέφυγε.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 13, 2023 Author Posted July 13, 2023 NEW SUZURAN NEW YUKARI Επιβατηγά/οχηματαγωγά Shin Nihonkai Ferry,Otaru Koyo,Mihara 1979 16250 grt 191.8x29.4x6.8 m 2 MAN 23870 kw 25.0 kn Επιβάτες 870 γραμμικά 2268 Γραμμή Tsuruga-Otaru 1996 Πώληση ΑΝΕΚ, ΚΡΗΤΗ Ι ΚΡΗΤΗ ΙΙ Πηγή photoship NEW SUZURAN
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 16, 2023 Author Posted July 16, 2023 WHITE SANPO 2 επιβατηγό/οχηματαγωγό Sanpo Kaiun KK, Imabari Hayashikane,Shimonoseki 1981 10181 grt 155.6x23.6x5.8 m 2 Pielstick 17460 kw 24.0 kn Επιβάτες 1747 ΙΧ 126 Γραμμή Kobe-Imabari-Matsuyama 1997 Πώληση Εhime Hanshin Ferry 2000 " WG&A Φιλιππίνες, όνομα SUPERFERRY 14 2004 Hμιβυθίστηκε στον κόλπο της Μανίλας,από βομβιστική ενέργεια από ισλαμιστές τρομοκράτες,116 νεκροί Ξεχωριστό ιαπωνικό σκαρί που είχε τραγικό τέλος. Πηγή wikipedia
nomikos Posted July 16, 2023 Posted July 16, 2023 Πολύ όμορφο σκαρί.Μου μοιάζει σαν τη εξέλιξη του Πάτμος και Superferry. Με πολύ καλά χαρακτηριστικά βλέπω με μηχανές ισχυρές πιστεύω τους 21 με 22 κόμβους υπηρεσιακή θα τους είχε. Σίγουρα θα έκανε για το Αιγαίο.Ως κάτι μεταβατικό από τα ιαπωνικά μετασκευασμενα της δεκαετίας 70 προς τα σύγχρονα.Θα το φανταζόμουν ως ο αντικατάστατης του Πάτμος,του Ροδάνθη ή του Μυτιλήνη.Τη στιγμή που οι εταιρείες των τελευταίων δε θα μπορούσαν να ναυπηγήσουν νεότευκτο,τούτο θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή τους.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 16, 2023 Author Posted July 16, 2023 (edited) Aν το καλοκοιτάξεις αυτό το βαπόρι το οποίο ήταν μοναδικό χωρις αδελφά,κονταδελφά κλπ είχε κάποια ευρωπαϊκά στοιχεία πχ τα φουγάρα ήταν εμπνευσμένα από το QE2 Τι να κάνουμε δεν μπορούν να έρχονται όλα εδώ!! Edited July 16, 2023 by polmyt quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 16, 2023 Author Posted July 16, 2023 FERRY LILAC επιβατηγό/οχηματαγωγό Shin Nihonkai Ferry KK,Otaru On 7/16/2023 at 8:14 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: FERRY LILAC επιβατηγό/οχηματαγωγό Shin Nihonkai Ferry KK,Otaru Expand IHI,Aioi 1984 19105 grt 192.9x29.4 x6.8 m 2 Pielstick 19430 kw 21.8 kn Eπιβάτες 788 γραμμικά 1400 Γραμμή Μaizuru-Otaru 2004 Πώληση Sulpicio Lines,Φιλιππίνες όνομα PRINCESS OF THE STARS 2008 Σε ταξίδι Manila-Cebu μπατάρισε λόγω τυφ 2008 Σε ταξίδι Manila-Cebu μπατάρισε λόγω τυφώνα . 831 νεκροί κ αγνοούμενοι περίπου Επιζήσαντες 56 μόνο... 2011 Ανελκύστηκε κ διαλύθηκε Αυτός ο βάπορας ήταν η εξέλιξη των μετέπειτα ΚΡΗΤΗ αλλά είχε την ατυχία να πάει στα Φιλιππίνια κ να τον βουλιάξουν... Πηγή wikipedia
polmyt Posted July 17, 2023 Posted July 17, 2023 Ηταν αδερφο με τα ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ και IONIAN KING ; Μοιαζει αρκετα
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 17, 2023 Author Posted July 17, 2023 (edited) Όχι αλλά κοντά πέσατε Το βαπόρι αυτό ήταν μόνο του κ θυμίζει έντονα ΚΡΗΤΗ Ι,ΙΙ. Αλλά επειδή στις μεγάλες εταιρείες κ ιδιαίτερα στους Ιάπωνες υπάρχει συνέχεια,από εκεί κ ύστερα ξεκινά η σειρά αδελφά/κονταδελφά Ν ΣΑΜΟΣ, 3 χρονάκια είναι Αυτό λέγαμε με τον αλησμόνητο φίλο Κώστα Σαρλή με τον οποίο είχαμε πάντοτε εποικοδομητική συζήτηση ΟΥΣΊΑΣ (κ όχι... πόσα πιάνει το Blue Star Kati ) ότι το Ν ΣΑΜΟΣ από το γκαράζ κ κάτω είναι Κρήτη! Προσέξτε όμως υπάρχουν κ άλλα κοινά χαρακτηριστικά. Edited July 17, 2023 by polmyt quote
Ermenegildo Posted July 17, 2023 Posted July 17, 2023 Αγαπητέ Βίκτωρ διόρθωσε με αν κάνω λάθος το Ν. Σαμος με το Ionian King ηταν αδελφά. αλλά είχαν και άλλα δυο, τα οποία είχαν λίγο πιο μεγάλες μηχανές και μια διαφορά στα εξωτερικά decks. Στα lane ηταν ίδια ξέρεις για καμία άλλη διαφορά? ή γιατί ήταν αυτές?
Mr_Zoo Posted July 17, 2023 Posted July 17, 2023 τα 2 επιπλέον αδελφά ήταν τα Ferry Azalea και Ferry Shirakaba
nomikos Posted July 17, 2023 Posted July 17, 2023 Να θυμίσω επίσης πως το King είχε λίγο μεγαλύτερη ιπποδύναμη από το Σαμος(Queen) και είχε 1 κόμβο παραπάνω 21 υπηρεσιακή. On 7/17/2023 at 6:31 AM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Αυτό λέγαμε με τον αλησμόνητο φίλο Κώστα Σαρλή με τον οποίο είχαμε πάντοτε εποικοδομητική συζήτηση ΟΥΣΊΑΣ (κ όχι... πόσα πιάνει το Blue Star Kati ) ότι το Ν ΣΑΜΟΣ από το γκαράζ κ κάτω είναι Κρήτη! Προσέξτε όμως υπάρχουν κ άλλα κοινά χαρακτηριστικά. Expand Ενδιαφέρουσα πληροφορία,μηκος,πλάτος είναι ολόιδια όντως,δε το ήξερα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 18, 2023 Author Posted July 18, 2023 On 7/17/2023 at 12:39 PM, Ermenegildo said: Αγαπητέ Βίκτωρ διόρθωσε με αν κάνω λάθος το Ν. Σαμος με το Ionian King ηταν αδελφά. αλλά είχαν και άλλα δυο, τα οποία είχαν λίγο πιο μεγάλες μηχανές και μια διαφορά στα εξωτερικά decks. Στα lane ηταν ίδια ξέρεις για καμία άλλη διαφορά? ή γιατί ήταν αυτές? Expand To IONIAN KING ήταν κ 3 χρόνια νεώτερο Δλδ το πόσο θα ζήσει ένα πλοίο είναι κ θέμα τύχης Άλλη βασική διαφορά ήταν ο λοξός δεξιά καταπέλτης που είχε το μετέπειτα Ν ΣΑΜΟΣ τον οποίο στο Πέραμα έφεραν εντελώς πρύμα Οι διαφορές μεταξύ αδελφών προκύπτουν από την εξέλιξη,βλέποντας κ κάνοντας Η διαφορά στη θέση του καταπέλτη μπορεί να προέκυψε από τα λιμάνια πού έδενε το βαπόρι Τα κάνουν αυτά οι Ιάπωνες. On 7/17/2023 at 12:46 PM, Mr_Zoo said: τα 2 επιπλέον αδελφά ήταν τα Ferry Azalea και Ferry Shirakaba Expand Υπήρχαν κ άλλα κονταδελφά,το ζευγάρι NEW HAMANASU,NEW SHIRAYURI.
stathis Posted July 18, 2023 Posted July 18, 2023 Πόσο πιο άσχημα όμως είναι τα Κρήτη σε σχέση με τα επόμενα, ειδικά πριν έρθουν στην Ελλάδα σαν ζωάδικα ήταν.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 18, 2023 Author Posted July 18, 2023 (edited) Aπό τα μέσα των 80ς κ μετά υπάρχει σημαντική βελτίωση στον σχεδιασμό των ιαπωνικών εγ/ογ Edited July 18, 2023 by Nick the Greek Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 19, 2023 Author Posted July 19, 2023 NEW HAMANASU NEW SHIRAYURI Επιβατηγά/οχηματαγωγά Shin Nihonkai Ferry,Otaru ΙΗΙ, Αioi 1987 17393 grt 184.5x26.5x6.7 m 2 Pielstick 19670 kw 22.6 kn Επιβάτες 929 γραμμικά 1350 Γραμμή Νiigata-Otaru Otaru-Niigata-Tsuruga 2002 Πώληση Utopia Lines,Panama Όνομα UTOPIA 2005 Γραμμή Qingdao-Shimonoseki Πώληση Utopia Lines,Panama Όνομα UTOPIA 2 Γραμμή Ιαπωνία-Κίνα 2016 Πώληση Ινδούς,σημαία Palau 'Oνομα ΤΟΡ Διάλυση Ινδία 2017 Σημαία Palau,όνομα ΟPIA Σημαία Ινδονησίας,όνομα RORO PRAYASTI 2018 Διάλυση Ινδία 1η NEW HAMANASU photoship 2η UTOPIA faktaomfartyg 3η NEW SHIRAYURI " 4η UTOPIA 2 " On 7/19/2023 at 8:28 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: NEW HAMANASU NEW SHIRAYURI Επιβατηγά/οχηματαγωγά Shin Nihonkai Ferry,Otaru ΙΗΙ, Αioi 1987 17393 grt 184.5x26.5x6.7 m 2 Pielstick 19670 kw 22.6 kn Επιβάτες 929 γραμμικά 1350 Γραμμή Νiigata-Otaru Otaru-Niigata-Tsuruga 2002 Πώληση Utopia Lines,Panama Όνομα UTOPIA 2005 Γραμμή Qingdao-Shimonoseki Πώληση Utopia Lines,Panama Όνομα UTOPIA 2 Γραμμή Ιαπωνία-Κίνα 2016 Πώληση Ινδούς,σημαία Palau 'Oνομα ΤΟΡ Διάλυση Ινδία 2017 Σημαία Palau,όνομα ΟPIA Σημαία Ινδονησίας,όνομα RORO PRAYASTI 2018 Διάλυση Ινδία 1η NEW HAMANASU photoship 2η UTOPIA faktaomfartyg 3η NEW SHIRAYURI " 4η UTOPIA 2 " Expand Διόρθωση 2ης φωτο
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 20, 2023 Author Posted July 20, 2023 On 7/20/2023 at 1:10 PM, Strofalos said: Κοντοξάδελφο του Σάμος μου μοιάζει αυτό Expand Αν δεις πιό πίσω το 'εχουμε συζητήσει,ήταν 3 αδελφά κ το Ν ΣΑΜΟΣ συν 2 κονταδελφά.
Ermenegildo Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Το Utopia 2 ειχε λιγο τεραστιο καταπελτη... μεγαλύτερος απο αυτοκινηταδικο
karavolatris Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Τα αδέλφια NEW HAMANASU και NEW SHIRAYURI αν και αξιόλογα σκαριά που θα έβρισκαν καλύτερο μέλλον εδώ γρήγορα οδηγήθηκαν για σκραπ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now